abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45998702
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:32 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Lieve schat.
Al vanaf de eerste reactie suggereerde ik dat je er naast zat.
Had jij zelf ook al niet door of ging er echt geen lampje branden waarom ik je vraag niet snapte omdat jij blijkbaar een verkeerd beeld van iets had?
als jij 3 totaal verschillende dingen post, alle drie staan helemaal haaks op elkaar en dan de ander dat verwijten en denigrerend behandelen, ga op een podium dit soort grollen verkopen lolbroek
  maandag 5 februari 2007 @ 08:36:43 #177
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45998703
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:35 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Sry,..
maar diegene waarvan je de hhulde krijgt in je speech kan niet.
Dan lijkt het net alsof het doorgestoken kaart is.
Nou, dan neem ik m terug
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45998708
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:36 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou, dan neem ik m terug
te laat,.. ik heb um ook al gequote
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 5 februari 2007 @ 08:38:01 #179
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45998713
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik blijf bij Opgebaarde zijn post.
Oh, en mijn stukje over de cactus.
Wowa wat ben jij snel!
Lees nog die post even opnieuw.
Want met de vorige was je ook heel snel en dus had ik die weer samengevoegd in die bestaande post en in de tussentijd kwam er weer een reactie op de post die ik aan het bij werken was met jou nieuwe reactie!
...Snap je?
  maandag 5 februari 2007 @ 08:41:35 #180
150152 Queen_Bee
pi_45998745
Right, no hard feelings dan maar?

Ik zal me terugtrekken naar ons rokershoekje

Succes nog met je discussies
I'm super sonic man
pi_45998770
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:

Kom eraan sgat (K)(L)IK)

Maar discussies, het was toch hypothetisch, of sarcastisch, of niet waar of eehh aliens?
Verdullekes, ik ben confuus in de war nu
  maandag 5 februari 2007 @ 08:44:59 #182
150152 Queen_Bee
pi_45998789
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kom eraan sgat (K)(L)IK)

Maar discussies, het was toch hypothetisch, of sarcastisch, of niet waar of eehh aliens?
Ik wachtte al

Aliens, always blame the aliens
I'm super sonic man
  maandag 5 februari 2007 @ 08:47:02 #183
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45998816
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:41 schreef Queen_Bee het volgende:
No hard feelings indeed!
Ik ben echt de moeilijkste niet en had ook wel even iets van "WHOOPS!" toen ik je zo las in je posts van daarnet.
My bad!
En thanks!
  maandag 5 februari 2007 @ 08:47:53 #184
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45998826
quote:
Op maandag 5 februari 2007 08:43 schreef opgebaarde het volgende:
Kom eraan sgat (K)(L)IK)
Vergeef het jezelf.
Het is verdorie maandagochtend a la mega vroeg!
  maandag 5 februari 2007 @ 16:44:34 #185
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46011301
Toch blijf ik het wat eigenaardig vinden.

Je mag dieren eten, je mag dieren houden als zijnde huisdier, je mag er (in geval van vergunning) op schieten, je mag er als het vermoeden bestaat van een enge ziekte ze bij duizenden vergassen of verhakselen, je mag hun huiden dragen, je mag ze onverdoofd castreren, je mag ze opsluiten en vet mesten, je mag ze vergassen als het jongetjes zijn, je mag ze in veel te kleine leefruimtes zetten en zeggen dat een aquarium/hamsterkooi/vogelkooi ruim genoeg is, je mag ze voor schut laten lopen door ze allemaal stupide kledij en accessoires aan te trekken...

Kortom, op allerlei verschillende manieren mishanden/kleineren/uitbuiten.

Maar je mag ze straks niet neuken?

ach, deze post staat veilig onderaan en straks weet toch niemand meer van deze post
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_46019760
Dit valt onder het kopje mierenneuken.
pi_46019832
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef Elegy het volgende:

Je mag dieren eten, je mag dieren houden als zijnde huisdier, je mag er (in geval van vergunning) op schieten, je mag er als het vermoeden bestaat van een enge ziekte ze bij duizenden vergassen of verhakselen, je mag hun huiden dragen, je mag ze onverdoofd castreren, je mag ze opsluiten en vet mesten, je mag ze vergassen als het jongetjes zijn, je mag ze in veel te kleine leefruimtes zetten en zeggen dat een aquarium/hamsterkooi/vogelkooi ruim genoeg is, je mag ze voor schut laten lopen door ze allemaal stupide kledij en accessoires aan te trekken...

ach, deze post staat veilig onderaan en straks weet toch niemand meer van deze post
Ik quote deze wel even met een opmerking.

Maar je hebt hier wel een punt inderdaad.
De wereld is gewoon niet logisch.
Elegy. Je hebt gelijk. Hypocrisie. Het neuken van dieren moet toegestaan worden. Maar goed, alle vormen van extreme seksualiteit is taboe. Onzin dat er rekening gehouden moet worden met dieren met betrekking tot seksualiteit, terwijl we inderdaad deze diere mogen doden voor consumptie.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:48:32 #189
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46020022
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef BabblingBrook het volgende:
Dit valt onder het kopje mierenneuken.
En ook dat bestaat echt. Het op geslachtsdelen zetten van insecten/kleine beestjes/ongewervelden zoals slakken, mieren(jawel!), kever, torren, rupsen etc. teneinde van al dat gekriebel een prettig gevoel over te houden.

Waarom weet ik dat eigenlijk?
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef Stupiditeit het volgende:
Elegy. Je hebt gelijk. Hypocrisie. Het neuken van dieren moet toegestaan worden. Maar goed, alle vormen van extreme seksualiteit is taboe. Onzin dat er rekening gehouden moet worden met dieren met betrekking tot seksualiteit, terwijl we inderdaad deze diere mogen doden voor consumptie.
Nuja, dierenmishandeling is weer een ander iets. Maar stel nou dat er iemand graag met zijn of haar hond/paard/geit(:P)/koe neukt, ik denk niet dat zo'n beest er erg veel hinder van zal ondervinden. Al helemaal doe koe die door de potente boerenjongen wordt genomen niet. Die zal het nauwelijks merken denk ik En die reu zal er ook niet mee zitten af en toe zijn bazinnetje te dekken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_46020124
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef Stupiditeit het volgende:
Het is ook krom allemaal. Dierenmishandeling is alleen verboden en hamsters in je poepert stoppen of een cavia om je leuter manoeuvreren ook. Daarom stel ik voor dat seks met dieren legaal blijft en algemeen geaccepteerd wordt mits het dier in kwestie er geen blijvend letsel aan overhoudt.
pi_46020144
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

En ook dat bestaat echt. Het op geslachtsdelen zetten van insecten/kleine beestjes/ongewervelden zoals slakken, mieren(jawel!), kever, torren, rupsen etc. teneinde van al dat gekriebel een prettig gevoel over te houden.

Waarom weet ik dat eigenlijk?
Ja ik wist het ook, that makes two of us
  maandag 5 februari 2007 @ 20:53:01 #192
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46020212
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:51 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Ja ik wist het ook, that makes two of us
Trouwen?
pi_46020269
oke dit wordt nu PHreaky.
Op maandag 5 februari 2007 20:53 schreef Elegy het volgende:

[..]

Trouwen?

En dan samen een dierenasiel beginnen
pi_46020361
uhumzz een dieren "asiel".

[ Bericht 4% gewijzigd door het.ismij op 05-02-2007 21:00:59 (spellingsfoutje,.. Shit happens.) ]
Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef het.ismij het volgende:
uhumzz een dieren "asial".
Asi watte?
  maandag 5 februari 2007 @ 21:04:18 #197
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_46020642
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:54 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

En dan samen een dierenasiel beginnen
Ik zorg voor de studioruimte
pi_46020728
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zorg voor de studioruimte
  dinsdag 6 februari 2007 @ 00:06:12 #199
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_46027755
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef Elegy het volgende:

Dit is de eerste post in dit topic die me aan het denken zet.
ada fare stop stalking me
  dinsdag 6 februari 2007 @ 07:48:36 #200
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46031033
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:06 schreef ivosnivo het volgende:
Dit is de eerste post in dit topic die me aan het denken zet.
Mooi zo!
Hulde aan Elegy!
Dat is precies wat ik dacht toen ik zijn post las: als mensen nu nog niet gaan nadenken!

Die tactiek had ik ook nog op de plank liggen en eveneens heb ik al eens een soort gelijke post hier geplaatst ergens.
Alleen was dat deze lang niet zo doeltreffend en pakkend als die van Elegy.
Iedereen die mij hier een zieke geest noemt gaat misschien hopelijk nu ook eens ECHT nadenken.
Misschien krijgen die personen dan eindelijk eens door hoe fucking hypocriet ze zijn met hun gegil en gebler en hun doodsverwensingen en adviezen voor professionle hulp naar mij.

Het is namelijk deze hele godvergeten mensheid die professionele hulp nodig heeft, NIET IK!
Niemand gaat normaal met elkaar om, mensen gaan nog slechter met dieren om en nog veel slechter met hun lieve moeder aarde.
Maar oh wat zijn we perfect met zijn allen en laten we vooral spugen op alles wat minder perfect en/of afwijkend is.
Want alles wat afwijkend (ook al bestaat het sinds beginne der mensheid) word gezien word meteen afgestoten.

Aan de postieve kant gezien: gelukkig zijn er ook genoeg mensen die al WEL nadenken voordat ze wat roepen.
En het worden er steeds meer.
(Ik dacht nooit een zoo-friendly vriendin te vinden... en verrek ook die bestaan! Nu alweer 1 jaar samen en dolgelukkig samen!)
Mensen die eens wat anders dan de rest durven te zeggen, al is het alleen het nemen van een neutrale houding! (En dan noem ik als voorbeeld het.ismij, speciaal voor hem daar hij van bevestiging houdt! )

Grappig dat dit topic ook schommelt tussen de ene dag allemaal meuk en nutteloos gebler tot de volgende dag met verrassende (en verfrissende) posts zoals die van Elegy.
Nogmaals Elegy... heb zitten smullen!
Waar haal je het vandaan... echt!
(My I use it as future reference voor misschien andere mogelijke discussies? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')