','quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:38 schreef GI het volgende:
5 miljoen transformers.... Wow, mind boggling.
'ë' wordt niet gepakt in de titelquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Australi?
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je doodquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... Mennnn... Ik kom er net achter dat ik dit jaar op mijn geilst ben?
En dat terwijl ik volgende maand alweer 31 word.... mennn... Waarom hoor ik dit soort dingen altijd te laat om er volledig van te genieten.
KuDT..quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je dood.
Op jullie 18e was het toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen het geval. bij mannnen begint de piek al bij 15 en eindigt het pas 3 maanden na je dood.
Uhu, gelukkig heb ik het wel onder controle. enigszins dan, sommige steigeringen hou je gewoon niet tegen natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op jullie 18e was het toch?
Maar goed, jij schijnt gezegend te zijn met een overschot testoteron
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig heb ik het wel onder controle. enigszins dan, sommige steigeringen hou je gewoon niet tegen natuurlijk. Maarja, aangezien jij ook een testosteron-overschot hebt..
.
Gewoon wat meer Belinda Mentol roken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:55 schreef Ripley het volgende:Gelukkig is het nog net niet zover dat ik mijn baard hoeft te scheren en een henk-stem heb
Ik betwijfel of er veel mannen kicken op een henk-stem.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon wat meer Belinda Mentol roken.
Beetje hees is wel aantrekkelijk heur.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Ripley het volgende:
Ik betwijfel of er veel mannen kicken op een henk-stem.
NIET?quote:En ik rook niet btw
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beetje hees is wel aantrekkelijk heur..
[..]
NIET?.
Hm, apart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Ripley het volgende:
NeeEn als ik dat vertel is de reactie meestal "Niet? Ik vind het echt bij jou passen!"
Hoe ik dat moet opvatten weet ik niet
Gewoon erbij blijven dat je niet rookt... Tegenwoordig is dit een zeldzaam iets... lijkt wel!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
NeeEn als ik dat vertel is de reactie meestal "Niet? Ik vind het echt bij jou passen!"
Hoe ik dat moet opvatten weet ik niet
Pfffquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]1mooie bloem.
Vinden de vrouwtjes leuk, j.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Pfff. afgezaagd.
Dan dit wel. Maar dan moet het natuurlijik wel eerst klikken, dit kan je moeilijk geven bij aankomst. Alhoewel.![]()
Is wel een beetje voorvarend, j.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
Pfff. afgezaagd.
Dan dit wel. Maar dan moet het natuurlijik wel eerst klikken, dit kan je moeilijk geven bij aankomst. Alhoewel.![]()
Vooruitstrevend, JK.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is wel een beetje voorvarend, j.
ok ok, het ideale kado ligt in het middenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat betreft het afgezaagde heb je wel gelijk. Maar je kan de originaliteit ook overdrijven he
Een virbrerende bloem dus?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef jogy het volgende:
ok ok, het ideale kado ligt in het midden.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een virbrerende bloem dus?
[afbeelding]
www.buienradar.nlquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Wijze les van vandaag: Als je de dag hebt volgepland met klantbezoeken, bekijk dan even de weersverwachting voor de gehele dag. Zomaar wegrijden op de fiets terwijl een vervoersabonnement in de portemonnee zit, kan je humeur danig aantasten.
De site is bekend, maar het 2007-slaapgebrek-syndroom tast de helderheid op de vroege morgen danig aan.quote:
Aanstonds is ook een goede.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi woord wel, danig. Zal het vandaag gebruiken indien de situatie het toelaat.
Goed idee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
sow we gaan maar eens naar huis toe
ik lach met zon enorme neplach op mijn bakkes maar toch ben ik beetje boos :}:|.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom dan de [afbeelding]?
Fake it untill you make it! goeie instelling!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik lach met zon enorme neplach op mijn bakkes maar toch ben ik beetje boos :}:|.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Fake it untill you make it! goeie instelling!.
Vandaar de files rond A'dam.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Uitzonderlijk veel knoflook gisteravond naar binnen gewerkt.
Ja, het trekt enorme mensenmassa's aan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef GI het volgende:
Vandaar de files rond A'dam.
Ook mogguh....quote:
één landingsbaan en één vertrekbaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ook mogguh....
Staan een hoop vliegtuigen stil te wezen op Schiphol!
Tapasbar Vamos a Ver. Daar wordt guitig omgesprongen met de look.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen knoflook, of zat het nog op/in/door een gerecht?
Jeps... Zo weer een enkele grote rakker die gaat vertrekken.quote:
Klinkt errugh goed!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tapasbar Vamos a Ver. Daar wordt guitig omgesprongen met de look.
Mij ook niet hoor. Zit hier al te shaken in mijn stoel. (Op het ritme van het gebouw)quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Je zou mij met geen stok in een vliegtuig krijgen vandaag
Zowwie.. Ben niet zo'n Frankrijk ganger.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier iemand nog tips voor me: Frankrijk: La Douce France!
Ik heb op de tupolev laan gezeten bij KLM. Ik ken je uitzichtquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps... Zo weer een enkele grote rakker die gaat vertrekken.
[..]
Klinkt errugh goed!
[..]
Mij ook niet hoor. Zit hier al te shaken in mijn stoel. (Op het ritme van het gebouw)
Je gaat de verkeerde kant van Frankrijk op.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier iemand nog tips voor me: Frankrijk: La Douce France!
Oeh! Spannend!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Australie betaald! Visum geregeld!![]()
Ja he?quote:
Zou bijna gaan vragen of je een zekere Mark K. kent.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:35 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb op de tupolev laan gezeten bij KLM. Ik ken je uitzicht
Sjeweetstoc oud!quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:37 schreef Joene het volgende:
Dat was een van de goeie dingen van schiphol-rijk, het uitzicht.
Ik heb hier een Mark L. een Mark v.d.M. maar geen Mark K.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zou bijna gaan vragen of je een zekere Mark K. kent.
[..]
Sjeweetstoc oud!
Moest je de overtreffende trap weer hebben? Kon je mij niet even laten genieten van m'n Frankrijk-reis?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:49 schreef Ripley het volgende:
Yeay! Australie betaald! Visum geregeld!![]()
Veel plezier tussen die afgrijselijke fransozenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moest je de overtreffende trap weer hebben? Kon je mij niet even laten genieten van m'n Frankrijk-reis?
Alleen die uit Parijs zijn eikels.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Ripley het volgende:
Veel plezier tussen die afgrijselijke fransozen
Jij wil echt de deur uit vandaag? Storm trotseren om een film te zien?quote:Vanavond voorproefje
Die K die jij kent, had die ook iets met een Knijn in zijn naam?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik heb hier een Mark L. een Mark v.d.M. maar geen Mark K.
Ik ken wel een Mark K. maar dat is niet van de tupolevlaan
Nee.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die K die jij kent, had die ook iets met een Knijn in zijn naam?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen die uit Parijs zijn eikels.
[..]
Jij wil echt de deur uit vandaag? Storm trotseren om een film te zien?
Niet!quote:
* n00cL30n is ondertussen al zeeziek van het wiegen van het gebouw...quote:
Mja ik begin ook misselijk te wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
* n00cL30n is ondertussen al zeeziek van het wiegen van het gebouw...
Ben blij dat ik net een mailtje krijg dat wij om half vier al vrij krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja ik begin ook misselijk te worden
Mennnn.. zelfs de slootjes hier staan met drie meter hoge golven te kolken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kenker wat een woei op de strand..
Nu ja, er was maar een strookje van 10 meter zand over.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef miss_bleu het volgende:
wij hebben waarschuwing per mail gehad dat we binnen moeten blijven. 1 van onze werknemers die vanmorgen wegvloog voor de deur ligt nu in het AMC
Verkeersalarm is afgekondigd. Verkeer wordt aangeraden niet meer de straat op te gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef miss_bleu het volgende:
wij hebben waarschuwing per mail gehad dat we binnen moeten blijven. 1 van onze werknemers die vanmorgen wegvloog voor de deur ligt nu in het AMC
Ik zou even op je werk blijven als ik jou was.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt? Ik moet dus 20 minuten lopen door een gebied met allemaal bomen voor ik bij het OV ben vanaf mijn werk. En vanmorgen kreeg ik al bijna een tak op mijn pan
Dat wordt nog leuk
Tyfus... hoor net van mijn vriendin dat een heleboel bedrijven al om 15:00uur stoppen... hendig!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:23 schreef Armageddon het volgende:
half 4 vrij. hendig dan begint het feest net.
'oi.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:33 schreef miss_bleu het volgende:
Kan mij er iets bij voorstellen.. :squote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk tegenover de ambulancedienst van de GGD. Die hebben het druk!
Wie wat waar? Moet je volgens mij helemaal zelf weten, BGquote:
Ik bene r nogquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is iedereen weggewaaid?
En dat met 0 notes? doe je goed.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef F.R.E.S.H het volgende:
Ze gaan m'n account deleten.
Doe je lekker! Ik was er drie kwartier mee bezig, merkte wel dat het iets drukker was dan normaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef jogy het volgende:
Ik was gisteren binnen 15 minuten thuis.
Niet zo fijn...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:03 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh ik was gisteren ipv 45 min in 4 uur thuis
Ik ook, want ik kreeg een lift van een lieve collegaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:57 schreef jogy het volgende:
Ik was gisteren binnen 15 minuten thuis.
Uhu, ik weet één ding zeker, mocht ik ooit een andere baan zoeken dan is het op fiets-afstand van mijn huis. Al was ik gisteren welmet de bus gegaan en ben ik thuis gebracht door een collega. Het leven is veel leuker zonder reistijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe je lekker! Ik was er drie kwartier mee bezig, merkte wel dat het iets drukker was dan normaal.
Same here.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook, want ik kreeg een lift van een lieve collega![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ik weet één ding zeker, mocht ik ooit een andere baan zoeken dan is het op fiets-afstand van mijn huis. Al was ik gisteren welmet de bus gegaan en ben ik thuis gebracht door een collega. Het leven is veel leuker zonder reistijd.
Ow, hoezo? Niks erg hoop ik?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef miss_bleu het volgende:
Heb had vandaag trouwens voor het eerst geen zin om naar mijn werk te gaan. Sfeer hieris nogal kut
Dan moet je je hand uit je slipje halen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:31 schreef miss_bleu het volgende:
Heb had vandaag trouwens voor het eerst geen zin om naar mijn werk te gaan. Sfeer hieris nogal kut
*Mental image*quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan moet je je hand uit je slipje halen.
Dat zou je me niet vragen als je me een keer had aangekeken terwijl ik klaarkwamquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:53 schreef GI het volgende:
[..]
Waarom doe je daar die "ik moet poepen" smiley bij ?
Zullen we dat zo houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou je me niet vragen als je me een keer had aangekeken terwijl ik klaarkwam.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:01 schreef GI het volgende:
Ik zie geen PI's. Ik zit op mijn werk, ik gebruik de TO lay.
Aargh... Da's niet zo fijn man... Dus je kunt weer gaan klussen strakjes?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:55 schreef Joene het volgende:
Stormschade Report : 2 schutting delen waren niet bestand tegen windkracht 10 en ook de poort heb ik enkele meters verderop terugkunnen vinden
ik schuif het een dagje op naar Morgen .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aargh... Da's niet zo fijn man... Dus je kunt weer gaan klussen strakjes?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik schuif het een dagje op naar Morgen .
Straks naar de vriendjes van Amstel
Nope maar ik mag me 2 maanden gaan melden op het ministerie van buitenlandse zaken .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Goed bezig!
Heb je nou trouwens al wat werk uitgevoerd voor dat bedrijf van je?
Je had een mental image huh?quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Je had een mental image huh?
Sorrie man, ik zal ermee ophouden.
Dat is mooi kut! Geen gevaar voor jouw baan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mja helaas wel. Andere directeur andere richting, veel mensen weg
nee manager heeft ons verzekerd dat het voor ons alleen druker gaat worden. Maar veel collega;s waar we dagelijks mee te maken hadden zijn er wel uit getraptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is mooi kut! Geen gevaar voor jouw baan?
dat is vrij kutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee manager heeft ons verzekerd dat het voor ons alleen druker gaat worden. Maar veel collega;s waar we dagelijks mee te maken hadden zijn er wel uit getrapt
Wat ben je toch ook een burgermenneke.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Joene het volgende:
Ik werp net een blik op mijn blokhut (blijkbaar sliep ik vanochtend ) , zie ik ineens dat mn hele blokhut is ontwricht
Heb nu toch maar de verzekering gebelt.
Gisteren heb ik de fiets ook maar laten staan en ben ik met dequote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:12 schreef jogy het volgende:
Uhu, ik weet één ding zeker, mocht ik ooit een andere baan zoeken dan is het op fiets-afstand van mijn huis. Al was ik gisteren welmet de bus gegaan en ben ik thuis gebracht door een collega. Het leven is veel leuker zonder reistijd.
Und jetzt!!!! EINZWEIEINZ!!111 Empfehl ist empfehl.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope maar ik mag me 2 maanden gaan melden op het ministerie van buitenlandse zaken .
Mennnnn...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Joene het volgende:
Ik werp net een blik op mijn blokhut (blijkbaar sliep ik vanochtend ) , zie ik ineens dat mn hele blokhut is ontwricht
Heb nu toch maar de verzekering gebelt.
De Opstapper!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Opstapper? WTF?
Eeeerm, een gekkenbusje?quote:
O, psst, ik woon nu in R'dam.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef FlyingFox het volgende:
Ondertussen: hoe ist met de dingen in Delft?
Echt toen ik die verslaggeving over 'de storm!' op het journaal zag moest ik meteen aan Jochem Mijer denken: ''Gespannen, maar toch ook bewust van de situatie''
Das nog eens 'wind tegen' hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BEHALVE DAN FEIJENOORD'S KANSEN IN EUROPA!!!!!
!
!
Al hoeveel jaar?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O, psst, ik woon nu in R'dam.
0,8 ongeveer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:38 schreef FlyingFox het volgende:
Al hoeveel jaar?
Ik eigenlijk niet meer.quote:Ja ik heb dingen gemist de afgelopen tijd nie normaal. Doen jullie nog meets of is da nie eiglk meer?? Kan k effe bijpraten.
Es War Toll oder so etwas.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
Ga nou... Joene is nu bij Vrienden van Amstel.
Schon etwas gut zu hören.quote:
Jahoor beetje relaxen.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Schon etwas gut zu hören.
Nog een beetje het weekend door gekomen?
Goed man... Heb ook bijna niet anders gedaan als vegeteren. Heerlijk... Owja en een Router met wifi gekregen van een maat van me. Heel gaaf, nu nog ff wat UTP scorens.quote:
Aaargh! Dat mag niet!!!!!! AAAARGH!quote:Op maandag 22 januari 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Jullie moeten me helpen! na 5 jaar zijn ze er bij demon achter dat monno.nl niet meer actief is en nu ben ik mijn userpic kwijt!!! WHAAA!
Seks was in ieder geval een onderwerp dat besproken is via de sms.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:34 schreef GI het volgende:
Oe, seks via SMS ?
Ik heb em nog in de cache staan arma, moet ik em mailen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Jullie moeten me helpen! na 5 jaar zijn ze er bij demon achter dat monno.nl niet meer actief is en nu ben ik mijn userpic kwijt!!! WHAAA!
Met elkaar ?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Seks was in ieder geval een onderwerp dat besproken is via de sms.
Ja, met elkaar besproken.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef GI het volgende:
Met elkaar ?
Ik vind wel dat je moet mailen jahquote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb em nog in de cache staan arma, moet ik em mailen?
HELD!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb em nog in de cache staan arma, moet ik em mailen?
Check, hij is onderweg/er al.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je moet mailen jah
Die userpic heeft emotionele waarde![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:33 schreef UIO_AMS het volgende:
De slapeloosheid van 2007 is nog niet ten einde. Mede omdat één of ander vrouwpersoon tegen middernacht allerlei 'ik verveel me'-smsjes ging versturen.
geweldig iets, dat caching gebeuren.quote:
Ja lach er maar om.quote:
Meen... je... niet...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef Jerruh het volgende:
whehe net voor de gein naar zo'n belspelletje gebeld en ik kwam nog in de uitzending ook.
Dan heb je ook gewonnen ook toch? Je gaat me toch niet vertellen dat je het anwoord niet wist?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef Jerruh het volgende:
whehe net voor de gein naar zo'n belspelletje gebeld en ik kwam nog in de uitzending ook.
En, gewonnen? of was je er zo eentje die het (quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef Jerruh het volgende:
GMTAquote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewonnen ook toch? Je gaat me toch niet vertellen dat je het anwoord niet wist?
Durf te wedden, dat als ik nu mijn vriendin bel, ze je gelijk had kunnen zeggen wat je had moeten roepen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef Jerruh het volgende:
nah, je kwam in de uitzending en dan moest je maar wat roepen. Maar "waterkoker" zat er niet bij.
ik was er van overtuigd dat waterkoker best een mooi antwoord wasquote:Op maandag 22 januari 2007 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Durf te wedden, dat als ik nu mijn vriendin bel, ze je gelijk had kunnen zeggen wat je had moeten roepen.
Maar... dat is wel jammer man!
Hey... Waterkokers zijn altijd goed.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik was er van overtuigd dat waterkoker best een mooi antwoord was.
Ik zie het...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Yvonne is een beetje van slag: Hoe lang houd ik het gezond doen vol-experiment.
Ze kunnen die spelletjes natuurlijk niet te moeilijk maken.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen zijn zo blij met mijn nakroegse sms woede
Zal ik jou de volgende keer wakker sms-en dan maar?quote:
Okok, gelukkig heb ik mijn telefoon op trilstand en stil, de rest meende ik nietquote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Okok, gelukkig heb ik mijn telefoon op trilstand en stil, de rest meende ik niet.
je zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik jou de volgende keer wakker sms-en dan maar?
Hoie!quote:
Fuck... Daar heb ik niet aan gedacht...quote:
Hehehehehe....quote:Op maandag 22 januari 2007 16:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je zal niet de eerste zijn.
Mouw-rits is er ook goed in....
Ik heb ook sms-woedes als ik naar de kroeg ben geweestquote:
Owwww....quote:Op maandag 22 januari 2007 16:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook sms-woedes als ik naar de kroeg ben geweest
Hé Rip, ben jij niet sinds vandaag officieel oud geworden??quote:
Thanksquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:03 schreef jogy het volgende:
Weer een twintiger minder op de aardbol.
Feli Rip![]()
.
Que?? Is het dan niet waar wat ze zeggen? Is je leven niet ingestort?quote:
Nee, hoewel UIO me dat gisteren zeker 5 keer heeft geSMSt heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Que?? Is het dan niet waar wat ze zeggen? Is je leven niet ingestort?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
Nee, hoewel UIO me dat gisteren zeker 5 keer heeft geSMSt heeft
Het leven is geweldig!
Vrienden![]()
Familie![]()
Australie![]()
Goed moment ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef Joene het volgende:
Ok cv stuk
Bij mij de uitlaat van mijn Mondeo....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:32 schreef Joene het volgende:
Ok cv stuk
Het weekend deed het euvel zich al een keer voor , maar nadat ik even de cv installatie had gereset en wat druk had bijgevuld ging hij weer als de brandweer dacht dan ook dat ik hem had gefixed.quote:
Owwwww.. Kijk... dat is weer iets positiefs.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Het weekend deed het euvel zich al een keer voor , maar nadat ik even de cv installatie had gereset en wat druk had bijgevuld ging hij weer als de brandweer dacht dan ook dat ik hem had gefixed.
Demmit, gelukkig een hoerketel.
Jarno heeft al geantwoord he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:52 schreef Joene het volgende:
Iemand van de oldbies toevallig USB STicks met U3. ?
Je doet eng, ripley?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, hoewel UIO me dat gisteren zeker 5 keer heeft geSMSt heeft
Het leven is geweldig!
Vrienden![]()
Familie![]()
Australie![]()
jogyquote:
Ehm.. naakt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
jogy![]()
Krijg ik nu eindelijk die magere mannenfoto van je voor mijn verjaardag?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Voor boven mijn bedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Heb nog wel een adresje waar je de foto op canvas kan laten printen voor weinig.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Heb nog wel een adresje waar je de foto op canvas kan laten printen voor weinig.
En mij dan ouwe noemen...quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga even een broodje bij de Cantarell halen.
Toch handig als ze aan de overkant zitten.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
Frikandel en een puntzak patat met pinda.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef jogy het volgende:
Frikandel en een puntzak patat met pinda.
Taart moet je vreten, hele taarten naar binnen gooien zeg ik je!quote:
Ik lust helegaar geen taartquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Taart moet je vreten, hele taarten naar binnen gooien zeg ik je!
Hou die PM van je maar inde gaten of geef dat mailadres nog eens. Deze keer bluf ik niet maar op mijn werk lijkt het me geen strak planquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik lust helegaar geen taart
Ik wacht trouwens vol smart
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Hou die PM van je maar inde gaten of geef dat mailadres nog eens. Deze keer bluf ik niet maar op mijn werk lijkt het me geen strak plan.
Dan moet je het maar in één post doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ja zo kan ik mijn zin niet afmaken schat..
Och och och, kunnen we niet tegen een lolletje, zag je me serieus doen metquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:57 schreef Zrtlrnc het volgende:
Bullshit,
zie hier:
[Oldbies] 5 miljoen, transformers, Australia en onkuisheid!
en eronder
[Oldbies] 5 miljoen, transformers, Australia en onkuisheid!
dat kan toch ook in een post, beetje hypocriet vindt je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |