quote:
Die mompelt dingen als "je lichaam heeft dit nu nodig"quote:Op maandag 22 januari 2007 13:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Goed experiment. Ik denk dat je dit nog zeker wel een week blijft houden.
Wat denkt Iteejer?
Op het moment dat ik 2 weken niet gedronken had, vond ik het ook niet lekker meer. Daarna geen druppel meer gedronken.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
Die mompelt dingen als "je lichaam heeft dit nu nodig"
Straks ben ik eraan gewend
Ik wil het ook wel nog visueler maken:quote:Op maandag 22 januari 2007 13:58 schreef yvonne het volgende:
Bedankt UIO, tof!
In de nacht van zaterdag op zondag, of zondagmiddag 2 uur?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Seborik het volgende:
Tot 28 januari 2 uur.
Hij doet aan squashquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
UIO, je gaat me niet vertellen dat je ook bent gaan "bewegen"hè?
Ondanks de appendixsuctie?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen nog geen gram afgevallen Swetz
Dat deed ik daarvoor ook al.quote:
Ben zelf ook altijd de Bob uit eigen keuze.. Stoor mij ook niet meer om uit te gaan zonder drinken, sigaretten (nu al weer 3 jaar gestopt).quote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel nog visueler maken:
[afbeelding]
Ik ook niet, ik heb weer meegezwangerdquote:Op maandag 22 januari 2007 14:12 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen nog geen gram afgevallen Swetz
Goed bezig, volhouden.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef yvonne het volgende:
Na m'n operatie:
Fruit
sapjes, uit m'n bierglas goddomme
Ik rook amper 10 peukjes en dan nog maar 3 trekjes ofzo
GEEN alcohol
Ik moet niet aan snacks denken
Ik ontbijt keurig
En ik heb zelfs crueslimeuk gekocht
Bruin brood met enge dingen en magere vlees en kaassoorten.
Houd ik al vol:
7 dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |