I DON'T USE CAPSLOCK, I JUST KEEP SHIFT PRESSEDquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:55 schreef Shake het volgende:
[afbeelding]
croc hunter gun uit een stingray. Oh the irony!
Je weet voor je zelf dat je hem helemaal zelf heb gehaald en daar kun je voor je zelf trots op zijn, daar heb je andere niet voor nodig om te showenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:10 schreef magge het volgende:
Ja ik een nelf warrior op een Dranei mount. Ik ga die zooo ook krijgenIk vind em echt gaaf. En het is een keer wat anders dan "Reins of the Black War Tiger."
Ookal heb ik hem eerlijk gehaald met Ranks en Exhalted bij Darnassus. Dat kan nu niemand meer schelen.
Yeah dat is het hele idee van WoW zelf dingen leren uitzoeken en dat missen veel mensen, dingen willen uitzoeken en dan beginnen ze gelijk maar te krijsen dat ze iets zoeken (Rexxar anyonequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef Elikian het volgende:
Ik heb nog niks gethott. Alles zelf opgezocht door de questlogs te lezen. .... en me te ergeren aan die "/1. WTF are (!) Expedition point"
Tis gewoon gaaf om alles zelf te ontdekken. Ik heb nu nog 4 quests waarvan ik geen idee heb waar ze zijn, maar ik verken de hele kaart en ik kom er wel bij uit.
Yeah, maar iedereen doet die shoulders omdat het er stoerder uit zienquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:02 schreef magge het volgende:
Ja klopt, dat vind ik ook van die GM's! Hun kunnen tenmiste echt voor hun naam GM zetten en zo te laten zien dat ze geen leven hebben. Tegenwoord heeft iedereen de shoulders (waarom tbh?!) (oja heb ze zelf ook -.-)
Ik heb ook nog niets gethott - alleen overlord dan en gekeken hoe ik die kreeg. De meeste quest geven al aan waar je moet zijn. Ook zitten er ongeveer 4man die TBC Beta hebben gespeeld en roepen de heletijd door de gchat waar we moeten zijn. 't helpt maar soms zet ik het maar gewoon uit. Ff lekker zelf uit zoeken. Ik hoef morgen geen level 70 te zijn. Hell, ik hoef in Maart nog geen 70 te zijn.![]()
Ik heb de files in 1 map op een externe HD staan, is nog sneller dan een DVD ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Collector's Edition FTW. staat TBC gewoon op 1 DVD
Die ben ik ook tegengekomen, maar dat is niet wat ik bedoel. Degenen die ik tegenkwamen waren in Outland... en zaten als ik me niet vergis op een epic mount. Die van de quest heeft wel 100% running speed, maar heeft de skin van een normale mount.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
er is een quest waarbij je vanaf lvl 10 15 minuten lang op een Draenei mount kunt rondhobbelen. Misschien dat je die gezien hebt?
Waar het mij om gaat... hoe krijgt men zo snel (nog geen dag na de release van TBC) al de exhalted rep?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de Aldor of Scryers kun je bij exalted rep een Elephant mount krijgen geloof ik.
Van te voren heel veel runecloth inzamelen (op alts bank slots, mailboxen etc etc) en dan bij de release allemaal inleveren en dan heb je hemquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Die ben ik ook tegengekomen, maar dat is niet wat ik bedoel. Degenen die ik tegenkwamen waren in Outland... en zaten als ik me niet vergis op een epic mount. Die van de quest heeft wel 100% running speed, maar heeft de skin van een normale mount.
[..]
Waar het mij om gaat... hoe krijgt men zo snel (nog geen dag na de release van TBC) al de exhalted rep?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef magge het volgende:
Klopt dat die cd 4 in zo'n wazig hoesje zat. Ik snap niet waarom.
Trouwens SocialDisorder? Wat zat er eigenlijk nog meer bij die CE? Een muismat hoorde ik?
Vooral het spel ook op DVD en de soundtrack CD vond ik erg interessant... Helaas was mijn pre-order geannuleerd, nadat men, naar eigen zeggen, geen enkel CE binnen had gekregenquote:World of Warcraft: The Burning Crusade on both CD and DVD
World of Warcraft: The Burning Crusade Behind-the-Scenes DVD
The Art of World of Warcraft: The Burning Crusade Hardcover Art Book
Exclusive In-Game Pet: Netherwhelp
Two World of Warcraft Trading Card Game Starter Packs, plus Exclusive Cards
Map of Outland Mouse Pad
World of Warcraft: The Burning Crusade Soundtrack CD
Ja en?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef tonks het volgende:
Soundtrack kan je alllanggg downloaden
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef tonks het volgende:
Soundtrack kan je alllanggg downloaden
:xquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:38 schreef Elikian het volgende:
Een muismat, en de rest kun je downloaden
CD4 zat in zo'n extra hoesje, omdat er denk ik maar 3 cd's op dat houdertje passen..? Geen idee.
Enne, ik heb gisteren mijn NW Robe weggegooid na een quest van 2 minuten.. wat een waanzin dit(((
hahaquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
haha grappig. Mag ik hem op onze games-site plaatsen?
Ode aan Steve Irwin in The Burning Crusade?
Als je er een probleem mee hebt, hoor ik het wel, dan haal ik hem wel weg.
* WyriHaximus is trots ^^!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:25 schreef SoupNazi het volgende:
Jullie zijn allemaal nerds:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C73A388C2674BB.html
Nee dat niet >_<. DIe lopen altijd in het duits te spammen op de PTR's net als de fransen btw >_<!quote:
En de griekenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee dat niet >_<. DIe lopen altijd in het duits te spammen op de PTR's net als de fransen btw >_<!
en de russenquote:
Elke vrijdag. Hierbij bedoel ik ook ELKE vrijdag. Spelen ik, en mijn twee homies van 17.30u tot ~07.00u/08.00uquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:36 schreef Rann het volgende:
En ik ben nog wel een casual player... maar 1x in de week ofzo dat ik van 18 tot 01 speel :/
quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:37 schreef magge het volgende:
Idd. Duitsers moeten oprotten naar hun eigen fucking duitse servers.
Zoals ik al zei, onze GM is een Duitser, en ik speel op een Engelse PvP realm, ze zijn er dus wel die goeienquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:07 schreef magge het volgende:
Ze praten nooit engels, dat hebben ze nooit geleerd. Arrogant volk ist. Het spijt me ook echt niet als ik er iemand toevallig mee beledig. Ik mag ze gewoon echt niet. Ik wil niet rasistisch zijn, helemaal niet. Ik ken alleen geen goede duitser. </3
Vast een foutje tijdends het klonen geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik al zei, onze GM is een Duitser, en ik speel op een Engelse PvP realm, ze zijn er dus wel die goeien
Idd, me ouders wonen op texel en daar stik het van de moffen in de vakantie. Ze verwachten altijd dat je duits praat (zelf zijn ze te stom en rood om bederlands of engels te leren) en dat andere wel aan de kant gaan voor ze (bijvoorbeeld met een telelens midden op de weg naar vogeltjes 10 meter verder op in een natuurgebiedje kijken). Klote volk over het algemeenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, onze GM is een Duitser, en ik speel op een Engelse PvP realm, ze zijn er dus wel die goeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |