yep, je hebt ook een gala aan verschillende manga like kapselsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef tonks het volgende:
Die blood elfs zijn wel een beetje anime-ish
it was a disaster waiting to happenquote:
BE Female silly over Undercity & Murlocsquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef JanaX het volgende:
[..]
yep, je hebt ook een gala aan verschillende manga like kapsels
overigens zijn de /silly's helemaal geweldig!
/silly
"Dont you wish your girlfriend was hot like me?"
/flirt
"why dont you come a little closer?.. Ow! Watch the hair!
Leuke shotjes. Silvermoon, mijn oude serverquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:36 schreef JanaX het volgende:
bij deze wat screenies van Silvermoon
[knip]
naar een merchant hobbelen, en laten repareren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:58 schreef s0ul1991 het volgende:
Heb vandaag ook maar eens WOW gekocht. Ik wou wel eens zien hoe leuk het is. Je laat je gewoon in de game zuigenben na een paar uurtjes al helemaal verslaafd
nu een n00b vraag
Hoe kun je je wapen op volle Durability krijgen ?
*meldt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:17 schreef ChrisFO het volgende:
Wie was die Cyndane, want die heb ik net gekilled bij zo'n pvp point in hellfire pennisula![]()
Het idee blijft hetzelfde natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:36 schreef jogy het volgende:
Wat nou als je WoW een tijdje geleden hebt gede-installeerd omdat je het te repetitief vond worden en rondjes aan het rennen was in IF uit ellende. Is het dan weer helemaal nieuw of zal het niet veel verschillen?
PVP wil niet zeggen dat je als een gek automatisch iedere horde maar moet aanvallen, waar haal je dat idee vandaan manquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Migwi het volgende:
Op Twisting Nether is 90% van de population zielig.
PvP server, maar doet men aan PvP?
Nope.
En dan op 't forum huilen over dat world PvP niet bestaat, nee, geen wonder als je lekker naast elkaar aan 't grinden bent. Retards
Haha wtf cool! Waar haal je die quest?quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:05 schreef Rann het volgende:
Let op de details he, Armored Wyvern, (hele leuke quest, moet je bommen naar beneden gooien)
[afbeelding]
o.O HUGE!!!, en doet PIJN!!!
[afbeelding]
Level 61
Goed morgen/overmorhen maar eens uit proberen danquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:56 schreef Rann het volgende:
Ehmm...Bij Thrallmarr, ten oosten ervan zit zo'n klein kampje met wyverns, moet je die quest chain volgen als ik het goed heb...Een pre-quest ervoor is dat je die poorten van Kruul moet kapot maken met een stel runes (krijg je dacht ik in dat zuidelijke camp uiteindelijk...)
Maar hijs wel vet
ag ik weten welke addons jij gebruikt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:55 schreef Shake het volgende:
[afbeelding]
croc hunter gun uit een stingray. Oh the irony!
Doe wat ik doe zet je rogue in de in en misschien alle FP's halen, een profession levelen en pas volgende week naar HP toe gaan als het wat rustiger isquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan de drukte in Hellfire Peninsula, denk dat ik voorlopig maar mijn rogue ga levellen in WPL en Winterspring.
Mijn rogue is lvl 52 he, was bezig met mijn Lock, maar wachten tot quest-mobs spawnen met nog 20 anderen is niet leuk, om nog maar niet te spreken over het continu laden van mijn HDD omdat er 100en players rondlopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doe wat ik doe zet je rogue in de in en misschien alle FP's halen, een profession levelen en pas volgende week naar HP toe gaan als het wat rustiger is.
Ah dan gewoon eerst ff naar lvl 58 levelen tegen die tijd is het wel weer rustig denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mijn rogue is lvl 52 he, was bezig met mijn Lock, maar wachten tot quest-mobs spawnen met nog 20 anderen is niet leuk, om nog maar niet te spreken over het continu laden van mijn HDD omdat er 100en players rondlopen.
Daarom staat mijn rogue nu ook in een Inn. Wel weer eens leuk voor de veranderingquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:01 schreef magge het volgende:
Zet gewoon al je alts in een inn. Zodat ze lekker een level rested zijn. Dat merk je echt wel he. Ook vind ik het best nieuw dat ik voor het eerst in langetijd weers lekker uitlog in een inn, of IF. En niet zo maar klakkeloos ergens. Dat ik de volgende dag inlog en denk. WTF waar ben ik nu
Trouwens, iemand is al lvl 66 op mijn server O.o fuck zeg
haha grappig. Mag ik hem op onze games-site plaatsen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:55 schreef Shake het volgende:
[afbeelding]
croc hunter gun uit een stingray. Oh the irony!
er is een quest waarbij je vanaf lvl 10 15 minuten lang op een Draenei mount kunt rondhobbelen. Misschien dat je die gezien hebt?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen nu al aan een Dranei (epic) mount komen. Aangezien ik nog geen lvl 60s Dranei ben tegengekomen, zijn dit altijd andere rassen... dat betekent dus dat een exhalted status bij de Dranei faction nodig is... Ik zeg echt dag 1 v/d release, 's-avonds iemand in Outland op een Dranei mount...
HOE krijg je dit nou weer voor elkaar in 1 dag?
Bij de Aldor of Scryers kun je bij exalted rep een Elephant mount krijgen geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:13 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me af hoe mensen nu al aan een Dranei (epic) mount komen. Aangezien ik nog geen lvl 60s Dranei ben tegengekomen, zijn dit altijd andere rassen... dat betekent dus dat een exhalted status bij de Dranei faction nodig is... Ik zeg echt dag 1 v/d release, 's-avonds iemand in Outland op een Dranei mount...
HOE krijg je dit nou weer voor elkaar in 1 dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |