abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45433999
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:49 schreef SvenM het volgende:
Dat noem je fanatiek
Ik noem het zielig. Je verziekt het spel voor jezelf. Ik zou ook nooit met zoiets meewerken, maar ja, mad props voor hem. In twee maanden tijd naar level 70. Met de hulp van 35 anderen, dat dan weer wel.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_45434300
Hmm, jewelcrafting gister op 272 blijven steken. Aangezien mijn miner nog geen 60 is heb ik ook niet zo'n grote voorraad opals enzo. Nog 3 skill en dan kan ik Master worden. Tailoring is al Master!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:56:48 #53
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45434434
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hmm, jewelcrafting gister op 272 blijven steken. Aangezien mijn miner nog geen 60 is heb ik ook niet zo'n grote voorraad opals enzo. Nog 3 skill en dan kan ik Master worden. Tailoring is al Master!
Tailoring en skinning zijn bij mij al master

Met tailor heb ik alleen nog maar wat Netherweave netjes gemaakt en met skinning heb ik gewoon alles geskinned wat ik tegenkwam, en wat iedereen liet liggen. Groot voordeel hierbij was dat ik skinning al op 315 had
pi_45434591
TVP!
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:20:20 #55
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_45435161
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Haha cool gister ff 15 min bezig geweest en zat op de 50 ben echt benieuwt wat voor sicke dingen Blizz nog gaat toevoegen !
phluphy for president!
pi_45435192
iemand trouwens nog een goede suggestie voor m'n Pally? Ik wil Jewelcrafting gaan doen. Wat is een goede prof ernaast?
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:22:29 #57
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45435238
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand trouwens nog een goede suggestie voor m'n Pally? Ik wil Jewelcrafting gaan doen. Wat is een goede prof ernaast?
Neem een gathering prof.
Mining ofzeau
pi_45435470
tvp, zo wat gaat dat snel, al een paar lui lvl 64 gister avond, niet normaal meer
pi_45435867
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef Borreke het volgende:
tvp, zo wat gaat dat snel, al een paar lui lvl 64 gister avond, niet normaal meer
Lees het topic eerst even
pi_45436030
ik zit er beetje over na te denken om wellicht weer te gaan spelen, maar ik zit met de grote vraag welke class... mage leek me wel erg leuk voor de actie die ik altijd wou 'long range outdoor pvp', maja in normaal pvp heb ik het idee dat ik me zwaar zwak voel en raids weinig toevoeg (water vendor zelfs beter dan summoned later..)
pi_45436278
Op Twisting Nether is 90% van de population zielig.
PvP server, maar doet men aan PvP?
Nope.
En dan op 't forum huilen over dat world PvP niet bestaat, nee, geen wonder als je lekker naast elkaar aan 't grinden bent. Retards
pi_45436361
Ik val elke horde aan . ook al zijn ze lvl 60+ dan ben ik wel meteen dood maar ik ga niet vluchten!
pi_45436463
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Migwi het volgende:
Op Twisting Nether is 90% van de population zielig.
PvP server, maar doet men aan PvP?
Nope.
En dan op 't forum huilen over dat world PvP niet bestaat, nee, geen wonder als je lekker naast elkaar aan 't grinden bent. Retards
Ze gaan pas world PvPen als ze een hoger level hebben dan de meesten.

Duh !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_45436544
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:46 schreef koffiegast het volgende:
ik zit er beetje over na te denken om wellicht weer te gaan spelen, maar ik zit met de grote vraag welke class... mage leek me wel erg leuk voor de actie die ik altijd wou 'long range outdoor pvp', maja in normaal pvp heb ik het idee dat ik me zwaar zwak voel en raids weinig toevoeg (water vendor zelfs beter dan summoned later..)
mages kunnen wel lekker nuken. Ik vind het in elk geval fijn om een mage bij me te hebben in party-quests.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:05:05 #65
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_45436573
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ze gaan pas world PvPen als ze een hoger level hebben dan de meesten.

Duh !
Tuurlijk

Gisteren op Hellfire Peninsula nog wel gelachen.
We waren aan het questen met een paar gasten en we moesten wat torens in de hens zetten.

Is het vergeven van de Horde daar. Ik bedoel dan ook echt vergeven.
3 mages en 2 priests waren we.

mages in een shield, alle trinkets aan en *blink* erin en massive AoE
Die horde wisten niet wat ze overkwam
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:11:34 #66
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_45436774
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef tonks het volgende:
Ik val elke horde aan . ook al zijn ze lvl 60+ dan ben ik wel meteen dood maar ik ga niet vluchten!
alliance losers
pi_45436798
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

alliance losers
JIJ JA MET JE ORCISH KEK
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:13:36 #68
159979 G.Fawkes
pi_45436849
Ik zit er aan te denken een bloodelf char te maken maar weet nog niet echt welke class. Undead Mage heb ik nu, dus het wordt geen mage meer. Iemand suggestie's.
pi_45436898
Pala
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:16:07 #70
159979 G.Fawkes
pi_45436941
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef tonks het volgende:
Pala
geen fagodin
pi_45437202
Rogue of Priest.

Beiden compleet andere speelstijlen dan Mage.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:26:28 #72
159979 G.Fawkes
pi_45437305
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Rogue of Priest.

Beiden compleet andere speelstijlen dan Mage.
hunter is wel lkkr imba

maar idd rogue is ook wel leuk denk ik
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:27:11 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_45437320
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:11 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

alliance losers
pi_45437425
Hoi
Ik ben van plan World of Warcraft te gaan halen (het origineel ja ), maar ik heb eigenlijk nooit (MMO)RPG's gespeeld. The Elder Scrolls IV is eigenlijk de enige RPG die ik ooit gedaan heb, en dat vond ik best leuk (hebben veel uurtjes in gezeten ). Is WoW moeilijk om mee te beginnen als complete n00b zijnde ? Inmiddels ben ik wel enthousiast geworden maar ik weet nog niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen. Ik heb nog even dat laatste zetje nodig om naar de bart smit te gaan om hem te gaan halen zeg maar
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:31:53 #75
159979 G.Fawkes
pi_45437474
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef CyberTijn het volgende:
Hoi
Ik ben van plan World of Warcraft te gaan halen (het origineel ja ), maar ik heb eigenlijk nooit (MMO)RPG's gespeeld. The Elder Scrolls IV is eigenlijk de enige RPG die ik ooit gedaan heb, en dat vond ik best leuk (hebben veel uurtjes in gezeten ). Is WoW moeilijk om mee te beginnen als complete n00b zijnde ? Inmiddels ben ik wel enthousiast geworden maar ik weet nog niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen. Ik heb nog even dat laatste zetje nodig om naar de bart smit te gaan om hem te gaan halen zeg maar
Als je als noob begint heb je maar weinig tijd nodig om de basisdingen te leren. mijn advies aan jou is wel: denk goed na over je keuze (race/class) en daarna niet veranderen!
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:33:21 #76
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_45437531
quote:
Hoi
WoW is de instap-MMORPG bij uitstek , gewoon doen dus
Ik ben inmiddels overleden
pi_45437560
quote:
Hoi
WoW is een van de makkelijkste MMORPGs om mee te beginnen. En tussen de kloothommels die je server bevolken zitten ook genoeg mensen die bereid zijn je te helpen. Daarnaast kun je ook hier natuurlijk terecht voor hulp.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:40:54 #78
84926 WyriHaximus
pi_45437814
quote:
Hoi
* WyriHaximus pakt CyberTijn en schopt hem de bartysmit in
Teneerste ben je een newbie (iemand die nieuw is) en geen noob (iemand die al een tijd speelt zegt vanalles te maar het niet weet en een noob is ook iemand die alleen blind voor zich uitstaard en maar 1 methode voor iets ziet). Tip: zoek een guild die bij je past en waar je je zelf ken zijn en niet 1 waar je je niet lekker iin voelt dat kan de hele spel ervaring anders maken namelijk .
phluphy for president!
pi_45437843
Oh en lees het boekje wat er bij zit
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:44:44 #80
84926 WyriHaximus
pi_45437969
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:41 schreef tonks het volgende:
Oh en lees het boekje wat er bij zit
Hoeft niet echt, zelf tenminste nooit nodig gehad ben gewoon gaan spelen . Daarnaast wij hier op Fok! > WoW Manual .
phluphy for president!
pi_45438663
Haha ok jullie hebben me weten te overtuigen
Voor 20 euro kan het niet missen lijkt me, en de maandelijkse kosten vallen ook nog wel mee.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:07:55 #82
159979 G.Fawkes
pi_45438782
Tijn, burning crusade ook halen. Dan kan je gelijk met een bloodelf lvlen!
pi_45438814
kost je nog geen 50cent per dag. Ik vergooi wel meer met het kopen van een blikje cola op het werk

Voor 50cent per dag heb ik een heel jaar plezier, dat is het meer dan waard. En inderdaad: Bij vragen zijn wij beter dan de WoW manual (die overigens over alle achtergronden bij het spel wel zeer informatief is)
pi_45438930
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Tijn, burning crusade ook halen. Dan kan je gelijk met een bloodelf lvlen!
Nah daar wacht ik nog wel even mee. Alles op z'n tijd
  Redactie Games woensdag 17 januari 2007 @ 15:13:38 #85
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_45438962
World of Warcraft, World of Warcraft : TBC en 2 maanden besteld, binnekort ophalen.

Verwacht veel vragen van mijn kant
.....Kennedy
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:17:13 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45439072
n ja dus enzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45439269
Ik vind het wel grappig dat mensen die afgelopen jaar meerdere avonden per week hebben gespeeld om allemaal de beste gear te krijgen, nu over een weekje niks meer waard zijn omdat de green lvl70 items toch beter zijn
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:30:09 #88
84926 WyriHaximus
pi_45439514
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen die afgelopen jaar meerdere avonden per week hebben gespeeld om allemaal de beste gear te krijgen, nu over een weekje niks meer waard zijn omdat de green lvl70 items toch beter zijn
Yeah van die 'je-moet-doen-zoals-ik/mijn-guild-vind-dat-je-moet-spelen-anders-ben-je-raar-en-noob-speler' gastjes (over het algemeen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Zelf zou ik er niet trots op kunnen zijn, alles met een grote group van 40 man een instance uitmoorden en dan trots zijn dat je een paars item hebt. Ben altijd trots op dingen die ik op mezelf gedaan heb (rank 11 PvP mount begin vorig jaar, gemaakte dingen (in algemenere zin), zelf lvl 60 en nooit gold gekocht etc etc). Ergens hoop ik dat ze pisnijdig worden en misschien dan door hebben dat een spelletje voor de fun is en je het niet je leven moet laten bepalen!

[ Bericht 0% gewijzigd door WyriHaximus op 17-01-2007 15:51:07 ]
phluphy for president!
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:30:40 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_45439526
meh, als ik ooit lvl 60 haal dán ga ik BC halen
pi_45439880
Nou, ik ben zo iemand. Heb heel veel uren tijd zitten in mijn character. 1000en gold aan repairs besteed aan het wipen op harde endgame-bosses. En onze epic gear is daar de reward van.
En het is niet de gear die de reward is, maar de kick om als groep zo'n doel te bereiken.

Ja, ik vind dat onze gear duidelijk beter mag zijn, ik heb daar ook vele uren tijd in gestoken (en heel veel geld in terms van potions en repairs). Een avondje wipen in Naxx was makkelijk over 30g, en de rewards zijn daarvoor maar laag hoor.
Zelfde geld voor de PvPers. Ik doe dat niet, maar als jij de effort erin steekt om lvl 14 PvP te halen en daardoor ubergear te krijgen, mag dat gewaardeerd worden. Dat is nu ook waardeloos.

En nu is alles (PvE en PvP) waardeloos geworden. Dat is heel frustrerend. Dat het op zijn tijd vervangen zou worden door iets beters is logisch, maar niet na 1 dag.
Ik heb hele weken/maanden besteed aan goede gear. Als ik niks had gedaan had ik nu hetzelfde gehad. Dat is toch niet fair? Ik vind het dus verre van grappig.

En ja, het is een game ja, maar wel een hobby voor iemand. De mensen die het iedere avond spelen zijn toch de loyale playerbase voor het spel, en die mensen worden nu allemaal de nek omgedraaid ten faveure van de casual gamers. "Nu zijn alle kansen weer gelijk." Ja, dat is waar, maar de mensen die veel spelen zullen weer snel de betere gear hebben. Probleem is dat ik vrees dat het algemene niveau gewoon te laag is en dat er te snel weinig uitdagingen meer zijn.

Voorbeeld: ik heb mijn slechtste epic al vervangen: Mijn Exalted ZG neck. Voor die neck ben ik Exalted geworden met Zandalar, dat zijn pakweg 20 volledige ZG runs. Dus eigenlijk 20 hele avonden. Nu krijg ik iets wat veel beter is met 1 quest van 5 minuten. Unfair!
pi_45440062
Ik snap de beredenering "TBC is uit, dus m'n gear is waardeloos" even niet. Als je een lvl60 char hebt, met full Epix gear, dan ben je (volgens mij) nog altijd beter dan een (pak em beet) lvl 33 character.
Volgens mij baal je gewoon dat je het duurste/beste gear niet meer hebt. En volgens mij zit daar het hele punt van de uitbreiding in. Want waarom zou je de uitbreiding kopen, als je toch niet betere gear kunt krijgen? Als je alleen maar meer van hetzelfde kan doen?
pi_45440268
Hoe zit het met de betaling ? Na de installatie, moet je dan persé een creditcard nummer opgeven ? Of kun je ook aangeven dat je na de eerste maand van die game cards koopt ?
Heb namelijk niet de beschikking over een creditcard, dus wordt erg lastig om dan een nummer op te geven
pi_45440418
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef CyberTijn het volgende:
Hoe zit het met de betaling ? Na de installatie, moet je dan persé een creditcard nummer opgeven ? Of kun je ook aangeven dat je na de eerste maand van die game cards koopt ?
Heb namelijk niet de beschikking over een creditcard, dus wordt erg lastig om dan een nummer op te geven
Ik doe het met een machtiging, kan ik het niet vergeten ook
pi_45440458
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik snap de beredenering "TBC is uit, dus m'n gear is waardeloos" even niet. Als je een lvl60 char hebt, met full Epix gear, dan ben je (volgens mij) nog altijd beter dan een (pak em beet) lvl 33 character.
Volgens mij baal je gewoon dat je het duurste/beste gear niet meer hebt. En volgens mij zit daar het hele punt van de uitbreiding in. Want waarom zou je de uitbreiding kopen, als je toch niet betere gear kunt krijgen? Als je alleen maar meer van hetzelfde kan doen?
Dat mijn gear niet meer het beste zou zijn vind ik logisch. Ik vind het alleen totale waanzin dat het nu al is. De eerste de beste groene drop al beter is dan lvl 60 instance epics. Zijn toch allebei voor level 60? Ene is een doodgewone solo-quest, andere is een raid reward.

Dat vanaf level 65-70 de blauwe instance drops beter zijn zou ik normaal vinden. De lvl 50 items uit ST of BRD worden ook vervangen door de zooi uit Scholo/ZG/MC/AQ etc.
pi_45440565
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef Elikian het volgende:

[..]

Dat mijn gear niet meer het beste zou zijn vind ik logisch. Ik vind het alleen totale waanzin dat het nu al is. De eerste de beste groene drop al beter is dan lvl 60 instance epics. Zijn toch allebei voor level 60? Ene is een doodgewone solo-quest, andere is een raid reward.

Dat vanaf level 65-70 de blauwe instance drops beter zijn zou ik normaal vinden. De lvl 50 items uit ST of BRD worden ook vervangen door de zooi uit Scholo/ZG/MC/AQ etc.
Ah zo, dat wist ik niet, dat is wel idioot ja.
pi_45440568
Screenshots mensen
Oh, and that's a bad miss!
pi_45440742
Klopt het dat de weekly maintenance is verplaatst naar morgen? Of is dat een grapje van iemand geweest?
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:09:17 #98
84926 WyriHaximus
pi_45440937
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef Elikian het volgende:
Nou, ik ben zo iemand. Heb heel veel uren tijd zitten in mijn character. 1000en gold aan repairs besteed aan het wipen op harde endgame-bosses. En onze epic gear is daar de reward van.
En het is niet de gear die de reward is, maar de kick om als groep zo'n doel te bereiken.

Ja, ik vind dat onze gear duidelijk beter mag zijn, ik heb daar ook vele uren tijd in gestoken (en heel veel geld in terms van potions en repairs). Een avondje wipen in Naxx was makkelijk over 30g, en de rewards zijn daarvoor maar laag hoor.
Zelfde geld voor de PvPers. Ik doe dat niet, maar als jij de effort erin steekt om lvl 14 PvP te halen en daardoor ubergear te krijgen, mag dat gewaardeerd worden. Dat is nu ook waardeloos.

En nu is alles (PvE en PvP) waardeloos geworden. Dat is heel frustrerend. Dat het op zijn tijd vervangen zou worden door iets beters is logisch, maar niet na 1 dag.
Ik heb hele weken/maanden besteed aan goede gear. Als ik niks had gedaan had ik nu hetzelfde gehad. Dat is toch niet fair? Ik vind het dus verre van grappig.

En ja, het is een game ja, maar wel een hobby voor iemand. De mensen die het iedere avond spelen zijn toch de loyale playerbase voor het spel, en die mensen worden nu allemaal de nek omgedraaid ten faveure van de casual gamers. "Nu zijn alle kansen weer gelijk." Ja, dat is waar, maar de mensen die veel spelen zullen weer snel de betere gear hebben. Probleem is dat ik vrees dat het algemene niveau gewoon te laag is en dat er te snel weinig uitdagingen meer zijn.

Voorbeeld: ik heb mijn slechtste epic al vervangen: Mijn Exalted ZG neck. Voor die neck ben ik Exalted geworden met Zandalar, dat zijn pakweg 20 volledige ZG runs. Dus eigenlijk 20 hele avonden. Nu krijg ik iets wat veel beter is met 1 quest van 5 minuten. Unfair!
Zefl schijn ik casual player te zijn omdat ik speel wanneer ik zin heb. Ben een tijd werkloos geweest dus dat resulteerd netjes in (na een paar maanden) rank 11 mount en blue pvp gear. Was er best blij mee dat TBC uitkwam. Omdat er weer ontzettend veel te ontdekken valt dan. (Plus een shitload aan nieuwe gear.) Ik zie nu al green drops (net een uurtje of 2 gespeelt) van guildies die instances deden die beter zijn dan me rank 14 dagger, en het enigste waar ik dan aan denk is hoe goed zouden den epics dan wel niet zijn .

Wat ik begrepen heb is dat er voor bijden nu veel te doen is zowel voor raiders (vind het zelf leuk zolang de group maar niet te groot is), PvPers (heerlijk putje ganken in BG) en casuals (tsja speel nog steeds wanneer ik zin heb en me guild is ook een casual guild dus we raiden ook maar 1 keer per week). En voor mij werd dat bevestigd door dat er in iedere zone in de outlands gelijk al outdoor PvP zit de, instances zijn er genoeg nu en voor raiders hebben we heroicmode . En voor casuals zijn er genoeg quests om zeg een half jaar bezig te houden .

Een spel moet je bezig houden (voor mij is het zeker ook een grote hobby (ben niks voor niks met een compleet nieuwe versie van me website bezig met een wow addon integratie, heb ook niet voor niets al me screenshots online staan en ben ook niet voor niets betrokken bij warcraftrealms.com). En eerlijk gezegt begint een spel saai te worden zolang het geen uitdaging meer is voor je. En ik denk dat je daarom juist blij moet zijn met TBC omdat je je gear kunt gebruiken nu (al is het maar tijdelijk) en je later toch weer kickass gear als raider hebt .
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Screenshots mensen
Veel plezier:
http://wyrihaximus.net/wow_screenshots/list-start-7680.html (Bij deze vanaf de helft ongeveer.)
http://wyrihaximus.net/wow_screenshots/list-start-7740.html
http://wyrihaximus.net/wow_screenshots/list-start-7800.html
Er komen er later nog veel meer bij maar dan moet ik wel spelen en zit nu op me werk morgen staan er meer voor de mensen die het interesant vinden .
phluphy for president!
pi_45441339
welke add-ons gebruik jij?
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:28:21 #100
84926 WyriHaximus
pi_45441569
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
welke add-ons gebruik jij?
Titan panel, trinket menu (dat zijn die zwevende icons rechts naast me chatbox), cencus en wat homebrew wat overegens (nog) geen UI heeft.
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')