Ik noem het zielig. Je verziekt het spel voor jezelf. Ik zou ook nooit met zoiets meewerken, maar ja, mad props voor hem. In twee maanden tijd naar level 70. Met de hulp van 35 anderen, dat dan weer wel.quote:
Tailoring en skinning zijn bij mij al masterquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hmm, jewelcrafting gister op 272 blijven steken. Aangezien mijn miner nog geen 60 is heb ik ook niet zo'n grote voorraad opals enzo.Nog 3 skill en dan kan ik Master worden. Tailoring is al Master!
![]()
Haha cool gister ff 15 min bezig geweest en zat op de 50 ben echt benieuwt wat voor sicke dingen Blizz nog gaat toevoegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:52 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Hmm, jewelcrafting gister op 272 blijven steken. Aangezien mijn miner nog geen 60 is heb ik ook niet zo'n grote voorraad opals enzo.Nog 3 skill en dan kan ik Master worden. Tailoring is al Master!
![]()
Neem een gathering prof.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand trouwens nog een goede suggestie voor m'n Pally? Ik wil Jewelcrafting gaan doen. Wat is een goede prof ernaast?
Lees het topic eerst evenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:29 schreef Borreke het volgende:
tvp, zo wat gaat dat snel, al een paar lui lvl 64 gister avond, niet normaal meer
Ze gaan pas world PvPen als ze een hoger level hebben dan de meesten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef Migwi het volgende:
Op Twisting Nether is 90% van de population zielig.
PvP server, maar doet men aan PvP?
Nope.
En dan op 't forum huilen over dat world PvP niet bestaat, nee, geen wonder als je lekker naast elkaar aan 't grinden bent. Retards
mages kunnen wel lekker nuken. Ik vind het in elk geval fijn om een mage bij me te hebben in party-quests.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:46 schreef koffiegast het volgende:
ik zit er beetje over na te denken om wellicht weer te gaan spelen, maar ik zit met de grote vraag welke class... mage leek me wel erg leuk voor de actie die ik altijd wou 'long range outdoor pvp', maja in normaal pvp heb ik het idee dat ik me zwaar zwak voel en raids weinig toevoeg (water vendor zelfs beter dan summoned later..)
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze gaan pas world PvPen als ze een hoger level hebben dan de meesten.
Duh !
alliance losersquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef tonks het volgende:
Ik val elke horde aan. ook al zijn ze lvl 60+ dan ben ik wel meteen dood maar ik ga niet vluchten!
hunter is wel lkkr imbaquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Rogue of Priest.
Beiden compleet andere speelstijlen dan Mage.
Als je als noob begint heb je maar weinig tijd nodig om de basisdingen te leren. mijn advies aan jou is wel: denk goed na over je keuze (race/class) en daarna niet veranderen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef CyberTijn het volgende:
Hoi
Ik ben van plan World of Warcraft te gaan halen (het origineel ja), maar ik heb eigenlijk nooit (MMO)RPG's gespeeld. The Elder Scrolls IV is eigenlijk de enige RPG die ik ooit gedaan heb, en dat vond ik best leuk (hebben veel uurtjes in gezeten
). Is WoW moeilijk om mee te beginnen als complete n00b zijnde ? Inmiddels ben ik wel enthousiast geworden maar ik weet nog niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen. Ik heb nog even dat laatste zetje nodig om naar de bart smit te gaan om hem te gaan halen zeg maar
![]()
WoW is de instap-MMORPG bij uitstek , gewoon doen dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef CyberTijn het volgende:
Hoi
Ik ben van plan World of Warcraft te gaan halen (het origineel ja), maar ik heb eigenlijk nooit (MMO)RPG's gespeeld. The Elder Scrolls IV is eigenlijk de enige RPG die ik ooit gedaan heb, en dat vond ik best leuk (hebben veel uurtjes in gezeten
). Is WoW moeilijk om mee te beginnen als complete n00b zijnde ? Inmiddels ben ik wel enthousiast geworden maar ik weet nog niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen. Ik heb nog even dat laatste zetje nodig om naar de bart smit te gaan om hem te gaan halen zeg maar
![]()
WoW is een van de makkelijkste MMORPGs om mee te beginnen. En tussen de kloothommels die je server bevolken zitten ook genoeg mensen die bereid zijn je te helpen. Daarnaast kun je ook hier natuurlijk terecht voor hulp.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef CyberTijn het volgende:
Hoi
![]()
* WyriHaximus pakt CyberTijn en schopt hem de bartysmit inquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef CyberTijn het volgende:
Hoi
![]()
Hoeft niet echt, zelf tenminste nooit nodig gehad ben gewoon gaan spelenquote:
Nah daar wacht ik nog wel even mee. Alles op z'n tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Tijn, burning crusade ook halen. Dan kan je gelijk met een bloodelf lvlen!
Yeah van die 'je-moet-doen-zoals-ik/mijn-guild-vind-dat-je-moet-spelen-anders-ben-je-raar-en-noob-speler' gastjes (over het algemeen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Zelf zou ik er niet trots op kunnen zijn, alles met een grote group van 40 man een instance uitmoorden en dan trots zijn dat je een paars item hebt. Ben altijd trots op dingen die ik op mezelf gedaan heb (rank 11 PvP mount begin vorig jaar, gemaakte dingen (in algemenere zin), zelf lvl 60 en nooit gold gekocht etc etc). Ergens hoop ik dat ze pisnijdig worden en misschien dan door hebben dat een spelletje voor de fun is en je het niet je leven moet laten bepalen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:22 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het wel grappig dat mensen die afgelopen jaar meerdere avonden per week hebben gespeeld om allemaal de beste gear te krijgen, nu over een weekje niks meer waard zijn omdat de green lvl70 items toch beter zijn
Ik doe het met een machtiging, kan ik het niet vergeten ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:50 schreef CyberTijn het volgende:
Hoe zit het met de betaling ? Na de installatie, moet je dan persé een creditcard nummer opgeven ? Of kun je ook aangeven dat je na de eerste maand van die game cards koopt ?
Heb namelijk niet de beschikking over een creditcard, dus wordt erg lastig om dan een nummer op te geven
Dat mijn gear niet meer het beste zou zijn vind ik logisch. Ik vind het alleen totale waanzin dat het nu al is. De eerste de beste groene drop al beter is dan lvl 60 instance epics. Zijn toch allebei voor level 60? Ene is een doodgewone solo-quest, andere is een raid reward.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik snap de beredenering "TBC is uit, dus m'n gear is waardeloos" even niet. Als je een lvl60 char hebt, met full Epix gear, dan ben je (volgens mij) nog altijd beter dan een (pak em beet) lvl 33 character.
Volgens mij baal je gewoon dat je het duurste/beste gear niet meer hebt. En volgens mij zit daar het hele punt van de uitbreiding in. Want waarom zou je de uitbreiding kopen, als je toch niet betere gear kunt krijgen? Als je alleen maar meer van hetzelfde kan doen?
Ah zo, dat wist ik niet, dat is wel idioot ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:55 schreef Elikian het volgende:
[..]
Dat mijn gear niet meer het beste zou zijn vind ik logisch. Ik vind het alleen totale waanzin dat het nu al is. De eerste de beste groene drop al beter is dan lvl 60 instance epics. Zijn toch allebei voor level 60? Ene is een doodgewone solo-quest, andere is een raid reward.
Dat vanaf level 65-70 de blauwe instance drops beter zijn zou ik normaal vinden. De lvl 50 items uit ST of BRD worden ook vervangen door de zooi uit Scholo/ZG/MC/AQ etc.
Zefl schijn ik casual player te zijn omdat ik speel wanneer ik zin heb. Ben een tijd werkloos geweest dus dat resulteerd netjes in (na een paar maanden) rank 11 mount en blue pvp gear. Was er best blij mee dat TBC uitkwam. Omdat er weer ontzettend veel te ontdekken valt dan. (Plus een shitload aan nieuwe gear.) Ik zie nu al green drops (net een uurtje of 2 gespeelt) van guildies die instances deden die beter zijn dan me rank 14 dagger, en het enigste waar ik dan aan denk is hoe goed zouden den epics dan wel niet zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef Elikian het volgende:
Nou, ik ben zo iemand. Heb heel veel uren tijd zitten in mijn character. 1000en gold aan repairs besteed aan het wipen op harde endgame-bosses. En onze epic gear is daar de reward van.
En het is niet de gear die de reward is, maar de kick om als groep zo'n doel te bereiken.
Ja, ik vind dat onze gear duidelijk beter mag zijn, ik heb daar ook vele uren tijd in gestoken (en heel veel geld in terms van potions en repairs). Een avondje wipen in Naxx was makkelijk over 30g, en de rewards zijn daarvoor maar laag hoor.
Zelfde geld voor de PvPers. Ik doe dat niet, maar als jij de effort erin steekt om lvl 14 PvP te halen en daardoor ubergear te krijgen, mag dat gewaardeerd worden. Dat is nu ook waardeloos.
En nu is alles (PvE en PvP) waardeloos geworden. Dat is heel frustrerend. Dat het op zijn tijd vervangen zou worden door iets beters is logisch, maar niet na 1 dag.
Ik heb hele weken/maanden besteed aan goede gear. Als ik niks had gedaan had ik nu hetzelfde gehad. Dat is toch niet fair? Ik vind het dus verre van grappig.
En ja, het is een game ja, maar wel een hobby voor iemand. De mensen die het iedere avond spelen zijn toch de loyale playerbase voor het spel, en die mensen worden nu allemaal de nek omgedraaid ten faveure van de casual gamers. "Nu zijn alle kansen weer gelijk." Ja, dat is waar, maar de mensen die veel spelen zullen weer snel de betere gear hebben. Probleem is dat ik vrees dat het algemene niveau gewoon te laag is en dat er te snel weinig uitdagingen meer zijn.
Voorbeeld: ik heb mijn slechtste epic al vervangen: Mijn Exalted ZG neck. Voor die neck ben ik Exalted geworden met Zandalar, dat zijn pakweg 20 volledige ZG runs. Dus eigenlijk 20 hele avonden. Nu krijg ik iets wat veel beter is met 1 quest van 5 minuten. Unfair!
Veel plezier:quote:
Titan panel, trinket menu (dat zijn die zwevende icons rechts naast me chatbox), cencus en wat homebrew wat overegens (nog) geen UI heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
welke add-ons gebruik jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |