Ja, of over de rest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef haaahaha het volgende:
Echt, ik ken niemand die in zijn buurt komt. Niet 1. Dat zegt wel veel over Ferry vind ik. Het is een grote!
Dat doen de meeste journalisten hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind Ferry wel tof. Ook hoe hij steeds zit te knikken als iemand anders aan het woord is![]()
Bij hem valt het me heel erg opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat doen de meeste journalisten hoor..![]()
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is één van de weinige journalisten waarvan ik geen flauw idee heb wat ze stemmen.
Frits Wester heeft de laatste paar keren geen CDA gestemd, heeft ie een tijdje geleden gezegdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.![]()
Ferry is een grote, hou hem in de gaten zeg ik je!
Ja zo groot dat het NOS journaal beelden van RTL koopt omdat hij zijn eigen presentaties loopt te verklotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.![]()
Ferry is een grote, hou hem in de gaten zeg ik je!
Frits Wester heeft zelfs voor het CDA gewerkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Frits Wester heeft de laatste paar keren geen CDA gestemd, heeft ie een tijdje geleden gezegd![]()
Dat weet ik, maar dat betekend niet dat hij de vorige keer CDA heeft gestemdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Frits Wester heeft zelfs voor het CDA gewerkt.
maar je kunt niet echt zeggen dat het CDA dáár nu zo veel aan had ... dat leidde nu juist een recordverlies en 8 jaar oppositie in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Frits Wester was gewoon een linkse spionquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef KroJo het volgende:
[..]
maar je kunt niet echt zeggen dat het CDA dáár nu zo veel aan had ... dat leidde nu juist een recordverlies en 8 jaar oppositie in.
Ja dat is waar......Maar let maar op, ze doen het (bijna) allemaal......waarschijnlijk deels automatisme en deels om de flow van de ge-intervieuwde op gaan te houden....ze kunnen immers niet doorlopend hummen....Vandaar...quote:
Hij is zelfs betalend lidquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind Wester redelijk objectief hoewel ik al jaren weet dat hij voor het CDA gewerkt heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb jij zonder die wetenschap hem voorheen een objectief journalist gevonden![]()
Ik vind hem toch vaak redelijk rechts gekleurd in zijn bijdragen. Toegeven: lang niet altijd...Maar misschien ben ik wel extra kritisch omdat ik op de hoogte ben zijn CDA verleden....quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind Wester redelijk objectief hoewel ik al jaren weet dat hij voor het CDA gewerkt heeft.
Frits Wester komt niet echt partijdig op me over eigenlijk. Ferry Mingelen ook niet trouwensquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb jij zonder die wetenschap hem voorheen een objectief journalist gevonden![]()
Mwoah.......Ik geef toch liever licht de voorkeur aan Ferry van Mingelen...Al vind ik dat hij ook wel een keer naar het museum mag....quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Frits Wester komt niet echt partijdig op me over eigenlijk. Ferry Mingelen ook niet trouwens![]()
En terecht - dat gaat je ook geen zak aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is één van de weinige journalisten waarvan ik geen flauw idee heb wat ze stemmen.
Waarom niet? Een mening en politieke voorkeur zullen alle parlementaire journalisten wel hebben. Ze zullen bij verkiezingen ook wel allemaal stemmen. Maar waarom horen ze dan niet lid te worden van een partij?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, ik vind dat parlementaire journalisten geen lid van een partij moeten zijn.
Van mij mogen ALLE journalisten lid zijn van een partij, als ze maar goed werk leveren. En daar schort het nou juist aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]Nee, ik vind dat parlementaire journalisten geen lid van een partij moeten zijn.
Nee, dat lijkt me niet verstandig. Ik vind het gewoon een principe-kwestie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom niet? Een mening en politieke voorkeur zullen alle parlementaire journalisten wel hebben. Ze zullen bij verkiezingen ook wel allemaal stemmen. Maar waarom horen ze dan niet lid te worden van een partij?
Ik denk dat Frits Wester misschien nog wel extra voorzichtig is om niet partijdig over te komen (richting het CDA), omdat van hem zijn politieke voorkeur bekend is. Dat hij lid is van een partij boeit me daarom ook niet, ik verwacht van hem dat hij zo professioneel is om privé en werk te scheiden.
Mogen andere journalisten die vaak met politici omgaan, zoals Pauw en Witteman, dan ook niet lid zijn van een politieke partij?
Waarom niet? Omdat ze dan misschien nog partijdiger worden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:31 schreef SCH het volgende:Nee, ik vind dat parlementaire journalisten geen lid van een partij moeten zijn.
Viavia wel eens gehoord dat het CDA regelmatig lekt naar Wester om de politieke besluitvorming te sturen. Daarom heeft RTL ook altijd van die leuke politieke nieuwtjes. Verder vind ik Frits Wester in z'n verslaggeving doorgaans behoorlijk objectief. Maar volgens mij heeft hij wel bijgedragen aan de nederlaag van Wouter Bos. Zo noemde hij Bos onder andere een calimero, een aansteller en gebruikte hij de termen draaikont en bejaardenbelasting opvallend vaak (zij het parafraserend).quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind hem toch vaak redelijk rechts gekleurd in zijn bijdragen. Toegeven: lang niet altijd...Maar misschien ben ik wel extra kritisch omdat ik op de hoogte ben zijn CDA verleden....
gewoon PvdA, net als de rest van de kliek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Jurgen21 het volgende:
Was mij overigens niet bekend, maar ik schrik daar eerlijk gezegd wel van....Maar ja, reken maar dat het ook via andere journalisten ook gebeurd....quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Viavia wel eens gehoord dat het CDA regelmatig lekt naar Wester om de politieke besluitvorming te sturen.
Ja, idd. Maar zou hij de Miljoenennota ook via dat kanaal hebben bemachtigd, zo'n twee jaren na elkaar.quote:Daarom heeft RTL ook altijd van die leuke politieke nieuwtjes.
Ja, ik zou zeker niet willen zeggen dat hij constant aan gekleurder verslaggeving doet dan Mingele....Maar soms viel het mij "de rechtse kleuring en pro CDA" wel een beetje op. De eerlijkheid gebiedt mij ook te zeggen dat mijn perceptie uiteraard ook enigszin gekleurd is....Zeker als ik de politieke kleur van de betreffende journalist ook weet....Dat heb ik ook bij Cees Lunshof overduidelijk.....Dat merk je bij hem nog veel sterker.....Maar ja, mijn antenne is wel gevoelig wellicht.....quote:Verder vind ik Frits Wester in z'n verslaggeving doorgaans behoorlijk objectief.
Ja, daar heb je zeker een terecht punt.quote:Maar volgens mij heeft hij wel bijgedragen aan de nederlaag van Wouter Bos. Zo noemde hij Bos onder andere een calimero, een aansteller en gebruikte hij de termen draaikont en bejaardenbelasting opvallend vaak (zij het parafraserend).
Bij die kale rtl4 knakker bv wel ja. Bij Ferry daarintegen kan ik niet opmaken voor welke partij hij gaat. Zoals het hoort bij een journalist. Die kale lijkt vaak meer een commentator dan verslaggever.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:49 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Van mij mogen ALLE journalisten lid zijn van een partij, als ze maar goed werk leveren. En daar schort het nou juist aan.
Verder alles goed meneer Mingelen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:00 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Bij die kale rtl4 knakker bv wel ja. Bij Ferry daarintegen kan ik niet opmaken voor welke partij hij gaat. Zoals het hoort bij een journalist. Die kale lijkt vaak meer een commentator dan verslaggever.
Ferry heeft geen concurrenten. Van hem is er maar 1: Ferry.
Nee, en dat is eigenlijk bij niemand bekend; Mingele weet aardig zijn priveleven en zijn werk gescheiden te houden, en dat pleit opzich voor hemquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Jurgen21 het volgende:
Oh wacht, jullie bedoelen iemand anders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |