En dan die gynocoloog als het kindje er is: "FiPo!!!!!".quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef freud het volgende:
Maaruh, wat zou die naam gaan zijn? Was een meisje toch?FAbiënne? FAnny? FAroes? FAy? FAith? FAtima? FAinche? FArrah?
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Jakkes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Iiiiiiiiikkk ???quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:01 schreef CocaColaLight het volgende:
Teveel SAW gekeken HM-II?
Met daarop Nikky's reactiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je nog zo aangeboden om het er al uit te snijdendus niet miepen.. Want het mes is goed geslepen, maar neeeeeee Nikky moet zonodig in het ziekenhuis in zich laten snijden..
![]()
Beetje vertrouwen in je users mag ook wel.
fluit deuntje "Butchered at Brith" van Cannibal Corpse![]()
![]()
Nikky weet dat ik het zeg, daarom doet ze er niet moeilijk over ..quote:
Net de eerste bak al opquote:
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net de eerste bak al opIk kom op kantoor en krijg te horen dat ik zo ga vergaderen en dat we daarna broodjes shoarma krijgen
Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 10:25 schreef pirke het volgende:
Hoor ik hier het eerste FotHomopaar uit de kast komen?![]()
![]()
Ik ben al met mn derde beker chocolademelkquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef freud het volgende:
[..]
Geen Sonja Bakkeren, maar Achmed Bhakkerenmi?
Vlug P, denk effe aan een willekeurige weegschaal... Dan heb je meteen je BalanceDag gehad..quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoiets jaWeet niet of ik er blij mee moet zijn, maar goed
Goed om beter te worden denk ik
Wat is dat dan voor voorbarige topictitelquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:50 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nikky moet nog open gesneden worden door de Ziekenhuis-Slagerwe hebben nog geen officiele mededeling.
![]()
Over een uurtje of 2 wordt het kind uit de baarmoeder gesneden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:43 schreef pea4fun het volgende:
Ow Nikki heeft een dochter? Feli Nikki
Hoezo, we wachten toch op de naam?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor voorbarige topictitel![]()
Inderdaad wat Lucille zegt....quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo, we wachten toch op de naam?
Ja, al zo'n 9 maanden gok ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoezo, we wachten toch op de naam?
In de vorige SC was ik er niet, ik was gisteren druk met assisteren van VVquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inderdaad wat Lucille zegt....![]()
Dat had je in de vorige SC kunnen lezen dat Nikky pas tegen 13:00 richting verloskamer ging..
Ik geloof dat als dat bij Nikky zou gebeuren, haar kind meteen een ban aan haar broek had wegens tegenwerken van de FA.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, al zo'n 9 maanden gok ik
Jammer trouwens dat er gesneden moet worden, het is zo fantastisch om die oerkracht in jezelf te voelen...Maar als het kindje maar gezond is strakkies
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik geloof dat als dat bij Nikky zou gebeuren, haar kind meteen een ban aan haar broek had wegens tegenwerken van de FA.![]()
Die komt hier echt niet zelf binnenwandelen vandaag als ze onder het mes is geweest hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:03 schreef pirke het volgende:
Als iedereen nu heel stil is gaan we Nikky verrassen, komt ze hier binnen en dan roepen we allemaal GEFELICITEERD!
Nu dus heel stil zijn he! Anders hoort ze ons al en is het geen verrassing meer...
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersneequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegen![]()
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ze krijgt toch een dochter? meisjes werken mee, jongens werken tegen![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komen.
Het kind weet vast dat nikki liever een keizersnede heeft, dus werkt ze meequote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersnee![]()
Dus jouw opmerking gaat nu al niet op![]()
![]()
Wooraom moet ik nog aan vrouwen vertellen hoe dat allemaal gaat![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Jongens doen nadat ze eruit zijn gekomen, hun levenlang weer hun stinkende best om terug erin te komen.
Tis maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef WurM het volgende:
Het niveau ligt vandaag wel erg laag
Of ligt mijn niveau gewoon hoog
Brrr, daar weet ik alles van. Gelukkig weten ze het bij Nikky van te voren. Bij mij was er nogal paniek zegmaar...quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Haar dochter ligt lettrerlijk en figuurlijk dwars.. Daarom een Keizersnee![]()
Dus jouw opmerking gaat nu al niet op![]()
![]()
Wooraom moet ik nog aan vrouwen vertellen hoe dat allemaal gaat![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:25 schreef WurM het volgende:
Het niveau ligt vandaag wel erg laag
Of ligt mijn niveau gewoon hoog
20 minutenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:33 schreef Yoni het volgende:
Mijn gesprek vanmorgen duurde wel 20 minuten![]()
En hij heeft zooooooooooo gelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Nou heb ik vanavond een leuk feestje, http://www.tunneke.nl/i1/fi5_bou.html en nou mag ik van mijn man de camera niet meenemenHij vind het niet gezellig als ik steeds loop te klikken en mezelf verschuil achter die camera
Ik dacht toch minstens hier wel steun te vinden...zucht....quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik dacht toch minstens hier wel steun te vinden...zucht....
Ga je naar het verpleegfestijn Ja je gaat naar het verpleegfestijn! Echt super! Daar heb ik het echt naar mijn zin gehad. En gewoon die camera meenemen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik dacht toch minstens hier wel steun te vinden...zucht....
Als ik nou zo'n stiekum klein cameraatje erbij had....die moet ik toch maar eens aanschaffenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit......iemand moet toch een sfeerimpressie geven van het feest voor iedereen die er niet bij kon zijn. Dan moet jij dat maar doen
Neem gewoon die camera mee joh
Normaal vind ik het hier wel gezellig enzo... Nu vind ik het redelijk matigquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]hey hallo nieuwe FOTter
Welkom in in gemiddeld niveauland
![]()
WurM je moet nu toch wel weten hoe we hier zijn hoor.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ga je naar het verpleegfestijn? Echt super! Daar heb ik het echt naar mijn zin gehad. En gewoon die camera meenemen hoor![]()
medisch fotograaf lijkt me toch meer zoiets als nu bij nikky...snijwerk enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef freud het volgende:
Oeh! Die moet ik onthouden: "Medisch fotograaf"! Nog eens iets anders als liefhebber van de vrouwelijke anatomie.
heb ik gedaan een Ixusquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als ik nou zo'n stiekum klein cameraatje erbij had....die moet ik toch maar eens aanschaffen
Ooooooooooooooooooooooooooooohquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef pea4fun het volgende:
[..]
medisch fotograaf lijkt me toch meer zoiets als nu bij nikky...snijwerk enzo
En weer geen MOD in de buurt..quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor aanpassing van het topic dus he
Tuurlijk niet. Als je ze nodig hebt, zijn ze er niet .....quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En weer geen MOD in de buurt..
Yups.. het is nu weer iets rustiger buiten....quote:
Tis hier geen executiekamer in Irak hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:33 schreef An24 het volgende:
welkom terug dan![]()
en ik weer weg..geen zin om hier hele avond te blijven hangen![]()
![]()
Daar hangen ze ook niet de hele avondquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tis hier geen executiekamer in Irak hoor![]()
* kwiebuske wil meeeeeequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:52 schreef pea4fun het volgende:
Nou heb ik vanavond een leuk feestje, http://www.tunneke.nl/i1/fi5_bou.html en nou mag ik van mijn man de camera niet meenemenHij vind het niet gezellig als ik steeds loop te klikken en mezelf verschuil achter die camera
psst Danaquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:54 schreef PKfotografie het volgende:
wie is dana?
Als je nou gewoon even aandachtig de OP leest.. dan snap je het misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:59 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heeft knorretje weer een kind?
Misschien snap jij PK nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je nou gewoon even aandachtig de OP leest.. dan snap je het misschien![]()
Hier nog zoéén. Alleen heb ik nog niet geslapen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Ik ben klaar wakkerErrug irritant
Da's echt kutquote:Op donderdag 18 januari 2007 04:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hier nog zoéén. Alleen heb ik nog niet geslapen.![]()
Yeauhhquote:Op donderdag 18 januari 2007 05:53 schreef PdeHoog het volgende:
AnFeli trouwens
Je bent nu echt weer tagloos
Jij moet ff je mail checkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:24 schreef freud het volgende:
Pfff, ben nog lang niet klaar hier, en ook niet wakker.
Koffie. Veel. Sterk.
Drink.
Nog meer koffie.
quote:
Ook goedemorgen An, en welkom in de wereld van de stervelingen die men hier 'user' noemt. En euh... spannende knopjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 08:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Yeauhhgeen spannende knopjes meer ook, kan ik jullie posts ook niet meer "per ongeluk" verprutsen
![]()
Klein reageerveld heb ik trouwens nu ineens....zo was het dus voor die tijd![]()
Helaasch en jammer!quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
Jij moet ff je mail checkenDie bij MSN zeg maar
quote:
Niet waar johquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:09 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een k*tweer!
Vooral te koudquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet waar johDaar is het echt veeeeeeeeeel te nat en koud voor
Ik ruik nietsquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:09 schreef -Marjo- het volgende:
Wat een k*tweer!
Tis maar goed dat we hier op kantoor geen chocomelkautomaatdinges hebben.. Gaat echt de verkeerde kant op dan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:44 schreef WurM het volgende:
Zo, de eerste twee bekers chocolademelkzijn achter de kiezen
Vandaag maar eens beginnen met iets doen voor het project
Schopje >>>Visafslag Volendam!!!! Ruiken kreng....quote:
Goede reden je schoenen op de verwarming te leggen en met je laptop op schoot te werken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb al een wereldreis achter de rug vanmorgenEn wat is het kutweer!!! Ik heb natte voeten!
Ik zit op kantoor...geloof niet dat mijn collega's het leuk vinden als ik op sokken rond ga huppelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:11 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Goede reden je schoenen op de verwarming te leggen en met je laptop op schoot te werken.
morreguh ........... en het vooruitzicht is niet best.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:04 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik heb al een wereldreis achter de rug vanmorgenEn wat is het kutweer!!! Ik heb natte voeten!
was ik bijna vergetenquote:
Juist op kantoor, als je in een fabriek zou werken dan zou het alleen maar vreemder zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor...geloof niet dat mijn collega's het leuk vinden als ik op sokken rond ga huppelen
En als je gewoon loopt? Sokken op linoleum kan inderdaad gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:17 schreef Yoni het volgende:
Ik zit op kantoor...geloof niet dat mijn collega's het leuk vinden als ik op sokken rond ga huppelen
Dit zijn opmerkingen, waarbij ik af zie om een verdere verklaring te vragenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef freud het volgende:
[..]
En als je gewoon loopt? Sokken op linoleum kan inderdaad gevaarlijk zijn.
Pff, als het maar niet zo hard waait de 28e, dan waait hij er af bij mij vrees ik.
gewoon goed vasthoudenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:35 schreef freud het volgende:
[..]
En als je gewoon loopt? Sokken op linoleum kan inderdaad gevaarlijk zijn.
Pff, als het maar niet zo hard waait de 28e, dan waait hij er af bij mij vrees ik.
Beter toch....quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Yoni het volgende:
Afgewezen voor de klus waar ik gister op intake wasIk ben te zwaar
Nee, ze willen geen beheerder, maar een supportmedewerker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Beter toch....
Ze wilden dus een Bonny st'Clair figuur die nog net weet waarvoor die plank met die blokjes-met-lettertjes-erop voor dient ??![]()
Coolquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:44 schreef Yoni het volgende:
Afgewezen voor de klus waar ik gister op intake wasIk ben te zwaar
Oe. Das helemaal fijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Yoni het volgende:
Ik ga nu ws. in Den Haag werken, bij een olieprutser
Bij de shell? Lekker bereikbaar voor jou!! En dichter bij mijn casa & bami!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ze willen geen beheerder, maar een supportmedewerker.
Ik ga nu ws. in Den Haag werken, bij een olieprutser
Die laatste smiley had je van mij weg mogen latenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dit zijn opmerkingen, waarbij ik af zie om een verdere verklaring te vragen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee niet bij de Shell. Een andere. En idd lekker bereikbaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:56 schreef freud het volgende:
[..]
Bij de shell? Lekker bereikbaar voor jou!! En dichter bij mijn casa & bami!
sollicitatie voor WC ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:39 schreef freud het volgende:
[inlikmodus]blij is voor MODje
[/inlikmodus]
Wordt een kortstondige sollicitatie danquote:
Ik zit om de hoek hequote:
Mjah, maar jij werkt veul langer dan ikke. Ik ga zo maar eens zien of er nog iets rijdt aan metro's/treinenquote:
Nou...echt nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Mjah, maar jij werkt veul langer dan ikke. Ik ga zo maar eens zien of er nog iets rijdt aan metro's/treinen
Gefeli!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef RubberDuckey het volgende:
Het gaat goed op sollicitatie gebied hier![]()
Ik mag volgende week woensdag voor een tweede gesprek komen bij een soort van uitzendbureau voor treinmachinisten![]()
Ze zochten leerling machinisten, ik voldeed aan de eisen en ik ben dus door de selectie heen![]()
Nou volgende week en de keuringen afwachten...
ik vind het eigenlijk doodengquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef pea4fun het volgende:
DanaLeuke naam
Voor iedereen die nog door de storm moet...succes!
Ik denk dat ik voor vanavond ff iemand ga bellen met een auto...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:12 schreef pea4fun het volgende:
DanaLeuke naam
Voor iedereen die nog door de storm moet...succes!
Gewoon rechts blijven rijden, geen vrachtwagens inhalen en rustig blijven. Niets aan de hand verderquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk doodeng
ik rij een station en die zijn nogal windgevoelig
Het is je stormdoop? Goed voor je uitkijken en je stuur goed vasthouden....vooral bij vrachtwagens uit tegengestelde richting op 80 wegen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk doodeng
ik rij een station en die zijn nogal windgevoelig
Ik zit nog gezellig op kantoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:41 schreef Yoni het volgende:
ik zit nu heel gezellig in een stilstaande metro
Stel watjes.. Het is hier in het Noord-Oosten al bijna windstil. De storm boven het 'superieure' westen kan dan nooit zo erg meer zijn op een paar regenspatjes na..quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zit nog gezellig op kantoorEn ik geloof dat het plan nu is ontstaan dat we hier gewoon wat te eten gaan scoren en dan wat later op de avond, als de wegen weer vrij zijn, naar huis gaan
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stel watjes.. Het is hier in het Noord-Oosten al bijna windstil. De storm boven het 'superieure' westen kan dan nooit zo erg meer zijn op een paar regenspatjes na..![]()
Toch maar een liftje danquote:
Hier is het ook een heel stuk minder nu. Ben iig veilig thuis gekomen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Het begint hier idd wat minder hard te waaien nu
Lol, als ik de buienradar bekijk ga je nog heel wat krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Stel watjes.. Het is hier in het Noord-Oosten al bijna windstil. De storm boven het 'superieure' westen kan dan nooit zo erg meer zijn op een paar regenspatjes na..![]()
Hmmmzzzz Dan toch maar even mijn Mammoet instrueren een beetje rustig aan te doen op de tocht de sneeuw in dan..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:07 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Lol, als ik de buienradar bekijk ga je nog heel wat krijgen
Buienradar liet oude beelden zien, wegens de drukte konden ze het niet aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmmzzzz Dan toch maar even mijn Mammoet instrueren een beetje rustig aan te doen op de tocht de sneeuw in dan..![]()
Ik zie wel...Als het te erg wordt, ga ik wel aan bij een overnacht-iglo op de route.![]()
Fijn! Ik ga ook zo de auto in. Moet wel 15 minuten rijdenquote:
ok jij hebt gewonnen ik wel 5 hele minuten, als er niet al te veel bomen over de weg liggenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:27 schreef freud het volgende:
[..]
Fijn! Ik ga ook zo de auto in. Moet wel 15 minuten rijden.
Dat is geen fout.... Veel pakketten gaan via Nieuw Buinen...quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:30 schreef Mauro het volgende:
Je zult het niet geloven.....
De camera's die Kleintje uiteindelijk heeft teruggestuurd naar mij zijn onderweg.
En volgens de track en trace code zitten ze in de afleverroute. Maar dan in Nieuw Buinen
En ja, daar hebben ze ook een Hyacinthstraat heb ik net opgezocht
Foutje van de post denk ik want de postcode is deze keer wel goed.
Ze zitten in Nieuw Buinen, niet in Groningenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:33 schreef Yoni het volgende:
goed nieuws Mauro!
Met de chauffer onderweg in nieuw buinen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is geen fout.... Veel pakketten gaan via Nieuw Buinen...
Dan wordt het waarschijnlijk vandaag nog afgeleverd in Groningen..Heb er vertrouwen in...
![]()
Eindelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:18 schreef RubberDuckey het volgende:
Het gaat goed op sollicitatie gebied hier![]()
Ik mag volgende week woensdag voor een tweede gesprek komen bij een soort van uitzendbureau voor treinmachinisten![]()
Ze zochten leerling machinisten, ik voldeed aan de eisen en ik ben dus door de selectie heen![]()
Nou volgende week en de keuringen afwachten...
TPG !!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Met de chauffer onderweg in nieuw buinen?
Nog meer goed nieuws. Kan je wel gebruiken. Veel plezier als ze binnen komenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:30 schreef Mauro het volgende:
Je zult het niet geloven.....
De camera's die Kleintje uiteindelijk heeft teruggestuurd naar mij zijn onderweg.
En volgens de track en trace code zitten ze in de afleverroute. Maar dan in Nieuw Buinen
En ja, daar hebben ze ook een Hyacinthstraat heb ik net opgezocht
Foutje van de post denk ik want de postcode is deze keer wel goed.
Nu moet ik binnenblijvenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Nog meer goed nieuws. Kan je wel gebruiken. Veel plezier als ze binnen komen![]()
Toch wel typisch dat ze daar dan ook een Hyacint(zonder de h)straat hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
TPG !!!
Wij doen ook wel bestelingen op kantoor en die gaan met TrackandTrace ook altijd via NieuwBuinen...
Ik snap het ook niet.. Mischien dat ze het nog in een 2e Camper hebben liggen ;')
Hou je tegeltjes goed bij, An ziet ze al waaien met Mauro er achteraanquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu moet ik binnenblijven
Wilde net naar de bouwmarkt om tegellijm te halen.
Ik wilde vanaaf mijn toilet namelijk opnieuw gaan betegelen
Ach, de bouwmarkt is tot 9 uur vanaaf open
Lijm plakt en waait niet wegquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Hou je tegeltjes goed bij, An ziet ze al waaien met Mauro er achteraan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en ons huis is lek
[ Bericht 7% gewijzigd door WurM op 18-01-2007 16:58:20 (:)) ]
Dat was hier ook, nu is het al een hele tijd strakzwart..quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet klaar met vergaderen
En een strakblauw luchtje hier
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:33 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hoi allemaal,
Ik had vandaag het strakke plan om foto's op de Maasvlakte te gaan maken, juist vanwege de verwachte zeer zware storm. Ben ik daar eindelijk, wil zelfs me Golf vliegen![]()
Ik heb getracht me buiten de auto staande te houden, maar werd weggeblazen. Had dus meer lood in me schoenen moeten hebben![]()
![]()
Dus foto's maken kon ik wel vergeten, behalve een paar vanuit de auto, maar zelfs dat ging niet echt lekker.
Dan maar Slufterstrand, maar ben snel naar huis gegaan. De duinen lagen op de weg ... i.p.v. daar waar ze horen![]()
Maar wel vettttttttttttttttt die storm![]()
![]()
LA, ik weet...quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:37 schreef LekkerApart het volgende:
HM, hier begint het weer harder te waaien..
Da's minderquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:25 schreef -Marjo- het volgende:
Hoi
Wij hebben net 2 uur zonder stroom gezeten...
* HM2 aansteker en kaarsjes aanrijktquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jah
En ik ben bang in het donker...
Hey Kwiebusquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
![]()
jij kunt ook nergens tegen
tsk tsk
het valt NU erg mee, waait een bietje, maar verder .........
veul regen
Het licht is al weer aan schat, hoe kan ik anders internetten...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 aansteker en kaarsjes aanrijkt![]()
Wij hebben hier nog steeds licht.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jah
En ik ben bang in het donker...
Met een notebook en dan ouderwets in bellen......quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het licht is al weer aan schat, hoe kan ik anders internetten...
Ik dacht dat je op een hometrainer aan het fiestsen was om een beetje stroom te krijgen om je pc te laten werkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het licht is al weer aan schat, hoe kan ik anders internetten...
Dat overleef ik nooooit...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op een hometrainer aan het fiestsen was om een beetje stroom te krijgen om je pc te laten werken![]()
Je ondertitel is nu wel toepasselijkquote:
quote:
Modem zit ook zonder stroom danquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dan maar een laptop voor nood erbij
Dat wordt dus dan ook een modem op batterijen.quote:
Hehe...quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat wordt dus dan ook een modem op batterijen.
Of inloggen op het draadloosmodem van de buren aan de overkant van de straat waar ze nog wel stroom hebben.
An schijnt te weten hoe dat moet....
he he he ......quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:50 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Dat wordt dus dan ook een modem op batterijen.
Of inloggen op het draadloosmodem van de buren aan de overkant van de straat waar ze nog wel stroom hebben.
An schijnt te weten hoe dat moet....
Tijd voor een compleet UPS-systeem thuisquote:
Met zo'n systeem moet ik eerst verhuizen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor een compleet UPS-systeem thuisleuk voor in de kelder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom jij de kelder uitgraven dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor een compleet UPS-systeem thuisleuk voor in de kelder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor jou altijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Kom jij de kelder uitgraven dan?
Gaat hier niet lukken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:04 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Kom jij de kelder uitgraven dan?
Als je je ipod meeneemt welquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
jij zorgt voor de cheesecake en ik mag Rammstein draaien
![]()
No wayquote:
PdeHoog en Rammstein.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No wayDat gaat hard aan natuurlijk
![]()
Heet het dan UPCquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Yoni het volgende:
Je kunt ook een bescheidener UPS-je nemen natuurlijk
Vertelquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
PdeHoog en Rammstein.
Laat ik nu een heel ander beeld van je hebben
Heb je de nieuwe dvd als gezien? de 2de dvd is echt goedquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:25 schreef LekkerApart het volgende:
Rammstein is goed..
Live aus Berlin-dvd is mijn favoriet
Goed hoor, toch gaan rijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:21 schreef Puckzzz het volgende:
zow...mogguh..is er al koffie?
heb de stormrit overleefd, maar mén als die vrachtauto net voorbij is dan krijg je een opdonder van de wind!
Op de snelweg vond de ene vrachtwagen chauffeur het nodig de andere in te halen![]()
thuis gekomen stond ik ff in de studio hoor ik een luide bonk, ligt de tuinstoel tegen de deur, die maar ff binnen gezetvoor de rest geen schade
Kijk eens wie er wakker is geworden??!! Het is Annie! Wat een werktijden zegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:27 schreef An24 het volgende:
Morgen luitjes,
Ik ga maar eens kijken of de treinen nu wel weer rijden. Wordt kort dagje dus. Maaaarrrr daarna twee weken vrij![]()
Zij wel jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er wakker is geworden??!! Het is Annie! Wat een werktijden zeg.
Hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:59 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeh
Laatste dag van de week![]()
@-Marjo- Zo'n APC-UPS is best handig hoorHeb er thuis ook eentje. Erg prettig als je servers nog een uurtje of langer draaien bij stroomuitval..
Oeh pijnlijk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef LekkerApart het volgende:
Getver.. Ik dacht om 08.45 even naar de tandarts te gaan voor controle en de bovenste verstandskies even op mijn verzoek te trekken..
Zegt ie dat opeens de onderste scheef groeit en dat het ziekenhuis die er wel even uit mag gaan peuteren :S
*ziet Yoni al in Paashaaspak rondhuppelen met een mandje met eieren in haar knuistjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik ben op mijn paasbest gekleed ondertussen. Eens kijken hoe 't leven in IJmuiden staat vandaag(en mezelf zien te verkopen daar)
Misselijk?? Of veel schade in- en extern?quote:
LOLquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*ziet Yoni al in Paashaaspak rondhuppelen met een mandje met eieren in haar knuistje![]()
Bunny!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef Yoni het volgende:
Zo, ik ben op mijn paasbest gekleed ondertussen. Eens kijken hoe 't leven in IJmuiden staat vandaag(en mezelf zien te verkopen daar)
Van 6.00 tot 10.00 is nog lekkerder werken hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
Kijk eens wie er wakker is geworden??!! Het is Annie! Wat een werktijden zeg.
Zelfde hier in t noorden, alleen geen terreuralarm, maar een weeralarmquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb ik wat gemist qua storm?
Hier alleen een terreurwaarschuwin gemerkt (doet niemand moeilijk over hier) en absoluut beroerd fotoweer. Voor de rest niks bijzonders uit Moskou. Vanavond met de nachtbus naar Nizhnij Novgorod, daar wat vrienden bezoeken. Hopelijk is het weer wel fotogeniek daar.
misselijk, geen slaap, wij gelukkig weinig schade, om op de flonder te komen moet je nu een metr naar beneden springen, grast staat onder water, kortsluiting, waardoor geen werkende CV, en dus geen warm water of verwarming... dat was het welquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Misselijk?? Of veel schade in- en extern?![]()
Stromschade nog meer..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Vergaderingen zijn zinloos en leveren veel te veel werk op![]()
Sux, maar goed, niet doen is ook geen optie. Gewoon even wat noeste arbeid leeverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:09 schreef HMaster-II het volgende:
Stromschade nog meer..schutting palen mogelijk afgebroken thuis...
Kan ik morgen weer de boel repairen....
![]()
Eerst maar eens goed inventariseren wat er defect is... en kijken of dat met een patch te verhelpen is.. Anders reinstallen van schutting palen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:34 schreef freud het volgende:
[..]
Sux, maar goed, niet doen is ook geen optie. Gewoon even wat noeste arbeid leeveren.
Beroepsdeformatie ditquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed inventariseren wat er defect is... en kijken of dat met een patch te verhelpen is.. Anders reinstallen van schutting palen..![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst maar eens goed inventariseren wat er defect is... en kijken of dat met een patch te verhelpen is.. Anders reinstallen van schutting palen..![]()
Dus, ze hebben toch het pakketje op de Hyacint(zonder de h)straat in Nieuw Buinen proberen te bezorgenquote:Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
De zending is helaas onjuist gesorteerd. Dit kan verschillende oorzaken hebben (bijvoorbeeld onjuiste of onvolledige adressering). De aflevering van de zending zal hierdoor waarschijnlijk de volgende dag plaatsvinden.
Vergeet vooral de handleiding nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef freud het volgende:
Benodigdeheden:
Paal
Hamer
Spijkers
draad
planken
Uninstall file
Hebbie weer goed gedaan danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef Mauro het volgende:
De kluskoning heeft weer toegeslagen.
De tegels liggen in mijn toilet!
Netjes recht en netjes gesneden.
Morgen voegwerk erin smeren, overmorgen kitten en de pot weer monteren
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef Mauro het volgende:
@ HM2:
[..]
Dus, ze hebben toch het pakketje op de Hyacint(zonder de h)straat in Nieuw Buinen proberen te bezorgen
en als de persoon die daar woont 'm aan had genomen, wat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:02 schreef Mauro het volgende:
@ HM2:
[..]
Dus, ze hebben toch het pakketje op de Hyacint(zonder de h)straat in Nieuw Buinen proberen te bezorgen
Dan had ie een probleem gehadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en als de persoon die daar woont 'm aan had genomen, wat dan?
Nummer 144 bestaat daar weer niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en als de persoon die daar woont 'm aan had genomen, wat dan?
OMG Mauro's WoW leven is ingestort ;')quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:55 schreef Mauro het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG Mauro's WoW leven is ingestort ;')
Nee effe serieus.... Wat is er??
Dacht ook al dat hij de "leroy jenkins" had gedaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMG Mauro's WoW leven is ingestort ;')
Nee effe serieus.... Wat is er??
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef Yoni het volgende:
Sjoow... ik ben ook weer thuisEen klus, een auto en een telefoon (of nou ja, iets wat daar voor door moet gaan) rijker. Alleen de laptop ontbreekt nog
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef Yoni het volgende:
Sjoow... ik ben ook weer thuisEen klus, een auto en een telefoon (of nou ja, iets wat daar voor door moet gaan) rijker. Alleen de laptop ontbreekt nog
![]()
Nog minimaal een half uurquote:
Ja in IJmuiden weten ze wel wat telefoons zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef Yoni het volgende:
![]()
Naja die telefoon komt dus bij mijn eigen werkgever weg. Ik moet dat ding puur hebben voor als ik op de andere locatie ben of bv. in de serverruimte ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ja in IJmuiden weten ze wel wat telefoons zijn![]()
Gefeliciteerd![]()
Jajajajaja, prettige vakantie jij hequote:
Feliquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:28 schreef Yoni het volgende:
![]()
Ik gok de bestemmingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef CocaColaLight het volgende:
wat zoek je dan yoni?
checkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajajaja, prettige vakantie jij hega foto's maken joh
Bluetooth GPS dingiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:27 schreef CocaColaLight het volgende:
wat zoek je dan yoni?
Den Haagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliJij liever dan ik elke dag naar IJmuiden
of is dit de klus in Den Haag
http://www.nav4all.nl hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
Bluetooth GPS dingieMaar niet al te achterlijk duur enzo. Ikke nogal arme sloeber.
Eindelijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Den Haag
Hele auto slaat ook nergens op, want werk zit zometeen op 1500m van mijn huisDat ga ik dus gewoon fietsen
![]()
Alleen moet af en toe wel naar IJmuiden voor bespreking en naar Moerdijk voor dingen die remote niet kunnen.
Auto is iig dus voornl. gewoon voor privé *grin*
Waarom vraag je dat dan niet gelijk... 65 euro, ding werkt perfect, nieuw en in rotterdam te koop: www.pdashop.nlquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Den Haag
Hele auto slaat ook nergens op, want werk zit zometeen op 1500m van mijn huisDat ga ik dus gewoon fietsen
![]()
Alleen moet af en toe wel naar IJmuiden voor bespreking en naar Moerdijk voor dingen die remote niet kunnen.
Auto is iig dus voornl. gewoon voor privé *grin*
Diagnostic tool? MagLite Checkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:50 schreef freud het volgende:
Benodigdeheden:
Paal
Hamer
Spijkers
draad
planken
Uninstall file
Die punten zijn maar 50cm lang.. die palen staan meer dan een meter diep in de grond geslagen..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:37 schreef RubberDuckey het volgende:
Daarom ook van die punten gebruiken die je in de grond slaat
Ben weg, ben driften
Nee. Z'n nieuwe geldverslindende hobbyquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:03 schreef Xilantof het volgende:
@RD: is dat voor de treintjes? Waarvoor je die tests moest doen ofzo?
Ja naast fotografie en treintjes...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Z'n nieuwe geldverslindende hobbyRC-wagentjes
Doe mij er dan ook 1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:58 schreef HMaster-II het volgende:jaaaaaahhhhhh
LORDI speelt op Wacken Open Air
![]()
Nu moet ik echt een fotopas regelen..![]()
Die pasjes zijn moeilijk te regelen.. moet toch mezelf maar eens in laten schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Z'n nieuwe geldverslindende hobbyRC-wagentjes
Wat je ex begon ook te kroellen? of herkende hij jou nog?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:37 schreef An24 het volgende:
![]()
Net terug van bezoekje aan ex en de katjes...mijn lieve beestjes gingen gelijk kroelen, ze herkennen me nog![]()
Ex ook overigens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |