Uhu, niet voor niets een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Benson is misschien beter in vorm dan Mads, maar toch zie ik liever Mads spelen... Niet altijd even goed, maar altijd hartverwarmend hoe die jongen werkt![]()
stuk staat op .orgquote:Paul van der Kraan
Vitesse heeft jaren nodig om schulden af te lossen
Geen idee? Ik zag alleen dat hij een elleboog kreeg?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef Elvislives het volgende:
Waarom moet hij een schorsing krijgen, zoals in het aanklagerstopic werd gezegd?
Hij moet niet geschorst worden, hiji is echt een held!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef Elvislives het volgende:
Waarom moet hij een schorsing krijgen, zoals in het aanklagerstopic werd gezegd?
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Hij moet niet geschorst worden, hiji is echt een held!
En mooi man dat opstootje, gelijk een bankzitter van ons naar die Sankoh toe![]()
Hoorde het ook onderweg.. Hij vond ons beter dan grunn en vergeleek vitesse met ajax en bij vlagen met psvquote:Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Mooi interview met De Mos voor Langs de Lijn in de auto gehoord. Prachtig die kerel als coach
Als je wel was gegaan was het nog steeds "Dag, drie punten" geweest hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Lazovic moet niet janken. Die had er zelf al af gemoeten.
Lekker lullig, ik was niet in Arnhem..door omstandigheden liggen de kaartjes hier ongebruikt op tafel. Doei geld en drie punten
Feli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |