abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45518604
Tsjah, we hebben met Benson gewoon een goed alternatief. Junker laat het ook dit seizoen (nog) niet zien. Altijd in voor de nodige hakjes, stifjes, steekpassjes en al het andere onnodige werk, maar vaak uiterst ineffectief en voor de goal is hij ook geen koele kikker. Nou vind ik dat niet erg, want het is nou eenmaal geen nummer 9, maar 10. Als hij dan maar een hoop assists levert, maar ook dat valt bar tegen. Benson is daarentegen meer een spits en met Pryor in het elftal heb je al een voetballende kerel erachter.
pi_45519650
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:32 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Benson is misschien beter in vorm dan Mads, maar toch zie ik liever Mads spelen... Niet altijd even goed, maar altijd hartverwarmend hoe die jongen werkt
Uhu, niet voor niets een van mijn favorieten Ik ben nog nèt niet verliefd op 'm
jeweetz
pi_45525636
Toch wel een logische opstelling. Jammer van Mads, want hij werkt echt hard... maar zeg eerlijk, Fredje is de meest productieve spits van de Eredivisie in die paar speelminuten en mag zich nu best wel een keer in de basis bewijzen.
pi_45527173
quote:
Paul van der Kraan

Vitesse heeft jaren nodig om schulden af te lossen
stuk staat op .org

Tien jaar na dato zitten we straks nog met die schuld? Wat een teringbende heeft Aalbers er van gemaakt zeg

edit:

Fredje Benson

[ Bericht 11% gewijzigd door DeVinger op 20-01-2007 09:08:11 ]
pi_45537767
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:00 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Fredje Benson
Ouwe shit vinger, dat nieuwe stuk van Aad op .org is pas .
  zondag 21 januari 2007 @ 11:57:56 #56
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45554348
We gaan winneuuuuuh!
pi_45555834
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:57 schreef Yozzz het volgende:
We gaan winneuuuuuh!
Bron?
jeweetz
  zondag 21 januari 2007 @ 16:46:18 #58
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45563627
reeds bevestigd

Wel krijgen ze nog steeds teveel tegendoelpunten.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zondag 21 januari 2007 @ 17:13:53 #59
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45564493
Wat een enorm vuige overtreding van die nummer 3. Damn, als dát geen bewuste elleboog was... Jammergenoeg kreeg hij (en Lazovic?!) geel.

Goeie overwinning, bij vlagen heerlijk voetbal.
  zondag 21 januari 2007 @ 17:29:49 #60
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45565039
Leker wakker worden dit! Fredje mag er ook wel in blijven, afgelopen 7 wedstrijden 5 goals!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 21 januari 2007 @ 17:31:59 #61
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_45565108
Lazovic

Verdere beargumentatie lijkt mij overbodig. Een held.
Bridge over troubled water
  zondag 21 januari 2007 @ 17:33:16 #62
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45565147
Waarom moet hij een schorsing krijgen, zoals in het aanklagerstopic werd gezegd?
Vamos el TRI!
  zondag 21 januari 2007 @ 17:36:01 #63
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45565234
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef Elvislives het volgende:
Waarom moet hij een schorsing krijgen, zoals in het aanklagerstopic werd gezegd?
Geen idee? Ik zag alleen dat hij een elleboog kreeg?
  zondag 21 januari 2007 @ 17:38:33 #64
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_45565315
Ja, dat kan ie ook niet maken he, een Zindanetje vs een elleboog....
Vamos el TRI!
pi_45565349
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:33 schreef Elvislives het volgende:
Hij moet niet geschorst worden, hiji is echt een held!

En mooi man dat opstootje, gelijk een bankzitter van ons naar die Sankoh toe
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
  zondag 21 januari 2007 @ 17:45:26 #66
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45565542
quote:
Op zondag 21 januari 2007 17:39 schreef F.O.N.S. het volgende:

[..]

Hij moet niet geschorst worden, hiji is echt een held!

En mooi man dat opstootje, gelijk een bankzitter van ons naar die Sankoh toe

Benson sloeg m ook bijna in elkaar
pi_45565965
Kreeg Lazo bij die actie geel?

Die velthuizen is wel een goede opvolger van wappie
pi_45566212
Waar die Van Boekel mee bezig was , zeker op het eind.

Maar het belangrijkste is dat we de 3 punten in Arnhem hebben gelaten , Bij die 3-2 dacht ik elke keer bij een kans van FC Groningen als het nu maar geen 3-3 wordt want dat word het ook 3-4 maar gelukkig gebeurde dat niet.

Nu A.S Zaterdag in Tilburg de punten pakken ( met onze nieuwe goalie in het doel ) , niet dat Velthuizen het slecht deed ( maar als je een nieuwe keeper haalt dan moet ie ook spelen als zijn papieren rond zijn.)

En dan die week erop is het weer Super Sunday
pi_45566936
Mooi interview met De Mos voor Langs de Lijn in de auto gehoord. Prachtig die kerel als coach
pi_45567054
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Mooi interview met De Mos voor Langs de Lijn in de auto gehoord. Prachtig die kerel als coach
Hoorde het ook onderweg.. Hij vond ons beter dan grunn en vergeleek vitesse met ajax en bij vlagen met psv Prachtig!
pi_45567407
Lazovic moet niet janken. Die had er zelf al af gemoeten.

Lekker lullig, ik was niet in Arnhem..door omstandigheden liggen de kaartjes hier ongebruikt op tafel. Doei geld en drie punten

Feli
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 21 januari 2007 @ 19:07:24 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45567808
quote:
Op zondag 21 januari 2007 18:54 schreef clauwheee het volgende:
Lazovic moet niet janken. Die had er zelf al af gemoeten.

Lekker lullig, ik was niet in Arnhem..door omstandigheden liggen de kaartjes hier ongebruikt op tafel. Doei geld en drie punten

Feli
Als je wel was gegaan was het nog steeds "Dag, drie punten" geweest hoor
Na 2 leuke wedstrijden is de stand allebei 3 punten, 6 gescoord en 6 tegen. Aantrekkelijk
pi_45568211
Kan me voorstellen dat Lazovic kwaad was over die gele kaart maar om dan zo te gaan huilen - bovendien greep ie eerst naar zijn hoofd.

Ik was altijd een grote fan van Lazovic maar door dit soort dingen, slaat dat een beetje om. Ook hoe hij juicht na zo'n goal. Hij denkt echt dat ie alleen op de wereld is, houd ik niet zo van.
pi_45568987
Ik vond Velthuizen wel erg matig hoor. . Z'n uittrappen zijn nou niet van je het...en waarom hij zo overdreven duikt tweemaal...
Hoi.
pi_45569023
Fredje Benson, wat een superheld!!!
Geniaal dat ie Sankoh gelijk goed aanpakt en Roorda moet z'n muil houwe...
Beter 1 goal in de hand dan 10 gejat door Fons
pi_45569220
Kan de woede van Lazovic wel begrijpen hoor. Hij werd de hele wedstrijd onderuit getrokken, aangetikt met armen/handen/ellebogen en de scheids wuifde zo'n beetje alles weg. Aanvallers mogen wat dat betreft wel wat meer in bescherming worden genomen. Benson begon niet echt lekker, maar kwam goed in de wedstrijd. Velthuizen en Kaya ook goed, verdediging was wel wisselvallig.

Wel lekker, beginnen met 3 punten. Nu niks verspelen in Tilburg!
pi_45569432
Kunnen we deze ploeg niet in een doosje stoppen en altijd voor Vitesse laten voetballen?
jeweetz
pi_45570379
quote:
Anderlecht zit op de tribune voor Ruud Knol

De Gelderlander 22-01-2007

Stoke City, West Ham United, Genclerbirligi, Anderlecht. Voor Ruud Knol is volop belangstelling. Maar of de verdediger op korte ter­mijn vertrekt bij Vitesse?

Na de zwaarbevochten zege op FC Groningen (3-2) haalt Knol zijn schouders maar eens rustig op. „Ik heb geen idee of er de ko­mende weken echt iets gaat ge­beuren”, zegt de centrumverde­diger in de catacomben van Gel­redome. „Ik weet dat een aantal clubs me volgt, maar echt con­creet speelt er op dit moment niets.”

Gisteren zaten vertegenwoor­digers van drie clubs voor hem op de tribune in Gelredome. West Ham United, Genclerbirli­gi en Anderlecht.
De belangstelling van de rege­rend kampioen van België lijkt het meest concreet, hoewel An­derlecht zich nog niet officieel heeft gemeld bij Vitesse.

„Op het moment dat een club zich meldt bij Vitesse, dan kom je in een volgende fase”, aldus Knol, die aan zijn laatste con­tractjaar bezig is in Arnhem. „Het is leuk dat er clubs zijn die me volgen. Maar het wordt pas echt interessant als er dingen op papier komen te staan.”

Knol kon naar het Engelse Sto­ke City, maar de club uit de op een na hoogste klasse van Enge­land wilde hem eerst op proef. Daar bedankte de speler voor
‘Het wordt pas interessant als er dingen op papier komen te staan’

De 25-jarige verdediger uit Zeve­naar heeft dus nog geen idee hoe zijn sportieve toekomst er­uit zal zien. Misschien maakt hij het seizoen af bij Vitesse, wel­licht woont hij al over twee we­ken ergens in het buitenland.
„Daarover beslist de club, want ik heb nog een contract tot de zomer”, aldus Knol. „Ik heb ge­zegd dat ik het seizoen hier af wil maken, tenzij er een heel mooie club komt. We zijn het seizoen begonnen met deze groep en ik wil het seizoen ook samen afmaken. Het loopt nu goed. Als we de play-offs halen, dan wil ik het nog wel eens zien wat we kunnen bereiken.”

Vitesse wil wel meewerken aan een vervroegd vertrek van Knol, maar de Arnhemse club wil dan wel wat centen zien. Vitesse heeft een afkoopsom nodig om Giovanny Espinoza in te lijven.
„We hebben een vervanger klaar staan”, zegt Vitesse-trainer Aad de Mos. „Ik wil Knol niets in de weg staan. Als hij wil, dan mag hij vertrekken. Dan zullen wij een Zuid-Amerikaanse verde­diger halen”, doelt De Mos op de international van Ecuador.
Zolang er nog niks concreet is zijn dit leuke verhalen, maar zitten we nog wel met Knol.

Gisteren leuke samenvatting gezien. Scheids die de weg kwijt raakt. Lazo weer erg temperamentvol en begrijpelijk. En een ploeg die voor elkaar opkomt en eenheid uitstraalt.

Vitesse moet echt nog stabieler worden over een hele wedstrijd, als dat gaat lukken pakken we nog een hele zut punten erbij dit seizoen.
pi_45573155
Ik hoop inderdaad dat we Knol binnenkort kunnen slijten, want dan krijgen we tenminste nog geld en kunnen we misschien die Espinoza halen. Dus hopelijk word men snel concreet.

En over die eenheid was inderdaad erg mooi om te zien. Eindelijk weer een groep die voor elkaar door het vuur gaat. Men was echt woest op Sankoh... Sansoni moest na de wedstrijd nog tegengehouden worden door Jans om niet als een wilde achter de Groningen spelers aan te gaan...
  maandag 22 januari 2007 @ 13:08:06 #80
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45576590
Knol verdient Anderlecht niet, Knol hoort ergens bij... RKC ofzo te voetballen. Gruwelijk overschatte speler.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:20:47 #81
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45577004
quote:
West Ham op Vitesse-tribune voor Knol

22/1/2007 8 :57

Ruud Knol vertrekt mogelijk al in de winterstop bij Vitesse. Onder andere West Ham United zat op de tribune voor de verdediger.
Behalve West Ham volgen ook Anderlecht en Gençlerbirligi de verrichtingen van de verdediger, die bezig is aan zijn laatste seizoen bij Vitesse. 'Het is leuk dat er clubs zijn die me volgen', zegt Knol in De Gelderlander. 'Maar het wordt pas echt interessant als er dingen op papier komen te staan.'

Knol laat de dingen op zich afkomen. Of hij vertrekt in de winterstop, ligt voor een belangrijk deel in handen van Vitesse, dat mee wil werken maar wél een afkoopsom verlangt.

'Ik heb nog een contract tot de zomer', aldus Knol. 'Ik heb gezegd dat ik het seizoen hier af wil maken, tenzij er een heel mooie club komt. We zijn het seizoen begonnen met deze groep en ik wil het seizoen ook samen afmaken. Het loopt nu goed.'

Als potentiële opvolger heeft Vitesse onder meer de Ecuadoraanse international Giovanni Espinoza op het oog. 'We hebben een vervanger klaar staan', zegt Aad de Mos. 'Ik wil Knol niet in de weg staan. Als hij wil, dan mag hij vertrekken. Dan zullen wij een Zuid-Amerikaanse verdediger halen.'
Niet alleen Anderlecht dus
pi_45579050
Hoop maar dat Danko niet vervolgd wordt voor zijn actie gister, en dat hij er de 4e tegen nec bij kan zijn.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:35:49 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45579251
Hij kreeg geel voor doorspelen nadat er al gefloten was en niet voor het toneel wat ie opvoerde
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_45579604
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef INViCTuS het volgende:
Hij kreeg geel voor doorspelen nadat er al gefloten was en niet voor het toneel wat ie opvoerde
Ik heb het over deze actie:

pi_45579719
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Domenica het volgende:

[..]

Ik heb het over deze actie:

[afbeelding]
Als de KNVB dat wil gaan bestraffen, dan moeten ze die van Groningen kort daarvoor natuurlijk ook meenemen. Dat was de aanleiding.
  maandag 22 januari 2007 @ 14:54:05 #86
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_45579819
Ja, ik reageerde op waarom hij geel kreeg. En dat slaan was ook niet eens zo erg. Ik vind het ietwat overdreven.
Never Stop Exploring!
pi_45580077
Ik denk dat het wel meeviel wat Lazovic daar deed. Als hij die mongool echt geraakt had had ie wel anders gepiept. Denk dat het een vertekenend beeld is, die camerapositie.
jeweetz
  maandag 22 januari 2007 @ 16:13:49 #88
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_45582244
Ah, het was gewoon de scheidsrechter die alles liet ontsporen. Lazovic werd voor dat moment al 10 keer neergeschopt zonder resultaat.
pi_45584380
Jong Vitesse weer afgelast

Maar laat Knol maar gaan , aangezien ie toch zoveel vraagt , dan kunnen bij er nu nog wat geld voor vragen.

En Danko zal wel niet geschorst worden want dan kunnen ze er ook 2 ( of was het 2 keer Sankoh ( num 3 ) die Lazovic torpodeerde ( in het strafschopgebied en langs de zijlijn ) in dat geval mag het een lekkere lange schorsing zijn ( Theo kreeg voor zoon actie 4 wedstrijden na zijn rode kaart ) maar nu heeft ie natuurlijk voor 1 zoon actie al geel gehad , de conclusie Van Boekel floot weer waardeloos.
pi_45585746
Volgens Derksen heedt vites nog een schuld van 18 miljoen. En je kan veel over die kerel zeggen, maar hij heeft zn verhaaltjes altijd wel van betrouwbare bronnen. !
pi_45585799
quote:
Voortbestaan Vitesse onzeker door megaschuld

22/1/2007 VI

EXCLUSIEF - 'Het voortbestaan van de onderneming Vitesse is onzeker.' Dat is een van de conclusies uit een rapport van accountantsbureau BDO CampsObers Accountants na het bestuderen van de jaarrekening van de Arnhemse club. Het rapport dateert uit september 2006.
Op 1 juli 2006 had Vitesse een negatief groepsvermogen van 18,6 miljoen euro. Algemeen directeur Paul van der Kraan bevestigt in de nieuwe Voetbal International deze cijfers.

Bijkomend probleem is dat Vitesse zich niet zo maar kan redden door spelers te verkopen. Enkele externe financiers (waaronder Herman Veenendaal, Jan Snellenburg en Cor Guijt) hebben een eigendomsrecht van vijftig procent op alle spelers in de selectie sinds zij in 2003 de club hebben gered met een financiële injectie van zestien miljoen euro.

Van de Kraan heeft heel wat uit te leggen.

Het zullen ook wel oude schulden , En Derksen komt er voor hem wel op een goed moment mee.
  maandag 22 januari 2007 @ 23:44:33 #92
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45585840
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:37 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Van de Kraan heeft heel wat uit te leggen.

Het zullen ook wel oude schulden , En Derksen komt er voor hem wel op een goed moment mee.
Daar zit waarschijnlijk het spelersfonds in, schuld aan de vrienden etc. Sja.. Dan kom je wel aan 18 mln, maar ze staan niet zoveel in het rood, want daarvoor bestaan allemaal regelingen...
pi_45585870
Ik ga er ook niet op reageren, ik verlaag me liever niet tot dat niveau.

(HAHAHA, woehoehoe, hou op schei uit wat een bak, waaaaaahahahahaha)
pi_45585970
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:50 schreef hoM3r het volgende:

Wat studueer je in Amsterdam eigenlijk?
pi_45585991
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:50 schreef hoM3r het volgende:

Nek ziet dieper in de schulden dus hou jij maar ff je mond
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:44 schreef WebForce het volgende:

[..]

Daar zit waarschijnlijk het spelersfonds in, schuld aan de vrienden etc. Sja.. Dan kom je wel aan 18 mln, maar ze staan niet zoveel in het rood, want daarvoor bestaan allemaal regelingen...
idd

En allemaal oude schulden , allemaal stemmingmakerij van die kut nekker van een Derksen , eerst op vi.nl Aad de Mos prijzen bla bla bla die bla , en dan nu met zoon oud bericht komen.

We hoeven ons geen zorgen te maken , die vent moet gewoon boekies verkopen.

En allemaal voor 4 feb. zijn club te beschermen , en ff wat olie op het vuur gooien.

Op het .org zijn de cijfers te lezen , en als je die bekijkt zie je dat het allemaal oud nieuws , dus we hoeven ons nergens zorgen over te maken.

Vitesse de nummer 1 van Gelderland , en NEK GAAT ERAAN
pi_45586002
En daarbij we zitten pas in Cat. 2 , de media zal dit wel weer klakeloos overnmen , maar ja daarvoor heten ze De Gelderlander ( het odw rioolkrantje ) en Omroep ODW

Zo gebeurd er altijd wel iets bij vitesse als ze oude koeien uit de sloot gaan halen.
pi_45586005
Storm in een glas water

Bovengenoemde schuld is een optelsom van alle gelden die in totaliteit uitstaan. Op zich is deze informatie niet nieuw en zegt niets over de huidige exploitatie of financiele toestand.
De geciteerde opmerking 'het voortbestaan van de onderneming is onzeker' staat al sinds 2002 in elk jaarverslag. Hij moet dus als zodanig ook met de grootste nuancering worden gelezen.

Meer nieuws volgt.
pi_45586406
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:01 schreef Rhinestone het volgende:
Ik denk dat het wel meeviel wat Lazovic daar deed. Als hij die mongool echt geraakt had had ie wel anders gepiept. Denk dat het een vertekenend beeld is, die camerapositie.

Niet elke vent gaat janken als ie hard wordt aangepakt
pi_45586426
quote:
Op maandag 22 januari 2007 17:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
En Danko zal wel niet geschorst worden want dan kunnen ze er ook 2 ( of was het 2 keer Sankoh ( num 3 ) die Lazovic torpodeerde ( in het strafschopgebied en langs de zijlijn ) in dat geval mag het een lekkere lange schorsing zijn ( Theo kreeg voor zoon actie 4 wedstrijden na zijn rode kaart ) maar nu heeft ie natuurlijk voor 1 zoon actie al geel gehad , de conclusie Van Boekel floot weer waardeloos.
Ook dit is niet correct. Sankoh gaf een overdreven schouderduw, correct, maar dat is geen rood. En als je kijkt hoe die lazovic naar de tribune duikt, dat is ook geen fair play.
pi_45587143
Sankoh is gwoon rood. Lazo krijgt geel na doorspelen fluitsignaal, als Sankoh tevens na de scheids zijn fluit signaal voor eigen rechter gaat spelen is dat simpelweg rood.

Wat betreft de schulden van Vitesse deze waren al maanden zoniet jaren bekend. Derksen komt met een leuk verhaal waar de waarheid hard wordt verdraait in bepaaldezaken.

Slecht beleid? Als het zo slecht was gaan we niet van Cat1 naar Cat2 bij de KNVB en zou Derksen ook niet lovens zijn over de ingesalgen weg qua voetbal.

Voortbestaan onzeker van accountant staat al jaren op de stukken van de KvK. Niks nieuws onder de zon.

Vitesse heeft zich netjes aan de financien gehouden van het reddingsplan en de begrotingen die ze ingeleverd hebben bij KNVB. Het probleem ligt nu dat het reddingsplan van de Gemeente nog steeds niet volledig is uitgevoerd iets waar Vitesse bijna geen invloed op uit kan oefenen en dus afhankelijk is.

De begroting is afgelopen jaar gestegen en ook voor dit seizoen is dat in de lijn van de verwachtingen. Enige vraag blijft nu hoe groot blijft het verschil als het Reddingsplan nog een jaar vertraging oplevert. Daar zit hem nu het knelpunt op dit moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')