1 2 3 | Vitesse 7 10 2 27 18 N¤K 2 10 7 18 27 |
Wordt moeilijk als Hersi en Knol in de zomer gratis weglopen... Dan heb ik ook zoiets van, als je nog iets goed wil doen voor de club, doe dan ook je best om nu al te vertrekken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:33 schreef INViCTuS het volgende:
ik ben nog steeds voorstander van een extra verdediger.
Bobkequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:23 schreef DeVinger het volgende:
Jullie vergeten het fantopic van Benson
mogen er niet meer mee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef Dragonyth het volgende:
*hop.. A.s. Maandag kaartje halen..
860 Nimwegenaore on tour to Arnep![]()
cu the 4th!
Oh en een goede wedstrijd toegewenst natuurlijk
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef Dragonyth het volgende:
*hop.. A.s. Maandag kaartje halen..
860 Nimwegenaore on tour to Arnep![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:08 schreef Dragonyth in een ander topic het volgende:
Arhnem is ook wel leuk
Zometeen maar eens even de VI checken tijdens de theequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
En nu net nu DeFranseVlag in de prullebak zit doet zijn groote held mooie uitspraken in de VI.
Typ ff over.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zometeen maar eens even de VI checken tijdens de thee(slechte tvp, ik weet het)
op .org staat het te lezenquote:
Ja maar wat is er nou belangrijker dan voetbal?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Yozzz het volgende:
Ik ga de wedstrijd missenOptreden met mn band
Luister Dom., ik heb nix tegen Arnhem!quote:
Verantwoordelijkheid t.o.v. anderen enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:46 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ja maar wat is er nou belangrijker dan voetbal?
Dan moet je ook niet huilen dat je er niet bij bent maar ja we winnen wel natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:55 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid t.o.v. anderen enzo
Uiteraard! We're fit and we know it!quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:51 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen dat je er niet bij bent maar ja we winnen wel natuurlijk
ik ookquote:
quote:Benson verdringt Junker uit basis
ARNHEM - Fred Benson verdringt Mads Junker uit de basis van Vitesse in het thuisduel tegen FC Groningen, zondag.
Aanvoerder Theo Janssen keert terug van zijn schorsing, dit gaat ten koste van Youssouf Hersi. Door de knieblessure van Remco van der Schaaf start ook Ruud Knol in de basis en schuift Sebastien Sansoni door naar het middenveld. Anders Due krijgt de voorkeur boven Purrel Frankel als linksback.
Vermoedelijke opstelling:
Velthuizen
Verhaegh, Knol, Sprockel, Due
Kaya, Sansoni, Pryor, Janssen
Lazovic, Benson.
Hoezo overvliegen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ik ook
Maar ja Elvislives kan ook niet ff komen overvliegen voor 1 wedstrijd.
Tele 2 zendt het ook wel via de PC uit![]()
quote:Vitesse heeft ook een goede reputatie opgebouwd. "Spelers met een grote naam bellen me al dat ze hier graag willen spelen. Het is alleen de vraag of we onze groeibriljanten kunnen behouden, zoals Kaya, Pryor en Lazovic."
't Sarcasme druipt er vanafquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:45 schreef F.O.N.S. het volgende:
Oh jawel
Zie zijn Sigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:34 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Hoezo overvliegen?
En Benson held!![]()
Ja maar waarom dan? Vitesse speelt zijn wedstrijden in Nederland.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zie zijn Sig,Hij zit in een ver land
![]()
Van Gaal zou nu zeggen; Ben jij nu zo dom of ben ik nu zo slim?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan? Vitesse speelt zijn wedstrijden in Nederland.![]()
Ik ken hem verder niet buiten FOK , maar ik dacht een keer gelezen te hebben dat het voor Stage is .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:36 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan? Vitesse speelt zijn wedstrijden in Nederland.![]()
Misschien is het wel DFS met een nieuw account.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef Domenica het volgende:
Hij is echt gewoon dom! Waar komen al die debielen de laatste tijd vandaan?
Dat zo maar zo kunnenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Misschien is het wel DFS met een nieuw account.
Weet je waar ook debielen zitten , achter de PC en dan een spelerssite voor Blondelle en weet ik veel wie allemaal gaan makenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef Domenica het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef Elvislives het volgende:
Vitessezuid, wil je mijn Personal Assistant worden tijdens de uren dat het hier nog nacht is?Ben inderdaad voor mn stage hier, en om wedstrijden live te volgen wordt wel lastig: 14:30 NL tijd is hier half 8 sochtends.
Super dat Fredje B zondag mag spelen, hopelijk krijgt hij ook gewoon vertrouwen van De Mos én het publiek, zodat hij er dus laten we zeggen, sowieso de komende 3 wedstrijden in staat.
P_T woont toch in Finland?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet buiten FOK , maar ik dacht een keer gelezen te hebben dat het voor Stage is .
P_T , woont en werkt in Noorwegen ( wat ik dacht , iedergeval het Buiteland weet ik zeker)
Dus die zal de wedstrijd ook moeten missen , of hij moet vanachter zijn PC het volgen , of iets van een schotel zien te vinden![]()
Nijmegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef Domenica het volgende:
Benson is misschien beter in vorm dan Mads, maar toch zie ik liever Mads spelen... Niet altijd even goed, maar altijd hartverwarmend hoe die jongen werktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef Rhinestone het volgende:
Verdomme, Mads moet gewoon eens hard gaan scoren, maar Benson is op dit moment natuurlijk wel een betere keuze voor Vitesse...
En leuk voor Kaya, hij verdient het zeker. Toch raar dat het Belgische team zo flut speelt als je kijkt wat er allemaal rondloopt, maargoed...
[..]
Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |