idem dito.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:33 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg ik heb ze bijna allemaal gezien en ik ben geen vrouw!?
Dat is gewoon de beste film ooit gemaakt, voor zowel mannen als vrouwen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:00 schreef Devlinsect het volgende:
American Beauty. Al die wijven hoorde ik er over
ja idd en als ze het daar niet over hebben is het wel die film "apocalypse now!" volgens mij ook alleen maar omdat marlon brando zo'n lekker ding was in die tijdquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:00 schreef Devlinsect het volgende:
heameuquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is gewoon de beste film ooit gemaakt, voor zowel mannen als vrouwen.
ook aanrader voor mannen die graag naar mooie vrouwen kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:18 schreef fembol het volgende:
coyote ugly (deze week op tv)
Daar zitten aardig wat vrouwen films tussen die voor mannen ook best leuk zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:22 schreef Deetch het volgende:
save the last dance
the virgin suicides![]()
mona lisa smile
crazy/beautiful
kate & leopold
serendipity![]()
the lakehouse
you've got mail![]()
addicted to love![]()
sleepless in seattle
moulin rouge
28 days
two weeks notice
while you were sleeping
the wedding planner
jersey girl![]()
maid in manhattan
shall we dance
dr T and the women
runaway bride
pretty woman
erin brockovich
notting hill
must love dogs
Aha, dat verklaart, ben geen wijf en vind die film geen bal aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:00 schreef Devlinsect het volgende:
Daarom noemde ik ze ook. Echte "vrouwenfilms" die je als man niet wilt meekijken vind je wel onder de melodramas in mijn vorige post (een van de links) Dat zijn van die wanstaltige gedrochten zoals pride&prejudice en dergelijke shizzle.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:23 schreef HansU het volgende:
[..]
ook aanrader voor mannen die graag naar mooie vrouwen kijken![]()
[..]
Daar zitten aardig wat vrouwen films tussen die voor mannen ook best leuk zijn.
Inderdaad, dat is gewoon de ultieme, kijk maar lekker met vriendinnen, ik ga bier drinken film.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:42 schreef Everett het volgende:
Veel vrouwenfilms kan ik op de één of andere manier nog wel verdragen...behalve Dirty Dancing![]()
![]()
![]()
quote:
volgens IMDB is dat een film mét vrouwen, niet een film voor vrouwen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef Herald het volgende:
The Violation of Aurora Snow
Op Phileine zegt sorry na, allemaal films voor 12jarigenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:53 schreef Christine het volgende:
Dit is mijn expertise.
A Cinderella Story
The Lizzy McGuire Movie
Princess Diaries
Phileine zegt sorry
It takes two
Nou en? Die vind ik nou eenmaal leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:56 schreef Herald het volgende:
[..]
Op Phileine zegt sorry na, allemaal films voor 12jarigen
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:56 schreef Herald het volgende:
[..]
Op Phileine zegt sorry na, allemaal kutfilms voor 12jarigen
Nee, dat kan en mag.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:48 schreef HansU het volgende:
[..]
die zou me moeder nog niet eens kijken
schijnt een heel goede film te zijn, binnenkort zal ik hem eens kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef Devlinsect het volgende:
Amelie
Zo'n mooie film over een meisje in Parijs. Na het kijken van de film, krijg je een andere blik op de wereld.
Dan hoef ik ut al niet meer te zien![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:01 schreef Salsagirl het volgende:
heb ze allemaal wel zo beetje voorbij zien komen
Maar die zijn allemaal leuk en zo.
Yupquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:17 schreef Tourniquet het volgende:
- Before Sunrise![]()
- Before Sunset![]()
Ook aanraders voor romantische heren!
Ja!!! Lovelyquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vooral deze scène met het prachtige nummer Come Here van Kath Bloom.
klinkt alsof elk vriendje dacht dat jij die graag wilde zien, makes u wonder ehquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef roze-meisje het volgende:
en geen save the last dance ofzo![]()
dat is voor hersenloze bakvisjes
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef Herald het volgende:
[..]
klinkt alsof elk vriendje dacht dat jij die graag wilde zien, makes u wonder eh
Dat zijn gewoon goede films/kaskrakers/meesterwerkjes. Niet echt speciaal vrouwenfilms.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef Frederiqueske het volgende:
A Cinderella Story
Alex & Emma
America's Sweethearts
Catch me if you Can
Confessions af A Teenage Drama Queen
Ellis in Glamourland
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Girl with a pearl earring
Life or Something Like it
Lost in Translation
Mona Lisa Smiles
Princess Diaries 1 en 2
Raising Helen
Serendipity
Swimming Pool
The Chronicals of Narnia
The prince and me
Two Weeks Notice
Under the Tuscon Sun
Wedding Date
What a Girl Wants
zo heb ff onze dvd kast beetje doorgespit en kwam op deze films uit
ja en ??quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon goede films/kaskrakers/meesterwerkjes. Niet echt speciaal vrouwenfilms.
die mag je dus niet kijken met al je vriendinnen, snoezig op de bank in pyama's terwijl julie Rosé nippen en bon bons etenquote:
Echt nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon goede films/kaskrakers/meesterwerkjes. Niet echt speciaal vrouwenfilms.
nou lost in translation en catch me if you can ook wel vind ik, die andere misschien niet dan vooruit dan, maar die andere 2 echt welquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:49 schreef HansU het volgende:
[..]
die mag je dus niet kijken met al je vriendinnen, snoezig op de bank in pyama's terwijl julie Rosé nippen en bon bons eten
ken ik niet... COUPLING wel en dies leukquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef blaaatkipje het volgende:
gewoon pride&prejudice gaan kijken, de BBCserie van 1994 dan
Meesterlijke film is dat, g je direct schamen ontzettende cultuurbarbaar (talpakijkerquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:52 schreef Devlinsect het volgende:
Amelie
Zo'n mooie film over een meisje in Parijs. Na het kijken van de film, krijg je een andere blik op de wereld.
Dan hoef ik ut al niet meer te zien![]()
Veel realistischer ook dan de meeste andere films, wel veel geblaat ipv gebats (van een heer point of view danquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:17 schreef Tourniquet het volgende:
- Before Sunrise![]()
- Before Sunset![]()
Ook aanraders voor romantische heren!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:25 schreef Frederiqueske het volgende:
Swimming Pool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |