Belangrijkste functie's:quote:Display
* TFT met 262.144 kleuren
* 240x320 pixel
Geluid
* Musictones (MP3/AAC)
* Polyfonisch geluid van 72 tonen
Geheugen
* Memory Stick Micro? (M2?) support
* Phone memory 64MB*
*Het vrij beschikbare geheugen kan verschillen door de pre-configuratie van de telefoon.
Netwerken
* GSM 900
* GSM 1800
* GSM 1900
* UMTS
Beschikbare kleuren
* Allure Brown
* Velvet Black
Afmetingen
* 105 x 47 x 22 mm
* 4.1 x 1.8 x .9 inch
Gewicht
* 115 gr
* 4.1 ounce
Dat is er al, hij is alleen nergens meer te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:50 schreef tonks het volgende:
Jana maak eens een mooi iPhone thema!
http://www.myk800.lasyk.net/quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:47 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb hem ook. TVP! Kunnen de links van de vorige OP erbij en die link naar de site waar je thema's, ringtones etc kan downloaden? Stond op de laatste pagina deel 3![]()
Ik heb er vierquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:31 schreef hardcorebass het volgende:
heeft er iemand een poker spelletje voor op de k800i?
Dat is idd knap waardeloos.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef tonks het volgende:
Waarom krijgen we geen updates voor tmobile!!!
Dan zul je deze wel ok vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:22 schreef tonks het volgende:
Ik vind die niet zo mooi eigenlijk, vind het wel fijn die helemaal zwarte skins
Bedankt doen het ook op me k750iquote:
ik zou ze wel graag willen ,zou je ze kunnen mailen naar rev at hccnet .nlquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef denka het volgende:
[..]
Ik heb er vierSexy Poker 2004 Sexy Poker 2006 Sexy Poker Manga Sopranos Poker
Mocht je ze willen dan hoor ik het wel! Pak ik ze ff in en mail ze
zodra ik weer thuis ben op mijn eigen pc (morgen) dan mail ik ze door.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:50 schreef Rev- het volgende:
[..]
ik zou ze wel graag willen ,zou je ze kunnen mailen naar rev at hccnet .nl
Snap niet waarom SE die problemen nou niet eens oplost, heb dit ook met m'n k750i, bij een paar vrienden van me precies hetzelfde (o.a. met de t610) en ik hoor er nog veel vaker over.. Doe dan gewoon geen joystick maar zo'n ding waar je op vier punten kan drukken ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:48 schreef Crazy-M het volgende:
mijn joystick doet haperen
naar beneden werkt nog maar half
ongeveer 5 a 6 maanden na aankoop.
De knop die op de W810i zit, werkt prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef Urtica het volgende:
[..]
Snap niet waarom SE die problemen nou niet eens oplost, heb dit ook met m'n k750i, bij een paar vrienden van me precies hetzelfde (o.a. met de t610) en ik hoor er nog veel vaker over.. Doe dan gewoon geen joystick maar zo'n ding waar je op vier punten kan drukken ofzo![]()
toevallig ook ervaring van verwachte reparatie tijd als je hem opstuurt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:33 schreef Urtica het volgende:
[..]
Snap niet waarom SE die problemen nou niet eens oplost, heb dit ook met m'n k750i, bij een paar vrienden van me precies hetzelfde (o.a. met de t610) en ik hoor er nog veel vaker over.. Doe dan gewoon geen joystick maar zo'n ding waar je op vier punten kan drukken ofzo![]()
Same here, heb hem sinds oktober, nu begint naar links en indrukken te haperenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toevallig ook ervaring van verwachte reparatie tijd als je hem opstuurt?
want joystickje begint steeds meer te happeren![]()
hmm gebruik ik altijd voor toetsen bord pcquote:Op zondag 21 januari 2007 17:15 schreef flappiewappie het volgende:
als je ergens hogedruk spuitbusje met lucht of gas oid kunt vinden is dat joystickje zo gereapreerd hoor...
is wel beter, maar als je haast heb kan je ook gewoon langs dat joystickje heen spuiten, maar dat is natuurlijk niet een definitive oplossing.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm gebruik ik altijd voor toetsen bord pc
dus ja, openschroeven en spuiten neem ik aan ?
hey als je de batterij eruit haalt zie je 2 kleine schroefjes, moet je die er ook uithalen? of hoe kom je verder bij de toesten?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:59 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
is wel beter, maar als je haast heb kan je ook gewoon langs dat joystickje heen spuiten, maar dat is natuurlijk niet een definitive oplossing.
http://www.handcellphone.(...)after-breaking-apartquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey als je de batterij eruit haalt zie je 2 kleine schroefjes, moet je die er ook uithalen? of hoe kom je verder bij de toesten?
Die foto's laten alleen het camera gedeelte zien, Crazy-M wil juist weten hoe hij het beste bij het joystickje komt..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:37 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
http://www.handcellphone.(...)after-breaking-apart
inderdaad,quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:58 schreef denka het volgende:
[..]
Die foto's laten alleen het camera gedeelte zien, Crazy-M wil juist weten hoe hij het beste bij het joystickje komt..
Heb m'n K750i idd wel eens ter reparatie opgestuurd, dat duurde toen iets van 2-3 weken geloof ik. Maar na ongeveer een half jaar bleef de joystick weer haperen dus veel nut heeft het niet gehadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toevallig ook ervaring van verwachte reparatie tijd als je hem opstuurt?
want joystickje begint steeds meer te happeren![]()
Ja ik ook! Heel irritant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Hebben jullie ook dat het laagje over de toetsen los laat?
het knopje rechtsboven (voor o.a batterijleven weergeven) een paar sec vasthoudenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:25 schreef struktron het volgende:
Hoi weet iemand misschien met welke knop je voice dial activeerd.
Je kan namelijk voice commands aan contacten en programm's geven.
Greetz
Ja dat heb ik ook, zou het onder garantie vallen ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef Vakkie_W het volgende:
Hebben jullie ook dat het laagje over de toetsen los laat?
Geen ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef mvc het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, zou het onder garantie vallen ?
en als je de nieuwe firmware installeerd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef sinemet het volgende:
Wat ik nu vaak heb is als ik een foto wil maken het niet kan, dan zegt ie dat ik eerst andere aplicaties moet sluiten. maar t stomme is ik heb niks anders lopen. baal hiervan. ben m al eerder kwijt geweest, zeiden ze dat t een maand zou duren niet dus duurde zeker 2 maanden.
Mijn # toets heeft het ook. Veel smsenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Geen idee
Het ligt niet aan mij, want ik heb nooit sleutels samen met mijn telefoon in mijn zak. De telefoon is ook krasvrij.
Heb al de nieuwste dat heeft kennelijk die monteur gedaan die m toen gefixed heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
en als je de nieuwe firmware installeerd?
is je geheugen niet vol ofzo? dat ie daarom geen foto's kan maken?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:39 schreef sinemet het volgende:
[..]
Heb al de nieuwste dat heeft kennelijk die monteur gedaan die m toen gefixed heeft.
De originele doen hun werkn prima op mijn K800i.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef Spike1506 het volgende:
Nieuwe aanwinst voor me SEk800i:
[afbeelding]
Omdat de orginele oordopjes van me Sony Erisson k800i kapot waren heb ik deze maar gekocht!
Moet zeggen dat het geluid geweldig is, en het feit dat je nauwenlijks last hebt van omgevingsruis (vooral in zeeland op de fiets) maakt deze oordopjes nog beter en waren ze het geld (¤ 38.99 bij belcompany) zeker waard
Bij mij ook hoor, totdat 1 van me oordopjes het niet meer deed...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:08 schreef Messenga het volgende:
[..]
De originele doen hun werkn prima op mijn K800i.
ligt eraan wat voor verzekering je hebt natuurlijk, ik heb hem verzekerd zonder leentoestel, dus krijg geen vervangend toestel als de mijne kapot is, ik betaal daar 5 euro per maand voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Seal_force het volgende:
Mijn sony ericsson is verzekerd maar nu heb ik een vraag, me headset is aan 1 kant defect want komt geen geluid uit en me speakers van me box die kraken als ik iemand bel of gebelt word. Moet ik nu terug naar de zaak waar ik hem vandaan heb? En krijg je dan een mobiel die tijdelijk de mijne vervangt?
Alvast bedankt groetjes,
Ow oke, dan denk ik dat ik precies het zelfde heb als jouw,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor verzekering je hebt natuurlijk, ik heb hem verzekerd zonder leentoestel, dus krijg geen vervangend toestel als de mijne kapot is, ik betaal daar 5 euro per maand voor.
ik denk dat het http://www.safe-sure.com/ is, een streepje ipv punt tussen safe en surequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:47 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ow oke, dan denk ik dat ik precies het zelfde heb als jouw,![]()
Nu moet ik me probleem melden bij safe en sure ( www.safe.sure.com) en nu doet de website het niet, is dat bij iedereen zo?
danku,quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik denk dat het http://www.safe-sure.com/ is, een streepje ipv punt tussen safe en sure
Die oortjes die op dat plaatje staan, volgens mij lijken die erg op de oortjes van de W700i (die ik misschien ga kopen). Mijn vraag is zitten die dingen een beetje lekker?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef Spike1506 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze nu 1 dag in, vallen er nog best vaak uit en zitten best diep, misschien is het gewoon even wennen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die oortjes die op dat plaatje staan, volgens mij lijken die erg op de oortjes van de W700i (die ik misschien ga kopen). Mijn vraag is zitten die dingen een beetje lekker?
ik nu ook besteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef Spike1506 het volgende:
[afbeelding]
Omdat de orginele oordopjes van me Sony Erisson k800i kapot waren heb ik deze maar gekocht!
Moet zeggen dat het geluid geweldig is, en het feit dat je nauwenlijks last hebt van omgevingsruis (vooral in zeeland op de fiets) maakt deze oordopjes nog beter en waren ze het geld (¤ 38.99 bij belcompany) zeker waard
Mja, heb ik ook last vanquote:Op maandag 5 februari 2007 14:10 schreef Roi het volgende:
Bah mijn lensje is viesDing is ook nauwelijks schoon te maken.
[afbeelding]
Dat verschilt per persoon, die oordopjes zijn namelijk dezelfde oordopjes als de Sony MDR-EX71SL.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die oortjes die op dat plaatje staan, volgens mij lijken die erg op de oortjes van de W700i (die ik misschien ga kopen). Mijn vraag is zitten die dingen een beetje lekker?
denk het niet, aangezien je handsfree ook via oortelefoon werkt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Everett het volgende:
Kan je ook ergens alleen een verloopkabel kopen, zodat je oordopjes met een normale aansluiting aan kan sluiten op de K800i? Ik heb namelijk goede in-ear oordopjes en ik vind het (op z'n zachts gezegd) belachelijk dat ik die niet gewoon kan aansluiten op mijn telefoon.
Ik had al gezocht, maar kon niets vinden. Nu nog wat beter gezocht en toch wel gevonden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat kan, voor 8 euro ofzo.. zoek maar ff
Heb je de laatste update's voor je telefoon al?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:42 schreef brrrt het volgende:
hebben jullie ook dat de radio van de telefoon heel snel ruis geeft? Meestal krijg ik tussen de nummers door afwisselend goed en afwisselend tunnel-effect (ruis).
Ik draag de snoeren meestal onder mijn jas, maar het ontvangertje zit er dan net boven... dus daar zou 't niet aan kunnen liggen. Wat zou je hier aan kunnen doen?
Pleur 'n mp3 erop!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef _orion_ het volgende:
Ik heb net een k800 gekocht en ben er tot hier toe nog tevreden over (had hiervoor een Nokia niets dan problemen gaf)
Maar heb een vraagje... ben op zoek naar een ringtone en vind hem niet op die Lasyk-site... Weet er toevallig iemand ergens nog een site waar ik ringtones kan downloaden? Ik zoek die van Pirates Of The Carribean
De iPhone theme is hier nog te downloaden, 't is toevallig ook mijn favoriete theme.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:58 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Dat is er al, hij is alleen nergens meer te krijgen.
[afbeelding]
maar laat ik hem nu wel hebben![]()
Ik heb de oorspronkelijke software er nog opzitten. De telefoon heb ik 2 weken terug gekocht, dus weet niet of er updates zijn, of dat (omdat de telefoon nog redelijk nieuw is) de nieuwste software er al op zit...quote:Heb je de laatste update's voor je telefoon al?
Heb er hier namenlijk geen probleem mee sinds ik geupdated heb!
Onmogelijk. En die spellen zijn wel leuk ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef brrrt het volgende:
wow, heb net een torrent gevonden waar 150 games (voor de k800, dus de schermgrootte klopt) in een map zitten. Zitten echt leuke spellen tussen!
Weet iemand trouwens of je ook een applicatie als "document viewer" op de telefoon kan zetten? Dat ik word en exel bestanden kan lezen? Dat mis ik namelijk wel op de telefoon...
niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onmogelijk. En die spellen zijn wel leuk ja.
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?quote:
Jup, en ze werken op alle Sony Ericsson modellen! Zelfs op mijn oude T630quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef atjepatatje het volgende:
[..]
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?
Het is tegenwoordig op alle samsungs, daarom snap ik niet dat het niet op de SE zit (als merk met de nieuwste gadgets)... Alleen hoe je eraan kan komen is de vraag. Ik heb een keer een site gezien waar ik zo'n programmaatje kon downloaden, maar dat ging met een abbonnement van 6 euro per maand... vond 't een beetje te veel van 't goede...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef RacerDKB het volgende:niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!
Dat kan gewoon, maar ik zal wel kijken naar de telefoon waarvoor 't gemaakt is. De k800 heeft bijvoorbeeld een veel groter scherm dan andere telefoons, daarom zal het bij sommige spellen een klein beeld geven met een dikke zwarte rand eromheen. Best jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef atjepatatje het volgende:
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?
SE vergelijken met Samsungquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!
De http://www.<telefoontype>.lasyk.net/ site is gemaakt alleen voor Sony Ericssons buttface.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef brrrt het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig op alle samsungs, daarom snap ik niet dat het niet op de SE zit (als merk met de nieuwste gadgets)... Alleen hoe je eraan kan komen is de vraag. Ik heb een keer een site gezien waar ik zo'n programmaatje kon downloaden, maar dat ging met een abbonnement van 6 euro per maand... vond 't een beetje te veel van 't goede...![]()
[..]
Dat kan gewoon, maar ik zal wel kijken naar de telefoon waarvoor 't gemaakt is. De k800 heeft bijvoorbeeld een veel groter scherm dan andere telefoons, daarom zal het bij sommige spellen een klein beeld geven met een dikke zwarte rand eromheen. Best jammer.
en dan verschilt het nog steeds ongelofeljik per schermgrootte. Zie bijvoorbeeld Super Mario van deze site.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
De http://www.<telefoontype>.lasyk.net/ site is gemaakt alleen voor Sony Ericssons buttface.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |