ik nu ook besteld.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:42 schreef Spike1506 het volgende:
Nieuwe aanwinst voor me SEk800i:
[afbeelding]
Omdat de orginele oordopjes van me Sony Erisson k800i kapot waren heb ik deze maar gekocht!
Moet zeggen dat het geluid geweldig is, en het feit dat je nauwenlijks last hebt van omgevingsruis (vooral in zeeland op de fiets) maakt deze oordopjes nog beter en waren ze het geld (¤ 38.99 bij belcompany) zeker waard
Mja, heb ik ook last vanquote:Op maandag 5 februari 2007 14:10 schreef Roi het volgende:
Bah mijn lensje is viesDing is ook nauwelijks schoon te maken.
[afbeelding]
Dat verschilt per persoon, die oordopjes zijn namelijk dezelfde oordopjes als de Sony MDR-EX71SL.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die oortjes die op dat plaatje staan, volgens mij lijken die erg op de oortjes van de W700i (die ik misschien ga kopen). Mijn vraag is zitten die dingen een beetje lekker?
denk het niet, aangezien je handsfree ook via oortelefoon werkt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Everett het volgende:
Kan je ook ergens alleen een verloopkabel kopen, zodat je oordopjes met een normale aansluiting aan kan sluiten op de K800i? Ik heb namelijk goede in-ear oordopjes en ik vind het (op z'n zachts gezegd) belachelijk dat ik die niet gewoon kan aansluiten op mijn telefoon.
Ik had al gezocht, maar kon niets vinden. Nu nog wat beter gezocht en toch wel gevonden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef hardcorebass het volgende:
ja dat kan, voor 8 euro ofzo.. zoek maar ff
Heb je de laatste update's voor je telefoon al?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:42 schreef brrrt het volgende:
hebben jullie ook dat de radio van de telefoon heel snel ruis geeft? Meestal krijg ik tussen de nummers door afwisselend goed en afwisselend tunnel-effect (ruis).
Ik draag de snoeren meestal onder mijn jas, maar het ontvangertje zit er dan net boven... dus daar zou 't niet aan kunnen liggen. Wat zou je hier aan kunnen doen?
Pleur 'n mp3 erop!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:56 schreef _orion_ het volgende:
Ik heb net een k800 gekocht en ben er tot hier toe nog tevreden over (had hiervoor een Nokia niets dan problemen gaf)
Maar heb een vraagje... ben op zoek naar een ringtone en vind hem niet op die Lasyk-site... Weet er toevallig iemand ergens nog een site waar ik ringtones kan downloaden? Ik zoek die van Pirates Of The Carribean
De iPhone theme is hier nog te downloaden, 't is toevallig ook mijn favoriete theme.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:58 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Dat is er al, hij is alleen nergens meer te krijgen.
[afbeelding]
maar laat ik hem nu wel hebben![]()
Ik heb de oorspronkelijke software er nog opzitten. De telefoon heb ik 2 weken terug gekocht, dus weet niet of er updates zijn, of dat (omdat de telefoon nog redelijk nieuw is) de nieuwste software er al op zit...quote:Heb je de laatste update's voor je telefoon al?
Heb er hier namenlijk geen probleem mee sinds ik geupdated heb!
Onmogelijk. En die spellen zijn wel leuk ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef brrrt het volgende:
wow, heb net een torrent gevonden waar 150 games (voor de k800, dus de schermgrootte klopt) in een map zitten. Zitten echt leuke spellen tussen!
Weet iemand trouwens of je ook een applicatie als "document viewer" op de telefoon kan zetten? Dat ik word en exel bestanden kan lezen? Dat mis ik namelijk wel op de telefoon...
niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Onmogelijk. En die spellen zijn wel leuk ja.
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?quote:
Jup, en ze werken op alle Sony Ericsson modellen! Zelfs op mijn oude T630quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef atjepatatje het volgende:
[..]
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?
Het is tegenwoordig op alle samsungs, daarom snap ik niet dat het niet op de SE zit (als merk met de nieuwste gadgets)... Alleen hoe je eraan kan komen is de vraag. Ik heb een keer een site gezien waar ik zo'n programmaatje kon downloaden, maar dat ging met een abbonnement van 6 euro per maand... vond 't een beetje te veel van 't goede...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef RacerDKB het volgende:niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!
Dat kan gewoon, maar ik zal wel kijken naar de telefoon waarvoor 't gemaakt is. De k800 heeft bijvoorbeeld een veel groter scherm dan andere telefoons, daarom zal het bij sommige spellen een klein beeld geven met een dikke zwarte rand eromheen. Best jammer.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef atjepatatje het volgende:
Kun je de spelletjes van deze website ook gewoon kopieren naar je telefoon via de computer (usb/bluetooth)?
SE vergelijken met Samsungquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
niet onmogelijk, ik weet dat het op de Samsung D520 kan dus dan moet het op de K800i ook kunnen!
De http://www.<telefoontype>.lasyk.net/ site is gemaakt alleen voor Sony Ericssons buttface.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:36 schreef brrrt het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig op alle samsungs, daarom snap ik niet dat het niet op de SE zit (als merk met de nieuwste gadgets)... Alleen hoe je eraan kan komen is de vraag. Ik heb een keer een site gezien waar ik zo'n programmaatje kon downloaden, maar dat ging met een abbonnement van 6 euro per maand... vond 't een beetje te veel van 't goede...![]()
[..]
Dat kan gewoon, maar ik zal wel kijken naar de telefoon waarvoor 't gemaakt is. De k800 heeft bijvoorbeeld een veel groter scherm dan andere telefoons, daarom zal het bij sommige spellen een klein beeld geven met een dikke zwarte rand eromheen. Best jammer.
en dan verschilt het nog steeds ongelofeljik per schermgrootte. Zie bijvoorbeeld Super Mario van deze site.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
De http://www.<telefoontype>.lasyk.net/ site is gemaakt alleen voor Sony Ericssons buttface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |