quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Bontekoe het volgende:
Brainless was net aan zijn weblog aan het werken.
Kopieerde zijn password - het password is (heel toepasselijk voor die ouwehoer)
loveovergold
Dus mocht je willen hacken ...
DGK RED. leest nu mee, dus die zullen wel een alert sturen naar Brianquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Bontekoe het volgende:
Brainless was net aan zijn weblog aan het werken.
Kopieerde zijn password - het password is (heel toepasselijk voor die ouwehoer)
loveovergold
Dus mocht je willen hacken ...
bedankt voor de tip. wachtwoord is aangepastquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
DGK RED. leest nu mee, dus die zullen wel een alert sturen naar Brian
EDIT: of het password zelf veranderen
Zie je wel, ik wíst dat jullie het ww gingen aanpassenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
bedankt voor de tip. wachtwoord is aangepast![]()
Ben benieuwd hoeveel inlogpogingen er geweest zijn.... Ook "de buren" hadden het gezien....quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Het heeft nu dus geen zin meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel inlogpogingen er geweest zijn.... Ook "de buren" hadden het gezien....![]()
Geen dankquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
LOL heeft de redactie het nieuwe wachtwoord niet aan hem doorgegeven ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:28 schreef happyme28 het volgende:
13:10 - Latente behoefte
Brian heeft zeker genoeg contactpunten. Als hij achter zijn computer zit, gebruikt hij drie keer het woord g*dverd*mme en maar liefst zes keer het woord k*t. Misschien een latente behoefte?
Meen je dat? ff bellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, nog een tip: Natasia zit nog in het huis. Misschien kunnen jullie daar iets aan doen ?
Ik denk dat jullie daar veeeeeeeeeeeel mensen blij mee maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, nog een tip: Natasia zit nog in het huis. Misschien kunnen jullie daar iets aan doen ?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Denk om je puntenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
LOL heeft de redactie het nieuwe wachtwoord niet aan hem doorgegeven ?![]()
Ik hoop dat jij de nieuwe bewoner wordtquote:
Dan kan hij ook niet helder kijken naar zn trillende handenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:39 schreef Missy_1974 het volgende:
nl zit te kijken naar zijn hand, zou die nog trillen
moet wel zeggen dat hij nog erg bezopen uit zijn ogen kijkt
Shakespeare_IIquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:37 schreef kleinzusje het volgende:
nieuwe wachtwoord Brian:
Droogneuken
Zewilmenietmaarikhaarwel
k*nkerH**r
gooimetwijndaspasfijn
mama
ikbenlelijkenstaonderaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Shakespeare_II
Blauweballen
koekeroe
nenaquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Shakespeare_II
Blauweballen
koekeroe
mama... damn, je bent snelquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ikbenlelijkenstaonderaan
ikbeneenechtedichter
ikwilberoemdwordenmaarhetluktnooit
die is van mijquote:
En daar verdienen ze geld mee ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:49 schreef 2live het volgende:
Van de talpa site;
Ilona zegt in de nagelstudio dat ze er trots op is om een Amsterdamse te zijn. Bart begrijpt dit niet: “Hoe kun je nou trots zijn op waar je geboren bent?” Natasia geeft aan dat ze er ook trots op is om een negerin te zijn. “Maar waarom, daar kun jij toch ook niets aan doen?”, grapt Bart. “Daar heb je toch niet hard voor moeten werken?” Natasia heeft geen zin in deze discussie: “Weet je waar ik hard voor ga werken? Dat ik binnenkort al je tanden uit je bek sla. Stomme ouwehoer!”
Redactie: mag die cameraman als naaktmodel optreden ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
DGK redactie, mag er een close up van de cameraman![]()
![]()
edit: ze luisteren![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie: mag die cameraman als naaktmodel optreden ?
Jahaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Redactie: mag die cameraman als naaktmodel optreden ?
die kwijlende mannetjes vrouwtjes zocht ik maar kon ze niet vindenquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:02 schreef petraa het volgende:
[..]
die kwijlende mannetjes vrouwtjes zocht ik maar kon ze niet vinden![]()
wij ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Syl hebben weer schik onderling
geen idee, zdngmw jankte er doorheenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:08 schreef snetje het volgende:
ik heb even niet opgeletwat was de allereerste laag die ze er op hebben gesmeerd
![]()
ff offtopic. wrom heb ik bij me ondertekst zo groot leegstuk en jij netjes 1 regeltje ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
geen idee, zdngmw jankte er doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |