7quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Op welke plaats stond Natasia eigenlijk in die poll?
Tis in iedergeval niet mn vriendquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:41 schreef demins het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dit is toch een onderwereldfiguur... ?
echt ???? Gatver de gatverquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef demins het volgende:
Huub doet de nagels van Yvonne...
Yvonne laat deurknoppen glimmen door er langs te lopen...
Er zit echt geen normaal mens bij!![]()
wie ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Op welke plaats stond Natasia eigenlijk in die poll?
1 Huub 33% 165 ctpquote:
Jammer dat Sylvia onder Bart staatquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef Fc_k het volgende:
[..]
1 Huub 33% 165 ctp
2 Bart 18 % 95 ctp
3 Sylvia 17% 85 ctp
4 Nena 11% 55 ctp
5 Brian 40 ctp
6 Natasia 35 ctp
7 Ilona 4% 20 ctp
8 Natanael 1% 5 ctp
6 dus
Mooi is dit! Huub en Sylvia hebben samen evenveel stemmen (50%) dan de rest bij elkaar!!! Met z'n zessen, met drie keer zoveel bewoners dus!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef Fc_k het volgende:
[..]
1 Huub 33% 165 ctp
2 Bart 18 % 95 ctp
3 Sylvia 17% 85 ctp
4 Nena 11% 55 ctp
5 Brian 40 ctp
6 Natasia 35 ctp
7 Ilona 4% 20 ctp
8 Natanael 1% 5 ctp
6 dus
Geeft niet, domzusje!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de CP uitleg avonne en mica, ik denk dat het te moeilijk voor me is![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:14 schreef Mika25 het volgende:
Zo moeilijk is het niet
1. Brian (volgens mensen op VOL) jat 40 contactpunten van Huub en stopt die in de koffer van NL.
2. NL vindt de punten en Huub verdenkt NL dus meteen. Ipv de punten aan Huub terug te geven gebruikt NL ze om te telefoneren.
3. Huub jat op zijn buurt 36 punten van NL (40 - 10% vindersloon). NL weet op dit moment nog niet dat die punten weg zijn (denk ik).
4. In de Jacuzie vannacht klaagt NL dat hij de 5 cp kwijt is die hij van de poll gekregen heeft. NL beweert dat die 5 cp lagen waar Huub zat, dus indirect beschuldigt hij Huub dus.
5. Later loopt NL weg van de Jacuzie en raakt CP's van de grond, naast z'n eigen 5 cp komen daar nog eens 50 cp bij geloof ik. Dus heel goed mogelijk dat het de 55 cp van Nena zijn...
het is ook nooit goed he, denk je dat ik het leuk vind dat huub op 1 staat ???? (geen idee wie ik wel die 1e plek gun..nena?)quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat Sylvia onder Bart staat
Ik durf het niet voor je te checkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
het is ook nooit goed he, denk je dat ik het leuk vind dat huub op 1 staat ???? (geen idee wie ik wel die 1e plek gun..nena?)
Stil maar, ik zing wel een liedje voor je![]()
zijn de streams veilig of is het weer tasia-time ????
DOMMMMMMMMMMMMMMMMMM , foeiquote:
Titatovertrol mag dood weg , terug naar Patty Brard en aanhang om schimmelnagels te plakkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef demins het volgende:
Mag "Zeker Weten" Tilly ook dood?
= verboden termquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef uitgeslapen het volgende:
De zwarte diva? De zwarte plofkip! kakelen en vreten en de kerst zeker niet halen
Nog net niet genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
natasia; Bart zondert zich de laatste tijd heel erg af.
thxquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
De Thaibox les zit er weer op
Ze mag van mij een totale all over correctie krijgen van de kikbox leraarquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
mensen doe nu net of ik hier alleen zit voor mijn borsten en buikoperatie, maar dat is niet zo.
Die buikwandcorrectie staat toch al gepland, dus die gaat ook wel door als ik thuis ben.
Ik denk dat er 5 van NL lagen en 55 van Nena, deze zijn bij de jacuzzi uitgedeeld geloof ik. De 5 van NL zijn verdwenen (beweert hij, ik heb niemand iets weg zien nemen). En hij zei 's nachts iets van "er zaten er ook nog 50 in m`n badjas. Dus waarschijnlijk zijn het dus die 55 CP van Nena (volgens Brian). Maar dat weten we pas zekeer wanneer Nena klaagt dat ze haar CP kwijt is. Als Nena geen CP kwijt is dan hebben we pas echt een mysterie, want die CP moeten ergens vandaan komen...tenzij NL een spelletje speelt en die CP gewoon van hem zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dan lagen er vannacht bij het bubbelbad 5 cp's van Nathanael (volgens Nath) en 50 van Nena (volgens Brian) en die heeft Nathanael meegenomen.
als ik het dus zo hoor moet ik mijn streams niet aanzetten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
Er is 1 ding erger als luisteren naar Natasia..... dat is luisteren naar Natasia en Tilly
nou, niet die 2 ....ik vind het op zich wel handig, je weet zeker dat je Natasia op die andere streams niet hoort.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef petraa het volgende:
[..]
als ik het dus zo hoor moet ik mijn streams niet aanzetten.![]()
Moet je nagaan hoe hij ( en ik weet zeker natasia ook ) hem zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:28 schreef uitgeslapen het volgende:
Vrouw tegen Satan: Met wie waren jullie gisteravond? "Nena, Brian.. IKKE..Nataneal kwam er later bij... Ilona en Silvia lagen te slapen..Bartje was een beetje stil..."
Hmmmm, er was toch nog iemand bij...even denken hoor...nee ik kan er ook niet opkomen..even kijken in de poll wie er ook alweer allemaal in het huis zijn.. Oh ja, nou zie ik het..dat stille jochie zat er ook bij..ja die zie je snel over het hoofd natuurlijk
het is te hopen voor m dat ie dat pw niet voor alles gebruiktquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Bontekoe het volgende:
Brainless was net aan zijn weblog aan het werken.
Kopieerde zijn password - het password is (heel toepasselijk voor die ouwehoer)
loveovergold
Dus mocht je willen hacken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |