= verboden termquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:22 schreef uitgeslapen het volgende:
De zwarte diva? De zwarte plofkip! kakelen en vreten en de kerst zeker niet halen
Nog net niet genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
natasia; Bart zondert zich de laatste tijd heel erg af.
thxquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:35 schreef BONG4002 het volgende:
De Thaibox les zit er weer op
Ze mag van mij een totale all over correctie krijgen van de kikbox leraarquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
mensen doe nu net of ik hier alleen zit voor mijn borsten en buikoperatie, maar dat is niet zo.
Die buikwandcorrectie staat toch al gepland, dus die gaat ook wel door als ik thuis ben.
Ik denk dat er 5 van NL lagen en 55 van Nena, deze zijn bij de jacuzzi uitgedeeld geloof ik. De 5 van NL zijn verdwenen (beweert hij, ik heb niemand iets weg zien nemen). En hij zei 's nachts iets van "er zaten er ook nog 50 in m`n badjas. Dus waarschijnlijk zijn het dus die 55 CP van Nena (volgens Brian). Maar dat weten we pas zekeer wanneer Nena klaagt dat ze haar CP kwijt is. Als Nena geen CP kwijt is dan hebben we pas echt een mysterie, want die CP moeten ergens vandaan komen...tenzij NL een spelletje speelt en die CP gewoon van hem zijn natuurlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dan lagen er vannacht bij het bubbelbad 5 cp's van Nathanael (volgens Nath) en 50 van Nena (volgens Brian) en die heeft Nathanael meegenomen.
als ik het dus zo hoor moet ik mijn streams niet aanzetten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:49 schreef 2live het volgende:
Er is 1 ding erger als luisteren naar Natasia..... dat is luisteren naar Natasia en Tilly
nou, niet die 2 ....ik vind het op zich wel handig, je weet zeker dat je Natasia op die andere streams niet hoort.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:51 schreef petraa het volgende:
[..]
als ik het dus zo hoor moet ik mijn streams niet aanzetten.![]()
Moet je nagaan hoe hij ( en ik weet zeker natasia ook ) hem zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:28 schreef uitgeslapen het volgende:
Vrouw tegen Satan: Met wie waren jullie gisteravond? "Nena, Brian.. IKKE..Nataneal kwam er later bij... Ilona en Silvia lagen te slapen..Bartje was een beetje stil..."
Hmmmm, er was toch nog iemand bij...even denken hoor...nee ik kan er ook niet opkomen..even kijken in de poll wie er ook alweer allemaal in het huis zijn.. Oh ja, nou zie ik het..dat stille jochie zat er ook bij..ja die zie je snel over het hoofd natuurlijk
het is te hopen voor m dat ie dat pw niet voor alles gebruiktquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:13 schreef Bontekoe het volgende:
Brainless was net aan zijn weblog aan het werken.
Kopieerde zijn password - het password is (heel toepasselijk voor die ouwehoer)
loveovergold
Dus mocht je willen hacken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |