eehmm het lijkt er wel wat op?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef PPL het volgende:
Nog iemand die hier over wil speculeren met betrekking tot the Eye of Jupiter?
quote:"Battlestar Galactica" has moved to Sunday, but the shift couldn't stop its downward-trending ratings.
The critically adored Sci Fi Channel series did a 1.4 household rating and brought in 1.8 million viewers for its Sunday (Jan. 21) midseason premiere. That's down from the 2.2 million viewers who tuned in for the show's October premiere in its original Friday home. Those numbers were down from the 3.1 million who watched the show's second season premiere in July of 2005.
Although "Battlestar Galactica" was clobbered by CBS' extraordinarily popular AFC championship football game, Sci Fi was able to find plenty of positives. The Peabody-winning drama was basic cable's top program for the day among adults 18-49 and was up 60 percent in that demo from the totals for the Dec. 15 midseason finale. The show may have become football counterprogramming, as viewership was particular strong among female viewers, up 68 percent among women 18-49 from the December finale.
Sci Fi got similar numbers from the series premiere of "The Dresden Files," which pulled in 1.7 million viewers, though the freshman drama's 882,000 viewers among adults 18-49 was far below the 1.3 million in the demo for "Battlestar."
Jottem!quote:
Of... de 'dertiende' stam zijn degenen die ooit Kobol hebben gekoloniseerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:20 schreef HiZ het volgende:
Het is al met al wel heel erg raar aan het worden; die dertiende stam lijkt alles duizenden jaren terug al te hebben voorzien?
All of this has happened before. All of this will happen again.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:20 schreef HiZ het volgende:
Het is al met al wel heel erg raar aan het worden; die dertiende stam lijkt alles duizenden jaren terug al te hebben voorzien?
Het krijgt steeds meer fantasy trekken.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef Madine het volgende:
[..]
All of this has happened before. All of this will happen again.
Zoiets is het toch? Maar het begint inderdaad vaag te worden.. van realistische Scifi is al niet meer te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Alweer ??quote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef Fendy het volgende:
Nu weer 2 weken wachten...
Ja volgende week is superbowl, dan kijkt er misschien één paardenkop naar BSG dus laat ze maar een week wachten. Ze hebben iedere kijker hard nodig vrees ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of heeft Geata iets anders gedaan wat we nog niet weten.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Hilarisch en lachwekkend.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef Cheiron het volgende:
Een dergelijke bar aan boord? Komop zeg...
Ik woon alweer bijna 5 jaar in de VS inderdaad....quote:Op maandag 29 januari 2007 11:23 schreef outcast_within het volgende:
Zit maartena nog steeds in amerika?
of heb je om zes uur sochtends lopen downloaden?
Zag je die destilatieapparatuur niet? Ze destileren zelf een of ander goedje.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:32 schreef Super7fighter het volgende:
Hilarisch en lachwekkend.![]()
Ik vraag me altijd af: waar halen ze die tonnen vol met alcohol vandaan?
Superbowl Sunday.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |