abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:33:07 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45592942
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Tja... dat zou betekenen dat ze opgroeien en ouder worden. Terwijl het mij in BSG juist duidelijk is geworden dat ze niet ouder worden, zo was brother Cavill bijvoorbeeld best bereid om 5000 jaar te wachten om de Aarde te vinden.
Uh, ze zijn gewoon biologisch hoor, maar hun bewustzijn kan overgeheveld worden naar een ander lichaam die op hun ligt te wachten. E zoals ik het nu zie worden die Cylons niet veel ouder dan een paar maanden per keer voordat ze weer eens exploderen/kapot geschoten worden/in een airlock worden gepropt. .

Daarnaast, Sam blijft een goede optie, aangezien hij op die planeet was, bedreigt werd door die ene die 'sorrie' zei en wat al niet meer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:46:06 #102
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45594785
Nah, de vijf overgebleven Cylons zijn volgens mij veel belangrijker dan wie dan ook.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_45603323
We kunnen speculeren zoveel we willen, feit is dat we niets van die overige 5 modellen weten. Ze kunnen totaal anders zijn dan de 7 die al bekend zijn en daarmee iedere theorie over wie wel en wie niet een Cylon is buitenspel zetten. En eigenlijk vind ik dat wel heel erg leuk...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:34:46 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45604604
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:54 schreef Madine het volgende:
We kunnen speculeren zoveel we willen, feit is dat we niets van die overige 5 modellen weten. Ze kunnen totaal anders zijn dan de 7 die al bekend zijn en daarmee iedere theorie over wie wel en wie niet een Cylon is buitenspel zetten. En eigenlijk vind ik dat wel heel erg leuk...
Same here, maar speculeren is ook leuk .
Vrijheid
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:05:49 #105
35623 PPL
#control
pi_45605757
Zou dat dan ook betekenen dat de overige vijf modellen niet op te sporen zijn met Baltar's Cylon-detector?
Alle 'key-personell' was toch gescreened, of herinner ik het mij verkeerd?
Het was idd te lastig om de gehele vloot te scannen, dat zou heul erg lang duren.
Volgens mij zijn de belangrijke poppetje echter wel gescreend (CIC-crew, piloten, presdental staff).

Dan kan dus inderdaad weer iedereen een cylon zijn.
Voor de Adama's Odama's is dat wat lastiger omdat die vrienden (Thigh, Thrace) en familiebanden hebben.
Dan zou dus die gehele kliek cylon moeten zijn.
Dan zouden Saul, Apollo, Husker, Starbuck allen Cylons zijn (en eventueel Zach en/of Caroline Adama, maar die kunnen ook een geprogrammerde herinnering zijn).

Maar hoe zit het dan inderdaad met de luitjes wiens achtergrond we minder goed kennen?

Persoonlijk denk ik niet dat het Baltar is, dat zou teveel 'zie je wel'-gehalte hebben.
Zijn rol is anders.
Ook het grucht dat het toch Billy zou zijn (geweest) lijkt mij sterk.
Bovendien niet te rijmen met de uitspraak van De'Anna dat het haar zo spijt.
Agathon valt ook af, dat zou toch wat alarmbellen doen rinkelen bij Athena en Boomer.

Blijven over:
Gaeta, Tyrol, Henderson, Anders, Roslin...
Galen en Cally schrijf ik direct weer af, zou te weinig impact hebben voor het verhaal als een van hen het is.

Als er dan toch eventueel een van de Odama-clan bij zou moeten zitten gok ik eventueel op Starbuck, zij is pas echt in beeld gekomen toen ze een relatie kreeg met de jongste Odama.

Waar ik mij verder nog o.a. mee bezighoud:
Hoe zit het nu met dat terugkerende thema dat alles al vastligt en alles al een keer eerder is gebeurd?
* De voorspelling aan Starbuck (niet alleen de muurschildering, maar ook de uitspraak van Leoben, volgens mij in de aflevering "The Farm").
* De familie geschiedenis van Chief Tyrol (wel opeens op de juiste plaats op het juiste moment zeg).
* De typische omschrijvingen en voorspellingen in The Pythia Scrolls.
Burnt to the core but not broken
pi_45606632
misschien is bijvoorbeeld die "scheepscomputer" we 1 vd 5.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:29:53 #107
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_45606791
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef PPL het volgende:
Zou dat dan ook betekenen dat de overige vijf modellen niet op te sporen zijn met Baltar's Cylon-detector?
Alle 'key-personell' was toch gescreened, of herinner ik het mij verkeerd?
Het was idd te lastig om de gehele vloot te scannen, dat zou heul erg lang duren.
Volgens mij zijn de belangrijke poppetje echter wel gescreend (CIC-crew, piloten, presdental staff).

Dan kan dus inderdaad weer iedereen een cylon zijn.
Voor de Adama's Odama's is dat wat lastiger omdat die vrienden (Thigh, Thrace) en familiebanden hebben.
Dan zou dus die gehele kliek cylon moeten zijn.
Dan zouden Saul, Apollo, Husker, Starbuck allen Cylons zijn (en eventueel Zach en/of Caroline Adama, maar die kunnen ook een geprogrammerde herinnering zijn).

Maar hoe zit het dan inderdaad met de luitjes wiens achtergrond we minder goed kennen?

Persoonlijk denk ik niet dat het Baltar is, dat zou teveel 'zie je wel'-gehalte hebben.
Zijn rol is anders.
Ook het grucht dat het toch Billy zou zijn (geweest) lijkt mij sterk.
Bovendien niet te rijmen met de uitspraak van De'Anna dat het haar zo spijt.
Agathon valt ook af, dat zou toch wat alarmbellen doen rinkelen bij Athena en Boomer.

Blijven over:
Gaeta, Tyrol, Henderson, Anders, Roslin...
Galen en Cally schrijf ik direct weer af, zou te weinig impact hebben voor het verhaal als een van hen het is.

Als er dan toch eventueel een van de Odama-clan bij zou moeten zitten gok ik eventueel op Starbuck, zij is pas echt in beeld gekomen toen ze een relatie kreeg met de jongste Odama.

Waar ik mij verder nog o.a. mee bezighoud:
Hoe zit het nu met dat terugkerende thema dat alles al vastligt en alles al een keer eerder is gebeurd?
* De voorspelling aan Starbuck (niet alleen de muurschildering, maar ook de uitspraak van Leoben, volgens mij in de aflevering "The Farm").
* De familie geschiedenis van Chief Tyrol (wel opeens op de juiste plaats op het juiste moment zeg).
* De typische omschrijvingen en voorspellingen in The Pythia Scrolls.
Wie zijn Husker (callsign van de oude Adama?) en Henderson in godsnaam en FFS AAAAAAAAAAAAAdama
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:38:22 #108
35623 PPL
#control
pi_45607174
Bill , Cally en Oooooooodama
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:38:48 #109
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_45607195
Ik vond het een mooie ep.
Nu Baltar martelen
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:42:10 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45607352
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef Byte_Me het volgende:
misschien is bijvoorbeeld die "scheepscomputer" we 1 vd 5.
"Oh no! Sharon! The shipscomputer is one the five!"
"Caprica! Are you sure?? Now what! !"
"Erh, i don't know. let's torture a human"
"Good idea, i'm in!"

Daar zie ik dus niet echt een boeiend plot in .
Vrijheid
pi_45612189
Wie oh wie is een van de vijf Cylons
volgens de spoilers iemand met een R als voornaam
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  dinsdag 23 januari 2007 @ 22:21:46 #112
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45614041
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:34 schreef samjustme het volgende:
Wie oh wie is een van de vijf Cylons
volgens de spoilers iemand met een R als voornaam
Dan moet het tussen tags

Maarrehm... Richard Hatch?
Hoe heet Gaeta van voren eigenlijk?
pi_45614870
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 22:21 schreef Gezondaar het volgende:

Hoe heet Gaeta van voren eigenlijk?
Felix.
pi_45617035
Rrrrrrrrrrrrrrrrichard Adar...
pi_45621377
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:35 schreef Madine het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrichard Adar...
Zou het?
Zou wel een verassing zijn.
Niets meer van gehoord sinds de mini-series.
  woensdag 24 januari 2007 @ 09:30:25 #116
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45622172
Zou het de XO niet kunnen zijn?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_45622765
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 08:22 schreef PPL het volgende:

[..]

Zou het?
Zou wel een verassing zijn.
Niets meer van gehoord sinds de mini-series.
Adar speelde nog een redelijke rol in de flashbacks van Laura Roslin in aflevering Epiphanies (seizoen 2)
pi_45622934
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 09:30 schreef Cheiron het volgende:
Zou het de XO niet kunnen zijn?
Maar dan zou Adama ook Cylon moeten zijn, aangezien ze al zo'n lange geschiedenis hebben.
Die hebben toch nog met elkaar gediend in de eerste cylon-oorlog?
(en volgens mij ook jaren op een vrachtschip ofzo).
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:16:22 #119
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_45622974
Ik zweer het je Jake die hond van New Caprica en Boxey dat jongetje uit de mini zijn twee van de final five. Bron Ik had gistern David Eick nog effe aan de telefoon.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:21:48 #120
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45627843
ik vond et echt een zwaar goeie ep hij was het wachten waard

kvond wel beetje gaar dat chief et nie op kon blazen maarjah

en dat Sharon zomaar binnen was , is da niet een beetje raar dat dat schip van een basestar komt en ze die zomaar naar binnen laten ?

en verder nog wat geklaag ook vonk et raar nadat de cylons wisten dat de planeet ging exploderen dat ze niet de BSG hebben opgeblazen

ik heb jammergenoeg de miniseries nooit gezien dus kweet niet wie die Adar is

PS : kwas effe vergeten te dlen was vergeten dat et nu op zondag aired en had dr helemaal geen ergen in ( mjah schande kweet et )
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:27:33 #121
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_45628027
Adar was de vorige president van de Koloniën. Er wordt alleen over hem gesproken. In seizoen 2 van BSG zie je hem daadwerkelijk in de aflevering Epiphanies (sorry voor foute spelling).
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  woensdag 24 januari 2007 @ 13:41:33 #122
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_45628457
ahh
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_45628868
hoe heette die assistent van roslin eigenlijk die werd neergeschoten in afl black market?

edit laat maar, staat in de OP. Billy
pi_45629171
Valt mij zojuist op in de OP (Nu pas? Ja! )
Aan die motor-gondels kan je toch wel zien dat de Galactica vroeger een ander uiterlijk moet hebben gehad (vergelijk linksboven met linksonder en linksboven met rechtsboven).
Die ribben die je zo ziet zitten... dat is volgens mij niet het ontwerp.

Als dat het ontwerp was geweest, was het dan niet vel symetrischer geweest waar wel extra hull-plating zat en niet?
Het is nogal onwillekeuruig (imho) waar wel plating zit en waar niet (meer).
Zie ook de linker launch-bay (aan de voorkant wel plating, daarna eigenlijk helemaal niet meer).
  woensdag 24 januari 2007 @ 14:23:21 #125
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45629629
Of het is zo gekozen omdat de ontwerper van de CGI het mooier vond staan.
pi_45634848
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:07 schreef PPL het volgende:
Valt mij zojuist op in de OP (Nu pas? Ja! )
Aan die motor-gondels kan je toch wel zien dat de Galactica vroeger een ander uiterlijk moet hebben gehad (vergelijk linksboven met linksonder en linksboven met rechtsboven).
Die ribben die je zo ziet zitten... dat is volgens mij niet het ontwerp.

Als dat het ontwerp was geweest, was het dan niet vel symetrischer geweest waar wel extra hull-plating zat en niet?
Het is nogal onwillekeuruig (imho) waar wel plating zit en waar niet (meer).
Zie ook de linker launch-bay (aan de voorkant wel plating, daarna eigenlijk helemaal niet meer).
Galactica zal 'vroeger' er net zoals Pegasus eruit hebben gezien, maar ja toen ging de badkuip met pensioen, dus was dat extra armor niet meer nodig . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_45634926
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Galactica zal 'vroeger' er net zoals Pegasus eruit hebben gezien, maar ja toen ging de badkuip met pensioen, dus was dat extra armor niet meer nodig . . .
Zou heel goed kunnen.
Is inderdaad wel eens over gespeculeerd, maar het was me nooit echt duidelijk opgevallen eigenlijk.
Vandaar dat ik het maar weer eens oprakel.
Is weer eens wat anders dan gokken wie de Final five zijn
pi_45636162
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:52 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Als 'ie als museum moest voortbestaan kan ik me zo voorstellen dat ze 'm in de oude staat wilden laten.
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:20:54 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_45639441
Is Galactica niet gewoon de "oude" versie? Je ziet vaak in sci-fi series dat oudere hardware wat ruwe kantjes heeft; veel bloot staal, stoer uiterlijk e.d. terwijl de nieuwe versies dan gladjes zijn.

Het lijkt mij in ieder geval logischer dat de pegasus e.d. gewoon nieuwe versies waren dan dat ze "oude" schepen waren die aangepast zijn.

Maar ik heb de hele achtergrond van Galactica niet gelezen.

van de wiki:

Following the armistice with the Cylons, and their withdrawal from Colonial space, Galactica and her sister ships served the Twelve Colonies in a variety of roles. While her surviving sister ships were scrapped or upgraded to match the systems capabilities of newer Colonial vessels, Galactica continued in service without her systems being fully networked or integrated, making her unique among Colonial military vessels (Miniseries). Galactica was relegated to intrasystem duties for at least 20 years prior to her decommissioning.

Iedereen heeft dus gelijk

[ Bericht 45% gewijzigd door Cheiron op 24-01-2007 19:28:56 ]
pi_45640333
Kut, ik wist niet eens dat 12 al uit was.
Ff downen dan
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:55:05 #131
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_45640765
Caprica Six en Athena zijn met een raptor teruggevlogen naar de Galactca. Als de Cylons Raptors hebben, waarom laden ze dan niet wat Raptors vol met Centurions, en sturen ze die naar de Galactica??
opgezegd@fok.nl
  woensdag 24 januari 2007 @ 20:28:23 #132
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_45642026
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef FoXje het volgende:
Caprica Six en Athena zijn met een raptor teruggevlogen naar de Galactca. Als de Cylons Raptors hebben, waarom laden ze dan niet wat Raptors vol met Centurions, en sturen ze die naar de Galactica??
Ik neem aan dat elke Raptor een eigen unieke tag/registratiecode heeft en een transpondersignaal of iets dergelijks (vergelijkbaar met vliegtuigen). Daardoor weet Galactica precies welke Viper in aantocht is.
De vraag is alleen waarom ze Athena genoeg vertrouwden om haar te laten landen.

For all they know had 't Boomer of één van de 2 triljoen andere Sharon's kunnen zijn, met hele andere plannen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Boomer in een Raptor volgeduwd met explosieven.
Bye bye hangar bay...

Dat is één van de redenen waarom ik het einde veel te gehaast vond...
pi_45642502
Misschien gaf Athena een authenticatiecode door aan CIC, een code die Boomer natuurlijk niet kon weten.
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:36:27 #134
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45644773
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik neem aan dat elke Raptor een eigen unieke tag/registratiecode heeft en een transpondersignaal of iets dergelijks (vergelijkbaar met vliegtuigen). Daardoor weet Galactica precies welke Viper in aantocht is.
De vraag is alleen waarom ze Athena genoeg vertrouwden om haar te laten landen.

For all they know had 't Boomer of één van de 2 triljoen andere Sharon's kunnen zijn, met hele andere plannen. Wat dacht je bijvoorbeeld van Boomer in een Raptor volgeduwd met explosieven.
Bye bye hangar bay...

Dat is één van de redenen waarom ik het einde veel te gehaast vond...
Wie zegt dat het daadwerkelijk Athena is aan boord van de BSG?
pi_45655293
pi_45656643
Wat ik niet helemaal kon volgen: exit Balthar ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:14:31 #137
19529 Fendy
True Spirit
pi_45657709
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:37 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet helemaal kon volgen: exit Balthar ?
Bedoel je of hij dood is? Nee, hij was alleen bewusteloos, maar toch in een dichte body bag gestopt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:31:08 #138
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45668706
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:36 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Wie zegt dat het daadwerkelijk Athena is aan boord van de BSG?
Het feit dat Athena en Caprica Six Boomer om zeep hebben geholpen en daarna naar een Raptor zijn gegaan? En dat ze Hera bij zich hadden. No way dat Athena haar uit handen zou geven.

Denk ik
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Fendy het volgende:

[..]

Bedoel je of hij dood is? Nee, hij was alleen bewusteloos, maar toch in een dichte body bag gestopt.
Er werd zelfs letterlijk gezegd dat hij nog leefde. Tyrol heeft hem alleen een beetje een wilde Pistolwhip gegeven...
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:55:29 #139
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_45669409
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Het feit dat Athena en Caprica Six Boomer om zeep hebben geholpen en daarna naar een Raptor zijn gegaan? En dat ze Hera bij zich hadden. No way dat Athena haar uit handen zou geven.

Denk ik
[..]
Ja, dat is wel het meest waarschijnlijk. Maar als de schrijvers ons een rad voor ogen willen draaien en na een paar episodes een plotselinge twist willen aanleveren, is dit wel de perfecte opzet. We hebben immers niet gezien wat er gebeurde tussen het moment dat Caprica en Athena de babykamer verlieten en het moment dat ze aankwemen op Galactica. Misschien draaide Caprica Six Boomer alleen de nek om omdat ze bang was dat zij de baby iets zou aandoen. En heeft ze daarna Athena ergens veilig ondergebracht om haar daarna te laten vervangen door een andere kloon. You never know...

[ Bericht 2% gewijzigd door Gezondaar op 25-01-2007 21:22:10 ]
pi_45669997
Starbuck is gewoon een van de Final Five
pi_45674521
Zo, ik ben helemaal bij. In anderhalve week van de pilot tot 3X12 bekeken, oh oh wat zal het nu afkicken worden.
Over de laatste aflevering: Ik had het idee dan N3 tegen een vrouw aan het praten was toen ze "im so sorry" zei. Mijn eerste gedachte ging toen uit naar Roslin.

Starbuck zou wel een logischere gedachte zijn. Overigens vreemd dat die donkere dokter niet in deze aflevering zat. Alle andere bekende nummers deden wel mee.

Ik ben in ieder geval extreem benieuwd naar wat er zo geheimzinnig dient te zijn aan de overgebleven modellen, wat hun rol is en wat Starbuck verder gaat doen.
pi_45676498
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Cheiron het volgende:
Mijn eerste gedachte ging toen uit naar Roslin.
Zou Roslin dan niet bestand zijn geweest tegen de kanker?
pi_45678285
Er zal toch een reden zijn dat er geen massa's van de lost 5's zijn.Misschien wilden ze in het begin wel TE menselijk zijn etc. etc.

allemaal speculatie natuurlijk
  vrijdag 26 januari 2007 @ 06:46:35 #144
35623 PPL
#control
pi_45686210
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef Madine het volgende:

[..]

Zou Roslin dan niet bestand zijn geweest tegen de kanker?
Misschien dat ze juist daardoor was te genezen door de hybride Hera.
Computervirusje dat zich gedraagt als kanker?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:00:17 #145
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_45692812
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:55 schreef Gezondaar het volgende:
En heeft ze daarna Athena ergens veilig ondergebracht om haar daarna te laten vervangen door een andere kloon. You never know...
Let erop hoe rustig Hera was. Dat was ze alleen bij Athena en Baltar. En nu dus ook weer bij Helo.
pi_45697106
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 06:46 schreef PPL het volgende:

[..]

Misschien dat ze juist daardoor was te genezen door de hybride Hera.
Computervirusje dat zich gedraagt als kanker?
Nope had iets met bloedlichamen te maken. Werd uitgelegd door doc ketel
pi_45704277
Eén ding denk ik wel; er zijn geen cylons meer die niet weten dat ze cylon zijn. Als je kijkt naar het begin van de afleveringen dan zie je dat de opmerkingen over dat sommigen geloven dat ze mens zijn zijn verwijderd.
pi_45751261
Geen aflevering deze week?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 28 januari 2007 @ 11:58:24 #149
35623 PPL
#control
pi_45751904
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Geen aflevering deze week?
Vanavond.
  zondag 28 januari 2007 @ 12:27:28 #150
35623 PPL
#control
pi_45752606
Nog iemand die hier over wil speculeren met betrekking tot the Eye of Jupiter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')