ik ga het allebij doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die tv gaan kijken, of blijft iedereen braaf hier om te luisteren of mijn request voorbij komt?
ik heb er 2 gestuurdquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Wat heb je gerequest dan? Dan kan ik even beslissen of ik blijf luisteren.
Ik heb een ander leuk nummer bedacht. Ga volgende week wel weer veur mijn Killers requestje
"Welke request? Huh, die hebben we niet eens gezien... Oh wacht... hij is aangevraagd door roosje, dan komt die automatisch in 'ongewenste post' terecht..."quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
Zijn er mensen die tv gaan kijken, of blijft iedereen braaf hier om te luisteren of mijn request voorbij komt?
*idee krijgtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb er 2 gestuurd
o.a. Wallflowers - One Headlight
ik kijk morgen ofzo wel, als ie tenminste bij uitzending gemist te vinden is danquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:37 schreef Wheeling het volgende:
[..]
ik ga het allebij doen
laptop op schoot met 3FM en tv kijken naar VEENSTRA VEENSTRA![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
"Welke request? Huh, die hebben we niet eens gezien... Oh wacht... hij is aangevraagd door roosje, dan komt die automatisch in 'ongewenste post' terecht..."
Helaas niet, het is nu of nooit qua kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik kijk morgen ofzo wel, als ie tenminste bij uitzending gemist te vinden is dan
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas niet, het is nu of nooit qua kijken.
Open deur enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je gaat een tweede nummer aanvragen?
Vooruitziende blik blijkbaarquote:
Staat al klaar en is aangevuldquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Het topic is alweer bijna vol, het gaat hard!
Kunnen de volgende twee links misschien even in de OP worden gezet, deze ontbreken nu nog.
[3FM #17]Ekstra weekend & de Freaknacht!
[3FM #18]Met slagroom & de lul van 10 voor 8 het weekend in
En natuurlijk de link naar het profiel van Annemieke.![]()
Andere afleveringen van TROS triviant staan ook niet op Uitzending Gemist, dus dat zal bij deze ook wel niet gebeuren, lijkt mij zo.quote:
Topper!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat al klaar en is aangevuld.
Ik heb 't al klaar staan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
Degene die sluit opent het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |