Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Wombcat het volgende:
tis maar wat je belangrijk vind
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Onder de 39.... maar ik blijf er bij dat Wust hier niet moet rijden... ze neemt gewoon veel te veel hooi op d'r vork...
dat ben ik wel met je eens. zeker de 1000 meter zal weer flink wat wedstrijddruk opleverenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Onder de 39.... maar ik blijf er bij dat Wust hier niet moet rijden... ze neemt gewoon veel te veel hooi op d'r vork...
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
dat is wel een voordeel jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...
levert toch altijd weer wedstrijdstress op, en dat is de zware velasting, niet de fysiekequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.
quote:
weinig gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.
Ik vestig m'n hoop maar op Kemkers...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
weinig gedaanZe heeft vorige week toch een EK Allround gereden... en als daar iets is gebleken dan is dat dat het met haar korte afstanden nu wel goed zit... ze mist nu de discipline en inhoud voor de langere afstanden... als ze zo doorgaat met alles rijden zou ze zo maar een gevalletje Falko Zandstra kunnen worden
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vestig m'n hoop maar op Kemkers...
hij moet haar natuurlijk ook nit publieklijk afvallen zo direct ernaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....
Inderdaad, dat viel me echt tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....
Nee maar hij stond echt onzin uit te kramen over haar schema bijvoorbeeld, dat ze oplopend reed... in het begin was ze aan het jojo'en en dat heeft haar de kop gekost... dat had ie toch wel toe kunnen geven... da's realismequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hij moet haar natuurlijk ook nit publieklijk afvallen zo direct erna
De heren Dijkstra en Hersman komen me sowieso al jaren mijn neus uit... met hun oeverloze gezeverquote:
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkersquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Ericr het volgende:
Dit is het WK sprint, Vulture. Die 5K is geweest, ancient history.
Cheer up!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De heren Dijkstra en Hersman komen me sowieso al jaren mijn neus uit... met hun oeverloze gezever
slaan!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkers![]()
Voor haar zelfvertrouwen kan het goed zijn, Wust kan op de 1.000 toch aardig meekomen. Er is meer dan allround toernooien meedraaien.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkers![]()
Dat mag ze welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Anni wordt wereldkampioen.
goede kans van jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Anni wordt wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |