In ieder geval 1 van de vlotst verlopende.quote:
Dank. Ik neem er ook echt moeite voor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef komrad het volgende:
ik heb er zin in maar dat heb ik al eerder gemeld. Mooie OP trouwens
Cindy vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef Mirri het volgende:
Ik kan nog steeds moeilijk geloven dat Cindy weer gaat schaatsen...ik ben zelf best wel zenuwachtig, zal ze wel net zo goed zijn als vorig seizoen...
Ben jij er serieus van overtuigd dat ze dit WK sprint met gemak wint?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cindy vorig seizoen.
Al is ze maar half zo goed wint ze nog.
Nee, zie de knipoog.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Mirri het volgende:
Ben jij er serieus van overtuigd dat ze dit WK sprint met gemak wint?![]()
Ja, en ik baal er ook flink van dat de beste rassprinters er niet zijn, Sang Hwa, Wang, Xing etc...quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:43 schreef Bruce117 het volgende:
Oh ja zou het bijna vergeten.
* Bruce117 heeft er ook veel zin in.
Vooral bij de dames wel benieuwd naar de confrontatie tussen de Klassen/Friesinger/Wust onderling en met de rassprintsters.
Klassen heeft wel getraind! Ik zie langlaufen als training, het is volgens mij de meest vermoeiende sport die er is, in ieder geval de sport waarbij je een zeeeer goede conditie en uithoudingsvermogen voor moet hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:00 schreef MiLalaa het volgende:
ik verwacht niet veel van Simionato. Ze heeft me dit jaar nog niet doen verbazen. Eigelijk het tegenovergestelde. Maarja, het kan ineens anders zijn.
En ik ben benieuwd hoe Klassen het doet op Hamar-ijs. Want sinds OS heeft ze zeker voornamelijk in Calgary getraind? (voorzover ze uberhaupt heeft getraind)
Jammer zeg dat Zhurova en Cheek er niet meer bij zijn![]()
Idd, de man die alles won behalve helaas als de olympische spelen aan bod kwamen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik mis Wotherspoonhet is zo mooi om hem in al die baanrecordrijtjes te zien staan
ja tuurlijk is dat training!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:49 schreef Mirri het volgende:
Klassen heeft wel getraind! Ik zie langlaufen als training, het is volgens mij de meest vermoeiende sport die er is, in ieder geval de sport waarbij je een zeeeer goede conditie en uithoudingsvermogen voor moet hebben.
Dat klopt, er verwacht er ook minder vanquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja tuurlijk is dat training!. Maar ik had het over ijs. Dat heeft ze relatief kort gedaan toch
pff..ja...de prono..ik weet het nog steeds nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef IJsVogel het volgende:
Ik denk dat het wel de veilig is om haar in je top 5 neer te zetten
Gerritsen? Ik vind haar juist tegenvallen ten opzichte van vorig seizoen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Voor de echte cijfertjesliefhebbers (Ja Arcee, ik bedoel zeker ook jou) is dit nog wel een mooie.
Totaal Medaille overzicht WK sprint
Ik denk dat van die allrounders alleen Friesinger meekan met het sprintgeweld op dit moment. Al is het moeilijk in te schatten hoe goed Klassen is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:43 schreef Bruce117 het volgende:
Oh ja zou het bijna vergeten.
* Bruce117 heeft er ook veel zin in.
Vooral bij de dames wel benieuwd naar de confrontatie tussen de Klassen/Friesinger/Wust onderling en met de rassprintsters.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Voor de echte cijfertjesliefhebbers (Ja Arcee, ik bedoel zeker ook jou) is dit nog wel een mooie.
Ja, en Boer viel me echt mee op 't NK Sprint.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:41 schreef Mirri het volgende:
Gerritsen? Ik vind haar juist tegenvallen ten opzichte van vorig seizoen..
Doet onze Margot Boer nog mee?![]()
De top 3 bij de mannen zijn toch stuk voor stuk wel legendes op sprintgebied.quote:
Dat is één keer nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Bruce117 het volgende:Hiroyasu Shimizu
12 deelnames en 23 afstandsmedailles op de 500m.
zeg dat welquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:00 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer zeg dat Zhurova en Cheek er niet meer bij zijn![]()
zhelezovsky, de man die het wr 1000 meter voor het eerst in járen weer eens brak, nadat het een eeuwigheid op 1.12.61 stondquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Bruce117 het volgende:Igor Zhelezovsky
10 deelnames waarvan 6 maal Wereldkampioen.
zhurova is er 'even' tussenuit. Net als Wotherspoon. Maar ik vraag me af hoe ze terugkomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef Mirri het volgende:
Cheek is er helemaal mee opgehouden, maar van Zhurova weet ik het niet. Is ze definief gestopt of is ze er even tussenuit voor iets anders, weer een kind baren, misschien?
Ik vraag me daarom ook een beetje af of dit wel klopt.quote:
echt??quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
Ik vraag me daarom ook een beetje af of dit wel klopt.
Maar ga er maar vanuit dat het wel klopt.
ja, du van de 24 keer 23 op podium kan goed kloppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
oh foutje, ik dacht aan gouden medailles, maar kan natuurlijk ook brons of zilver zijn..![]()
Dan blijft het wat mij betreft nog steeds een fantastische prestatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
oh foutje, ik dacht aan gouden medailles, maar kan natuurlijk ook brons of zilver zijn..![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft hij nog wel de snelste opening op z'n naam staan? 9.32 dacht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad, de laatste jaren werd Shimizu er op de 500 meter vaak opgelegd door Wotherspoon en ook Cheek. En volgens mij ook nog eens die Kobayashi.
Maar niettemin blijft Shimizu de gaafste 500 meter rijder ooit, wat mij betreft.
als jet dan zo hard waait als hier nuquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Leatherface het volgende:
als het doorgaat de Hahnenkammrennen.
zie OP, linkje bijna aan het einde daarvanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Tholdos het volgende:
Weet iemand hoeveel deelnemers er dit jaar zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat er vorig jaar iets van 50 deelnemers bij de mannen en 40 bij de vrouwen waren, met allemaal onbekende mensen uit van die tropische landen.
Ik hoop dat ze het deelnemersveld dit jaar een beetje ingekort hebben, met name omdat de mensen in de laatste ritten (toch vaak de besten) dan op dat vertrapte en aangeslagen ijs moeten rijden.
quote:
Ja, maar ook hup Ireen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
niet hup cindy?
valt me tegen van je
een griek!quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Tholdos het volgende:
Weet iemand hoeveel deelnemers er dit jaar zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat er vorig jaar iets van 50 deelnemers bij de mannen en 40 bij de vrouwen waren, met allemaal onbekende mensen uit van die tropische landen.
Helaas is het morgen ook nog nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voorhelaas is het vanavond nog niet
quote:WK sprint zonder sterke Aziaten
**China en Zuid-Korea doen dit weekend
met een veredelde B-ploeg mee aan de WK
sprint in Hamar (Noo).Kyou-Hyuk Lee is
de enige topper die door een van beide
Aziatische landen is afgevaardigd.
China verschijnt in het Vikingskipet
met de heren Bing Sun en Jianquan Zhu
en de dames Shuang Zhang en Peiyu Jin.
Dat betekent dat kanonnen als Fengtong
Yu,Beixing Wang,Fei Wang,Aihua Xing en
Hui Ren thuis zijn gelaten.
Zuid-Korea stuurt de heren Kyou-Hyuk
Lee en Jae-Bong Choi en als enige dame
Kim You-Lim.Sang-Hwa Lee (leidster in
de WB-stand 500 meter) en Kang-Seok Lee
(tweede in de WB-stand 500 meter) geven
de voorkeur aan de Asian Games.
Zeker, ze staat er van het weekendquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
Wüst net in het Sport Journaal. Ze lijkt wel over de teleurstelling van het EK heen.
Die laatste, die meedoet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef Norrage het volgende:
Welke Lee is nou de Lee waar Wennemars zoveel tegenstand van kreeg? Dat is toch Kan Seok of toch Kyou Hyuk?
Ik volg het niet meer hoor al die Lees
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
Wüst net in het Sport Journaal. Ze lijkt wel over de teleurstelling van het EK heen.
Niet veel harder, zegt-ie. Ze hoefde ook niet veel harder om te winnen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.
Pok, gemistquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Arcee het volgende:
och.."geen schijn van kans"..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:37 schreef pfaf het volgende:
Hopen op Wennemars!
Bij de vrouwen geef ik de Nederlandse dames geen schijn van kans.
3 tiende verdommequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral omdat ze weet dat ze niet veel harder kon. dus ze kan zich opzich weinig verwijten.
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.quote:
Dank je, dan hoef ik die andere dus niet meer te bekijken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.
Inderdaad, alle Lapo's van maril zijn tvp's.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Dank je, dan hoef ik die andere dus niet meer te bekijken.
Dat is de post waardoor een topic op slot gaat.quote:
Velde en Wennemars weerquote:Timmer begint tegen Klassen
publicatie: 19-1-2007
HAMAR (ANP) - Marianne Timmer begint zaterdag de wereldtitelstrijd sprint in Hamar op de 500 meter met een rit tegen Cindy Klassen. De Canadese geldt als één van de beste schaatssters ter wereld. Op de 1000 meter start Timmer opnieuw tegen een Canadese, Kristina Groves.
Op de 500 meter bij de mannen staat onder meer de rit tussen Erben Wennemars en Gerard van Velde op de rol. Op de kilometer komt Wennemars uit tegen de Canadees Brock Miron.
Voor de eerste keer bij een wereldtitelstrijd werd de loting gedaan door een computer. De uitvoerder van het project was het Nederlandse bedrijf SCG.
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef Arcee het volgende:
Nu op RTL-Nieuws.
Prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef maril het volgende:
[..]
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:22 schreef Bartoli het volgende:
dat het maar een spannend toernooi wordt
Schaatst hij nog?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hmmm... Shimizu juich ik wel altijd voor.
Uitstekend, Arcee, dankjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef Arcee het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen, Mirri.
Gaat 't nog?
Martina Hingis.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:16 schreef Mirri het volgende:
Uitstekend, Arcee, dankje![]()
1 nachtje slapen? Dacht 't niet, Martina Hingis moet vannacht meppen![]()
Kijk je ook?
Dat kan in Klassen's voordeel werken als de omstandigheden meer op Calgary lijken; want op snel ijs is ze helemaal outstandingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef Tholdos het volgende:
Volgens de volgende site http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4562
is de luchtdruk in Lillehammer en omstreken dit weekend onder de 1000 mBar, dat belooft snelle tijden!!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
krijg visite waarvoor ik me niet kan verstoppen, dus kan het waarschijnlijk ook niet zien![]()
Zeg dat je even naar de wc moet, zodat je de belangrijkste 500 en 1000 meters kunt zienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
krijg visite waarvoor ik me niet kan verstoppen, dus kan het waarschijnlijk ook niet zien![]()
heeft milalaa tv op het toiletquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zeg dat je even naar de wc moet, zodat je de belangrijkste 500 en 1000 meters kunt zien![]()
zoveel kamers heb ik niet eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel een andere kamer waar tv is. Wij hebben er drie.
Gezellig naar het SCHaatsen kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:17 schreef SCH het volgende:
Zo even boodschappen doen zodat alles in gereedheid is
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gezellig naar het SCHaatsen kijken.![]()
Ja, da's echt nostalgie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]Maar niet meer zo nostalgisch als vroeger, met de hele familie op de bank met lijsten en een bordje eten en kijken naar al die Noren die langs ons huis liepen op weg naar Thialf.
Gelukkig is schaatsen een sport die mijn man zeer kan bekoren, hij is bijna fanatieker dan ik
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 zet de koffie en de ovenbroodjes vast klaar.
Ik hoor net dat de Hahnenkamm volgende week is en niet deze week.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:04 schreef Leatherface het volgende:
Dat wordt weer een mooie sportmiddag vandaag.
Schaatsen, Snooker, Hahnenkamm.
Subpagina's.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de Hahnenkamm volgende week is en niet deze week.![]()
Wat voor visite krijg je dan dat je daar geen schaatsen van mag kijken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
ook weer waarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg herhaald worden
Anni
Nee, volgende week pas. Nu is er een Universiade, of zoiets...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom rijden die Aziatische toppers bij de mannen wel en bij de vrouwen niet... ze hebben toch allemaal Aziatische Spelen
tis maar wat je belangrijk vindquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas. Nu is er een Universiade, of zoiets...
Don't shoot the messenger.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Wombcat het volgende:
tis maar wat je belangrijk vind
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Onder de 39.... maar ik blijf er bij dat Wust hier niet moet rijden... ze neemt gewoon veel te veel hooi op d'r vork...
dat ben ik wel met je eens. zeker de 1000 meter zal weer flink wat wedstrijddruk opleverenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Onder de 39.... maar ik blijf er bij dat Wust hier niet moet rijden... ze neemt gewoon veel te veel hooi op d'r vork...
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef TheVulture het volgende:
dat is wel een voordeel jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan hier iig nauwelijks te hard van start gaan...
levert toch altijd weer wedstrijdstress op, en dat is de zware velasting, niet de fysiekequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.
quote:
weinig gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist dit is een goed toernooi, even ongecompliceerd knallen. hierna kan ze naar het WK allround toewerken. Ze heeft heel weinig gedaan in de aanloop naar dit toernooi dus dit geeft een lekkere break.
Ik vestig m'n hoop maar op Kemkers...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef TheVulture het volgende:
weinig gedaanZe heeft vorige week toch een EK Allround gereden... en als daar iets is gebleken dan is dat dat het met haar korte afstanden nu wel goed zit... ze mist nu de discipline en inhoud voor de langere afstanden... als ze zo doorgaat met alles rijden zou ze zo maar een gevalletje Falko Zandstra kunnen worden
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vestig m'n hoop maar op Kemkers...
hij moet haar natuurlijk ook nit publieklijk afvallen zo direct ernaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....
Inderdaad, dat viel me echt tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar die blonk vorige week ook niet echt uit in realisme na die mislukte 5000m....
Nee maar hij stond echt onzin uit te kramen over haar schema bijvoorbeeld, dat ze oplopend reed... in het begin was ze aan het jojo'en en dat heeft haar de kop gekost... dat had ie toch wel toe kunnen geven... da's realismequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hij moet haar natuurlijk ook nit publieklijk afvallen zo direct erna
De heren Dijkstra en Hersman komen me sowieso al jaren mijn neus uit... met hun oeverloze gezeverquote:
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkersquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Ericr het volgende:
Dit is het WK sprint, Vulture. Die 5K is geweest, ancient history.
Cheer up!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De heren Dijkstra en Hersman komen me sowieso al jaren mijn neus uit... met hun oeverloze gezever
slaan!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkers![]()
Voor haar zelfvertrouwen kan het goed zijn, Wust kan op de 1.000 toch aardig meekomen. Er is meer dan allround toernooien meedraaien.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een discussie over of Wust hier moest rijden en de rol van Kemkers![]()
Dat mag ze welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Anni wordt wereldkampioen.
goede kans van jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef Ambrosius het volgende:
Anni wordt wereldkampioen.
LeMayquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Bruce117 het volgende:
Baanrecord
Wel jammer dat LeMay er nu uit gaat.
verliezen nu al op frisinger en simionato,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Klassen en Timmer zijn bedankt voor de moeite denk ik
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:32 schreef Bruce117 het volgende:
Haugli 30e.
Maar goed dat snellejelle er niet is
kunnen mirri en sj elkaar troostenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:32 schreef Bruce117 het volgende:
Haugli 30e.
Maar goed dat snellejelle er niet is
Voor een 500 heb je geen inhoud nodig, dat zullen we zo bij de 1000 wel gaan zienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Bewijst ook mijn theorie dat Klassen veel te weinig inhoud heeft voor een laaglandbaan door haar trainingsachterstand...
Zou Mirri al zitten te huilen
ik bedoel te weinig inhoud/kracht om tegen hogere luchtweerstand te schaatsen dan in Calgaryquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:34 schreef IJsVogel het volgende:
[..]
Voor een 500 heb je geen inhoud nodig, dat zullen we zo bij de 1000 wel gaan zien
Natuurlijk niet, die is aan het mediteren, want dan rijdt Cindy dadelijk sneller.quote:
Jawel alleen in Calgary heb je een hogere bochtsnelheid waardoor je meer kracht moet leveren in de bochten dan op een laaglandbaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik bedoel te weinig inhoud/kracht om tegen hogere luchtweerstand te schaatsen dan in Calgary
Is het nationale Mirri-plagen dag vandaag?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die is aan het mediteren, want dan rijdt Cindy dadelijk sneller.
Dat is het altijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Is het nationale Mirri-plagen dag vandaag?![]()
![]()
grappig iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:44 schreef Brahimov het volgende:
LOL, dat interview
Huiskamervraagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm, over de baan stuiterende noren, waar ken ik dat toch van.
Njos, laatste bocht van de 500m.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Huiskamervraag. 1998 met Wennemars, schouder uit de kom, maar welke Noor het is, dat is mijn vraag aan jou
.
heel even maarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef Wombcat het volgende:
hey, ben je er toch
rykkje viel en zijn tegenstander kon net over 'm heen springenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Een coach naast de baan, of?
nee, de noor vloog uit de binnenbocht.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Een coach naast de baan, of?
Ah so.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
rykkje viel en zijn tegenstander kon net over 'm heen springen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ah so.
Ik moest effe meteen aan de South Park - afleveringen Good Times with Weapons denken toen ik las dat er één een schaats bijna in zijn oog kreeg.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
Nette tijd van Beorn denk ik.
is dat nog ergens op tv, southpark?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar kreeg Butters een ninjaster in zijn oog.
Ja, op The Box.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
is dat nog ergens op tv, southpark?
The Boxquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
is dat nog ergens op tv, southpark?
Als Kerst, Pinksteren, Pasen, Sinterklaas en Nieuw Jaar op dezelfde dag vallenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Zou het dan toch Mueller-weekend worden
quote:
Ja, jammer dat die de Spelen niet zullen organiseren in 2014.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:19 schreef wdn het volgende:
Alma Ata mooie plaats met schaatshistorie.
Kun je nu wel schaatsen zien vanuit Ierland?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mueller gaat er wel ieder jaar weer wat belachelijker uitzien.
Ik zit alweer een flinke tijd lekker ouderwets in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kun je nu wel schaatsen zien vanuit Ierland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |