Het zijn eigenlijk studenten he...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef BVO het volgende:
Hoe oud zijn die gasten allemaal? Dik in de 20? Ze zouden natuurlijk ook gewoon eens op zichzelf kunnen gaan wonen.
Ja zit ik klaar voor de hh, hebben ze het nog geen halve minuut over de flexwet.quote:
Niks gemist dus!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zit ik klaar voor de hh, hebben ze het nog geen halve minuut over de flexwet.Da's toch geen nieuws.
![]()
![]()
wie studeert er nu nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk studenten he...
Joost.quote:
Het was een grapje, dombo.quote:
En jij denkt dat ik serieus was...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een grapje, dombo.
Maar hij studeert volgens mij rechten.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij dat tassenhandeltje van Junior & Yousef moest ik meteen denken aan 'Duuk'.
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:55 schreef Markeerstift het volgende:
Noemt Youssef Imani nou Tsunami of versta ik dat steeds verkeerd
Spoilersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Iris blijft toch niet he ?
haha was gewoon een grapquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.![]()
omdat het lijkt op 'Imani' misschien? Mijn verdorven geest dacht ook nog aan de mogelijkheid dat ze wellicht veel lichaamssappen zou loslaten tijdens het vadertje en moedertje spelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.![]()
Kenan Raven heeft na ONM toch nog een tijdje een carrière gehad als tasjesverkoper.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo?
Godzijdank. Ik wilde pas nog vragen of iemand Iris nog gemist had, maar ik heb er nog geen hond over gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:57 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Spoilers
* We zagen Petra Kagchelland vrijdag weer even in ONM, maar helaas zal dit maar eenmalig zijn. De actrice heeft definitief afscheid genomen van de soap.
* Marnix en Annemarie komen niet uit hun relatiecrisis. Marnix maakt de keuze voor Joyce. Annemarie vindt Niels wel leuk.. en Niels vindt Annemarie ook leuk, een nieuw koppel lijkt geboren. Beide acteurs verlaten binnenkort ONM.
* JP wordt verliefd… smoorverliefd! bron
Oh? Ik dacht dat hij de voice over van Hartslag was?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Kenan Raven heeft na ONM toch nog een tijdje een carrière gehad als tasjesverkoper.
Hij zat laatst ook in Waltz (geweldige serie trouwens!). Daarin werd z'n busje volgepompt met stront.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh? Ik dacht dat hij de voice over van Hartslag was?
Niels die weer voor Iris kiest en samen met haar verdwijnt...Ja, ik vind het wel wat (mits Niels er inderdaad uitgaat he)!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:57 schreef Snake2005 het volgende:
* We zagen Petra Kagchelland vrijdag weer even in ONM, maar helaas zal dit maar eenmalig zijn. De actrice heeft definitief afscheid genomen van de soap.
Ik denk eerder dat hij nog een tia krijgt en dood gaat....quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niels die weer voor Iris kiest en samen met haar verdwijnt...Ja, ik vind het wel wat (mits Niels er inderdaad uitgaat he)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |