Het zijn eigenlijk studenten he...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef BVO het volgende:
Hoe oud zijn die gasten allemaal? Dik in de 20? Ze zouden natuurlijk ook gewoon eens op zichzelf kunnen gaan wonen.
Ja zit ik klaar voor de hh, hebben ze het nog geen halve minuut over de flexwet.quote:
Niks gemist dus!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zit ik klaar voor de hh, hebben ze het nog geen halve minuut over de flexwet.Da's toch geen nieuws.
![]()
![]()
wie studeert er nu nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk studenten he...
Joost.quote:
Het was een grapje, dombo.quote:
En jij denkt dat ik serieus was...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was een grapje, dombo.
Maar hij studeert volgens mij rechten.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij dat tassenhandeltje van Junior & Yousef moest ik meteen denken aan 'Duuk'.
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:55 schreef Markeerstift het volgende:
Noemt Youssef Imani nou Tsunami of versta ik dat steeds verkeerd
Spoilersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Iris blijft toch niet he ?
haha was gewoon een grapquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.![]()
omdat het lijkt op 'Imani' misschien? Mijn verdorven geest dacht ook nog aan de mogelijkheid dat ze wellicht veel lichaamssappen zou loslaten tijdens het vadertje en moedertje spelen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb "Tsunami" ook gehoord, maar ik snapte niet zo goed waarom hij dat zei.![]()
Kenan Raven heeft na ONM toch nog een tijdje een carrière gehad als tasjesverkoper.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo?
Godzijdank. Ik wilde pas nog vragen of iemand Iris nog gemist had, maar ik heb er nog geen hond over gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:57 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Spoilers
* We zagen Petra Kagchelland vrijdag weer even in ONM, maar helaas zal dit maar eenmalig zijn. De actrice heeft definitief afscheid genomen van de soap.
* Marnix en Annemarie komen niet uit hun relatiecrisis. Marnix maakt de keuze voor Joyce. Annemarie vindt Niels wel leuk.. en Niels vindt Annemarie ook leuk, een nieuw koppel lijkt geboren. Beide acteurs verlaten binnenkort ONM.
* JP wordt verliefd… smoorverliefd! bron
Oh? Ik dacht dat hij de voice over van Hartslag was?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Kenan Raven heeft na ONM toch nog een tijdje een carrière gehad als tasjesverkoper.
Hij zat laatst ook in Waltz (geweldige serie trouwens!). Daarin werd z'n busje volgepompt met stront.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh? Ik dacht dat hij de voice over van Hartslag was?
Niels die weer voor Iris kiest en samen met haar verdwijnt...Ja, ik vind het wel wat (mits Niels er inderdaad uitgaat he)!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:57 schreef Snake2005 het volgende:
* We zagen Petra Kagchelland vrijdag weer even in ONM, maar helaas zal dit maar eenmalig zijn. De actrice heeft definitief afscheid genomen van de soap.
Ik denk eerder dat hij nog een tia krijgt en dood gaat....quote:Op zondag 28 januari 2007 12:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niels die weer voor Iris kiest en samen met haar verdwijnt...Ja, ik vind het wel wat (mits Niels er inderdaad uitgaat he)!
Toen ze in Medisch Centrum West speelde in ieder geval wel!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:08 schreef tybalt2 het volgende:
Op het BNN ONM forum zijn we aan het inventariseren wie van de ONM-acteurs rookt.. Zie lijstje hieronder. Wie kan er aanvullen? je moet wel zeker zijn van je zaak ;-)
Annemieke Verdoorn ?
Hmm...ja, maar waarom trekken ze Iris dan weer uit de kast? Ze deed niets wat ook niet een ander voor elkaar had kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij nog een tia krijgt en dood gaat....
Bedoel je de acteur of de rol? Pamela Teves heeft in het verleden regelmatig een sigaartje opgestoken in de rol van Bettina.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:08 schreef tybalt2 het volgende:
Op het BNN ONM forum zijn we aan het inventariseren wie van de ONM-acteurs rookt.. Zie lijstje hieronder. Wie kan er aanvullen? je moet wel zeker zijn van je zaak ;-)
Iemand moest Ivan naar het AZB rijden.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:40 schreef Lovechild het volgende:
Hmm...ja, maar waarom trekken ze Iris dan weer uit de kast? Ze deed niets wat ook niet een ander voor elkaar had kunnen krijgen.
Die is al eerder terug gekomen volgens mij.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:00 schreef Canisfire het volgende:
Waar was Sanne trouwens die zou toch mee terug komen met Marnix ?
Iris is weer even een paar dagen terug, maar ze was naar Groningen verhuist.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:07 schreef BettyR het volgende:
Zeg, ik volg ONM maar half, maar waar is Iris gebleven?
Agent/inspecteur/rechercheur Bart Wingelaar, gespeeld door acteur Frank Meijers, heet tegenwoordig rechercheur Van Kooten. BTW: Waar is rechercheur Stellingwerf gebleven? Werd Roelant Radier te duur?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:11 schreef pberends het volgende:
Kijk, Chris probeert de soap te redden.
Deze aflevering was echt 10 keer prut.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Agent/inspecteur/rechercheur Bart Wingelaar, gespeeld door acteur Frank Meijers, heet tegenwoordig rechercheur Van Kooten. BTW: Waar is rechercheur Stellingwerf gebleven? Werd Roelant Radier te duur?![]()
quote:Maandag 5 februari
Wordt Ilyas’ droom om ooit weer samen te zijn met Elif dan eindelijk toch bewaarheid of loopt alles toch precies 180° tegenovergesteld? Esmee weet zeker dat Junior weer bezig is als loverboy en zet haar laatste troef in: Joyce. Julia voelt zich schuldig en maakt zich zorgen om Chris. Als ze informeert of het wel goed gaat met hem, zet hij haar keihard op haar plek.
Dinsdag 6 februari
Oepsie: Joost, in adamskostuum, krijgt meer dan alleen Eva op bezoek. Het is het begin van een moeilijke dag voor hem. Annemarie doet zich sterker voor onder de scheiding dan ze zich werkelijk voelt. Niels prikt hier doorheen, maar kan er zélf niets aan doen. Hij schakelt Sanne in. Ilyas versiert een meisje om zijn eenzaamheid te verdringen.
Woensdag 7 februari
Esmee gooit de handdoek in de ring: ze denkt dat het niets meer kan worden tussen haar en Sam. Sanne laat het er echter níet bij zitten. Het resultaat hiervan is dat Junior er niet zonder kleerscheuren vanaf komt! Niels krijgt een revalidatieongeluk. De kwestie ‘Anna’ staat tussen Eva en Joost in. Ze moeten moeite doen om elkaar weer leuk te vinden.
Donderdag 8 februari
Junior is berekwaad op Esmee omdat die alsmaar heeft toegewerkt naar een breuk tussen hem en Imani. Yousef probeert Junior op geheel eigen wijze uit de buurt te houden van Esmee: hij stelt voor een te kraak zetten. Voor Annemarie is het niet gemakkelijk om haar dochters (Sanne en Esmee) samen met haar ex (Marnix) leuke dingen te zien doen. Ze zoekt haar heil bij Niels. Esmee wordt keihard geconfronteerd met haar verleden als prostituee.
Vrijdag 10 februari
Elif laat Ilyas weten dat ze hem walgelijk vindt, met zijn one night stands en de ongeïnteresseerde manier waarop hij die meisjes afserveert. Annemarie trekt het niet dat Marnix weer intiem is met Joyce. Chris heeft heel veel tijd en heel veel geld… wat doe je dan om het leuk te hebben? Ontsporen misschien? Kyra moet alle zeilen bijzetten om Chris in het gareel te houden.
Moeilijke dag voor hem? Voor ons, zullen ze bedoelen!quote:Oepsie: Joost, in adamskostuum, krijgt meer dan alleen Eva op bezoek. Het is het begin van een moeilijke dag voor hem.
quote:Yousef probeert Junior op geheel eigen wijze uit de buurt te houden van Esmee: hij stelt voor een te kraak zetten.
quote:Elif laat Ilyas weten dat ze hem walgelijk vindt.
Je was niet de enige die eigenlijk liever wat anders had gekeken.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:52 schreef pberends het volgende:
Deze aflevering was echt 10 keer prut.
Chris zit in de ellende, bezat zich en heeft daarna een kater, bedankt Kyra, deel #101
Pakhuis probleem is weg, maar nu moeten ze nog aan het geld komen! Een hoop gezeur weer.
Dat Niels-Ilyas lijntje wordt ook in den treue uitgerekt, flikker die vent toch uit de serie.
Eva's moeder speelt weer de gefrustreerde doos, delete die keuken-bitch toch.
Kon net zo goed niet kijken.
quote:JULIA BRANCA: "Ik mag toch wel even naar De Lama's kijken."
De Lama's zijn ook niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 29 januari 2007 23:35 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je was niet de enige die eigenlijk liever wat anders had gekeken.
[..]
Dat wel, maar het is weer erg cliché dat dronkenschap. Waarom gaan ze niet aan de paddo's?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef Greetings het volgende:
Ik vond die dronken scene van Chris wel sterk gespeeld moet ik zeggen![]()
Inderdaad me moeder zei ook al Joost en dan nu... Chris who is next.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is weer erg cliché dat dronkenschap. Waarom gaan ze niet aan de paddo's?
Ja iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:21 schreef Greetings het volgende:
Ik vond die dronken scene van Chris wel sterk gespeeld moet ik zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |