Hij zat nog niet op slotquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:24 schreef seekfaM het volgende:
Hoe kleurt.....
Bagger
Terwijl het wel leuk kan zijn
Je had ook eerst zelf op de FP kunnen kijken voordat je dat topic opende, baggertekkelquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
ja nu heb ik dat interview al gelezen ouwe
Ja godver ik zag die linkquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had ook eerst zelf op de FP kunnen kijken voordat je dat topic opende, baggertekkel
geen idee! maar ik was laatst nog op fok!radio, dat was ook een soort interviewquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
waneer ga jij een interview doen nylz ?
waarom dat ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
geen idee! maar ik was laatst nog op fok!radio, dat was ook een soort interview
luister maar terug: http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=6&progId=3 - laatste uitzending van 2006quote:
Ja flikker op daar heb ik nu geen zin inquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
[..]
luister maar terug: http://www.actionradio.nl/index.php?pageId=6&progId=3 - laatste uitzending van 2006
Met een "kom hier baggeren!!11!!1eins!11! topic titel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Werd het iets te persoonlijk remlof?
Mag de ONZ users nog eens niet een wijze les leren
Alleen als het bovengemiddeld leuk is en je wat werk in de OP en TT steektquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Edit: Klein meisje hard genomen!
Mag ik wel een topic maken over vrouwen en langzaamheid?
toch nog 39 mensen meegenomenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een "kom hier baggeren!!11!!1eins!11! topic titel?
ik vond zij OP nogal breed voor ONZquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als het bovengemiddeld leuk is en je wat werk in de OP en TT steekt
Thanksquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als het bovengemiddeld leuk is en je wat werk in de OP en TT steekt
40quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:14 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
toch nog 39 mensen meegenomen![]()
"Telegraaf tactiek "quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het krijgt nog steeds views, ondanks het gesloten is
Dus aan de ene kant, werkt het wel
zoveel topics open ik toch nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:49 schreef remlof het volgende:
ja bedankt murp
nu verder van de "open topic" knop afblijven he?
grafuserquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef jaspah het volgende:
grafmod
allemaal?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar jullie allemaal samen wel
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:29 schreef seekfaM het volgende:
[..]
kan je ook zien wat er stond
Edit, wat stond er dan![]()
quote:kan je ook zien wat er stond
Pedo!
Mijn hond; wat doe je!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef jogy het volgende:
*gooit hem in de afgrond*
UIt zijn lijden verlossen, ik kreeg net een orb in de kamer die 'dank je wel' blafte.quote:
Volgens mij is het net als de hik, je doet er niks aan en daarna gewoon uitrusten. Of je moet je humorgevoel afsluiten zodat je niet meer bang hoeft te zijn om ooit buikpijn te krijgen door het lachen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat doe je als je buikpijn van het lachen krijgt
Helpt paracetamol op dat moment
In mijn geval helpt niets tegen buikpijn van het lachen. Is er een handleiding ter beschikking dat te maken heeft over lachen met mate
http://www.schizofrenieplein.nl/hulp/nieuws/yn53/consensu.htmquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
UIt zijn lijden verlossen, ik kreeg net een orb in de kamer die 'dank je wel' blafte.
20 kuttopics op een rij ook niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, een slotje zonder sluitpost is niet tof.
Je had wel een sluitpost, alleen stond ie stickyquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, een slotje zonder sluitpost is niet tof.
DIE, DIE, DIE, verdomme!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Lemmings plegen overigens geen zelfmoord, dit is een mythe dat Disney in de wereld heeft geroepen.
Nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow lawd, is dat sum deaththreat?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik las anders toch wel sterf, sterf, sterf
Denk dat we maar over het hele forum moeten gaan baggeren ipv het tot 1 topic te beperkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:18 schreef BeeDee het volgende:
Een topic op slot gooien bij 294 posts...![]()
ja, anders moest ik zo deel 2 op slot gooien, ik ken julliequote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:18 schreef BeeDee het volgende:
Een topic op slot gooien bij 294 posts...![]()
Ik volg het ook af en toe niet...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat we maar over het hele forum moeten gaan baggeren ipv het tot 1 topic te beperken![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ja, anders moest ik zo deel 2 op slot gooien, ik ken jullie
Was ik geenszins van plan...en wat een generalisatie, bah...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry hoor....maar dit is voor het eerst een btje vage mod-actie die ik van je ziequote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit als zodanig gehandeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Jammer....dit BeeDee.... had je eerder al als 'baggertopic' aangegeven en we gaan na een paar dagen hier gewoon verder en dan is het dus nog steeds niet goed?
ga je nu lopen miepen om om 6 gemiste baggerposts?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sorry hoor....maar dit is voor het eerst een btje vage mod-actie die ik van je zie![]()
het topic ging zo hard dat ik dacht van ik zet hier het slotje maar vast, in plaats van in het volgende deel, that's all...quote:
Over het hele forum baggeren doe ik sowieso niet echt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:23 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb nooit als zodanig gehandeld
en forumwijd baggeren zou ik niet doen, dat heeft consequenties voor de postrechten van je account...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |