Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Omg meesterlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:55 schreef jogy het volgende:
Ja, daarom mag jij ook geen fotoboek aanmaken.
het is nu wel leuk geweest om dat in elk topic te postenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:32 schreef M-I-L-F het volgende:
Schopje ---> CUL, tevens tvp.
Sorry ik lig telkens elke keer weer in een deukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
het is nu wel leuk geweest om dat in elk topic te posten
Pleonasme. De correcte zin zou er als volgt uitzien:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Tha-CheF het volgende:
Omdat ik zo graag op de hoogte wil blijven van de laatste vorderingen in ONZ, plaats ik derhalve deze tvp.
bij deze
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:43 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Pleonasme. De correcte zin zou er als volgt uitzien:
Ik wil graag op de hoogte blijven van de laatste vorderingen in ONZ, derhalve plaats ik deze tvp.
Hoe kan de Burkini matig zijnquote:
ja plus mijn matige garpje raakt in vergetelheidquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan de Burkini matig zijn, de foto was gekopieerd uit een nieuwsbericht én berust op waarheid ik heb er niet eens fotoshop voor opgestart
maargoed, ik snap je slotje maar het was duidelijker geweest met:
" Dit kan ook wel in, Funny links, clips en pics "
Dat topic weet jij toch wel te vinden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe kan de Burkini matig zijn, de foto was gekopieerd uit een nieuwsbericht én berust op waarheid ik heb er niet eens fotoshop voor opgestart
maargoed, ik snap je slotje maar het was duidelijker geweest met:
" Dit kan ook wel in, Funny links, clips en pics "
Jup , alleen vind dat zo saaiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat topic weet jij toch wel te vinden?
Toppuntquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bah nu moet ik een TVP plaatsen! voortaan maak ik hem wel weer scheeld mij een tvp![]()
Sluiten. Ik vind het nogal flauw en puberaal om politie agenten voor landverraders uit te makenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:26 schreef Sala-adin het volgende:
wat doe je met mijn potentieel ttt topic
Ow en topics over saddam en gehandicapten mogen welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Sluiten. Ik vind het nogal flauw en puberaal om politie agenten voor landverraders uit te maken
Eensch.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Sluiten. Ik vind het nogal flauw en puberaal om politie agenten voor landverraders uit te maken
die om zeep werden gebaggerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef SchizoDH het volgende:
Pauwpauwo broodjes
Na bijna 2 jaar zo'n mooi topic sluiten, daar gaan al die mooie herinneringen![]()
als ze net zo flauw zijn gaan ze ook dichtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ow en topics over saddam en gehandicapten mogen wel
(toontje geen remco)
Agenten voegen wat toe aan deze maatschappij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ow en topics over saddam en gehandicapten mogen wel
(toontje geen remco)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:46 schreef Vierkantblokje het volgende:
Loller Waarom??
maar deze heeft een eigen topic nodig!![]()
![]()
![]()
Bij elk kuttopic komen ze verhaal halenquote:
hij was niet kut hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij elk kuttopic komen ze verhaal halen![]()
Hee, ik heb nog niet geklaagd over het feit dat mijn topic dicht is... Wel een geweldige fipo trouwensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij elk kuttopic komen ze verhaal halen![]()
Werk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:40 schreef Vierkantblokje het volgende:
WTF hebben jullie geen leven. Zo vroeg fokken!
OMG fokken op werk het moet verboden worden!!quote:
Nee! Iedereen zou het moeten doen om de dag door te komen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:48 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
OMG fokken op werk het moet verboden worden!!![]()
Als je voor mij werkte en ik zag je Fokken! Dan zou ik je dwingen om je account aan mij tegeven! En dan zou ik je mod powers gebruiken om FOK te vernietigen!!! muahahahaa!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee! Iedereen zou het moeten doen om de dag door te komen.
Dan zou ik ontslag nemen, genoeg werk te vinden hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Als je voor mij werkte en ik zag je Fokken! Dan zou ik je dwingen om je account aan mij tegeven! En dan zou ik je mod powers gebruiken om FOK te vernietigen!!! muahahahaa!
Maar dat is onmogelijk.
Me zusje Wat Doe Je!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:18 schreef murp het volgende:
dit is trouwens een baggersmilie... [afbeelding]
Je bent niet de enige. Het is een feedback/goedemorgen/inlik/modje-wannabe/topicaandacht - topic. Ofzo.quote:
Je vergeet Slowchat!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het is een feedback/goedemorgen/inlik/modje-wannabe/topicaandacht - topic. Ofzo.
ik dacht al...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het is een feedback/goedemorgen/inlik/modje-wannabe/topicaandacht - topic. Ofzo.
Eenschquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Hee, ik heb nog niet geklaagd over het feit dat mijn topic dicht is... Wel een geweldige fipo trouwens
Anyway: pak je verrekijker! we gaan vogels spotten! <-- TTT?
Deze post valt onder de noemer 'eerst kijken, dan zeiken'.quote:
Ik wilde aandachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Deze post valt onder de noemer 'eerst kijken, dan zeiken'.
Een zogenaamde TTTR?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kan een reeks een TTT krijgen?
Dat bekijken we per topic. De ervaring leert dat de meeste vervolgtopics in een reeks de lol er een beetje uithaalt waardoor het niet meer zo sterk is als het eerste deel. Maar in principe kan het natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Lijkt me niet want een reeks is eigenlijk altijd een slowchat.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ok, want dit barverhalen deel 2 (wat dus eigenlijk 3 is) zal denk ik niet verschijnen omdat ik dan voor weblog strips ga maken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat bekijken we per topic. De ervaring leert dat de meeste vervolgtopics in een reeks de lol er een beetje uithaalt waardoor het niet meer zo sterk is als het eerste deel. Maar in principe kan het natuurlijk.
Hallo er zijn meer mensen die barverhalen schrijvenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ok, want dit barverhalen deel 2 (wat dus eigenlijk 3 is) zal denk ik niet verschijnen omdat ik dan voor weblog strips ga maken.
Van mij mag jequote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Hallo er zijn meer mensen die barverhalen schrijven(o.a. ik dus)
![]()
Dat was ik. Je zag het niet. Maar ik was het echt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
Ik heb per ongeluk het toptopic over Gallyon gesloten...
Weet je zeker dat het Gallyon zelf niet was? Bedoel: die heeft echt gave gaven, hoor!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:18 schreef SiemeN het volgende:
Dat was ik. Je zag het niet. Maar ik was het echt.
Volgens mij staat NJ op het punt om een MEDje te plaatsen dat ze FA is geworden. Niet doorvertellen hoor!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Gallyon zelf niet was? Bedoel: die heeft echt gave gaven, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |