Waar is dat plaatje?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef borisz het volgende:
Liesbeth moet nog in het rood
Niet alleen op die foto.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Vervelend hoofd heeft die Alex trouwens op die foto.
Hij heeft een vreselijk irritante 'r'.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef kassenbouwer het volgende:
Tvp
Vervelend hoofd heeft die Alex trouwens op die foto.
Ja, dat vind ik ook. Maar ik wilde niemand voor het hoofd stoten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft een vreselijk irritante 'r'.
Nou hoeft niet Renate viel Alex bij dus hij hoefde niet zo erg zijn best te doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Het zal hier ongetwijfeld al gemeld zijn maar op basis van het Mol-dagboek kunnen we dus concluderen dat Renate en Alex De Mol niet zijn omdat de Mol meldt in aflevering 2 weinig te hebben hoeven uitvreten omdat de rest dat al deed....
Ik blijf bij Menno
Ik ook. Alex is trouwens aangetrouwde familiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:16 schreef Freezor het volgende:
Ik zit voorlopig nog op Inge als Mol.
Misschien overbodig om nóg een keer te vertellen. Maar er bestaan echt Japanse lengtematen en die worden vooral nog in de meubelmakerij en de kledingindustrie gebruikt (verspreid over heel Zuid-Oost-Azië). En aangezien het leek alsof dat meetlint uit een soort werkplaats kwam, lijkt het me niet heel erg onlogisch dat het gewoon echt een Japans meetlint was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef Mr_Booze het volgende:
1. Menno
Menno doet vaag vooral het stuk met Nadja vond ik dat Menno meer molachtig was dan Nadja. Hij geeft iets verkeerd door en verbloemt dat door Nadja de schuld te geven. De Japanse meters waren ook een verdacht punt bij het vind ik niet echt verdacht heb hem bijna uitgesloten zelfs maar houd alle vier nog in de gaten.
Als er 2 mensen weinig hebben uiTgeVreten zijn dat Ales en Renate wel.. die hebben niet eens abgeseild.. Poeh heequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Het zal hier ongetwijfeld al gemeld zijn maar op basis van het Mol-dagboek kunnen we dus concluderen dat Renate en Alex De Mol niet zijn omdat de Mol meldt in aflevering 2 weinig te hebben hoeven uitvreten omdat de rest dat al deed....
Ik blijf bij Menno
Ik ook denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf bij Menno
Mmm kanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Misschien overbodig om nóg een keer te vertellen. Maar er bestaan echt Japanse lengtematen en die worden vooral nog in de meubelmakerij en de kledingindustrie gebruikt (verspreid over heel Zuid-Oost-Azië). En aangezien het leek alsof dat meetlint uit een soort werkplaats kwam, lijkt het me niet heel erg onlogisch dat het gewoon echt een Japans meetlint was.
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_units_of_measurement
ik vond die letteropdracht sowieso een erg vage opdracht! volgens mij was het voor niemand ook echt duidelijk wat er moest gebeuren....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef Freezor het volgende:
Wat trouwens pleit voor Renate of Menno als Mol is dat ze in de "letters opdracht" wel bordjes vinden en natekenen maar hierbij de tekeningetjes van de dieren, die nodig waren on de volgorde te bepalen, totaal negeren. Dit zou natuurlijk een perfecte mollenstreek zijn omdat je later de zin niet kan maken en heel makkelijk kan zeggen dat je dat niet gezien hebt.
Vooral in dat te kleine blousje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:09 schreef jmac het volgende:
Jezus, zit laatste aflevering terug te kijken hangen die lelijke varkenstieten van die eva er weer uit.
Dat heb ik met Renate. Ik wil niet geloven dat zij de mol is. Té opvallend.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef MadGuy het volgende:
Nadja is té opvallend bezig, zij is het niet denk ik.
Ik ga nog steeds voor Renate. Of eventueel dan Alex, die ik overigens best irritant vind.
Regel 1. Bij mollenzoeken nooit iemand uitsluiten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:36 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb beide afleveringen gezien en zit er weer heerlijk in... Ik vind het moeilijk om nu al een verdenking uit te spreken, het enige is dat Dick Jol onmogelijk de mol kan zijn.
Ha, ja, het is ook maar een idee. Ik denk ook niet dat Eva de mol kan zijn eigenlijk. Maar bij Jol is dat gevoel sterker.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Regel 1. Bij mollenzoeken nooit iemand uitsluiten.![]()
pas op dat je niet de wel bekende tunnelvisie krijgt!quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga maar eens extra op Dick letten denk ik.
Ik heb nog geen seizoen gemist, ik ben een ervaren kijkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:42 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
pas op dat je niet de wel bekende tunnelvisie krijgt!![]()
dat klinkt positief!quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef DrMarten het volgende:
Op www.tvgids.nl staat dat de extra journaaluitzending tot 20.30 duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |