Dat is wel interessant ja, weet je ook waarom ze onderdrukt worden?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat ik pas echt interessant vind is waarom volgens zijn wereldbeeld zowel mannen als vrouwen melklijnen hebben die vanuit de oksels helemaal naar het kruis lopen, en de aanhechtingen van niet minder dan zeven paar tepels hebben over de hele melklijn (waarvan dus zes paar onderdrukt worden - zo ontstaan ook soms 'derde tepels').
Ik weet het gewoon niet. Heb nu verklaringen van beide kampen gehoord, vind het een interessant kwestie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, hoe kun je dan God loven?
Nee. Ik vermoed omdat we er maar twee nodig hebben omdat we zelden meer kinderen tegelijk krijgen, en een vrouw met zeven paar cup D tieten bijzonder ongeschikt is om te overleven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dat is wel interessant ja, weet je ook waarom ze onderdrukt worden?
Oke hier het alternatief:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kun jij ons dan uitleggen waarom mannen volgens jouw wereldbeeld tepels hebben?
Weten waar een tepel voor dient is een vereiste om in God te geloven?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:12 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, hoe kun je dan God loven?
Voor een deel. Een Y-chromosoom heet een Y-chromosoom omdat een flink deel van het DNA inactief is (Een poot van de X ahw). Je zou dus ook kunnen beredeneren dat vrouwen perfect waren en dat mannen zijn voortgekomen uit een stel mutaties die een deel van het chromosoom deactiveerde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Biologisch gezien kan de man dus niet van de vrouw komen, dit kan alleen maar andersom gebeurd zijn zoals de bijbel vertelt.
Logisch of niet?
Ja en hoe waarschijnlijk is datquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor een deel. Een Y-chromosoom heet een Y-chromosoom omdat een flink deel van het DNA inactief is (Een poot van de X ahw). Je zou dus ook kunnen beredeneren dat vrouwen perfect waren en dat mannen zijn voortgekomen uit een stel mutaties die een deel van het chromosoom deactiveerde.
De X/Y distinctie is wel wat ouder dan de mens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ja en hoe waarschijnlijk is datmoet je mij eens uitleggen hoe vrouwen zo'n kind met willekeurige mutaties op de wereld hebben gebracht.
Kan je ook op mijn andere bericht reageren, daar heb ik iets meer aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:10 schreef speknek het volgende:
[..]
De X/Y distinctie is wel wat ouder dan de mens.
Knappe vrouw die dat kanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze zou een rib van zichzelf genomen kunnen hebben en daar een man van gemaakt kunnen hebben, om vervolgens tijdens het paren mutaties te veroorzaken.
Aan de ene kant ga je er vanuit dat een Y chromosoom niet kan evolueren, maar je kunt wel van een enkele X chromosoom er twee maken.. hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kan je ook op mijn andere bericht reageren, daar heb ik iets meer aandacht aan besteed
Nee niets evolueert. In eerste instantie denk ik nu, dat is vragen naar hoe God werkt en dat kan ik niet beantwoorden. Maar misschien is het antwoord wel ergens te vinden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Aan de ene kant ga je er vanuit dat een Y chromosoom niet kan evolueren, maar je kunt wel van een enkele X chromosoom er twee maken.. hoe zie je dat?
Oke dat was misschien een beetje te krachtig zo gezegd, het ging ook meer om de tepels he.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:46 schreef barthol het volgende:
Wat betreft de ontwikkeling in de embryonale fase van de geslachtsorganen... daar kan je niet zeggen dat het embryo in eerste instantie vrouwelijk is. Bij zowel mannelijke als bij vrouwelijke foetussen van zoogdieren (en de mens natuurlijk ook) begint het als een "cloaca" zoals amphibien, reptielen ,vogels hebben (en waarschijnlijk ook dino's hadden). Vanuit die cloaca ontwikkelen zich sexe-specifieke geslachtsdelen van man en vrouw.
zie oa afb op wikipedia
Daar gaat het om een zogenaamde Hemipenis een soort gevorkte piemel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef speknek het volgende:
Ehm, er zijn wel reptielen met geslachtsorganen hoor. Denk aan Mozart waarbij een van z'n twee piemels is afgezet.
Ja dat begrijp ik Ali, Maar ik was laatst op zoek naar gegevens over die dino-sex en toen kwam ik allerlei pagina's tegen, Dus zodoende kwam ik er weer op naar aanleiding van die tepel discussie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:04 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke dat was misschien een beetje te krachtig zo gezegd, het ging ook meer om de tepels he.
Als je het concept begrijpt is het niet goed studiemateriaal, want dat boek behandelt voornamelijk het hele concept.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga beginnen aan Kaas en de Evolutietheorie van Bas Haring. Ik snap het hele concept eigenlijk behoorlijk goed, maar zoiets is wel goed studiemateriaal.
Bas haring rulezz. Hiet liet ook zien waarom alle beesten zin in sex hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik ga beginnen aan Kaas en de Evolutietheorie van Bas Haring. Ik snap het hele concept eigenlijk behoorlijk goed, maar zoiets is wel goed studiemateriaal.
Ali stelt valide vragen, waar (imo) ook interessante en leerzame antwoorden op worden gegeven. Natuurlijk steekt daar een dubbele agenda achter, maar die houd ik gewoon in de gaten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Autodidact het volgende:
Ik dacht dat we Ali in zijn eigen realiteitskooi gestopt hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |