ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:09 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De OP ![]() ![]() ![]() ![]() vorige deeltjes http://ptaslowchat.tk De code voor de op is hier te vinden Chat on ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:09 |
bel de brandweer maar alvast, ik ben soep aan het koken ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:09 |
1228 pk? ![]() waar is die clowns versie? ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:09 |
haha roflol @ TT ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:10 |
quote:ik bedoel dat wanneer mijn benzinepomp het begeeft terwijl ik fullboost richting de 250km/h blaas mijn blokje het gaat begeven. weinig benzine = schraal = einde tjabbo's hobby. ![]() ook de brandstofpomp werkt niet op vol vermogen namelijk. als ik geen WOT heb draait de pomp maar op 9 volt om de levensduur van de pomp te verlengen. bij meer dan 60% throttle (wat bij mij op WOT neerkomt met mijn rijstijl) schakelt hij naar 12v. Ik wil de pomp constant op 12v laten draaien om een eventueel dipje te voorkomen en dat gaat mijn oude pomp niet leuk vinden. Die krijgt dus ineens 100% duty voor zijn kiezen terwijl dat eerder nooit zo was. ervaring van andere supra rijders maakt duidelijk dat na de '12volt mod' de meeste stockers het begeven. 100% duty cycle is wel mogelijk ook op de 550 cc injectors wel. Maar ik ga toch geen 600pk halen dus grotere injectors hoef ik niet te hebben. ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:10 |
quote:pas op he ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:10 |
he btw mijn oude avatar staat nog in de OP ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:11 |
eten ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:12 |
quote:zet je alfa er maar eens naast ![]() zul je die pk's eens van de achterkant zien ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:12 |
![]() ![]() Wanner doen we eens een acceleratiewedstrijdje Tjabs? | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:13 |
quote:duidelijk ![]() maar wel interessant. Want die high flow injectoren zijn laag ohmig neem ik aan. Kan de peak/hold regelng dat gewoon volgen tot 100%? ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:14 |
wordt het eindelijk interessant, gaat ie eten ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:14 |
quote:met de Jeep was het al een eitje om bij te houden, laat staan met mijn ueber rammel Alfa ![]() NEP ITALIAAN! | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:20 |
* BoJo weer bek verbrandt ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:34 |
quote: ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:34 |
quote:MOEILIJK HE ETEN !!11!!!!1!!11!!!!1 | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:36 |
STRONZOOOOO !!! | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:37 |
tvp | |
ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:47 |
quote:sorry ![]() * ThaFreak kruipt weer in zijn hoekje | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:53 |
hippiemuziek ![]() ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:54 |
quote:meets zo'n middeleeuws draagbaar draaiaorgelachtig geval | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:58 |
quote:meets geluiden van een huilende baby overgaand naar het geluid van een baby die aan een tite lurkt, overgaand aan een baby die heen en weer geschud word, overgaand in hernieuwd janken | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 17:59 |
![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:14 |
quote: | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:17 |
quote: | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:27 |
quote:Ik heb high impedance injectoren, pintle style. ze zitten wel in mijn low impedance systeem maar ik heb de injector weerstanden weggehaald dus nu werken ze goed. Ik weet zo niet wat je met peak/hold bedoelt ? | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:29 |
quote:1/4 mile? ![]() En BoZo: luiser naar TF. Hij weet uit de eerste hand dat geen alfa me bijhoud. Sterker nog, ik heb afgelopen zomer zo'n roadster V6 geroadkilled en een ferrari 575M bijgehouden ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:31 |
quote: ![]() ![]() wanneer gaan we naar de Ring? ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:37 |
quote:5.7 V12 Welke versnelling zat die? ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:51 |
quote:of in welke file? | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:52 |
quote:Stoplichtsprint. Was ook tot de 100km/h want het was druk op de weg. eigenaar deed duimpje op naar me [14.gif] | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:52 |
quote:deze zomer hoop ik eindelijk ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:54 |
Tot de 100km/h doe ik beste mee tegen iedereen ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:57 |
quote:Ik ga ook weer aantal keer dit jaar ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:58 |
ik schijn het binnen een minuut te kunnen doen, 0-100. | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:58 |
quote:impendantie is iets anders dan lage weerstand ![]() peak&hold is een vorm van aansturing. Dan wordt eerst, een bepaalde periode, de volledige spanning over de injector gezet om hem open te sturen. Als de injector open is, wordt de spanning verlaagd (om warmteontwikkeling, en daarmee de levensduur onder controle te houden), om de injector open te houden. Deze aansturing wordt gebruikt bij laag ohmige injectoren (veelal high flow injectoren) om toch voldoende snel te kunnen openen en sluiten ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:58 |
quote: ![]() ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 18:59 |
quote:welk bandje? ![]() ik heb eindelijk bijna alles van Ayreon ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00 |
quote:als die eerste twee tege zitten hala ik het niet eens ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00 |
quote:Ayreon dus. The dawn of man, van Actual Fantasy | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00 |
ik heb ff professioneel mezelf op kosten gejaagd ![]() weer 100+ euro door de plee omdat ik mijn portomonee op avontuur is gegaan ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:01 |
het was het starwars wat de clou weg gaf denk ik? ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:02 |
quote:je bent hem kwijt? | |
#ANONIEM | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:03 |
quote:Ik doe wel mee met sneeuw en ijzel ![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:04 |
quote:Hij zat niet meer in mijn broekzak toen ik op het station arriveerde, aldus ik genoodzaakt ben de concluderen dat ik deze tijdens mijn fietsritje ben verloren ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:04 |
quote:mag ik mee? ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:05 |
quote:dat is kut. | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:05 |
quote:Ik ook als ik een setje slicks voorzien mag van spijkerbanden ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:06 |
quote: ![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:06 |
quote:ja ik heb ook altijd alles in me portomonee zitten, zat toevallig precies 0 euro aan contanten in dus dat is wel beter ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:07 |
quote:check. Alleen niet met de Visa. | |
lipje | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:09 |
quote: ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:12 |
Duim even voor me dat mijn APK goed verloopt want dan heb ik geld over voor een goeie versnellingsbak/diff zodat mijn gerammel wellicht verholpen kan worden ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:13 |
Bo, jij overrate je rammeltje ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:13 |
quote:ik dacht dat impedantie een ander woord was voor weerstand. low impendance houd dan in een laag weerstand systeem. Heb het even opgezocht en volgens mijn zijn het wel peak/hold injectoren. maar ik ga ze toch maar tot zo'n 75% belasten. En dat gaat vast lukken met de nieuwe pomp ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:14 |
quote:ik rij er al een jaar mee, de irritatie is enorm op het moment ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:16 |
quote:you...you....you car neglecter you! | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:18 |
quote:nietus, niemand weet wat het precies is. Ik heb al voor honderden euro's dingen laten vervangen ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:21 |
De elektriciteitsleer duidt met het woord impedantie een veralgemening aan van het begrip weerstand Impedantie is Z weerstand is R Z=U / I R=U / I Dus volgens mij maakt het idd geen klap uit | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:21 |
ik ben naar het bureau, ff aangifte doen ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:22 |
quote:mja, wordt het ook voor gebruikt eigenlijk ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:22 |
quote:Heb je een afspraak gemaakt? Anders kun je weer naar huis toch? ![]() Onze helden in het blauw ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:23 |
quote:Italiaans was het he? I bet it hoort zo. | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24 |
quote:nee dit rammeltje niet, al die andere hoor ik al niet meer ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24 |
quote:Gas techniek nemen we niet serieus ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24 |
quote:maar bij spoelen ligt het iets anders ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24 |
Ik wou dat ik de ruimte had en zelf kon sleutelen ![]() ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:25 |
quote:Mijn god, heb al die formules voor m'n neus van de elektrotechniek.... Dat ik dat ooit heb begrepen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:25 |
quote:jeah nou op gas gaan rijden lijkt me niet zo'n goed idee ![]() ik heb er ook niet enorm veel kijk op. heb me in die dingen verdiept zodat ik de juiste keus qua injectoren kon maken en toen alles mooi bleek te werken heb ik er niet meer naar om gekeken. Maar man man man wat kost een goed brandstoftoevoer systeem veel geld. 6 injectoren 300 euro, een afpr even 300 euro, en een walbro pomp voor 100 euro. en dan heb ik het nog niet gehad over de brandstofcomputer (apexi safc) en de lexus afm om alles netjes compatible en in de juiste verhouding te houden. damn wat een money pit ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26 |
quote:sterf ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26 |
quote: ![]() Waar zit het rammeltje dan? | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26 |
quote:kut is dat he? ![]() ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:27 |
quote:bij impedantie zit toch iets van frequentie verwerkt? weerstand is niet anders dan dat. weerstand. zoiets was het dacht ik? | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:27 |
quote:je mag wel een dag komen als ik met de suup bezig ben. vraag me af of je dan ook daadwerkelijk aan sleutelen toe komt maar goed ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:27 |
quote:Ik kom tot de conclusie dat ik het gewoon nooit begrepen heb ![]() ![]() Die lul gaf zelfs destijds toe dat het alleen maar was om onze hersenen te trainen ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28 |
quote:dat zei hitler ook toen de joden zijn nieuwe g3 systeem te kakken zetten ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28 |
quote:is dat mooi even mislukt hey ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28 |
quote:mja, je hebt verschillende soorten geloof ik. (bij condensatoren ligt het anders dan bij spoelen e.d.). precies weet ik het ook alleen niet meer zo uit m'n bolle hoofd ![]() ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:29 |
quote:eehh ergens onder/in/voor/rond de auto ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:29 |
quote:ik kan het wel uitelkaar halen maar dan... ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:29 |
quote:zal ik even mosterdgas in je autotje injecteren? ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30 |
quote:Zit er niet gewoon een vulling los in je smoel? ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30 |
quote:Roep je je vader? ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:30 |
quote:dat zien we donderdag wel bij de tandarts ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31 |
quote: ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31 |
quote:die het er dan verkeerd om erop terug zet? ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31 |
quote:en wat had je vervangen vanwege het rammeltje dan? | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:31 |
quote:gelukkig, je hebt tenminste een aanknopingspunt ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:33 |
quote:Whehehe hadden wij laatst ook. we hadden de koppeling vernvangen van een nissan turbo. zo'n 200sx ding. blijkt dat de aandrijf as er op 2 manieren op kan. moest hij dus een kwartslag gedraaid erop maar hadden wij niet gezien. damn die gast hoorde bij elke rpm meer ook een leuke harde roffel meer. ![]() gelukkig snel te verhelpen whehehe ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:35 |
quote:binnenste en buitenste homokineten. stuurkogel veerpootlagers ingespoten orginele luchtfilterbak die tegen de veerpootbrug rammelde vervangen voor een BMC CDA Hij is op de brug geweest bij de profile, daar heeft die vent met een breekijzer overal tussen zitten wrikken en doen en kon niks vinden. Dinsdag worden de voorschokdempers vervangen. Worst case scenario zit het in mijn differentieel, als APK soepel gaat dan kan ik een goeie bak met diff op de kop tikken. | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:38 |
quote:Profesionals ![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39 |
quote:mjah ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:42 |
quote:Ja, hij had ook zijn josti muts niet op en dan gaat het fout he ![]() | |
lipje | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:52 |
![]() | |
BoJo | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:54 |
quote:ik zeg: de fik erin ! ![]() | |
vlad | dinsdag 16 januari 2007 @ 19:54 |
![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:16 |
Russische ballonbandenbarrels Alexxxxx-topic ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:22 |
quote: [ Bericht 14% gewijzigd door Alexxxxx op 16-01-2007 20:25:21 (ik dacht dat ik op de quote knop drukte :@) ] | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:25 |
quote:Echt niet! Dit keer staat niet alle denkbare info al in de OP ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:55 |
TVP | |
Sjoewe | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:23 |
quote: | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:50 |
ik was gelijk aan de beurt bij de pliesie ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:50 |
Ze waren blij dat ze wat te doen hadden ![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:51 |
quote:ik zo op die bel rammen en beetje schaapachtig in die camera kijken ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:53 |
quote:The usual dus... | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:58 |
quote:word | |
hermandeperman | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:58 |
Gaarheid ![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:08 |
porno http://www.youtube.com/watch?v=Jk1kwPvUE3w | |
Sjoewe | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:17 |
Paper af, effe lekker niksen ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:20 |
quote:complete bron verwerkt in mn truckmerkenoverzicht, 4196 merken, 800 merken er bij in één week ![]() effe lekker mn werkkamer opruimen ![]() | |
M5 | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:24 |
![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:29 |
gt2 in een tunnel ![]() http://www.youtube.com/watch?v=TMV18i7EEj0 | |
M5 | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:33 |
quote:een GT2? Carrera GT is het ![]() | |
Fugie | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:33 |
quote:oja sorry, was er helemaal van in de war zo porno ![]() | |
BaraCuda | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:40 |
quote:Van die filmpjes waar ruim de helft voorstukje is met letters zijn echt de grootste paupers ![]() | |
Paladijn | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:59 |
quote:Was dat voor of na het rammeltje? ![]() | |
lipje | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:01 |
d'r hangt nog een halve koevoet in ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:05 |
quote:erg grote kans op idd ![]() | |
lipje | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:10 |
ergens tussen de uitlaat ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:24 |
quote:uurtje werk, en de berg papieren die mn bureau overdekte van gemiddeld zo'n 30 cm hoog (en dat is NIET overdreven) is compleet weg! Alleen nog mui, muismat, 2 boxjes, monitor, keyboard, LaCie, klein pakketje foto's en notitieboek ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:34 |
quote:foto ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:38 |
quote:Nee ![]() | |
Alexxxxx | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:39 |
Ik heb wel een foto van een andere kamer. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 16 januari 2007 @ 23:41 |
quote: ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 00:12 |
quote:ha ha ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 00:22 |
quote:Jij verdient die rammel ook gewoon he ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 00:34 |
tvp | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 00:36 |
![]() ![]() R33 ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 00:38 |
De wintersportfoto's komen binnengedruppeld ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 00:39 |
Pass that shit nigger. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 00:40 |
Tjab, heb je je loodgietersspullen ook al binnen? ![]() En is het een eBay chrome kachelpijpsetje geworden offe? ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 00:42 |
Ik ben er zelf redelijk vanaf gekomen, maar er staan wat zatte figuren op ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 01:33 |
![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 08:11 |
Goede morgen ![]() ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 08:37 |
quote:het wordt niet de regenpijp ![]() Hoewel, ik denk dat ik wel wat regenpijp ga halen voor de mock-up. Beetje zonde als ik verkeerd zaag ik de kachelpijpen ![]() Deze: of deze: Die onderste ziet er het best uit, verder zijn ze het zelfde. De bovenste kost echter 40 dollar minder ![]() Misschien kan die gast van de onderste gewoon beter fotograferen ik weet het niet. Ik zie het verschil niet goed. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 08:37 |
quote:Word up gramps! | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 08:37 |
Goedemorgen ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 08:39 |
Dikke supra zeg, ook zo veel info erover in de OP ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 08:44 |
quote:jeah mijn rechten zijn weg anders pastte ik het wel wat aan ![]() voor specs check : http://www.shoarmateam.nl/ en dan 'Marco's supra'. En dan vooral kijken bij het mods lijstje. die is redelijk compleet. ik zal er even een onduidelijke enginebay shot bij doen ![]() ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 08:49 |
![]() Tjabbo, had ik jou al gezegd dat ik je boek? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 08:51 |
quote:Nee maar go ahead ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 08:54 |
quote:Ik boek je. ![]() Zo. Espresso? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 08:57 |
quote:oh. Ok. ![]() Met welke vierwielert? ![]() Espresso lekker. Klein beetje melk erin, niet teveel. Oh en een kaakje erbij ![]() | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 08:59 |
hoi ![]() portomonee nog niet gevonden ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 08:59 |
quote:Onduidelijk ja... Maar ziet er redelijk indrukwekkend uit. | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 09:00 |
quote:Franse diesel ![]() Trouwens, espresso met melk ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 09:06 |
quote:thanks. zelf gereviseerd vorig winter en de afgelopen zomer 8000km op de klok gezet ermee. Voordat ik er aan begon wist ik nagenoeg niets van motoren. Nu kan ik over e.e.a. lekker meepraten. Hier is een duidelijker shot: Met een geüpgrade turbo dit zomer en een van die hardpipe setjes die ik hierboven postte hoop ik een lekkere rappe betrouwbare bak te hebben. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 09:07 |
quote:Jeah zonder melk werkt het me rechtstreeks op de sluitspier ![]() en frans sucked. ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 09:13 |
quote:Met melk it is. ![]() En Frans sucked niet. ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 09:14 |
Wie is Frans ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 09:24 |
quote:Dat technische gelul van de eerste pagina's ga ik me nog maar even niet aan wagen ![]() Ziet er wel rap uit ja, wat voor 'n prestaties moet ik aan denken? | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 09:30 |
quote:Die ene, je weet toch? | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 09:31 |
quote:Owww, ik weet het weer ja! | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 09:38 |
quote: ![]() | |
hermandeperman | woensdag 17 januari 2007 @ 09:52 |
quote:Dat niet, maar je vraagt er wel een beetje om ![]() ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 10:25 |
quote:pfoe. moeilijk te zeggen. Hij doet nu 0-100 binnen 5 seconden. iets sneller nog denk ik. Top ligt boven de 250km/h, en met de nieuwe turbo dit zomer ga ik naar 400 pk aan de wielen ongeveer. Nu zit ik aan 300 rwhp (natte vinger werk). ter vergelijking: een ferrari 575M weegt 100kg meer en heeft ongeveer 450pk aan de wielen. De prestaties zullen er dus niet ver onder liggen. Helaas is de supra geen circuitbak dus een rondje nordschleiffe zal misschen niet spetterend zijn, het is een echte snelwegracer. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 10:25 |
quote:right on baby ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 11:19 |
![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 11:19 |
Tjabbo, wat verbruikt die motor nou bij stevig doorrijden per 100km? /edit Damn, zie nou pas dat je dat hele oude model hebt. Hoeveel PK's heb je nou eigenlijk? | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 11:27 |
quote: ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 11:30 |
quote: ![]() Ik hoop voor je dat je de remmen er ook op aangepast hebt ![]() Maar goed, dat wordt dus geen sprintje tussen ons ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:31 |
quote:Ja ik vind het een supergaaf model ![]() De MKIV ook wel, maar dan moet je heel wat cudo's extra meebrengen en deze is ook gaaf + je kan er zelf aan sleutelen en dat is het allermooist aan zo'n auto ![]() Ik rijd met flink trappen zo'n 1 op 4. Geen idee wat hij doet met lang rustig rijden want dat heb ik nog nooit gedaan ![]() Maar ik moet mijn S-AFC (brandstofcomputer) nog beter afstellen, dan gaan de pk's iets omhoog, en het verbruik omlaag. Hoeveel pk (aan de wielen uiteraard) ik heb weet ik niet. Dat blijft gokken, totdat we gedynoed hebben. Dyno willen we (als shoarmateam zijnde) deze zomer gaan doen met een aantal supras en celica turbo's. Maar die dyno zal zijn met een upgeupgrade turbo en met een geport en geflowde uitlaatspruitstuk. Voor nu houd ik het erop dat er rond de 300rwhp gedrukt wordt. Het kan iets meer zijn, maar ook iets minder. Deze schatting is aan de hand van wat anderen halen met vergelijkbare setups. Alleen heb ik ook een ander diff (van een non-turbo) erop en dat hebben de meesten niet. Mijn top is wat omlaag gegaan maar de trekkracht omhoog ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 11:32 |
quote:echt wel, Franse auto's vallen van ellende uit elkaar ![]() en ik kan het weten ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:33 |
quote: ![]() Ik heb onlangs nieuwe remmen gemonteerd. Wel stockers, maar het zijn wel grote remschijven rondom. In de toekomst zit er nog wel een keer een big brake set aan te komen maar de auto moet ook nog verder opgeknapt (lees: overgespoten en roest verwijderd) worden. Dat kost ook veel centen dus ik laat de prestaties nadat de nieuwe turbo erop zit eerst voor wat ze zijn. hij is al behoorlijk rap aan het worden. | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 11:36 |
quote:De mijne is 'behoorlijk rap'. Alles wat sneller is dan de mijne is gewoon snel ![]() Schijven zijn goed genoeg om met 250 op de autobahn snel naar 80 te komen? (Naar 0 gebeurd immers toch bijna niet) | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 11:37 |
quote:Ik bedoelde ook niet dat ik het een lelijk model vindt ofzo, in tegendeel ![]() quote: ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 11:39 |
Hoi ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:39 |
quote:Ja dat gaat zeker goed ![]() Moet ik niet vaker dan 3x achter elkaar doen, want dan krijg ik brake fading. Zo goed zijn ze ook weer niet, maar ik red me er goed mee. En 250 rijd ik never never nooit. 1x gedaan in duitsland en dat vond ik veel en veel te hard. Ik ben gek op acceleratie. 250 rijden kan elke mongool met een a4 onder zijn kont, ik vind er niets aan. Wat rijd je exact? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:40 |
quote: ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 11:40 |
quote:Arnout heeft nog wel een setje liggen, van die zwarte ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 11:42 |
quote:supra's.nl lurker of the year ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:42 |
quote: ![]() Als mijn kameraad weer een nieuwe set neemt, dan neem ik zijn wilwoods wel weer over ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:42 |
quote:yeah altijd lezen en nooit posten ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 11:45 |
quote:'k kom niet zo vaak in Dld, dus ik ook niet... In nederland houdt het rond de 200 ook wel een keer op, met wat je fatsoenlijk verantwoord kunt rijden.... Ik rij een Boxster S uit 2001 ![]() Wel helemaal standaard, ik heb niet de kennis (maar vooral de handigheid) om er aan te sleutelen.... | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 11:48 |
quote:Ja man ik moet me toch een beetje inlezen dat voor als ik zo de knaken compleet heb ik duidelijk heb dat ik een R34 GT-R moet kopen ipv een Supra. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:52 |
quote:Inderdaad ![]() quote:cool. is dat de 245pk versie? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 11:53 |
quote:jeah klopt alleen coole gasten rijden supra ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 11:55 |
quote:Ik zou toch echt eens op zoek gaan naar een ander uitlaatje. Bijvoorbeeld van Ruf. Dan krijg je een heerlijke rauwe roffel uit je boxerblokje. Ipv dat gedempte kappersgeluid van nu. | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 11:55 |
quote:Volgens de autoweek website 252 pk... En nee, dat weet ik niet eens nee ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 11:57 |
quote:Serieus, wat ga je doen tegen de Mine's R34.. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:00 |
quote:Nou... het is gewoon een kwestie van doen. Kijk ik ben al jaren en jaren toyota gek. (jeah ieder zijn gebrek he ![]() Daarnaast ben ik gek op acceleratie en pk's. Alleen heb ik niet het geld om een dikke snelle bak te kunnen kopen, en ik vind de MKIII supra een geweldige auto. Daarom heb ik me ooit aangemeld bij het forum van de 'supraclub' in Nederland. Daar informatie opgedaan en wat mensen bereid gevonden me te helpen bij de aankoop. Daarna door veel vragen kom je vanzelf verder met dingen zoals reparaties en upgrades. Ik ben ICT'er en had absoluut geen kaas gegeten van auto's en wat erbij kwam kijken. En toch was het eerste dat ik zelf deed de distributieriem vervangen zij het met iemand die al eens wat gesleuteld had (maar ook nooit aan een supra). Voorwaarde is dat de auto geen daily driver is want dan red je het niet denk ik. En je moet vooral niet te bang zijn. Ik heb met mijn 2 linkerhanden ook redelijk wat bereikt op deze manier. | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 12:02 |
quote: ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:03 |
quote:Niets en dat hoeft ook niet. ![]() Ik vind een sky leuk, maar het blijft nissan. Daarnaast kost deze geloof ik 10x zoveel als ik voor mijn auto betaald heb. Daarnaast zal iemand die zo'n bak koopt never nooit de voldoening voelen die ik voel bij mijn 'zelf' getunede auto ook al heeft deze 250pk minder. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:03 |
quote:Daar is de Mk3 ook uitermate geschikt voor. Alleen zorgt de betrouwbaarheid van de 7M toch bij veel eigenaren voor een flink potje vloeken en wat financiële aderlatingen op z'n tijd ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:05 |
quote:Kijk en daar zit een verschil in opvatting. De 7M kan best betrouwbaar gemaakt worden. Het grootste probleem is de eigenaar. Er zijn heel erg veel voorbeelden van mensen die succesvol met 450pk 7M's rijden en deze rijdend houden. Ik heb nog geen enkel verhaal gehoord van 1jz die enorm getuned is en ook 100dkm heel blijft. Voorlopig zijn op 1 of 2 na alle getunede 1jz blokken van supras.nl ook kapot gelopen. ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Tjabbo op 17-01-2007 12:29:06 ] | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:07 |
oh ik wil trouwens niet ontkennen dat de 7M op zijn tijd een portie flinke streling en onderhoud nodig heeft. Hij kan slecht tegen misbruik zoals slecht warm laten worden, weinig olie in de motor en slecht laten afkoelen. Daar gaan ze snel kapot van ![]() En 600pk is ook een probleem. boven de 450/500pk gaat de betrouwbaarheid erg snel achteruit. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:07 |
quote:Dat klopt ook, hij is een pak duurder. Ik snap je ook volledig, dit is echt het vetste wat je met je budget kan doen ![]() Maar toch zal ik wellicht net wat meer genieten als hij zo soepel als die 6 cylinders op rij als een 1 cylinder crossmotor richting de 9k+ rpm rossen, zonder dat je hoort dat het hem moeite kost ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 12:07 |
Waarom lees ik altijd de TTs van twee topics boven elkaar in mn MyAT door elkaar ![]() Vol verwachting dacht ik u te klikken op het topic "Tjabbo hoogzwanger!!!" | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:08 |
quote:de omvang heb ik al wel ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:10 |
quote:Jeah die blokken lopen fantastisch. ![]() Lekker rev-happy en tot 600pk zijn stock internals gewoon goed. Alleen amerikanen willen 1000+hp cars eigenlijk en dan is het niet meer streetable imho. Maar je had arnout ook wel gehoord vloeken over zijn Bee*r sky en de problemen die daar nog steeds mee zijn, en dat de kwaliteit gewoon vet minder is dan wat toyota bouwt. Haha ik kan het wel gebruiken die dikke kwaliteit dan breek ik niet zo snel wat met mijn lompheid ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 12:15 |
![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:20 |
quote:ook de 2JZ motoren? hoeveel pk's en hoeveel km's?? | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:22 |
quote:Hij snapt het helemaal ![]() ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:24 |
quote:Souplesse en drivability vind ik het allerbelangrijkst. Dynoqueens met een enorme piek heb ik zelfs bijna een soort hekel aan ![]() En het gekut met Arnout's R334 heb ik allemaal meegekregen ja ![]() EN die display met motorgegevens raakt mijn zwakke plek echt zo erg ![]() ![]() Iedereen probeert het zo vet te maken als de R34 ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:25 |
quote:Ik weet dat de kwali lager is ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:28 |
quote:Nee sorry ik bedoelde te typen de 1jz's. Van de 2jz's zijn er maar een aantal kapot gegaan en dat was meestal te wijten aan defecte hardware. ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:28 |
quote: ![]() | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 12:30 |
portomonee weer terug ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:31 |
quote:De r34 vind ik ook gaver. Ook vooral om de woeste neus en natuurlijk de enorme hoeveelheid electronica. ![]() Maar veel nieuwer, mwah het is wel wat nieuwer ja maar de motor van de r33 zou beter lopen dan die van de r34 daarom gaan veel tuners nog steeds voor de r33. (correct me if i'm wrong, want ik houd die nissan spullen minder bij) | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:31 |
quote:Ik heb hier al de reputatie van "niet lief", maar: ja, dat is volgens mij echt een gebrek. quote:M'n daily driver is het OV (Zolang m'n vader de benzine niet betaalt ![]() Ik wil gewoon lekker rijden. ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:32 |
quote:Laat me raden: Hij zat gewoon in je tas. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:34 |
quote:Dat is ook echt prachtig. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:36 |
quote:opzich ook wel logisch dat de 1JZ sneller defect raakt, het is een andere opzet met minder cc's | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:39 |
quote: ![]() ![]() Ik denk dat dat meer een budgetkwestie is. Alle toptuners hebben ook een R34 gedaan. En de elektronica is ook wat mij trekt ![]() En gewoon dat revhappy blok ja ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:39 |
quote: ![]() een 2jz is een opgeboorde 1jz met wat mooie en slimme enhancements. wat bedoel je met andere opzet ? | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 12:40 |
quote:*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP*FLAP* ![]() ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:42 |
quote:Dat zal je jezelf op de hals gehaald hebben. Je naam werkt niet mee, en indiceert een kloon. ![]() quote:Kwestie van keuzes maken. ![]() Toen mijn pc werk werd in plaats van hobby moest ik een nieuwe zoeken. en boy wat kan je er een geld in kwjit ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:44 |
quote:Op NL kenteken, zoals ik ze het liefst zie ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:44 |
quote:Dat kloon gezeik heb ik genoeg gehad ja... Mezelf op de hals gehaald: vast, ik kan niet zo goed tegen domme mensen. quote:Als ik jullie zo hoor over motoren die stuk lopen, geloof ik meteen dat het een bodemloze put is. | |
M5 | woensdag 17 januari 2007 @ 12:46 |
quote:2jz heeft een verlengde slag en is dus niet opgeboord. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:46 |
quote:Boxster tuning is wel even wat anders dan Supra's hoor ![]() Je mogelijkheden zijn ten eerste redelijk beperkt, en ten tweede, alsof je met een andere uitlaat ineens een onbetrouwbaar sleutelblok hebt ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:48 |
quote:Houd maar aan dat alles wat je er zelf bij op maakt het eerst kapot gaat ![]() En motoren lopen niet supersnel stuk hoor, tenminste niet als je goede keuzes maakt en voorzichtig bent. Mijn blok heeft nu eenmaal niet de reputatie van ijzersterk, maar wat wil je. Na 17 jaar en 200DKM werd het ook eens tijd voor wat nieuwe pakkingen en lagertjes. Daarom heb ik maar alles gedaan incl honen en vlakken, en alles nieuw behalve de zuigers want die waren nog goed. Daarmee heb je dan een 0Km blok en kan je best goed uit de voeten. Maar logischerwijs zal een blok dat ontwikkeld is in begin jaren 80, en dat eigenlijk nooit is bedoeld voor turbo applicaties het afleggen tegen de veel en veel nieuwere motoren die speciaal gebouwd zijn om met drukvulling om te gaan. ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:48 |
quote:Ik heb er in ieder geval een. Jij bent nog aan het sparen voor zo'n rijdbare spelcomputer. Misschien moet je die drugs 'ns gaan verkopen in plaats van gebruiken. | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 12:49 |
quote: ![]() waar was ie? | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:50 |
quote:Porsche is goed te tunen. Maar het komt vooral door het turboblok dat het makkelijker tunen is met een supra. Bij NA moet je direct denken aan andere headers, hetere nokken, ander uitlaatspruitstuk en uitlaat. En dan moet met wat pech weer heel wat daar op afgesteld worden en dat is allemaal duur en je haalt er relatief weinig mee. ik heb met een andere inlaat en uitlaat en een boostcontroller al 60pk meer. En dat kostte echt niet meer dan 500 euro. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:51 |
quote: ![]() Gekregen ja, daar gaat mijn respect, voor zover ik die al kan hebben voor zo'n wanabee nichtenkit al meteen down the drain. En verder ga ik er niet eens op in ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:53 |
quote:Precies, bovendien is de kop ook (iets) anders. Overigens heb ik altijd begrepen dat de 1JZ op de tekentafel niet direct als turbo blok ontwikkeld is. Dat icm minder cc's maakt het blok in mijn ogen met veel vermogen kwetsbaarder dan de 2JZ.. | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:53 |
quote:Liever een 'nichtenkit' gekregen dan binnenkort in een afkickkliniek. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:54 |
quote:Klopt. Onnadenkend van me I stand corrected. ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 12:54 |
quote:Hoezo? Is kei gezellig? | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 12:54 |
quote:Zo ken ik je weer ![]() ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 12:54 |
quote:Ja d'oh. Ik heb het ook over zijn NA Boxster. NA tuning loopt, als je een beetje stappen wilt maken sowieso altijd gruwelijk in de papieren. Als tuning al niet eens je hobby is dan doe je dat ook gewoon niet want dan erger je je kapot als er weer eens wat bijgesteld moet worden, of je krijgt een mankement. Maar komop, een uitlaat maakt zo'n ding meteen gelijk een stuk mannelijker, en het kost niet de wereld. | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 12:54 |
* Sjoewe pakt een schaaltje nootjes erbij ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:55 |
quote:1jz was wel bedoeld voor turbo applicatie. De 7m niet ![]() De 1jz was om de verkoop van de supra in de laatste productiejaren nog wat op te vijzelen had ik er van begrepen. En uiteraard is de kop iets anders. het onderblok ook. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 12:55 |
Trouwens. Ik geloof dat mijn vader in mijn auto gaat rijden als ie klaar is. Ik mag hem namelijk niet mee naar Arnhem nemen ![]() ![]() Cq. ik heb het ding voor niks gekocht. Ik moest maar mooi in de Fiesta blijven rijden. Nou, ammenooitniet ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 12:57 |
quote:true ![]() quote:Ik weet het niet. Porsche staat er wel bekend om dat ze hun spullen goed/specifiek afstellen. Bedoel je alleen een einddemper? Dan heb je gelijk. Bij een volledig uitlaatsysteem neem ik aan dat er toch e.e.a. bijgesteld moet worden om alles mooi te laten lopen. | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:58 |
quote:Wil jij het overleven, moet je inderdaad wel iets hebben met meer kreukelzone. | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 12:58 |
quote:De Suuz? | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 12:58 |
quote:Is je vader ook een dwerg? ![]() | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 12:58 |
quote:Dan ga je fijn met 'm mee... D'r zit wel meer CRX volk daar. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 12:59 |
quote:Nee, maar hij past er wel in ![]() De stoel kan eigenlijk niet zo ver naar achteren, whehehe. Dus ik hoop dat ie er niet in past. | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 13:00 |
quote:Voor zover ik weet staat alles bij mij prima afgesteld, en ik heb inderdaad geen zin in teveel gekut. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:00 |
quote:Oke, is goed. | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:01 |
Ik wil nogsteeds een foto van Hugo die zich erin perst ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 13:01 |
quote:in de Suuz of in Anne ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:02 |
quote:in anne? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:02 |
quote:gmta | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:03 |
Nou doe maar allebei dan ![]() | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:03 |
Zeg Hugo wanneer ga jij eens een auto aanschaffen dan? | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:03 |
Huug komt er niet in ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:04 |
quote:Ik gok dat dat nog 10 jaar duurt ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:05 |
quote:Niks voor jou bo? ![]() http://teufel.de/de/Heimkino/s_1328.cfm?lcom=62 650 euro | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:05 |
quote:Demper ja. ![]() Video's: http://homepage.mac.com/dharmstrong/Cars/FileSharing8.html http://video.google.com/videoplay?docid=7310682482059834551 quote: | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 13:05 |
quote:Oke, zou kunnen. Ik heb begrepengelezen dat de 1JZ(-GE) min of meer voor b.v. de Mark II en andere saloons (en sportcoupe's zoals de Soarer) is ontwikkeld en later als turbo ook in de supra is gekomen om idd de verkopen wat op te vijzelen. | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:05 |
quote:Mini-meet! ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:06 |
quote:Je hebt er geen meer ![]() | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:06 |
quote:GEIL ! ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:08 |
Moet nog wel een losse reciever bij. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:09 |
Mijn vader vroeg trouwens of ik de CRX niet wilde kopen. Mijn moeder meteen "NEEEEEEE! DAT GAAT NIET DOOR!". | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:10 |
quote:Ik koop er wel een voor de gelegenheid ![]() mugen-chip ~ geen toerenbegrenzer ~ thermostaat kapot ~ oververhit ~ vastloper ~ motor-swap ~ verkoop ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:10 |
quote:Poosje ![]() We gaan de komende jaren keihard knallen met ons bedrijfje, als het lekker gaat dit jaar leasen we voor ons drietjes een huis A6 of BMW 5, die battle moeten we nog even voeren. En dan is de planning met een aantal jaren afdoende liquide middelen te hebben om me zo'n R34 te importeren. Als het met 3 jaar een R34 er nog niet in zit ga ik eerst voor een E46 M3. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:10 |
quote:Damn ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:10 |
quote:Ze houdt wel van je ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:11 |
quote: ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:11 |
quote:Bedrijfje waarin? Succes gewenst trouwens ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:11 |
quote:Klopt maar de twin turbo, en later de 1jz single turbo vvti kwam niet later dan de non-turbo variant. Dit was bij de 7m wel het geval. een 1986 supra turbo zal je dan ook niet kunnen vinden. toyota had haar lesje wel geleerd toen. | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:11 |
quote:dat was wel de bedoeling ja ![]() Thanks man ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:11 |
http://www.marktplaats.nl(...)253D%26fromclick%3D1![]() | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:13 |
quote:mooie plannen ![]() ik ga sparen voor een motor swap ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:13 |
quote:D16Z5 Geen flauw idee of hij nog leeft eigenlijk, weet het kenteken nieteens meer ![]() Blok dat erin is gegaan was echt zo'n blok ' voor de verkoop', maar dat wist de koper ook .. ![]() | |
Sjoewe | woensdag 17 januari 2007 @ 13:14 |
quote:E36 ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:14 |
quote:Maar wel een Evo ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:14 |
quote:Naam: BMW E36 M3 Zegt genoeg.. ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:16 |
quote:Een E36 is shoarma. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:17 |
quote:Honger ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:17 |
quote:Het lucratiefst verspreiden van goederen uit China, wereldwijd. In de breedste zin van het woord. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:18 |
quote:swap je eigen motor dan in een niet-rammelende alfa. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:18 |
quote: ![]() ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:18 |
quote:Wat voor goederen (als ik vragen mag)? | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:20 |
quote:iemand had hem gevonden en naar mijn werk gebracht ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:20 |
quote:Verbaast me echt dat mensen nog zo eerlijk zijn.. ![]() | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:20 |
quote:Loempia's ![]() | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:21 |
quote:Nee want juist deze vind ik mooi. De kleur komt ook weinig voor. Enne ik wil een ander sneller blok das het hele idee van een swap ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:21 |
quote:We kunnen aan alles komen, en ook laten maken. Eindeloze connecties daar in China dus het is gewoon constant op zoek naar leuke markten hiervoor. Met webshops hooeft het dus niet per definitie in Nederland te zijn. Maar bijvoorbeeld ook grote wholesale deals als voor 15 kantoren voor een bepaald budget nieuwe kopjes, schoteltjes en lepeltjes. Noem maar op. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 13:21 |
quote:Weer wat geleerd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 13:22 |
quote:Interessant ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:23 |
quote: ![]() Zonder geld ga ik niet gelukkig worden. | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:24 |
quote:ik zou het ook doen, wel zo normaal ![]() maar als 16 jarige gangster moet je natuurlijk stoer zijn en dat ding pimpen aan je matties en dan weggooien ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:24 |
quote:no shit sherlock ![]() | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:24 |
quote:leer een vak ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:26 |
quote:Laat mij maar schuiven. Mijn HBO maak ik de komende jaren ook gewoon af hoor. | |
BoJo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:28 |
quote:je bent te lang weg geweest, ik moet weer wennen aan je ![]() | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:28 |
quote:goedzo jongen! | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() Als ik tijd blijf houden blijf ik hier wel weer wat vaker rondhangen. ![]() Ik ben echt té lang weggeweest. | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:34 |
nix aan je gemist hoor tjabbo, behalve je constante supra gespam ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:34 |
quote:Gadgets? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 17 januari 2007 @ 13:34 |
quote:ken er nog 1 ![]() | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:35 |
quote:Rijdt hij Supra dan? ![]() | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:35 |
quote:ik houd ook nog steeds veel van jou fuugje ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 13:36 |
Houd je er wel rekening mee dat de arbeidskosten in China op het punt staan te exploderen, Hugo? | |
Fugie | woensdag 17 januari 2007 @ 13:40 |
Zodra de mensen in china doorhebben dat ze onderbetaald zijn gaat het gruwelijk fout met de chinese economie. Hoewel dat niet op korte termijn zal gebeuren is china zeker geen veilige markt ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:41 |
quote:Is daar ontzettend goedkoop, maar voor je het hier mag verkopen, met keurmerken is het al stukken minder interessant. Teakhoutentuinmeubelen, kunststof winkelkarretjes en kerstartikelen zijn atm even de aandachtspunten. | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 13:46 |
quote:Mja, volgens mijn bronnen begint het besef nu langzaam door te druppelen. Er komen steeds meer westerse consumptiegoederen daar op de markt, maar onbetaalbaar natuurlijk... En dan gaan ze nadenekn, waarom kunnen ze dat in het westen wel betalen... | |
Opa_vertelt | woensdag 17 januari 2007 @ 13:48 |
quote:Hmm... als ik een online gadget-shop open, kan jij dan leveren? | |
Richboy | woensdag 17 januari 2007 @ 13:49 |
Volgens mijn bronnen is er buiten de grote 'booming' steden nog geen vuiltje aan de lucht. | |
Anne | woensdag 17 januari 2007 @ 13:49 |
Ik ga nooit iets kopen in China. Anders moet ik dadelijk ook ineens 2500 euro betalen ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 17 januari 2007 @ 13:50 |
Colombiaanse drugsbaron Don Hugo gearresteerd Gepubliceerd op: 16-1-2007 @ 19:25 - Bron: Zoom.in De vermoedelijke leider van het grootste Colombiaanse drugskartel is in Colombia gevangengenomen. Amerika voerde al jaren een klopjacht op 'Don Hugo'. | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:51 |
quote:Precies, exact waar onze meeste suppliers zitten. | |
Tjabbo | woensdag 17 januari 2007 @ 13:51 |
quote:hij handelde ook in chinees spul zeker? ![]() | |
Hugster | woensdag 17 januari 2007 @ 13:54 |
quote:We hebben het voorlopig echt even druk zat, sorry. Want dan zal de marge ook niet al te groot zijn. |