Stuk of 8 gele kaarten, 1 rode kaart en de hele wedstrijd geen zware overtreding gezien.quote:
Goed datquote:Op zondag 11 maart 2007 15:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met 11 man winnen jullie ook niet .....
Lachambre speelt sterk de laatste matchen!quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef RD4 het volgende:
[..]
Lachambre is gewoon waardeloos, daar ga ik verder niet op in. Boussabon heeft wel degelijk "iets"gedaan, stond er namelijk met mijn neus bovenop. Alleen was het geen rood waard....
En de week erop zijn we weer live, Roda - groningen.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vrijdag weer een wedstrijd op tv.. RKC
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand naar Waalwijk trouwens?
Moet werken tot 18u, hoelaat ga je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:11 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand naar Waalwijk trouwens?
Ga op evv.
Vorig jaar bij Roda - Heerenveen, was volgens mij een opstootje met Kah en Nilson, ze kregen allebei rood, maar die kaarten werden dus geseponeerd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:19 schreef Kaalhei het volgende:
Is er ooit al eens een rode kaart van een Roda-speler geseponeerd?
Heerenveen ken ik nog zo'n mooie van... De doorgebroken Tchoutang word onderuit gehaald en krijgt rood...quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:37 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Roda - Heerenveen, was volgens mij een opstootje met Kah en Nilson, ze kregen allebei rood, maar die kaarten werden dus geseponeerd.
Dan zijn wij al weg.quote:
Ja idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:28 schreef planethugo het volgende:
wel weer erg voorspelbaar wat derksen over castro te melden had. Speelt ie een keer zwak en dan is ie meteen niet eredivisie waardigz
Kan er niet meer over zeggen dan: eens....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef Professional het volgende:
Conclusie: terecht verloren.
Hier had je in nog geen 100 jaar gewonnen, zeker niet met dit elftal.
Wat een drama, normaal is Castro toch een zekerheidje, maar vanavond ging echt alles fout. Het leek wel of Kujovic in de goal stond. de 2-1 had hij gewoon klem vast kunnen pakken, en de 3-2 moest die hebben. Dat is zijn hoek, en meneer ging veels te laat naar de grond.
Over het wisselbeleid houd ik mijn mond maar. Meeuwis weer eruit, en Agustien blijft weer staan, zoals vaker. Wat ben ik blij als seizoen afgelopen is en die Agustien weggaat om de tribune in Alkmaar warm te houden. Wat een drama die gast.
Vandamme schiet ook weer 1 keer op goal, scoort, maar de rest van de wedstrijd was die nergens.
Dit Roda heeft een middelmatig team wat nog altijd na al die jaren uitblinkt in zijn wisselvalligheid. Winnen van toppers, verliezen van floppers.
Ben na (bijna) 15 jaar niets anders gewendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:53 schreef planethugo het volgende:
en ondertussen blijven we weer gefrustreerd achter. Maarja daar ben je roda supporter voor lijkt het wel
Duidelijk verhaal. En inderdaad, die keepers die je noemt... Opmerkelijk. Deden ze het eerst veel beter met Reus en Hesp inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:51 schreef Professional het volgende:
De wedstrijden die hij gekeept heeft was hij een zekerheid.
Ok, tegen Ajax slaat Sneijder de bal uit zijn handen, maar in de lucht is die sterker als Kujovic.
Soms vlogen er ballen in die op TV houdbaar uitzagen, maar hij heeft ook vele nuttige reddingen verricht.
Gister was hij simpelweg niet goed, je kunt het beter slecht noemen. 3 goalen tegen, 3 keer zijn schuld. Hij stopt dan wel een penalty, maar dat maakt niet de fouten die hij er voorafgaande maakte goed.
1ste goal moet die gewoon laten gaan, is een indirecte vrije trap, 2de kan hij de bal klemmen, 3de is zijn hoek.
Ook met Kujovic hadden ze verloren gister. Roda heeft het op dit moment even niet wat keeper betreft, ook als je naar verleden kijkt zijn de keepers van Roda niet altijd een lichtpuntje geweest (op Hesp na). Herinner Kaesmann, Delwarte, Damnjanac, Scheutjens, Spillman, Kalac. Geen toppers, maar middelmatige tot slechte keepers. Kalac heeft zich opgewerkt tot Milan, maar het is geen topper.
Daarom is het ook een slechte zaak dat ze een keeper uit de 4de divisie in Belgie aan het testen zijn. Dat moet toch beter kunnen?
Gentenaar zit bij Ajax op de tribune, dat kan wel wat zijn, maar die komt nooit.
Het is zaak een Eredivisie waardige keeper te halen, die kan strijden om de plek onder de lat. Gaat Roda door met Castro en een talentje, zie ik het niet geheel positief in.
Dat is te duur ja, maar al die Afrikaantjes nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef planethugo het volgende:
Nol vindt de eerste divisie al te duur dus die kijkt liever in belgie of hongarije ofzo rond
Tja dan liever atteveld dan die van veldhovenquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:21 schreef DarkShine het volgende:
Laat Atte maar blijven, maar wel een andere assistent ernaast!
Die gesprekken zijn al geweest nadat Stevens had aangegeven te zullen vertrekken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Sporza TT is van Marwijk gepolst door Roda.
Daar word ik niet echt vrolijk van. Het mag dan een goede trainer zijn, ik heb zo`n gevoel dat ie niet bij Roda op z`n plaats zal zijn...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Sporza TT is van Marwijk gepolst door Roda.
Als je beloften en A's niet op het hoogste niveau voetballen, dan is dat natuurlijk de beste oplossingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:40 schreef LeonH het volgende:
zolang er maar eens een trainer komt die de jeugd ook eens wat kans geeft. Er wordt maar gekocht en gekocht, terwijl er genoeg goeie voetballers rondlopen in het 2e en de A-jeugd. Tuurlijk kunnen ze niet meteen eredivisie niveau aan, maar het zal toch moeten beginnen met een paar minuten
Als je ze geen kans heeft om door te breken zullen ze ook nooit doorbreken natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 04:20 schreef DarkShine het volgende:
Waarom altijd maar op die jeugd van ons kijken, wat is er op Sonkaya na de laatste jaren nou doorgebroken?
Als er niks tussenzit houd het ook snel op. Tweede elftal maakt ook serieuze indrukken met hun prestaties...quote:Op zondag 25 maart 2007 12:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je ze geen kans heeft om door te breken zullen ze ook nooit doorbreken natuurlijk
Ja das waar. Aan de andere kant: veel slechter dan wat er nu rond loopt kan het toch niet wordenquote:Op zondag 25 maart 2007 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er niks tussenzit houd het ook snel op. Tweede elftal maakt ook serieuze indrukken met hun prestaties...
Als ik de prestaties van het 2de zie met onze reserves kan het dus welquote:Op zondag 25 maart 2007 14:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja das waar. Aan de andere kant: veel slechter dan wat er nu rond loopt kan het toch niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |