Weet niet bij welke wedstrijd jij hebt gezeten. Het team is helemaal niet om Alves heen gebouwd trouwens, wat een bullocks. Niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:19 schreef RD4 het volgende:
[..]
Kan, SCH HAD moeten voorstaan, team van jullie is te veel om Alves heen gebouwd en dat komt nu mooi aan het licht. Tarvajervi en Nilsson waren beide waardeloos.
Zeg je toch zelf dat we voor hadden moeten staan?quote:Zoveel kansen gemist? Ik weet niet bij welke wedstrijd jij gezeten hebt....
In de 1e helft 1 of 2x pogingen tot kansen, zoiets, maar ik vond de hele wedstrijd erg saai moet ik eerlijk zeggen, viel niet veel te genieten behalve de goal...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef Schimpie het volgende:
Ik heb Heerenveen niet echt gevaarlijk zien worden, geen 100% kansen iig.
Schijnt dus te komen door een blackout/hartrtimestoornissen. Ook de reden waarom hij direct na afloop van het veld liep.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:53 schreef Biertjuhhhh het volgende:
En die Vandamme, die bakte er met ze invalbeurt helemaal niks van![]()
Ja op een gegeven moment moest ie zich ook gaan zitten/liggen. Dacht dat ie hevige buikkrampen of iets had...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Schijnt dus te komen door een blackout/hartrtimestoornissen. Ook de reden waarom hij direct na afloop van het veld liep.
Had eerder dit seizoen met Jong Roda ook al een blackout...
quote:Vandamme onwel en in paniek
Roda-aanvaller Jamaique Vandamme raakte zaterdag in het duel met Heerenveen onwel na een trap tegen de borst. „Ik kon helemaal niks meer, mijn hart sloeg op hol en het werd af en toe zwart voor mijn ogen”, vertelde de duidelijk aangeslagen speler die na afloop van het duel de ereronde aan zich voorbij liet gaan en direct de catacomben opzocht. „Ik was echt even in paniek.”
Omdat Roda al drie keer had gewisseld, moest Vandamme in de slotfase doorspelen. De medische staf van Roda kon na de wedstrijd niets afwijkends constateren. „Neemt niet weg dat wij voor Jamaique een afspraak maken met het ziekenhuis voor een check-up”, zegt Roda-directeur Huub Narinx. Eerder dit seizoen liep Vandamme in het duel met het tweede team van TOP Oss al een zware hersenschudding op. Narinx: „Dat hij zaterdag dus behoorlijk van de kaart was, kan ik mij goed voorstellen. Het is wat dat betreft een rotseizoen voor hem.”
Bron : LD
Ah oke, dat verklaard het dusquote:Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment moest ie zich ook gaan zitten/liggen. Dacht dat ie hevige buikkrampen of iets had...
[..]
De joden thuis in de halve finale. Iets rechtzetten!quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef planethugo het volgende:
heb wel zin in woensdag, lekker vol uitvak met vast een goede sfeer en zeker een halve finale plaats
Idd! Heb er ook zin in, morgen eerst nog ff werken en dan richting Waalwijk, gelukkig donderdag vrijquote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef planethugo het volgende:
heb wel zin in woensdag, lekker vol uitvak met vast een goede sfeer en zeker een halve finale plaats
Is toch wel te koop dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:40 schreef Timo20 het volgende:
Today is the day![]()
![]()
Jammer genoeg geen bier op de heen weg![]()
Idd, was niet echt een slimme actie van Kah, snap sowieso niet waarom die Kah nog opstaat, opbouwend is het gewoon een drama!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:40 schreef planethugo het volgende:
wat een drama gisteren, maarja dat krijg je als je Kah het vertrouwen blijft geven, één keer gaat het (gigantisch) mis
Kaartjes nog kunnen regelen??quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:01 schreef DarkShine het volgende:
Net terug uit Gent, als ik alweer lees wat Roda gepresteerd heeft...
Ik bel morgen ff met het secretariaat van KV. Kom ff op msnquote:
Lachambre speelt gewoon goed de laatste weken!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef Schimpie het volgende:
Ik snap dat met Kah niet, ik vond hem in zijn eerste seizoen bij vlagen briljant (ok dat is lichtelijk overdreven maar hij was gewoon goed), hij was ook veel feller als nu, op dit moment is die nog slechter dan die roodharige belg.![]()
Was eerst van plan erheen te gaan, maar na het debacle van woensdag is me de zin toch ff weg om weer geld te gaan uitgeven en ze bakken er toch niks van, kan het geld op dit moment ook ergens anders goed voor gebruikenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
Zondag dus Feyenoord uit.
Als je er wilt winnen heb je zeker dit seizoen kans!
Op jezelf gaan wonen kost idd ook geldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Was eerst van plan erheen te gaan, maar na het debacle van woensdag is me de zin toch ff weg om weer geld te gaan uitgeven en ze bakken er toch niks van, kan het geld op dit moment ook ergens anders goed voor gebruiken![]()
Seizoen 94-95 met 1-2. Geloof dat Iwan toen nog de winnende treffer maaktequote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:59 schreef Kaalhei het volgende:
Ik kan mij niet herinneren dat Roda ooit gewonnen heeft bij Feyenoord.
Graef maakte trouwens beide doelpunten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ai, dat was dus de laatste keermaar vorig jaar was het gelijk
Ja? Zo, ben ik aan het aftakelen dan zeg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Graef maakte trouwens beide doelpunten.![]()
Iwanquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Seizoen 94-95 met 1-2. Geloof dat Iwan toen nog de winnende treffer maakte![]()
Ik zie ons in Utrecht echt niet met 10 man voor die goal hangen en wachten op een countertjequote:Op zondag 11 maart 2007 13:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach Roda speelt uit vaak ook zo. Zeker tegen sterkere tegenstanders. Dit was wel extreem trouwens. Alsof het voor Utrecht nog ergens over gaat. Misschien die 9de plaats. Maar voor die strijd heb je toch echt meer nodig dan 1 punt tegen Roda lijkt me.
Ja, dat vond ik ook zo frapant. Toen dacht ik: jullie zijn nu zeker heel trots op je zelfquote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat je na afloop bij Utrecht nog enkele spelers hebt die hun armen nog omhoog durven te steken na zo'n prestatie
De spelersbus vertrok ook pas extreem laat, rond middernacht.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zo frapant. Toen dacht ik: jullie zijn nu zeker heel trots op je zelf![]()
Nee, met een man minder moet je vol op de aanval gaan spelenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:57 schreef DarkShine het volgende:
Wat is Utrecht een laf voetballende kutploeg
Vond Luinge trouwens een van zijn betere matchen fluiten! Al was het volgens mij een penaltyfout op Cissé in de 2de helft...
Met 11 man winnen jullie ook niet .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:12 schreef RD4 het volgende:
Ja, whatever, ga nu maar uithuilen. Met Boussabon hadden jullie ook niet gewonnen.
Ook lekker inhoudelijk ingegaan op mijn commentaar op Lachambrequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:12 schreef RD4 het volgende:
Ja, whatever, ga nu maar uithuilen. Met Boussabon hadden jullie ook niet gewonnen.
Lachambre is gewoon waardeloos, daar ga ik verder niet op in. Boussabon heeft wel degelijk "iets"gedaan, stond er namelijk met mijn neus bovenop. Alleen was het geen rood waard....quote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook lekker inhoudelijk ingegaan op mijn commentaar op Lachambre![]()
Op TV was duidelijk te zien dat het tussen beiden twaalf-in-een-dozijn duw en trekwerk was, dat makkelijk met een vermaning of gele kaart afgedaan had kunnen worden... Luinge valt m.i. ook niet veel kwalijk te nemen, die ging puur en alleen op zijn grens afquote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef RD4 het volgende:
[..]
Lachambre is gewoon waardeloos, daar ga ik verder niet op in. Boussabon heeft wel degelijk "iets"gedaan, stond er namelijk met mijn neus bovenop. Alleen was het geen rood waard....
Welkom bij de Luinge show.....quote:Op zondag 11 maart 2007 17:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op TV was duidelijk te zien dat het tussen beiden twaalf-in-een-dozijn duw en trekwerk was, dat makkelijk met een vermaning of gele kaart afgedaan had kunnen worden... Luinge valt m.i. ook niet veel kwalijk te nemen, die ging puur en alleen op zijn grens af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |