abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:32:52 #51
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45646800
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat dat zou mogen. Ze moeten maar een regel instellen zodat er duidelijke keuzes gemaakt dienen te worden.
't Is de grootste competitievervalsing! Het ergste eraan is nog wel dat het volledig is toegestaan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45659467
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef planethugo het volgende:
maar mogen ze daarna niet meer met 'oud' az meespelen of geldt dat alleen andersom?
Weet ik ook niet eigenlijk
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:01:29 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45662487
Alles wat misging bij ajax-Roda eind maart ging nu mis bij ajax-Haarlem. Ajax fans hebben met een ruime meerderheid de FCH fans aangevallen. Vrouwen en kinderen maakte niet uit, ze pakten wat ze pakken konden. Doeken zijn gejat van FCH kant. Na de match toen het 1:1 is heeft de ajax groep kunnen lopen...

Triest ook dat de joden met Telstar shirtjes lopen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_45693592
Lekker wedstrijd gister mijn god wat een drama was die Agustien weer, maar goed das eerder regel dan uitzondering

Maar goed we zijn in ieder geval door, nu op naar Waalwijk!
pi_45695191
iedereen was dramatisch, hoe de 1-1 tot stand kwam zegt genoeg eigenlijk.
En het ergste vind ik dan nog dat als je dan binnen een paar minuten opeens voorstaat dat je dan niet doordrukt tegen een 2de elftal. Nee gaan ze zich weer rustig laten inzakken
pi_45695459
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef planethugo het volgende:
iedereen was dramatisch, hoe de 1-1 tot stand kwam zegt genoeg eigenlijk.
En het ergste vind ik dan nog dat als je dan binnen een paar minuten opeens voorstaat dat je dan niet doordrukt tegen een 2de elftal. Nee gaan ze zich weer rustig laten inzakken
Precies, iedereen was kut, maar Agustien misschien wat erg opzichtig met veel onnodig balverlies...
Ik dacht dat Oper bij de 0-1 de bal nog van de lijn kon werken maar hij rende maar liever niet door om het in ieder geval nog te proberen
pi_45695662
ik had het idee dat Castro wat sneller uit had moeten komen en dat ie de bal dan makkelijk had gehad. Agustien was idd ook erg dramatisch, paar ballen die ie weg wilde werken vlogen soms wel érg opzichtig bij zijn teammaatjes van volgende seizoen in de voeten.
pi_45697405
Is gewoon een feit dat Huub liever niet aanvallend voetbalt, dus verwacht daarom tegen PSV ook geen aantrekkelijke wedstrijd.

Ik word daar gek van, altijd bij een voorsprong terughangen en de tegenstander laten komen. En daar is Roda gewoon niet goed in. Maar Huub ziet dat niet.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 16:10:25 #59
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45699081
Hopelijk heeft Kemy zijn bus gisteren niet gemist...
Planning:
-
pi_45762219
Geweldige wedstrijd gezien vandaag!!!
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:21:59 #61
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_45763080
Jalalalala lalalalal lalalalalalal woei!!!
Kicks kicks kicks!

Alhoewel ik toch met dichtgeknepen billen heb gezeten in de (vooral het begin) 2e helft
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_45765902
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:22 schreef Professional het volgende:
Is gewoon een feit dat Huub liever niet aanvallend voetbalt, dus verwacht daarom tegen PSV ook geen aantrekkelijke wedstrijd.

Ik word daar gek van, altijd bij een voorsprong terughangen en de tegenstander laten komen. En daar is Roda gewoon niet goed in. Maar Huub ziet dat niet.
Hij heeft wel naar je geluisterd he
  zondag 28 januari 2007 @ 19:18:58 #63
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_45766740
Prachtige match...heerlijke duels.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 29 januari 2007 @ 10:52:14 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45783525
Planning:
-
pi_45786835
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef DarkShine het volgende:
pi_45786889
Was gewoon verdiend, PSV was helemaal niks gister. Roda kreeg 6 100% kansen, PSV maar 2, dus had ook 6-2 kunnen worden.
pi_45910906
Dat is lekker dan

Bild.de:
quote:
Huub Stevens neuer HSV-Trainer
Der HSV hat Huub Stevens als neuen Trainer verpflichtet. Stevens, der in der Bundesliga bereits den FC Schalke 04 und Hertha BSC trainiert hatte, betreut derzeit den niederländischen Ehrendivisionär Roda Kerkrade. Er kann aber nach eigenem Bekunden sofort nach Hamburg wechseln. Felix Magath, der ebenfalls als Kandidat gehandelt wurde, sagte dem „Hamburger Abendblatt“: „Bevor der HSV am Donnerstag die Gespräche mit mir aufnahm, war sich der Verein bereits mit einem anderen Trainer einig. Da gebietet es mir mein Berufsethos, dem Kollegen den Job nicht wegzunehmen. Er ist der richtige Mann und wird den HSV vor dem Abstieg retten.“
Hij vertrekt zo goed als zeker volgende week naar HSV
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_45911458
Zijn we wel van dat eeuwige gesolliciteer van Steven af...
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_45911544
Lekker midden in de competitie

Kunnen we wel kijken hoe Atteveld het doet he
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:36:01 #70
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_45911630
Hopen dat hij nu dan ook maar gaat. Deze onrust(stoker?) kunnen we beter kwijt dan rijk zijn.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_45911908
volgens kicker.de is het officieel:
quote:
Hamburg: Doll-Nachfolger nach Absage Magaths klar

Huub Stevens wird's
Also doch: Huub Stevens wird neuer Trainer des Tabellenletzten Hamburger SV. Der 53-Jährige war der Wunschkandidat der Hanseaten für die Nachfolge von Thomas Doll - bis Felix Magath auf dem Markt auftauchte. Doch Magath erteilte den Hanseaten am Donnerstag eine Absage, so dass nun die Lösung mit dem Niederländer realisiert wird, der bereits am Samstag beim Spiel in Berlin auf der Bank sitzt.

Hamburgs Hoffnungsträger im Abstiegskampf: Huub Stevens.
Einige technische Dinge müssen noch geklärt werden, bis der Vertrag mit Huub Stevens unterschrieben werden kann. So ist beispielsweise noch nicht klar, wann der neue Coach, der sich zur Stunde von seinem bisherigen Klub Roda Kerkrade verabschiedet, in Hamburg eintreffen wird. Möglicherweise reist Stevens auch direkt nach Berlin an, um dort mit der Mannschaft zusammenzutreffen. Einen offiziellen Vorstellungstermin in der Hansestadt hat der HSV bislang jedenfalls noch nicht bekanntgegeben.

"Bevor der HSV am Donnerstag die Gespräche mit mir aufnahm", hatte Felix Magath zuvor gegenüber dem "Hamburger Abendblatt", für das er auch als Kolumnist schreibt, kundgetan, "war sich der Verein bereits mit einem anderen Trainer einig. Da gebietet es mir mein Berufsethos, dem Kollegen den Job nicht wegzunehmen." Somit war der Weg frei für Stevens.

Nach dem enttäuschenden 1:1 gegen Energie Cottbus und dem Absturz auf den letzten Tabellenplatz war die Geduld des Hamburger Publikums mit dem bisherigen Trainer Thomas Doll zu Ende. Auf vielen Plakaten hatten die Fans den Namen ihres Wunschkandidaten präsentiert: Felix Magath sollte nach ihrem Willen neuer Coach des Bundesliga-Dinos werden.

Magath, ehemaliger Profi und Trainer des Hamburger SV, war am Mittwoch überraschend beim FC Bayern entlassen worden. Die HSV-Verantwortlichen hatten zu diesem Zeitpunkt Stevens schon als neuen Trainer auserkoren, lenkten ihr Augenmerk mit dem Einverständnis des Holländers nach den Entwicklungen in München aber dann zwischenzeitlich doch auf Magath.

Prompt war dieser am Donnerstag nach Hamburg gereist, um mit dem Klub zu verhandeln. Schließlich sei der HSV eine "Herzensangelegenheit" für den 53-Jährigen, der aber auch gleich gesagt hatte, dass er eigentlich nicht sofort wieder ins Trainergeschäft einsteigen wollte.

Nach der Absage war klar, dass die Hanseaten wieder ihren eigentlichen Plan A verfolgten - die Verpflichtung Stevens'. Der knorrige Niederländer hatte ohnehin angekündigt, seinen Vertrag in Kerkrade nicht zu verlängern, so dass er keine Schwierigkeiten hatte, vorzeitig aus seinem Vertrag bei dem Tabellensiebten der Eredivisie zu kommen.

Huub Stevens hatte seine erfolgreichste Zeit in der Bundesliga als Trainer von Schalke 04 (1996-2002), später arbeitete er auch für Hertha BSC (Entlassung Dezember 2003)und den 1. FC Köln. Bereits am Samstag wird Stevens, der mit Schalke 1997 den UEFA-Cup und 2001 und 2002 den DFB-Pokal gewann, pikanterweise im Auswärtsspiel bei seinem ehemaligen Klub Hertha BSC, wo er einst entlassen wurde, auf der Bank des HSV sitzen.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 2 februari 2007 @ 11:47:53 #72
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_45911958
Huub is weer 2e keus, beetje lullig vind ik.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:09:49 #73
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45912598
Huub

'Ik kom om het karwei af te maken'. Tuurlijk en ons dan weer midden in een seizoen in de steek laten. Rot toch op man!
Planning:
-
pi_45913037
Mooi dat Roda nog wat aan hem heeft kunnen verdienen. Atteveld kan nu voor de groep en bewijzen dat hij Huub defnitief op moet volgen.
That's all folks!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:34:10 #75
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45913265
Stevens doet me denken aan de Janse Bagge Bend - SOLLICITERE!
Planning:
-
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:35:39 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45913306
En Kemy zegt wat wij al het hele seizoen roepen, terug naar Alkmaar!
Hoe eerder hoe beter!
Planning:
-
pi_45913402
Volgende thuiswedstrijd knallen met Atteveld
pi_45916160
wat een onbetrouwbare hond! Eerst nog doodleuk beweren dat ie 100% zeker het seizoen afmaakt en dat ie de klus mooi wil afsluiten BLABLAFUCKINGBLA!
pi_45917485
en het is nu ook officieel rond:
quote:
Stevens naar HSV, Atteveld interim bij Roda

2/2/2007 14:35

Roda JC is Huub Stevens definitief kwijtgeraakt aan Hamburger SV, waar de Limburgse coach vanavond tekent als opvolger van Thomas Doll. Stevens zou aan het einde van het seizoen sowieso al vertrekken uit Kerkrade, waar zijn contract afliep.
Raymond Atteveld neemt de taken van Stevens in ieder geval tot aan het einde van het seizoen over. De voormalige speler van Roda was al actief als assistent van Stevens en zit zondag uit tegen Sparta Rotterdam op de bank.

De transfer van Stevens naar HSV nam nog geen dag in beslag. Gisteren polste de nummer laatst van de Bundesliga hem voor het geval het niet zou rondkomen met de nummer één op het lijstje: Felix Magath. Die zegde af, waarna de onderhandelingen met Stevens vlot vorderden.
Heeft Atteveld wel een mooie kans om zichzelf te bewijzen, al ben ik er niet zo een voorstander van om assistenten door te laten schuiven
pi_45918071
Zolang we de eerstvolgende wedstrijd maar niet met 8-1 gaan verliezen vind ik alles best.
pi_45918449
SP-AR-TA gaat er gewoon aan hoor
pi_45918500
pi_45918688
Atteveld als trainer !
pi_45918812
Wat een rat die Stevens
pi_45918904
Tja, valt wat voor te zeggen. Maar dit is wel een enorm mooie uitdaging. Hij heeft zich op Roda verkeken.
That's all folks!
pi_45919231
Hij kwam met van die slijmverhalen binnen en dan op deze manier weer weggaan: ik houd er niet zo van
pi_45920758
Benieuwd hoe de Roda jc-ers nu tegen Huub Stevens aankijken.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:59:42 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45921048
Huubje Stevens niet meer!
Planning:
-
pi_45921982
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef SCH het volgende:
Hij kwam met van die slijmverhalen binnen en dan op deze manier weer weggaan: ik houd er niet zo van
precies, zo kijk ik er ook tegenaan. Had vanaf het prille begin wel het idee dat ie niet zo heel lang ging blijven, 2-jarig contract is ook zoiets van: ik kom even tussendoor hier trainen. Vorig seizoen met psv zo openlijk liegen tegen supporters, spelers én eigen bestuur en nu dit weer terwijl ie paar weken terug nog aangaf zeker tot het einde vh seizoen te blijven. En nu is ie dus als een dief in de nacht verdwenen. Kan wel begrijpen dat ie HSV een mooie club vindt en dat ie daarheen gaat, als ie ze erin houdt dan kan ie volgend seizoen weer om de prijzen strijden zoals ie graag wil, maar ga dan niet zo een BULLSHIT praten dat je de klus mooi gaat afsluiten en nog zo een poepuitspraken.

Heb overigens wel begrepen dat het merendeel vd spelers toch wel opgelucht was dat ie zowiezo zou vertrekken.
pi_45922020
Ik lach me dood als Roda onder Atteveld gewoon Europees voetbal haalt.
pi_45922167
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
'uhhhhh dat zou uhhhh bij uhhhh wijze van spreken uhhhh wel uhhh geweldig zijn na uhhh tuurlijk'
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:19:00 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45922377
Met Atte de beker pakken en HSV degradeert
Planning:
-
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:20:17 #93
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45922401
TT gewijzigd op verzoek.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 18:21:52 #94
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45922426
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:20 schreef Messenga het volgende:
TT gewijzigd op verzoek.
Dank u!
Planning:
-
pi_45922624
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef DarkShine het volgende:
was nog ff de vi van deze week door het kijken, staat een 'column' van Senden in met de volgende quote:
'Succes in de beker zou het afscheid van Stevens nog meer kleur geven'
pi_45923243
die Senden toch..
pi_45923376
Als de Rodafans ballen hebben doen ze een mooie tifo actie om Atteveld te ondersteunen

Als.......zeg ik........
pi_45923523
gewoon een levensgroot portret van Atteveld aan het PLS hangen. Zoals toen met Stevens, toen Vloet nog niet eens weg was
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:22:40 #99
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45923641
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
Als de Rodafans ballen hebben doen ze een mooie tifo actie om Atteveld te ondersteunen

Als.......zeg ik........
Wij zingen wel!

Als jij als Heerenveenfan weet hoe dat moet
Planning:
-
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:13:33 #100
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45925882
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:26 schreef Messenga het volgende:
Wie willen de roda supporters als opvolger?
Atte

ordinaire tvp
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan begin maar vast met lachen
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef DarkShine het volgende:
Dan lach ik pas
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 19:14 schreef SCH het volgende:

Als.......zeg ik........
Misschien te kort dag voor een grote actie, maar de steun zal er (wat mij betreft) zeker zijn zondag. Hopen dat `t een beetje toffe wedstrijd wordt

[ Bericht 60% gewijzigd door Timo20 op 02-02-2007 21:21:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')