En dan nog bleek Tatjana net niet zwakbegaafd te zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef pfaf het volgende:
Aaah, eens kijken of ze dit jaar wel een normale test doen. Vorige jaren kwamen ze telkens met basisschool-testjes aanzetten.
Van de Kerkhof, die de plaatjes van een huis met boom, huis met omgevallen boom en een huis met een man die het dak repareert niet in de goede volgorde kan zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan nog bleek Tatjana net niet zwakbegaafd te zijn.
Die scoorden iets van 88 ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Van de Kerkhof, die de plaatjes van een huis met boom, huis met omgevallen boom en een huis met een man die het dak repareert niet in de goede volgorde kan zetten.
Wil je de antwoorden dan hier plaatsen na afloop. Kan ik morgen de 190 halen.quote:
En dan nog steeds niet zwangerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan nog bleek Tatjana net niet zwakbegaafd te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_nationale_IQ_testquote:Zou al die lijstjes nog wel eens willen zien.
Ja, hallo dat is wel het intelligenste beest op aardequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:24 schreef Ole het volgende:
OMG!
Kelly maar 2 punten meer dan de orang oetan![]()
Ja het stikt van de hoogbegaafden in Nederlandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef scrub_nurse het volgende:
ze gebruiken iedere keer die mensa opdrachtjes, laten dat nu mijn favo testjes zijn, ik vind ze nl simpel! mijn hoogste score was geloof ik 144!![]()
Bron: mediacourantquote:Islamistische vrouwen en een aantal ’stoeipoezen’ nemen het woensdag 17 januari tegen elkaar op in De Nationale IQ Test van BNN. Naast de moslima’s en de uitdagende vrouwen zijn er drie andere groepen: de corps- ballen, de wetenschappers en de Jerommekes. “Deze laatste groep zijn stoere, sterke mannen met spieren“, aldus een woordvoerder van BNN. De Nationale IQ Test is op 17 januari om 20.30 uur te zien op Nederland 1.
Al eerder zijn de bekende Nederlanders Viola Holt, Bonnie St. Claire, Armin van Buuren, Don Diablo, Bert van Leeuwen, Jan Joost van Gangelen en Miljuschka Witzenhausen bekend gemaakt. Maar ook de acteurs Hugo Metsers III en Chris Tates en Esmaa Alariachi van de Meiden van Halal durven het aan om aan de test mee te doen. De Nationale IQ Test komt live vanuit de Heineken Music Hall in Amsterdam en wordt gepresenteerd door Patrick Lodiers en Ruben Nicolai.
Dommere mensen doen liever niet mee aan dit soort testen of schamen zich voor hun IQquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die test kan echt nooit goed geijkt zijn. De resultaten die mensen hier altijd posten zijn veel te vaak erg hoog.
Die tests van dit programma zijn ook altijd veeel te makkelijk. Ik heb echt geen IQ van 140. Toch kom ik daar bij de Nationale-IQ test telkens op uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Die test kan echt nooit goed geijkt zijn. De resultaten die mensen hier altijd posten zijn veel te vaak erg hoog.
Inderdaad, een verschil van 1 á 2 punten kan al veroorzaakt worden door een uurtje extra slaap. Er bestaat misschien wel een indirect verband met intelligentie, maar het is écht geen intelligentietest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:43 schreef SigmundFreud het volgende:
Het is een spelletje, niets meer en niets minder. Dat de term 'IQ' wordt gebruikt geeft het voor sommigen een (pseudo)wetenschappelijke lading maar IQ is niet hetzelfde als intelligentie. En elk jaar weer scoort een bepaalde groep 1 of 2 punten hoger dan een andere en daar worden dan allerlei conclusies aan verbonden terwijl zo'n verschilletje helemaal niets zegt. Maar goed, als je hoog scoort op de 'test' dan houd je er een goed gevoel aan over, en daar gaat het toch om.
Ik ook. Misschien daalt m'n IQ gewoon voortdurend en heeft alcohol-inname daar iets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een keer meegedaan en haalde juist lager dan ik daarvoor had gehaald met IQ-testen.
En? Je zit tussen de orang-oetan en kelly in?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:53 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 3 keer een echte test gehad. Met drie verschillende uitslagen. Ik neem maar het gemiddelde van de drie als eindoordeel.
129 126 123quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
En? Je zit tussen de orang-oetan en kelly in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |