gefeliciteerd, hoeveel fout?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:57 schreef FiXeR999 het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn brommer rijbewijs![]()
nou seg... ik heb nog zoveel moeite klote tags die niet werken in de op gestoken!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:01 schreef seekfaM het volgende:
beetje uitgekauwd idee ryan, sorry
OMG eerst stond er dat dit topic geen nut had enz, en nu er word gereageerd verander je ineens van mening!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Je vergeet te zeggen dat 't een TTT is
FiPo
doe je deze ook een keerquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik had het vorige topic op Google Video gezet.
Maar je kunt het slecht zien.
dankje, staat ie weer wat hogerquote:
Ik ben zo'n kwaaie nog niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:45 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dankje, staat ie weer wat hoger![]()
Er zijn nog weinig fanatiekelingen die gezellig mee paintenquote:
leuk, heel leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef ta1lormad3 het volgende:
At your service:
[afbeelding]
Geen dank, geen dank.
je bent het blauwe stukje vergetenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:01 schreef 2cv het volgende:
[afbeelding]
U wilt met uw lelijke witte kutgolf een prachtig mooie witte Eend uit 1968 waarvan de APK in 2003 verlopen is afsnijden. Vanzelfsprekend is dit net zo legaal als de paus op klaarlichte dag van dichtbij door z'n hoofd schieten wanneer hij net een gebedje doet. Wat is uw straf?
[ ] Bij de eerstvolgende grote beurt van de Eend dient u alle afgewerkte vloeistoffen er van op te drinken
[ ] Met uw hoofd moet u de achterbumper van deze Eend uitdeuken
[ ] U betaalt de volledige restauratie van deze prachtige Eend en telkens wanneer u er naar kijkt wordt bij u 1 oog uitgestoken zonder enige vorm van verdoving.
ik zie niks...?quote:
die site is uit de lucht. Ik heb hem even op Tinypic gezetquote:
LOLquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
die site is uit de lucht. Ik heb hem even op Tinypic gezet
Je bedoelt een vinkje ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je bent het blauwe stukje vergeten![]()
Subtiel kickje 14.gifquote:
een van de kruisjesquote:
tuurlijk niet , zn rechter spiegel is ook al kapot...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef portier het volgende:
[afbeelding]
Het zicht van uw rechterbuitenspiegel is belemmerd, mag u zo nog rijden?
[...] Ja
[...] Nee
OMG leuk man, hoop dat er meer creatievelingen zijn hierr...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:39 schreef portier het volgende:
[afbeelding]
Het zicht van uw rechterbuitenspiegel is belemmerd, mag u zo nog rijden?
[...] Ja
[...] Nee
dit wasquote:
dat mag ik dit weekend niet doen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:54 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ben je van plan om een kwaliteitstopic te maken?
ja verleden week valt onder laatst bij mij...quote:
keej dan!quote:
Ze zijn te groot, dus worden verkleind weergegeven. Klik er maar eens opquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:28 schreef BigDaan het volgende:
Waarom zijn sommige plaatjes zo verneukt? komt dat door de nieuwe lay-out?
Gozer, dr staan tegenwoordig toch niet voor niets die berichtjes er is al 90 dagen niet gereageerdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:27 schreef baniekje het volgende:
TVP:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |