oh en tvpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
Omdat het uiteraard Fok! isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
ik wil nog steeds weten waarom natuurlijk
[..]
oh en tvp
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates hebquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef mark_dabomb het volgende:
wel is in je eigen fotoboekje gekeken dan?
Ja maar dat maakt mij juist zo nieuwsgierig hoe jullie eruit zien. Er zijn op paiq hooguit een handje vol waar ik "wel overheen zou willen". Zitten ze dan toevallig allemaal op fok?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:50 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Omdat het uiteraard Fok! is![]()
Wellicht wordt je straks nog herkend![]()
Hoeft toch ook niet? Enkel niet iets roepen en vervolgens zelf ook niet doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik claim ook niet dat ik veel sexdates heb![]()
op fok moet je sowieso alles met een korreltje zout nemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
En jij bedankt voor het aanpassen van de OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef NanKing het volgende:
Whizkid_RaiLmAn,voor de OP.
Ook het slowchatten mag een stuk minder hier, mensen.
Zie OPquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:00 schreef ioko het volgende:
Fijn dat jullie zo verhelderend waren om me erop te wijzen dat Paiq requests niet de bedoeling zijn, waar mag ik dat verzoek dan wel doen?
![]()
Morninquote:
sommige zijn gewoon herkenbaar hoor!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
oh en tvp
Hoezo heb je interesse dan ? Ik wel in jouquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:38 schreef AlohaXa het volgende:
Het valt mij wel op dat de veel-neuk-claimers hier allemaal een onherkenbaar fotoboekje hebben
ik doel natuurlijk op de heren he, vrouwen daar twijfel ik niet zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |