Dan mag ik hopen dat ma achter gesloten deuren toch wel duidelijk heeft gemaakt dat broertje dat de rest van zijn leven moet laten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:21 schreef Ludger het volgende:
Hm, deed mijn broertje van 13 (ik 8 jaar ouder dan hem) ook. *Naam*, ik mis geld en jij bent de enige die er aan kan hebben gezeten'. Bekennen deed ie niet, hij wond zich juist op in't bijzijn van ma en ik kreeg van ma m'n geld terug ( 't kreng is de jongste en ma doet alles om ruzie te vermijden). Kan alleen wel sindsdien weer gewoon m'n geld laten liggen in huis.. Merkte nl. wel dat ie schrok van dat ik 't wel door had.. ('t ging om elke keren 2 tot 10 euro).
Ik help het je hopen en wie weet doet hij het niet meer, houd het wel in de gaten, als je denkt dat hij het vaker doet of ook bij anderen dan is het misschien wel zaak om er iemand bij in te schakelen, hoeven niet meteen je ouders te zijn kan ook een oom of tante oid zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Geconfronteerd (niet in het bijzijn van anderen), en ontkend.![]()
Nu weet ik het ook niet meer.
Daarna nog een keer naar hem toegegaan, en gezegd dat ik er van overtuigd was dat hij het was, maar dat ik mijjn excuses aanbied voor de valse beschuldiging als hij het echt niet gedaan heeft.
Daarop handen geschud.
Mocht-ie het toch wél gedaan hebben, dan heeft-ie nu hopelijk een schuldgevoel.
Hij schud je hand?Hmmm misschien is ie blij dat je hem gelooft, terwijl ie het wel gedaan heb.Ik zou juist mn broertje voor zn kop stompen als ie mij vals zou beschuldigen.Ik zou hem nog niet van mn lijstje schrappen iig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Daarna nog een keer naar hem toegegaan, en gezegd dat ik er van overtuigd was dat hij het was, maar dat ik mijjn excuses aanbied voor de valse beschuldiging als hij het echt niet gedaan heeft.
Daarop handen geschud.
als je net zo praat als schrijft kom je niet bepaald rita-style overquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Daarop handen geschud.
Meaning?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
als je net zo praat als schrijft kom je niet bepaald rita-style over
Je komt over als een homo.....zachte pudding.quote:
niet bepaalt 'recht door zee' enzoquote:
Gelukkig ken je me zo ook zo goed...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Je komt over als een homo.....zachte pudding.
Lijkt mij ook de beste ja. Als ie dat ziet weet ie meteen dat ie verdachte numero 1 is. Als hij het niet was, en jij inderdaad zelf het geld bent kwijtgeraakt, dan ziet ie het ook niet, en en is de relatie niet verstoord.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:13 schreef Rann het volgende:
Je papiergeld in een briefje wikkelen met, "nee "naambroertje" dan heeft ie het wel door als ie het pakt denk ik zo...
Wanneer hij het ontkent, houdt het toch op? Hooguit nog een beetje welles-nietes-welles-nietes...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:33 schreef L-IS het volgende:
[..]
niet bepaalt 'recht door zee' enzo
zie dat kuiken hierboven
Mwoah, bij voorbaat je al verexcuseren over eventuele valse aantijgingen komt nu niet bepaald krachtig over.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:38 schreef Harmen1984 het volgende:
Wanneer hij het ontkent, houdt het toch op? Hooguit nog een beetje welles-nietes-welles-nietes...
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, bij voorbaat je al verexcuseren over eventuele valse aantijgingen komt nu niet bepaald krachtig over.
Niet bij voorbaat, achteraf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, bij voorbaat je al verexcuseren over eventuele valse aantijgingen komt nu niet bepaald krachtig over.
Nee, bij voorbaat. Want het is nog helemaal niet duidelijk dat hij het niet heeft gedaan. Achteraf is als je weet dat je fout zit en dan je excuses aanbiedt.quote:
Trekt zijn moeder ineens allemaal gemarkeerde flappen uit haar portemonnee!quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:56 schreef Troel het volgende:
Al je geld markeren en op een gegeven moment tijdens het eten waar iedereen bij is (op een dag dat het weer gebeurd) de question poppen.
Laat iedereen zijn portemonnee maar leeghalen. Zeker als je broer ontkent zal hij hier geen moeite mee moeten hebben (of hij bewaart het ergens anders)
Tuurlijk, dat is dus het moment bij uitstek waarop zijn broertje die 100 euro niet jat...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef Sebasser het volgende:
Op heterdaad betrappen.
Beetje uitlokken met woorden als "Jeetje, net mijn laatste 100 euro gepind"
en dan je portemonnee op een plek neerleggen waar jij hem makkelijk kan overzien en hij er makkelijk iets uit kan pakken.
En dan moet je er natuurlijk niet bij blijven staan.
Wel bij voorbaat want hij kan het net zo goed wel zijn geweest. Als hij kan stelen kan hij heus ook wel wat liegen hoor.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:24 schreef Harmen1984 het volgende:
Niet bij voorbaat, achteraf.
Hoe wil je het zelf ooit gaan uitgeven slimmert?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:19 schreef Rapaille het volgende:
Of je zet gewoon met zo'n stift die oplicht onder UV-licht iets op een biljet. De rest van je geld bewaar je dan ergens anders.
Tekst als: diegene die dit biljet geeft is een dief.
Leuk als ie' er ergens mee wil betalen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoe wil je het zelf ooit gaan uitgeven slimmert?
maar vetgedrukte had je achterwege moeten laten, dan had je een kans.quote:Daarna nog een keer naar hem toegegaan, en gezegd dat ik er van overtuigd was dat hij het was, maar dat ik mijjn excuses aanbied voor de valse beschuldiging als hij het echt niet gedaan heeft.
d'oh zelf weet je dat toch, dan geef je het toch gewoon niet in een winkel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoe wil je het zelf ooit gaan uitgeven slimmert?
Als je het goed acteert dan is er niks aan de hand..quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is dus het moment bij uitstek waarop zijn broertje die 100 euro niet jat...
Ja, en dan heb je 10 briefjes van 5 tot 100 gemarkeerd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:38 schreef Rapaille het volgende:
[..]
d'oh zelf weet je dat toch, dan geef je het toch gewoon niet in een winkel uit.
ben je altijd zo origineel?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je 10 briefjes van 5 tot 100 gemarkeerd.
en dan jat niemand van je..
hoe wil je het dan uitgeven
kut van jequote:Op woensdag 31 januari 2007 01:29 schreef Sebasser het volgende:
Ja, ik snap.
ik typ over van die ene reactie.
Maar die aap snapte het niet, of iig, jij snapt mij wel.![]()
Dus, ik leg met meer woorden uit
okequote:
Continu een briefje in je portemonee hebben met de tekst:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:52 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Dat wil ik juist niet. Ik heb geen zin om 'm in het openbaar te confronteren, ik wil gewoon dat-ie er mee kapt, en dan hoeft niemand het verder te weten. Zelfs m'n eigen vriendin niet.
Eerst wil je hem pas beschuldigen als je het op video heb, vervolgens doe je het toch maar wel gelijk en als hij ontkent dan bied je gelijk je excuses aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Harmen1984 het volgende:
Daarop handen geschud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |