Cleveland of Denver.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:57 schreef bassieVL het volgende:
Voordat ik terug ga komen nog op bezoek bij de Supersonics:
Cleveland
Milwaukee
Denver
Minnesota
LA Clippers
Zit er nog een tegenstander tussen die de moeite waard is? De wedstrijd tussen de Sonics en Knicks was niet al te denderend.
Dan zit je nog goed, Sonics hebben al jaren last van een niet uitverkocht stadion. Waren zelfs bijna uit Seattle vertrokken een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef bassieVL het volgende:
De officiele prijzen varieren van $10 - $2000 (courtside).
Stiekem kun je het ook, met veel mindere kwaliteit, via internet bekijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef RedemptioN het volgende:
ik zou het heel graag willen kijken...maar wat kost het extra, op sport 1 ofzo? of via de satelliet? (heb ik niet)
kunnen ze het niet op een normale kabel zender uitzenden ;/
idd gewoon ff tvu player intypen bij google, windows media player 10 of 11 installeren op je computer en voila: elke avond live nba!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stiekem kun je het ook, met veel mindere kwaliteit, via internet bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Makkelijk: Gratis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Djensen het volgende:
Webber zit helaas al diep in de winter van zn carierre, ik vind het raar dat Detroit hem gekocht heeft..
Wat voor contract gaat ie krijgen/heeft ie gekregen dan?quote:
Minimum contract, iets van 800.000 dollar voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef Djensen het volgende:
[..]
Wat voor contract gaat ie krijgen/heeft ie gekregen dan?
Het enige wat hij meebrengt is ervaring waar wat jonkies zich aan kunnen optrekken..
Poe, wat moeten we hier nu van denkenquote:PACERS MAKE 8-PLAYER TRADE WITH WARRIORS
Indianapolis, Jan. 17, 2007 -- The Indiana Pacers announced Wednesday an eight-player deal with the Golden State Warriors. The Pacers received from the Warriors forwards Mike Dunleavy, Troy Murphy, Ike Diogu and guard Keith McLeod in exchange for forwards Al Harrington and Josh Powell and guards Stephen Jackson and Sarunas Jasikevicius.
“We feel we made a pretty significant trade for the franchise that will be good for both teams,” said Pacers President of Basketball Operations Larry Bird. “Trades are always painful because you give up players you like, but in this case, we think it’s a good trade that works for both teams. We feel the players we got will make a significant difference in the franchise.”
The 6-9, 230-pound Dunleavy is in his fifth season out of Duke. In 39 games with the Warriors this season he averaged 11.4 points per game. Murphy, a 6-11 six-year veteran from Notre Dame, has played in 26 games, averaging 8.9 points per game. Diogu is in his second season out of Arizona State and is averaging 7.2 points per game in 17 games. McLeod, in his fourth season out of Bowling Green, has played in 26 games, averaging 5.3 points per game.
Jackson was in his third season with the Pacers and played 37 games, averaging 14.1 points. Harrington was in his second stretch with the Pacers after being acquired in a trade from Atlanta, Aug. 23, 2006. Harrington had played in 36 games and was second on the team in scoring at 15.9 points per game. Jasikevicius, in his second season with the Pacers, played in 37 games, averaging 7.4 points per game. Powell was acquired in a trade with Dallas, July 24, 2006 and played in just seven games, averaging 1.7 points per game.
The players acquired from Golden State will not be in uniform Thursday night when the Pacers play at Miami. They are expected to be in uniform when the Pacers host the New York Knicks Saturday night in Conseco Fieldhouse.
Ik zou KG ook even gaan checken hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Cleveland of Denver.
Ik zou voor de Cavs gaan, een legende in de maak kun je dan zien.
Wolves spelen er goed de laatste tijd. En KG is een (toekomstig) hall of famer dus ja, ook Minnesota.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zou KG ook even gaan checken hoor![]()
Mijn eerste reactie is dat dit een zeer slechte trade voor Indiana is, ze geven veel betere/athletischere weg. Het enige voordeel is misschien dat met een lompe forward als Troy Murphy, O'Neal wat minder belast wordt en dus minder blessures krijgt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Poe, wat moeten we hier nu van denken![]()
Vanaf augustus ga ik in LeBron country wonen, dus ik moet KG ook nog maar eens aan het werk zienquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Wolves spelen er goed de laatste tijd. En KG is een (toekomstig) hall of famer dus ja, ook Minnesota.
Het is toch een redelijke heads-up deal? Overzicht genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Ik weet te weinig van de Pacers om over zo'n onoverzichtelijke deal wat nuttigs te zeggen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vanaf augustus ga ik in LeBron country wonen, dus ik moet KG ook nog maar eens aan het werk zien![]()
Nu moet ik natuurlijk ook toegeven dat ik geen Pacer-wedstrijden kijk. Maar Al Harrington was toch wel een zeer gewilde speler afgelopen seizoen, terwijl Murphy en Dunleavy vooral bekend staan om hun te grote contracten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef popolon het volgende:
[..]
en BtB: Ik kijk de Pacers gewoon nooit, ook de stats etc niet. Weinig interesse.
Valt mee hoor. Jackson = Artest 2. Harrington valt tot nu toe gewoon tegen. Alléén Jasikeviscius begon steeds beter te spelen. Powell speelde nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie is dat dit een zeer slechte trade voor Indiana is, ze geven veel betere/athletischere weg. Het enige voordeel is misschien dat met een lompe forward als Troy Murphy, O'Neal wat minder belast wordt en dus minder blessures krijgt.
Waar kijk je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 04:01 schreef Jasza het volgende:
Net Detroit-Utah gezien, spannende game
100-99 Utah.
Kobe had een hele fijne dunk over Duncan heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers gewonnen van de Spurs... wow... Ik weet dat de Spurs momenteel wat minder spelen, maar het was een uitwedstrijd voor de Lakers, dus wel knap.
Die hookshot van Turiaf over Duncan was ergquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef popolon het volgende:
Pistons ook lekker op schema, 4 van de 5 verloren.
Van de Jazz hebben ze al jaren niet gewonnen dus dat zat er een beetje in. Nu met Webber een beetje wennen, Billups is terug en dan weer een goede streak pakken.
[..]
Kobe had een hele fijne dunk over Duncan heen.
Tegen wie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:11 schreef J-Will het volgende:
Wie joint mij vannacht in mijn queeste J-Dubb een double double neer te zien zetten?
Normaal winnen we de laatste jaren wel regelmatig in Miami, vanavond natuurlijk niet. Beetje erg shorthanded.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:24 schreef Backdoorman het volgende:
ik ga wel kijken..heb een proefabonnementje lopen op canal + en vanavond waarschijnlijk voor het laatst...kwaliteit internet uitzendingen zijn best te doen dus vandaag laatste keer nba in mooi beeld ;-)
Miami - Indiana
begint om 1 uur
Ik heb het uit een redelijk betrouwbare bron, diverse media hebben het nu ook al uitgebracht als nieuwsquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:50 schreef J-Will het volgende:
Misschien vanavond alHij heeft al een volledige full-contact training achter de rug die zonder problemen verliep. Ik kan niet wachten.
Die andere O'Neal, Jermaine dus, wil trouwens weg bij de Pacers.quote:Shaq won't play for the Heat tonight
Shaquille O'Neal isn't ready to get back on an NBA court just yet.
Heat interim coach Ron Rothstein said today that O'Neal would not return from a 31-game absence tonight against the Indiana Pacers, and he will also not return Friday against the Philadelphia 76ers.
Rothstein said O'Neal will continue to take part in workouts every day until he's ready to return.
Dwyane Wade, who had a surprise birthday party on Wednesday, said he spoke with O'Neal Wednesday night and encouraged him to take his time.
'When he was leaving my party yesterday, because yesterday was his first day practicing with the team, he asked me, `Do you want me to come back?' '' Wade said. 'I was like, `No, man. You need at least another week.' I want to make sure that when he comes back he's ready. Right now, him coming back, he wouldn't be ready. He wouldn't be ready to run up and down and take the physical beating. He really needs to practice more with the team and get used to going up and down. That's the smart thing to do.''
The Heat faces the Mavericks on Sunday in the first of two Finals rematches this regular season, then takes on the Knicks at home on Monday. But it would seem more likely O'Neal would return on Jan. 24 in Indiana, giving him one more week to get back to full strength.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Shaq speelt niet hoor... als-ie niet hoeft, dan doet-ie het ook niet.
Hoorde net op tv dat het nog wel een week kan duren. Zal 'ie vast niet erg vinden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef J-Will het volgende:
hehe zit inderdaad wat in. Die man verdient 20 miljoen per jaar met de lamme hond uithangen. Weet er iemand trouwens hoe het zit met zijn fysieke gesteldheid?
Nou op de 4 ook niet lieve jongen. Dan missen we nog 2 starters ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:53 schreef J-Will het volgende:
alleen op de 4 geen duidelijke winst voor Miami
leuk idee voor in de playoffs straks trouwens, zo'n OP ofzo
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef popolon het volgende:
't Is dat er op donderdag eigenlijk altijd maar twee wedstrijden zijn ...
Clippers zouden echt gek zijnquote:The Indiana Pacers executed an eight-player swap Wednesday with the Golden State Warriors that netted them Troy Murphy, Mike Dunleavy Jr. and Ike Diogu. According to three NBA executives, the Pacers are now in talks to move Dunleavy to the Los Angeles Clippers for dynamic swingman Corey Maggette. Indiana has been after Maggette since last season when they were looking to trade Ron Artest.
't Is op TNT, in de VS dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef J-Will het volgende:
Het wordt tijd dat ESPN eens inschakelt. Straks mis ik verdeurie de meest productieve minuten van Williams. Die scoort namelijk altijd in de eerste 5 minuten ofzo
Ja, lachwekkend gezicht inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
't Stadion zit nog niet eens half vol. Miami supporters.![]()
Raar, zeker nu ze een ring in Miami hebben komt het publiek niet opdagen.quote:
Dat doe ik al een hele tijd, die kan z'n bek niet houden. En alles met dezelfde irritante toon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik haat die speaker nu al.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef popolon het volgende:
Doleac 4 op 4.
De wereld gaat naar de klote.
Hoor je het verschil niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:18 schreef J-Will het volgende:![]()
Ik vind die omroeper van Miami niet veel irritanter dan "CHAUNCEY!!!!! B-B-B-B-B-B-BILLUPS!!!!!!!!"
Ja kom op hé, ik verdedig hem nog beter.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:11 schreef popolon het volgende:
Doleac 4 op 4.
De wereld gaat naar de klote.
ach ja, lang leve de commercie he...een van de redenen dat ik voetbal nog steeds leuker vind om te kijken. Basketbal is wel tof, maar meer vanwege de mooie flitsende acties. Die hele poppenkast eromheen + commercie hoeft van mij niet zo nodig...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:28 schreef J-Will het volgende:
Pff ze moeten echt minder time-outs toe gaan laten. Zo vermoeiend vind ik dat!
Mavs speelden erg sterk. Jammer, maar ja... Ik had niet echt gerekend op een Wquote:Op vrijdag 19 januari 2007 05:25 schreef popolon het volgende:
Mavs lopen sterk uit in de derde tegen de Lakers, jammer.
Je kunt ook te vroeg pieken... Mavs lijken net als vorig jaar... Suns lijken wel erg sterk, maar ja, dat leken ze vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:31 schreef popolon het volgende:
Ik wou dat de Pistons een goede coach hadden.![]()
Mavs lijken oppermachtig nu, maar dat was Detroit ook precies een jaar geleden. Niks aan de hand dus.
NO WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:35 schreef popolon het volgende:
Bynum ruilen voor Nazr?
Ligt het wel aan de coach, vorig jaar rond deze tijd een véél beter record. Nog een paar leuke spelers erbij zelfs en het verlies van Ben ligt niet aan de coach.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:00 schreef popolon het volgende:
Webber en Maxiell zijn de beste spelers, wat een drama weer.
Can we get a REAL coach please? Iemand die de boel op de rails kan zetten ofzo?
Eh jawel, daar zijn bijna alle Piston fans het over eens hoor.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ligt het wel aan de coach, vorig jaar rond deze tijd een véél beter record. Nog een paar leuke spelers erbij zelfs en het verlies van Ben ligt niet aan de coach.
quote:Pacers' O'Neal may be dealt
Friday, Jan 19, 2007 12:14 pm EST
Jermaine O'Neal
Getty Images
Informed sources near the Indiana Pacers situation suggest that Jermaine O'Neal may be a lot closer to being dealt than even he will admit. A few weeks ago, O'Neal announced that if he could not get the Pacers turned around, maybe it was time for him to go.
That seems very likely to happen this summer, although a handful of GM's and scouts say it could happen before next month's trade deadline. One source hinted that the Denver Nuggets' Marcus Camby or even the Sacramento Kings' Brad Miller could be parts of a package involving O'Neal.
McDyess een reller!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:11 schreef Backdoorman het volgende:
wat een dwaas joh die mcdyess..geeft zonder reden ff een beuk en dan uit ze dak tegen KG....detroit is en blijft een asoploeg en het rellenteam van de nba he![]()
![]()
Erg goede speler , had hem er graag bij gehad. Pacers zijn er nooit echt in geslaagd iets rondom hem op te bouwen. Start from scratch, misschien wel beter ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet nooit zo goed van ik van Jermaine O'Neill moet denken... De Pacers zouden wel goede draft picks en aflopende contracten voor hem moeten kunnen vinden. Sinds de Palace Brawl is het allang niet meer goed gegaan voor de Pacers. Dit is een mooie kans om opnieuw te beginnen.
80- 90% van dat team is al weg. O'Neal moet zeker blijven, vind ik dan. Jammer genoeg zijn niet veel fans het met me eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik weet nooit zo goed van ik van Jermaine O'Neill moet denken... De Pacers zouden wel goede draft picks en aflopende contracten voor hem moeten kunnen vinden. Sinds de Palace Brawl is het allang niet meer goed gegaan voor de Pacers. Dit is een mooie kans om opnieuw te beginnen.
Weinig bijzonders. Het publiek nam na een tijdje niet eens meer de moeite om hem uit te fluiten.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:15 schreef F1Bas het volgende:
Gezellig, straks Artest weer in Detroit.
't Is wat vroeg he?quote:Op zondag 21 januari 2007 09:08 schreef Jasza het volgende:
Detroit lijkt er weer iets beter in te komen, tevreden met Webber Popo?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 03:37 schreef BitetheBullet het volgende:
Miami gooit het bijna nog weg, maar met wat snelle passes en 2 bizarre driepunters redt J-will de dag![]()
Het ging erom dat ze elkaar niet raakten deze keer...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:28 schreef Colplay het volgende:
KG en Davis vannacht al weer terug, maar wel verloren van Utah, dat er weer vier op rij gewonnen heeft. Karl heeft wel een punt dat de schorsingen van KG en McDyess wel erg kort zijn in vergelijking met die van Anthony e.d. De ruzie was ongeveer hetzelfde, maar alleen kwam er nu geen massale vechtpartij. Dus als het verder niet uit de hand loopt kun je gewoon slaan en slechts 1 wedstrijd krijgen...
Deng en Gordon?? mm ik weet het niet hoor. Ik vind Deng zich echt beestachtig ontwikkelen. Ik zou zeggen 1st pick NY, Tyrus Thomas en Pj Brown en Gordon + cash voor Miller en Gasol, maar goed ik weet niet of memphis dat wil. alhoewel met 1st pick en hun eigen 1st picks kunnen ze wellich Durant en Oden uit de draft halen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:15 schreef J-Will het volgende:
Onze coach wil dat wij ook zo spelen. Op snelheid en conditie je tegenstander overrompelen. Helaas stelt ons fgp ons niet in staat veel wedstrijden te pakken
Trade zou best leuk zijn, en ik zou haast bang worden van de Bulls zo
Die wedstrijd kan wel eens bepalen wie de Western Division gaat pakken en dat is niet onbelangrijk want dan loot je Minni ipv de Lakers of de Nuggetsquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:14 schreef Colplay het volgende:
Ja Nash is echt super. Heb Phoenix in de voorbereiding in Keulen zien spelen, toen vielen ze nog een beetje tegen. Ga 14 maart naar Dallas-Phoenix, dus ben erg benieuwd hoe ze dan spelen.![]()
Hinrich wordt ook genoemd maar 't blijven geruchten. Denk dat Gasol gewoon blijft.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:02 schreef Robertje het volgende:
Trade rumor
Ben Gordon and Luol Deng for forward Pau Gasol as part of a conversation between the Bulls and Memphis Grizzlies.
Die speelt ook niet al te geweldig de laatste tijd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Robertje het volgende:
Zelfs Wallace wordt genoemd.
Ben hadden ze lekker in Detroit moeten laten, maar ja die waren zo slim om niet op zijn idiote salaris-eisen in te gaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Die speelt ook niet al te geweldig de laatste tijd.
Jep, vanaf de bank.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef PirE het volgende:
Shaq krijgt waarschijnlijk vandaag wat speelminuten tegen de Pacers.
Maxx is een tweedejaars, krijgt dit seizoen al redelijk wat tijd. Nazr wordt binnenkort getrade.quote:Op donderdag 25 januari 2007 03:14 schreef Jeroen_M het volgende:
popo wat is er aan de hand met maxiel en nazr? c-web als vaste 5? (viel me net voor 't eerst op, heb al een tijd geen pot van motown gezien)
Tegen de Bobcatsquote:Op donderdag 25 januari 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Maxx is een tweedejaars, krijgt dit seizoen al redelijk wat tijd. Nazr wordt binnenkort getrade.
En C-Webb laat zien dat ie ook in Detroit van waarde kan zijn.
En alle starters nu in de dubble cijfers, Piston basketball baby.
Al twee keer van verloren.quote:
Waarom speelt J-max zo weinig deze wedstrijd. Zie die kerel graag spelen. Bovendien worden ze dike outrebouded vanavond. En zelfs die ouwe Dale Davis speelt nog meer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 03:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Maxx is een tweedejaars, krijgt dit seizoen al redelijk wat tijd. Nazr wordt binnenkort getrade.
En C-Webb laat zien dat ie ook in Detroit van waarde kan zijn.
En alle starters nu in de dubble cijfers, Piston basketball baby.
Vraag het Flip, de enige echte zwakke schakel in Detroit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 03:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Waarom speelt J-max zo weinig deze wedstrijd. Zie die kerel graag spelen. Bovendien worden ze dike outrebouded vanavond. En zelfs die ouwe Dale Davis speelt nog meer.
OT in Miami trouwens.
Echt nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 03:39 schreef Jeroen_M het volgende:
Kapono voor de game winner. Jammer jongens.
Maandag tegen NY was GP goed voor een double-double, onder meer met 13 assists. Dus denk dat hij daar afgedwongen heeft dat hij nu op het veld naast Wade mocht blijven staan om het spel te verdelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef J-Will het volgende:
Op een board van Ira Winderman, die verslag doet over Miami, is iedereen het er over eens dat die Rothstein een zaadcoach is. Jason Williams 9 assists en dan in crunch niet laten spelen. En kom nu niet aan dat GP beter is, ook niet in verdediging. Laatst tegen Dallas speelde Jason goeie D tegen een heel wat betere tegenstander, ook in de laatste minuten.
Zeker, ik vind als neutrale toeschouwer Phoenix een schitterend team, vooral Nash. Die wordt wéér MVP als hij zo doorgaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef jpg97 het volgende:
Shawn Marion is ook toppie, evenals Raja Bell en Boris Diaw!
Phoenix FTW!
Ja ik kijk ook het liefst naar Phoenix, sinds de tijd van Charles Barkley alquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeker, ik vind als neutrale toeschouwer Phoenix een schitterend team, vooral Nash. Die wordt wéér MVP als hij zo doorgaat.
Bij mij is Dallas mn neutrale team dit jaar. Nowitzki is en blijft een held en Harris en Howard ontwikkelen zich echt beestachtig, ik hoop dat de Mavs de Finals winnen dit jaar. Behalve als ze tegen de Bulls of Pacers spelen dan...maar ik acht de kans groot dat het de Pistons, Wizards of Heat (die komen wel weer boven zeilen wanneer shaq uitgerust terugkeerd)quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook het liefst naar Phoenix, sinds de tijd van Charles Barkley al
Ik ben erg benieuwd hoe de Heat het gaan doen. Hoop dat ze weer uit het oosten komen, maar heb mijn twijfels. De vraag is natuurlijk of O'Neal helemaal fit uit die operatie komt en of hij in de play-offs het weer kan brengen. Zo, GP en Shaq zijn natuurlijk weer een jaar ouder en dus nog wat langzamer, wat vooral aan hun defense te merken zal zijn. Bovendien hadden veel spelers vorig jaar echt iets te bewijzen. Nu ze kampioen zijn en die ring hebben is die drive misschien minder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef J-Will het volgende:
Ik denk dat de Heat of de Pistons het worden. East stelt gewoon niet zoveel voor en ik vind Miami eigenlijk niet slechter geworden. De toegevoegde waarde van Kapono dit jaar, is groter dan het verval van Shaq dat voort blijft duren. In de playoffs weet je dat hij er weer staat. Zelfde geldt voor Zo, Payton en Walker. Die laatste twee hebben vorig jaar al laten zien dat ze best een winnaarsmentaliteit hebben. Williams is altijd goed in de playoffs, was hij bij Memphis ook al
DIe lappendeken die hij op die foto aanheeftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 05:25 schreef popolon het volgende:
F1Bas, wist jij dit trouwens:
Nederlands beste ooit in de NBA.
Kwam het net tegen. Nooit gelezen in de Nederlandse pers.
Eng shirt he?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:23 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
DIe lappendeken die hij op die foto aanheeft![]()
Ja had het toen wel gelezen ja. Maar dat shirt kan echt nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 05:25 schreef popolon het volgende:
F1Bas, wist jij dit trouwens:
Nederlands beste ooit in de NBA.
Kwam het net tegen. Nooit gelezen in de Nederlandse pers.
Komt ook niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Arenas heeft het nog niet te pakken vanavond.
Die stream is idd offlinequote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:37 schreef J-Will het volgende:
Stream van Miami werkt niet, heb jij er één BitetheBullet?
dan maar deeeeeeeee-troit basket-ballll
Is 'ie net op tijd om in de All Star game te starten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:51 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq weer terug in de starting line-up!
Kidd komt. Gerucht.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:57 schreef J-Will het volgende:
J-Will uit de starting line-up. Rothstein is officieel de weg kwijt.
Ik denk dat hij dan gewoon een wedstrijd rust neemt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:57 schreef J-Will het volgende:
J-Will uit de starting line-up. Rothstein is officieel de weg kwijt.
hoopshype.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:59 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Voor wat dan? Williams, Walker en een paar knikkers![]()
?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:03 schreef J-Will het volgende:
Hoop niet dat hij rust, dan ben ik voor niks wakker. Kidd naar Miami zou niet erg zijn, Williams speelt niet mooi naast Wade.
Dat is dan nog tegen het "hotte" Washington, niet 38 punten in een kwart weggeven tegen de Niksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:45 schreef popolon het volgende:
Ik weet hoe het voelt.
Pistons prutstime op dit moment.
Detroit is dit jaar heel wat minder, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef popolon het volgende:
Dat overkwam Detroit dus ook vorig jaar en die fout maken ze niet nog een keer.
Flying below the radar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Detroit is dit jaar heel wat minder, dat is heel wat anders
SA vind ik dit jaar gewoon tegenvallen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:39 schreef J-Will het volgende:
Na een seizoen wat de Suns nu draaien is alles behalve een kampioenschap een domper. Terwijl een finaleplaats in de Western ook heel knap is. Maar de verwachtingen zijn gewoon te hoog denk ik, je kunt alleen maar tegenvallen. Ik zie Dallas en San Antonio dan ook als grotere kanshebbers omdat zij veel minder 'last' hebben van het in de schijnwerpers staan. En vooral San An heeft ervaring en defence.
Iddquote:Op zondag 28 januari 2007 12:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
SA vind ik dit jaar gewoon tegenvallen.
Geen last van, het is een soepele stream..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:08 schreef Colplay het volgende:
Hebben jullie ook dat het beeld steeds weg valt of ligt dat aan mijn internetverbinding?
Ik vind er echt geen zak aan, maar dat zal aan mij liggenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef popolon het volgende:
Die nieuwe Nike commercial is zo stoer, echt geweldig.![]()
Super filmwerk, perfecte muziek.
Check it out
Na het intro komt er een link met ''View TV spot'.
Sweeeeeeet. Gevonden.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:29 schreef F1Bas het volgende:
Kut, ik wil ESPN zo zien. Pacers@Detroit.
Ik wilde net zeggen dat het op O-TSN uitgezonden wordt..quote:
Detroittttt basketballllllllquote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef Djensen het volgende:
Ik snap nu, binnen een paar minuten al, waarom mensen die omroeper van Detroit vervelend vinden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |