Cleveland of Denver.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 05:57 schreef bassieVL het volgende:
Voordat ik terug ga komen nog op bezoek bij de Supersonics:
Cleveland
Milwaukee
Denver
Minnesota
LA Clippers
Zit er nog een tegenstander tussen die de moeite waard is? De wedstrijd tussen de Sonics en Knicks was niet al te denderend.
Dan zit je nog goed, Sonics hebben al jaren last van een niet uitverkocht stadion. Waren zelfs bijna uit Seattle vertrokken een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:12 schreef bassieVL het volgende:
De officiele prijzen varieren van $10 - $2000 (courtside).
Stiekem kun je het ook, met veel mindere kwaliteit, via internet bekijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:51 schreef RedemptioN het volgende:
ik zou het heel graag willen kijken...maar wat kost het extra, op sport 1 ofzo? of via de satelliet? (heb ik niet)
kunnen ze het niet op een normale kabel zender uitzenden ;/
idd gewoon ff tvu player intypen bij google, windows media player 10 of 11 installeren op je computer en voila: elke avond live nba!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stiekem kun je het ook, met veel mindere kwaliteit, via internet bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
Makkelijk: Gratis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef Djensen het volgende:
Webber zit helaas al diep in de winter van zn carierre, ik vind het raar dat Detroit hem gekocht heeft..
Wat voor contract gaat ie krijgen/heeft ie gekregen dan?quote:
Minimum contract, iets van 800.000 dollar voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef Djensen het volgende:
[..]
Wat voor contract gaat ie krijgen/heeft ie gekregen dan?
Het enige wat hij meebrengt is ervaring waar wat jonkies zich aan kunnen optrekken..
Poe, wat moeten we hier nu van denkenquote:PACERS MAKE 8-PLAYER TRADE WITH WARRIORS
Indianapolis, Jan. 17, 2007 -- The Indiana Pacers announced Wednesday an eight-player deal with the Golden State Warriors. The Pacers received from the Warriors forwards Mike Dunleavy, Troy Murphy, Ike Diogu and guard Keith McLeod in exchange for forwards Al Harrington and Josh Powell and guards Stephen Jackson and Sarunas Jasikevicius.
“We feel we made a pretty significant trade for the franchise that will be good for both teams,” said Pacers President of Basketball Operations Larry Bird. “Trades are always painful because you give up players you like, but in this case, we think it’s a good trade that works for both teams. We feel the players we got will make a significant difference in the franchise.”
The 6-9, 230-pound Dunleavy is in his fifth season out of Duke. In 39 games with the Warriors this season he averaged 11.4 points per game. Murphy, a 6-11 six-year veteran from Notre Dame, has played in 26 games, averaging 8.9 points per game. Diogu is in his second season out of Arizona State and is averaging 7.2 points per game in 17 games. McLeod, in his fourth season out of Bowling Green, has played in 26 games, averaging 5.3 points per game.
Jackson was in his third season with the Pacers and played 37 games, averaging 14.1 points. Harrington was in his second stretch with the Pacers after being acquired in a trade from Atlanta, Aug. 23, 2006. Harrington had played in 36 games and was second on the team in scoring at 15.9 points per game. Jasikevicius, in his second season with the Pacers, played in 37 games, averaging 7.4 points per game. Powell was acquired in a trade with Dallas, July 24, 2006 and played in just seven games, averaging 1.7 points per game.
The players acquired from Golden State will not be in uniform Thursday night when the Pacers play at Miami. They are expected to be in uniform when the Pacers host the New York Knicks Saturday night in Conseco Fieldhouse.
Ik zou KG ook even gaan checken hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Cleveland of Denver.
Ik zou voor de Cavs gaan, een legende in de maak kun je dan zien.
Wolves spelen er goed de laatste tijd. En KG is een (toekomstig) hall of famer dus ja, ook Minnesota.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:46 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik zou KG ook even gaan checken hoor![]()
Mijn eerste reactie is dat dit een zeer slechte trade voor Indiana is, ze geven veel betere/athletischere weg. Het enige voordeel is misschien dat met een lompe forward als Troy Murphy, O'Neal wat minder belast wordt en dus minder blessures krijgt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Poe, wat moeten we hier nu van denken![]()
Vanaf augustus ga ik in LeBron country wonen, dus ik moet KG ook nog maar eens aan het werk zienquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Wolves spelen er goed de laatste tijd. En KG is een (toekomstig) hall of famer dus ja, ook Minnesota.
Het is toch een redelijke heads-up deal? Overzicht genoegquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:05 schreef popolon het volgende:
Ik weet te weinig van de Pacers om over zo'n onoverzichtelijke deal wat nuttigs te zeggen.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:08 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vanaf augustus ga ik in LeBron country wonen, dus ik moet KG ook nog maar eens aan het werk zien![]()
Nu moet ik natuurlijk ook toegeven dat ik geen Pacer-wedstrijden kijk. Maar Al Harrington was toch wel een zeer gewilde speler afgelopen seizoen, terwijl Murphy en Dunleavy vooral bekend staan om hun te grote contracten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef popolon het volgende:
[..]
en BtB: Ik kijk de Pacers gewoon nooit, ook de stats etc niet. Weinig interesse.
Valt mee hoor. Jackson = Artest 2. Harrington valt tot nu toe gewoon tegen. Alléén Jasikeviscius begon steeds beter te spelen. Powell speelde nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:04 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie is dat dit een zeer slechte trade voor Indiana is, ze geven veel betere/athletischere weg. Het enige voordeel is misschien dat met een lompe forward als Troy Murphy, O'Neal wat minder belast wordt en dus minder blessures krijgt.
Waar kijk je datquote:Op donderdag 18 januari 2007 04:01 schreef Jasza het volgende:
Net Detroit-Utah gezien, spannende game
100-99 Utah.
Kobe had een hele fijne dunk over Duncan heen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers gewonnen van de Spurs... wow... Ik weet dat de Spurs momenteel wat minder spelen, maar het was een uitwedstrijd voor de Lakers, dus wel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |