Welterusten!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
* Kaleddis trekt het niet meer en gaat pitten
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:12 schreef Kaleddis het volgende:
* Kaleddis] trekt het niet meer en gaat pitten[/me]
![]()
snurken, blazen, diep ademen en Brian met NLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:13 schreef Mr_Baus het volgende:
humor als je wat gedronken hebt/aangeschoten bent en je zet nu het geluid van alle 4 de streams open.. raarrrrrrrrr
hee die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:15 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: kan er ook een ander kleurtje ? ipv rood ?
gemeente: "Je krijgt geen uitkering meer"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
Natas: ik moet een shakie maken. Ga jij dat doen?
Schoonmaakster: Ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Natas: Jawel!!
![]()
drugsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:25 schreef blomst het volgende:
akdoeken zijn op zeker, ik hoor Brian alleen maar zijn neus optrekken
ja , maar dan net iets andersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:49 schreef Danny het volgende:
[..]
gemeente: "Je krijgt geen uitkering meer"
Natasia: "Jawel!!!"
zoiets?
Nog meer openstaande facturen?quote:09:43 - "Waar is de krant?"
Ilona heeft wat te klagen: “Ik heb al vier dagen geen krant meer gezien!” Yvonne weet te vertellen dat er wat problemen zijn met de bezorging, maar daar heeft Ilona geen boodschap aan: “Dan gaan ze hem maar halen! Ik wil wel bijblijven!” “Je kan ook op internet kijken”, aldus IT-er Nathanael. Maar nee, niks internet, Ilona wil de krant. Dus dat!
hmmm, ik begin me inmiddels te irriteren aan joep, wat een kindje is die gast zeg, hopelijk gaat ie weer bijdehand doen tegen natasia die hem vervolgens in elkaar beukt, en dan natasia naar huis en joep huilenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:18 schreef bosb het volgende:
lol@ huub en lesley....
Jeemineetje ... betrappen we hier Bart op kraaltjes-en-spiegeltjes gedrag? ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef mootie het volgende:
Maar Sil rijdt motor, dat doet Bart niet eens @@
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Jeemineetje ... betrappen we hier Bart op kraaltjes-en-spiegeltjes gedrag? ...![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
het is een week vol openbaringen voor ilona;
eerst komt ze erachter dat streamers brieven kunnen lezen, en dan nu weer dat we telefoongesprekken kunnen horen.!
Straks ontdekt ze nog dat sinterklaas niet bestaat.![]()
Huh???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
het is een week vol openbaringen voor ilona;
eerst komt ze erachter dat streamers brieven kunnen lezen, en dan nu weer dat we telefoongesprekken kunnen horen.!
Straks ontdekt ze nog dat sinterklaas niet bestaat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |