nee, 'kblijf nog even, NL vs Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
ik ga een heel bloederige film kijken (apocalypto) en dan ook duimen. welterusten allemaal!
duimsequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
ik ga een heel bloederige film kijken (apocalypto) en dan ook duimen. welterusten allemaal!
Duim zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[me ] tekst [/ me]quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
weet iemand hoe ik rode letters in deze tekst krijg?
Same herequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Shit, was ik nou net maar naar bed gegaan, toen iedereen er in lag...
ah, ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
ik ben de = vergeten.....
[me =] tekst [/ me]
Die tags moeten wel zonder spaties zijn hèquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:57 schreef Sug4r het volgende:
[me =] test [/ me]
Ik kon het natuurlijk niet zonder spaties doen.... dan zagen jullie nog niet hoe ik t deed (tenzij je die post dan gequote had, dan weer wel)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:59 schreef tipsch het volgende:
Ik heb em te pakken! de spaties zijn overbodig en na de = komt dan je naam (optioneel). dank Leandra!
oh ja, trickyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon het natuurlijk niet zonder spaties doen.... dan zagen jullie nog niet hoe ik t deed (tenzij je die post dan gequote had, dan weer wel)
TerugVindPost: als je ergens post komt het in je MyAT (My Active Topics) te staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:59 schreef Kaleddis het volgende:
Nou we toch bezig zijn, wat is dat tvp toch steeds![]()
Thanks, maar dan snap ik F04 nog steeds niet met z'n tvp's in elk topicquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:01 schreef Missy_1974 het volgende:
terug vind post
edit: hee niet opeens de vraag weghalen, wat is tvp
Thnxquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:00 schreef tipsch het volgende:
* tipsch]vindt Leandra een leuke fokker[/me]
ik zie nu wat je bedoelt, interessante "bug"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik kan alleen nu niet in een actiezin antwoorden want dan raakt ie meestal in de war
* Leandra test het uiteraard toch nog even
Laat ik dat nou gelukkig net ff niet gehoord hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zei Brian nou écht dat ie getriggerd is door de hand van God ????
Verdomd ... ik geloof echt dat hij dat zei!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ik dat nou gelukkig net ff niet gehoord hebben![]()
[god=Stijn]...[/god]quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Verdomd ... ik geloof echt dat hij dat zei!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |