Truste Soniquequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef Sonique het volgende:
Truste allemaal..
Dat zei ik. Als je naar niveaus gaat refereren, herpost die dan even aub., is niet een methode die ikzelf hanteer tijdens het kijken en ben dat al vergeten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat stemming maken heeft wat dat betreft niet veel effect meer. Was het eerst nog handig voor het spel, Natasia zit vast in haar niveau 3, iets waar NL geen gebruik van zal maken om als spel element te gebruiken.
De buffer die Natasia verzorge is grotendeel weggevallen door haar problemen thuis, ze kan elk moment vertrekken en maakt het aanleggen van een buffer dus heel onzeker.
De meerderheid van 'hun kamp' staat idd op losse schroeven, dat is ook de reden dat NL naar Huub toe trekt. MEt nena, Ilona en Sylvia zal dat sterker worden.
Oh gelukkig, is dat het..... ik dacht al dat het was omdat Bart al in bed lag... alsof er beneden geen mensen in bed liggen.quote:
Aha ! Daar had ik nog niet aan gedacht. Loopt dat automatisch met je site ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er niet gesproken wordt zet ik ze allemaal aan, dat is 5. en 0 is uit
wow inderdaad, ze slapen allemaal al!??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk hè...... het is natuurlijk wel saaier zonder drank, maar stiekem ben ik er toch dankbaar voor.
Ligt iedereen een stuk vroeger in bed
Nee huub toch nog niet, of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
wow inderdaad, ze slapen allemaal al!??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aha ! Daar had ik nog niet aan gedacht. Loopt dat automatisch met je site ?
Ze liggen iig allemaal in bed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
Bart en Brain nog niet, ze liggen wel in bed en... Brain heeft het weer eens over Nenaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie dat Bert en Briaan in bed nog aan het napraten zijn,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee huub toch nog niet, of heb ik iets gemist?
Wat een heerlijk stuk frustratie weer hè..... en zo zielig: hij mag er niet meer op en dus is zij een trut.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:22 schreef Sug4r het volgende:
Bart en Brain nog niet, ze liggen wel in bed en... Brain heeft het weer eens over Nena
Volgens mij gaat het allemaal puur over het pokerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk stuk frustratie weer hè..... en zo zielig: hij mag er niet meer op en dus is zij een trut.
ja inderdaad...triest figuur is hetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een heerlijk stuk frustratie weer hè..... en zo zielig: hij mag er niet meer op en dus is zij een trut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |