Moet die Bart verkassen naar een gevangenis en dan weten dat een goois paardentrollie hem niet meer wilquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
Bart zegt dus eigenlijk dat je in ee cel het beter hebt'dan in het huis 'daar heb je nog privacy'
Wat de oprechtheid van het 'natasia verhaal' niet ten goede doet...
De peiling is klaar wat NL betreft, hij weet genoeg...
Bart liegt...
Maakt me niet uit, maar ze heeft me niet te behandelen alsof ik tegen zo'n negroïde takkewijf ben, alsof het om de kleur gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Weet je nou nog niet dat day pro nasty is![]()
Er wordt hier zoveel off topic gepost (zie bvb je eerdere posts richting Hidiho), dat stoort mij ook en daar trekt ook niemand zich iets van aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar het is off topic en je gebruikt de we vorm, dat stoort me
Idd..... als 1 van die 3 meelopers zich heel makkelijk laat manipuleren dan is het Natasia wel, met Brian als goeie 2de en Bart denkt dat ie adjunct-directeur is dus die als 3de.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
Stemming maken. Satanael heeft haar daar al flink voor gebruikt tot dusver door goed te voeden. Satanael raakt met haar vertrek een van zijn beste buffers kwijt. De vanzelfsprekende meerderheid van hun kamp verdwijnt met haar vertrek en dat is een spelmiddel (een zekerheid) die hij bovendien gaat verliezen.
Belangrijker is toch echt dat het andere kamp Satanael simpelweg niet trekt.
Jullie ??? oh wat leer ik veel van je, bedanktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
jullie zien echt the bigger picture niet heh?? sommige hier kijken echt met Big Brother ogen naar dit concept![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar ze heeft me niet te behandelen alsof ik tegen zo'n negroïde takkewijf ben, alsof het om de kleur gaat.
Ik was ook zwaar anti-monique bij BB6.
Aandacht willen hebben en keihard roepen dat ze hun kindjes zo missen, dat is mijn hele punt, blank of zwart.
wie de schoen past..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jullie ??? oh wat leer ik veel van je, bedankt
heb je niets beters te melden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:07 schreef Suikeroom het volgende:
jullie zien echt the bigger picture niet heh?? sommige hier kijken echt met Big Brother ogen naar dit concept![]()
Ik mocht je er toch op aanspreken ? Ook al maak ik me er zelf schuldig aan ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel off topic gepost (zie bvb je eerdere posts richting Hidiho), dat stoort mij ook en daar trekt ook niemand zich iets van aan.
En de 'we' vorm is gewoon een uitdrukking, bedoel daar verder niks mee.
Dat stemming maken heeft wat dat betreft niet veel effect meer. Was het eerst nog handig voor het spel, Natasia zit vast in haar niveau 3, iets waar NL geen gebruik van zal maken om als spel element te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stemming maken. Satanael heeft haar daar al flink voor gebruikt tot dusver door goed te voeden. Satanael raakt met haar vertrek een van zijn beste buffers kwijt. De vanzelfsprekende meerderheid van hun kamp verdwijnt met haar vertrek en dat is een spelmiddel (een zekerheid) die hij bovendien gaat verliezen.
Belangrijker is toch echt dat het andere kamp Satanael simpelweg niet trekt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:12 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat trouwens met je avatar HiDiHo ? Hij telt op, naar wat ? Waarvoor ?
Precies LS! En dan een ander de schuld geven dat ze haar kindjes niet kan zien omdat ze die 12 uur niet krijgt. Ze vergeet dat die 12 uur er voor hun allemaal maar 3 keer is en er echt voor noodgevallen is. Als ze echt zo'n goede moeder is, was ze nooit bij haar kinderen weggegaan voor alleen haar eigen idealen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar ze heeft me niet te behandelen alsof ik tegen zo'n negroïde takkewijf ben, alsof het om de kleur gaat.
Ik was ook zwaar anti-monique bij BB6.
Aandacht willen hebben en keihard roepen dat ze hun kindjes zo missen, dat is mijn hele punt, blank of zwart.
Als er niet gesproken wordt zet ik ze allemaal aan, dat is 5. en 0 is uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:14 schreef ron1970 het volgende:
Wat 5, er zijn er maar 4?
ja zo kan Nena hem zien toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
Staat Brian nou beneden te douchen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |