mits geil..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bier & Tieten?
Elisha is veel knapper met bruin haar!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Die rechtse doet me aan (de lelijke versie) van Elisha Cutberth denken.
Ze is lekkerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef HAL9000S het volgende:
Die rechtse doet me aan (de lelijke versie) van Elisha Cutberth denken.
hahah ik wis daj den foto van fok haddenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef 9christensen het volgende:
zowwww
dit plaatje deed me besluiten dit topic nog even open te latenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Wat kunnen die wijven zuipen.Oke nog maar een rondje dan.
nee, slotje graag!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:21 schreef de_ijscoman het volgende:
nu gaan we toch wel voor die 300 posts toch?
godsamme watne hondquote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
hahah ik wis daj den foto van fok hadden
Ach.. tis toch een eikelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb hier een slowchat seal geplaatst, puur omdat de TS er toch nooit achter komt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:43 schreef Narkie het volgende:
rofl pantoffel remlof is een schoffel
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:43 schreef Narkie het volgende:
Herr rofl pantoffel remlof is een schoffel
Je hebt hem alleen niet klikbaar gemaakt, profeetje met het strakke reetje!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb hier een slowchat seal geplaatst, puur omdat de TS er toch nooit achter komt.
Doh. Nu wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je hebt hem alleen niet klikbaar gemaakt, profeetje met het strakke reetje!
Meer bier dan tietenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bier & Tieten?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:38 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maak er is verandering in dan..
Maisnon?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:12 schreef Maisnon het volgende:
Ja sorryEn ik had ze eerst nogwel naar C:/Fotos/Geileberen/Biogarde/ gelinkt maarja, toen deden ze het natuurlijk niet
nee... 100kb maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef Maisnon het volgende:
hey je bedoelt mn avatar, hoezo mag toch zo groot zijn?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
Wilde ik net een wit voetje gaan halen door je te verlinken..
Die deerne rechtsonderquote:Op maandag 15 januari 2007 22:53 schreef crossover het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/upload/070112_104871_modseal_slowchat.jpg]afbeelding][/url]
...een topic openen en dan vervolgens nooit meer in het eigen topic komenOK en nu?
Daarom leek het me wel leuk om zelf een topic te openen, en er vervolgens nooit meer in te kijken.Leuk cross! En hoe kunnen we controleren dat jij daar nooit meer in kijkt?
Uh, niet, maar bij deze leg ik een eed af.
Ik lees dit topic alleen als het gesloten wordt VOOR het de 300 reacties behaald heeft.En wat is het doel
Mijn nieuwsgierigheid tarten.
DUS ZORG DAT DIT TOPIC DE 300 HAALT!
Het hoeft niet snel te gebeuren, des te meer kans is er dat er gebaggerd wordt.
Succes en ik hoop dat ik dit nog ooit kan lezen.
Verder wil ik dit jullie nog meegeven:
[afbeelding]
Veel plezier!
Dat plaatje circuleert alweer een jaar of twee hier rond, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die deerne rechtsonderWat een leuk hoofd
ORLY?!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat plaatje circuleert alweer een jaar of twee hier rond, volgens mij.
Als je je tieten post hebben ze hier een hoop voor je over.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef angelfist het volgende:
Hebben jullie voor mij( 26, vrouw) ook een l foto van een leuke man, ik zit hier de hele tijd naar die vrouwen te kijken en bdat interesseert me niet echt...
Ook geen mooie mannen trouwens, mogen best een beetje fout zijn.
Bier geen bezwaar overigens.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef angelfist het volgende:
Hebben jullie voor mij( 26, vrouw) ook een l foto van een leuke man, ik zit hier de hele tijd naar die vrouwen te kijken en bdat interesseert me niet echt...
soort zoekt soort he ;')quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef angelfist het volgende:
Ik zei een BEETJE fout!!!
Dit is vies. en bier mag, hoeft niet.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef angelfist het volgende:
Kijk maar op de vorige paginaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef angelfist het volgende:
dus jij hebt geen piemel meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:58 schreef angelfist het volgende:
onze hond deed dat vroeger ook wel eens!
De mijne is te huurquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef angelfist het volgende:
Ik heb trouwens nooit een piemel gehad.
and uncentralized to speed things upquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
en weer een post dichter bij de 300
verkapte-teeveepee-post!!111!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
OK, ik post hier nu 1 keer en kom nooit meer terug.
bijnaquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:00 schreef FrancesTheMute het volgende:
zijn we al bij de 300
Ga maar even. Je hebt mijn zegen, zoon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef FrancesTheMute het volgende:
zijn we der ahhaaaaal? ik moet zo plassen!
Maar vinden zullen we haarquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef superworm het volgende:
hoppakee, post 112. dat meisje moet te vinden zijn, anders gaan we wel een fok-zoekactie in duitsland starten. heb je met 2000 man heel duitsland doorzocht, zit ze in oostenrijk, wedden?![]()
Ligt er aan wat er in zit. Ik vertrouw het niet helemaal...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef angelfist het volgende:
goh, niemand?
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef angelfist het volgende:
Iemand een lekker stukje taart?
[afbeelding]
Ach, zolang je Spa Reine drinkt afterwards, kan je niks gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in zit. Ik vertrouw het niet helemaal...
Heyquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:06 schreef Neleos het volgende:
Hoi
Dan moeten we nog maar even flink doorbaggerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Die 300 posts he.. Die halen we nooit zo..
Hij lijkt een beetje op een coffeeshophouder uit Dordtquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef SignOff het volgende:
[afbeelding]
die doet me een denken aan een cartoon... volgens mij eendje uit de ducktales...
ff zoeken..
je vergeet de postzegelquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TheSorrow het volgende:
[[[/url]]
2 ^^^^^^^ in een vvvvvvv
[/url]]
ofzo
en jij mag hem gaan lijdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:26 schreef rakotto het volgende:
Biermeisjenog steeds niet gevonden? T__T We moeten een internationale uitzending organiseren!
et gaat ook niet om de inhautquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:05 schreef Zaktuig het volgende:
leuke topic start, foto is mooi, inhoud mist alleen een beetje.
altijd handig een vriendin met ingebouwde (of is het nu aangebouwde) airbagsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
2 ^^^^^^^ in een vvvvvvv
[afbeelding]
ofzo
die verkochten wij ook in de dierenwinkel. we noemden het als we het bestelden bullepees, maar verder gewoon stierenpik. Maar in m'n boerendorpje praten we dan ook meer ons moerstaal op z'n janboerenfluitjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef angelfist het volgende:
Hij at van die gedroogde dingen die je in de dierenwinkel kan halen, wij noemden dat bullepees, maar weet niet hoe het echt heet en weet ook niet of het echte piemels waren, maar dat zei mijn moeder altijd.
Ik heb trouwens nooit een piemel gehad.
Gatverdamme! (jeej wat gebruik ik dat woord vaak hier!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:45 schreef Maisnon het volgende:
Komop mensen, doe ook eens wat moeite zeg
[afbeelding]
Goed topic
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:50 schreef Renesite het volgende:
Dus dit topic moet eventjes volgetrapt worden?
welke lan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit hier op een lanparty en iemand voor mij zat net ook op fok, nu ben ik benieuwd wie het is...
wat een mooie! Hij ziet er trouwens wel uit alsof hij gewassen en geborsteld isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:57 schreef angelfist het volgende:
Toch mooie dieren hoor, die stieren!!
(mis alleen de hoorns)[afbeelding]
im on it!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Tezz het volgende:
kut man, nog steeds pas op pagina vier......pff dit gaat errug lang duren! Post anders wat tietenfoto's, dat trekt altijd mensen!
dat is een geheim...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef FrancesTheMute het volgende:
hey waar kan je zien hoeveel posts er in het topic staan?![]()
tja waar vind je die he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef sanni het volgende:
.....een topic starten over topic-starters die nooit terug komen in hun
eigen opgestarte topic'shoe vindy je die?
![]()
Layoutverneukert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:56 schreef Tezz het volgende:
En daar gaan we weer: baggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbaggerbagger.
Dit is natuurlijk verkapte tvp he.
geloof me, die wil je echt nietquote:
Klopt !quote:
Poepquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:00 schreef Tha-CheF het volgende:
noouhoou tis wel gewoon een lepel hoor
oep oep oep, snoep stinkt naar...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef angelfist het volgende:
Maar even serieus.
* Causa geeft Tezz er van langs.quote:
thank you. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:56 schreef Causa het volgende:
[..]
* Causa geeft Tezz er van langs.![]()
Zo okay?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo luitjes.
Ik vind het best fijn hier. Niks maakt wat uitquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:06 schreef angelfist het volgende:
Dat hoeft bij dit topic ook helemaal niet, want het gaat nergens over, vandaar dat ik er zoveel ben.
hier?quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:19 schreef angelfist het volgende:
Ik wete niet hoe ik een kloon moet maken...![]()
geeft niks, hier kan je lezen hoe dat moetquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:19 schreef angelfist het volgende:
Ik wete niet hoe ik een kloon moet maken...![]()
niet alweer in je neus gezeten hequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:13 schreef Tezz het volgende:
het is groen en het is geen kikker
Dankje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:15 schreef Originele_Naam het volgende:
zo dat wijf is lekker
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:45 schreef Maisnon het volgende:
Komop mensen, doe ook eens wat moeite zeg
[afbeelding]
Goed topic
omfgquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef angelfist het volgende:
Er staat steeds dat je iets kan doen onder een andere naam,maar geen idee hoe....
hmm interessant...vooral vanaf pagina 2 waar de schrijver voornamelijk uithaalt naar de islam. en dat manderijnen recept in het voorwoord!quote:
Caviaquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:24 schreef angelfist het volgende:
Jullie zijn niet aardig!!!
Nu moet ik mijn cavia gaan knuffelen om me weer enigszins mens te voelen!
toppiequote:
Ik had vroeger een afwijking naar miniquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:59 schreef angelfist het volgende:
Ook leuk al moet ik wel zeggen dat ik minder met hamsters heb(al zien ze er wel heeel lief uit, vooral die kleintjes!)
Ik fok vooral caafjes met krullen en meest in deze kleuren.
Ehhh, wij hebben vissoep gegeten, was ook lekker!
link naar een therapiegroep voor mensen die het niet kunnen verwerken dat dit topic straks opgehouden is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
Ik wil de discussie over en adoratie van de hamster niet afkappen, maar ik vind dat we langzamerhand best wel wat af kunnen gaan spreken over de lapo! Wie wil hem, wie krijgt hem en wat doen we er mee?
Jah, het topic is dan ook van een dermate hoog niveau he?quote:
ja, nu wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Jah, het topic is dan ook van een dermate hoog niveau he?
nee, jou post brengt het niveau naar universitaire hoogtes ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:56 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Jah, het topic is dan ook van een dermate hoog niveau he?
de jouwe ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
nee, jou post brengt het niveau naar universitaire hoogtes ?
touché mes amicequote:
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
nee, jou post brengt het niveau naar universitaire hoogtes ?
just checkin'quote:
Jij bent een soort van Zanger Bobquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Tha-CheF het volgende:
Ik had graag 2 grote friet met mayonaise,
uuuuuh 3 frikandellen
3 bamihappen
en nog een cola light alstublieft
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef Tha-CheF het volgende:
Ik had graag 2 grote friet met mayonaise,
quote:uuuuuh 3 frikandellen
quote:3 bamihappen
quote:en nog een cola light alstublieft
doe mij maar een uh...sappiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:53 schreef angelfist het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
[afbeelding]
De laatste twee, daar moet je het maar mee doen!!!
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft, van het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |