Ga maar even. Je hebt mijn zegen, zoon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:59 schreef FrancesTheMute het volgende:
zijn we der ahhaaaaal? ik moet zo plassen!
Maar vinden zullen we haarquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef superworm het volgende:
hoppakee, post 112. dat meisje moet te vinden zijn, anders gaan we wel een fok-zoekactie in duitsland starten. heb je met 2000 man heel duitsland doorzocht, zit ze in oostenrijk, wedden?![]()
Ligt er aan wat er in zit. Ik vertrouw het niet helemaal...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef angelfist het volgende:
goh, niemand?
Lekker lekker!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:23 schreef angelfist het volgende:
Iemand een lekker stukje taart?
[afbeelding]
Ach, zolang je Spa Reine drinkt afterwards, kan je niks gebeuren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in zit. Ik vertrouw het niet helemaal...
Heyquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:06 schreef Neleos het volgende:
Hoi
Dan moeten we nog maar even flink doorbaggerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef MutedFaith het volgende:
Die 300 posts he.. Die halen we nooit zo..
Hij lijkt een beetje op een coffeeshophouder uit Dordtquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef SignOff het volgende:
[afbeelding]
die doet me een denken aan een cartoon... volgens mij eendje uit de ducktales...
ff zoeken..
je vergeet de postzegelquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TheSorrow het volgende:
[[[/url]]
2 ^^^^^^^ in een vvvvvvv
[/url]]
ofzo
en jij mag hem gaan lijdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:26 schreef rakotto het volgende:
Biermeisjenog steeds niet gevonden? T__T We moeten een internationale uitzending organiseren!
et gaat ook niet om de inhautquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:05 schreef Zaktuig het volgende:
leuke topic start, foto is mooi, inhoud mist alleen een beetje.
altijd handig een vriendin met ingebouwde (of is het nu aangebouwde) airbagsquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:49 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
2 ^^^^^^^ in een vvvvvvv
[afbeelding]
ofzo
die verkochten wij ook in de dierenwinkel. we noemden het als we het bestelden bullepees, maar verder gewoon stierenpik. Maar in m'n boerendorpje praten we dan ook meer ons moerstaal op z'n janboerenfluitjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:58 schreef angelfist het volgende:
Hij at van die gedroogde dingen die je in de dierenwinkel kan halen, wij noemden dat bullepees, maar weet niet hoe het echt heet en weet ook niet of het echte piemels waren, maar dat zei mijn moeder altijd.
Ik heb trouwens nooit een piemel gehad.
Gatverdamme! (jeej wat gebruik ik dat woord vaak hier!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:45 schreef Maisnon het volgende:
Komop mensen, doe ook eens wat moeite zeg
[afbeelding]
Goed topic
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:50 schreef Renesite het volgende:
Dus dit topic moet eventjes volgetrapt worden?
welke lan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zit hier op een lanparty en iemand voor mij zat net ook op fok, nu ben ik benieuwd wie het is...
wat een mooie! Hij ziet er trouwens wel uit alsof hij gewassen en geborsteld isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:57 schreef angelfist het volgende:
Toch mooie dieren hoor, die stieren!!
(mis alleen de hoorns)[afbeelding]
im on it!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Tezz het volgende:
kut man, nog steeds pas op pagina vier......pff dit gaat errug lang duren! Post anders wat tietenfoto's, dat trekt altijd mensen!
dat is een geheim...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef FrancesTheMute het volgende:
hey waar kan je zien hoeveel posts er in het topic staan?![]()
tja waar vind je die he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef sanni het volgende:
.....een topic starten over topic-starters die nooit terug komen in hun
eigen opgestarte topic'shoe vindy je die?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |