Werk?? ik ook, maar wat denk je van mij, ik ga niet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik zit met werk![]()
[afbeelding]
Zwarte = 11 bft
rose = 10 bft
donker rood = 9 bft
donker oranje = 8bt
licht oranje 7bft
heftig !
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Met dit verschil dat de wind aan de kust ZOOOVEEEL sterker is. Ik wist niet wat ik vorige week meemaakte in Scheveningen! Die bungeejumptoren moest ik opKRUIPENzo hard waaide het
![]()
ik hoef iig niet te fietsen dat scheeltquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Werk?? ik ook, maar wat denk je van mij, ik ga niet werkenbekijk het.
En idd heftig!
Nope. Bovenaan viel het mee, maar de eerste drie platforms waren eigenlijk gewoon gevaarlijk! Hebben we elkaar niet gezien toevallig? Zo druk was het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]Daar ben ik ook op geweest. Wat ik zeer opvallend vond was dat bovenin de wind minder sterk was dan halverwege de trap. Ik denk dat zich een soort toch vormde in dat gebied. Of ben ik de enige die dit effect merkte?
Ik had een hele kleurrijke sjaal (roze, blauw, rood, geel, groen etcquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:23 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nope. Bovenaan viel het mee, maar de eerste drie platforms waren eigenlijk gewoon gevaarlijk! Hebben we elkaar niet gezien toevallig? Zo druk was het niet.
Liep je met een cameratelefoon foto's te maken met een gelukzalige smile?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik had een hele kleurrijke sjaal (roze, blauw, rood, geel, groen etc) om. Dus misschien dat dat opviel?
Overigens moet is storm boven land toch echt ook heel spectaculair. Als je hier in de bossen loopt met windkracht 9 durf ik te wedden dat je binnen 10 minuten er uit rent van angst.
studentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef fok_king_me het volgende:
hebben julie geen werk?
Zelfstudieweek zoals ze het zo mooi noemenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef fok_king_me het volgende:
hebben julie geen werk?
Nee, ik heb een hele oude telefoon, maar liep wel met een klein fototoestel, dus in de hektiek kan het makkelijk verward zijn met een fototoestel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:29 schreef Hi_flyer het volgende:
Liep je met een cameratelefoon foto's te maken met een gelukzalige smile?Dan was jij het
Ik liep met een grote dikke rugtas en een digitaal fotogeval.
Nee er gaat geen lampje brandenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hele oude telefoon, maar liep wel met een klein fototoestel, dus in de hektiek kan het makkelijk verward zijn met een fototoestel.Ik heb ook mensen met een grote rugtas zien lopen. Jij zal er vast bij hebben gezeten.
Zo liep ik er bij
[afbeelding]
Ik heb 's ochtends 1 hoorcollege, maar dan is de storm toch nog niet op z'n hoogtepunt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:33 schreef fok_king_me het volgende:
hebben julie geen werk?
Je bent niet echt positief over Rotterdam hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zelfstudieweek zoals ze het zo mooi noemen![]()
Ik had eigenlijk een afspraak in dat vieze Rotterdam, maar die heb ik al gecancelled
Ach, daar aan het water zitten heeft wel wat hoewel ik meer van oudere binnensteden ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je bent niet echt positief over Rotterdam he![]()
T is er zo mooi, als je van hoogbouw en zinderende architectuur houdt![]()
Eensch, daarom studeer ik er ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:36 schreef Hi_flyer het volgende:
Je bent niet echt positief over Rotterdam he![]()
T is er zo mooi, als je van hoogbouw en zinderende architectuur houdt![]()
Mja dat we de binnenstad kwijt zijn is niet echt onze schuld hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ach, daar aan het water zitten heeft wel wat hoewel ik meer van oudere binnensteden ben.
Ik vind gewoon de sfeer en het volk wat daar loopt zwaar kut
Beoordeling van een KNMI-meteoroloog van het ECMWF-model.quote:Echter deze run laat nu een sturend laag i.p.v. een randstoring het weer bepalen en hierbij neemt de kans op bijv. zeer zware windstoten enigszins af, ook al als gevolg van een veel noordelijkere positie dan hiervoor berekend werd.
EC moet echt bijdraaienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Beoordeling van een KNMI-meteoroloog van het ECMWF-model.
GFS is een ruwe berekening. Bij het KNMI werken mensen. Alhoewel beiden fouten kunnen maken zou ik de beoordeling van de professional niet direct willen wegstrepen. Ga ervanuit dat er voorlopig gerede kans bestaat dat het hier meevalt. Als het anders wordt komt het KNMI met andere geluiden. Persoonlijk hou ik daar rekening mee, maar dat is puur op basis van gevoel.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit echt compleet uit de hand gaat lopen.
dat gebeurde mij al bijna vorige weekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik denk wel dat de pier donderdag afgesloten wordt, anders waaien er mensen overboord. Dat moeten we natuurlijk ook niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |