Google die gasten maar eens. Je weet niet wat je leest. Ik denk dat ze TS omgelegd hebben omdat ie klaagde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien hij niet maar iemand anders?
Iddquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:06 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Google die gasten maar eens. Je weet niet wat je leest. Ik denk dat ze TS omgelegd hebben omdat ie klaagde.
Klopt, ze bestaan nog steeds. Alleen weer eens een keer onder een andere naam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:24 schreef leolinedance het volgende:
Hoe is het afgelopen Ivo? En zo te zien bestaat het bedrijf A4 Auto's en consorten nog steeds...
De verkoper is nog al goed in zijn koop contracten blijkbaar. Want anders hadden ze hem echt al wel gepakt op strafrecht zaken. Je kan alleen proberen om zo'n meneer civiel rechtelijk aan te pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ik blijf me verbazen dat er nog steeds mensen auto's daar kopen
En ik verbaas me al helemaal dat de politie of iets dergelijks nog steeds niks heeft gedaan aan die balletent.
adverteerder? tis de website van je eigen bedrijf...quote:*Mochten voertuigen ondanks zorgvuldige planning zijn verkocht, dan vragen wij hiervoor begrip. De afgebeelde voertuigen kunnen afwijken. Adverteerder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
RIP aan de nabestaanden.....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:24 schreef leolinedance het volgende:
Hoe is het afgelopen Ivo? En zo te zien bestaat het bedrijf A4 Auto's en consorten nog steeds...
Zeker geen id wat RIP betekent?quote:
Nee.quote:
Is dat ook zo een bedrijf dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:12 schreef jovak het volgende:
ACC overveen bestaat overigens ook nog steeds.
[..]
Ik zal even een tip geven: alles wat afkortingen (ACC, J&F, A4) heeft bij autobedrijven loop ik liever met een grote boog omheen, net als achternamen van kampers (Damen e.d.) of hele snelle namen (Auto2000, ClassCars, JetCars of AutoCarrera).quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is dat ook zo een bedrijf dan?
Ik heb daar een paar jaar geleden bijna een auto gekocht.
Die hadden hier in de regio ook zo'n reputatie .quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Is dat ook zo een bedrijf dan?
Ik heb daar een paar jaar geleden bijna een auto gekocht.
ik woon in dezelfde regio, als ik drie keer struikel lig ik in Badhoevedorp. Ik ken dat bedrijf dus wel maar ik heb er eigenlijk nooit wat slechts over gehoord.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:06 schreef jovak het volgende:
[..]
Die hadden hier in de regio ook zo'n reputatie .
Een nieuwe auto kopen en die 3 á 4 dagen in de week stil laten staan omdat je voor je werk een bedrijfswagen hebt is slim. (Mijn geval dus)quote:
Mensen die nieuwe auto's kopen zijn oneindig veel dommer. De afschrijving is enorm. Dan kun je beter een auto van een paar jaar oud kopenquote:
Alsof je status hebt en de chickies kunt playenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef FoXje het volgende:
[..]
Mensen die nieuwe auto's kopen zijn oneindig veel dommer. De afschrijving is enorm. Dan kun je beter een auto van een paar jaar oud kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |