Omdat ie op slot zit omdat je vraag hier moet stellen, wat je dus hebt gedaan en nu maar wachten of er iemand ervaring mee heeftquote:Op zondag 18 februari 2007 17:03 schreef deltas het volgende:
waarom kan ik niet reageren op mijn eigen gemaakte topc over A4 autos .
Ben nieuw hier en snap het nog niet helemaal
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.garagetest.nl/review_list.php?item_id=296&cat_id=1&sub_cat_id=3
Beetje googlen en je had geweten dat je niet bij dit bedrijf binnen had moeten stappen.
duidelijke recensie.quote:mooie chrysler gezien op de site. (Hij had er vijf staan) eerst even gebeld ik vroeg om het kenteken, konden ze niet geven want het regende buiten. Een uur van te voren weer gebeld, en de auto was er nog. We dachten kom we gaan kijken. Eenmaal aangekomen ging hij even nep bellen met een collega die zij dat de auto net verkocht was. Ze hadden nog maar een zo`n auto staan, alleen drie jaar ouder, en een veel hogere kilometerstand ,100000 meer als in de advertentie Ik zei ik kom echt voor die ene auto. Ik vertelde dat we 50km gereden hadden. En dat ik het een slechte zaak vond dat hij in werkelijkheid hele andere auto's had staan dan dat hij op internet aanbood ,en voor veel duurdere prijzen.
Toen werd die kwaad en werden we op dringende wijze de deur gewezen.
Ik weet dat dit een standaard verhaal is, voor A4 auto's, maar ook na dat ze vast hebben gezeten gaan ze gewoon door met belazeren. En ik zie daar ook nu nog mensen auto's kopen, en kan het niet hebben dat er nog steeds mensen zijn die er bij die oplichters in trappen.
Inkomsten zij inkomstenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef danos het volgende:
ik snap ook niet dat autotrader en autotrack deze knakkers toelaten in hun databases!
Een begrip wel, maar niet echt een positievequote:A4-Auto's is al 15 jaar een begrip in de regio en omstreken
quote:Op maandag 19 februari 2007 12:27 schreef Slasher het volgende:
Quote van de site:
[..]
Een begrip wel, maar niet echt een positieve
Is nog zo'n mooie op die sitequote:Wij denken mee met uw portomonnee!
USER IVO: laatste bezoek: 184 dagen, 19 uur geleden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:24 schreef leolinedance het volgende:
Hoe is het afgelopen Ivo? En zo te zien bestaat het bedrijf A4 Auto's en consorten nog steeds...
Helemaal niet nutteloos. En waar maak jij je druk om zeg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:47 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
USER IVO: laatste bezoek: 184 dagen, 19 uur geleden.
Nutteloze kutkick dus.
Hij is één keer te veel anaal vernederd door A4 auto's...
Jij denkt dat ie nog antwoord gaat geven dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helemaal niet nutteloos. En waar maak jij je druk om zeg?
Ik ben benieuwd wat er aan de hand is met A4auto's enzo.
OMG die reviews! Over afgebrand worden gesprokenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef Kwarkie het volgende:
die 500 euro's krijg je niet meer terug denk ik, google maar eensch op A4 Auto's![]()
+ http://www.autoweek.nl/myreviewdealerdata.php?dealerID=4198&cache=no
Misschien hij niet maar iemand anders?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:50 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie nog antwoord gaat geven dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |