Heb je het geluid wel aanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Gigageil het volgende:
Nena en verbaal ? Met die slissende pruilmond zeker ?
Jawel....maar ik zou totaal niet onder indruk zijn van zo eentje......Dat Brian zich nou in de hoek laat lullen, zegt meer over Brian dan over Nena......het blijven kinderenquote:
gooi ze er maar in als die 3 weer beginnen te bashen !! dan wordt het gelijk afgestraft met weer een lading kaartenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
Ik zou mijn koffers al moeten pakkenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Die zelfingenomen kop ook!! Wat is het een ontzettende klootzak!! Als hij tegenover mij zou zitten dan zou ik me zo in moeten houden.
YO ... de motorrijles is voorbij gekomen !!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Wanneer komt de motorrijles weer naar boven
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft die Brian nog aanspraak te maken op bepaalde dingen als hij al een keer 50 mille heeft gekregen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |