Heb je het geluid wel aanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef Gigageil het volgende:
Nena en verbaal ? Met die slissende pruilmond zeker ?
Jawel....maar ik zou totaal niet onder indruk zijn van zo eentje......Dat Brian zich nou in de hoek laat lullen, zegt meer over Brian dan over Nena......het blijven kinderenquote:
gooi ze er maar in als die 3 weer beginnen te bashen !! dan wordt het gelijk afgestraft met weer een lading kaartenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En je denkt dat als we er nog 50 ingooien dat ze dan WEL denken dat het van meer dan 3/4 personen is?
Ik zou mijn koffers al moeten pakkenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
Die zelfingenomen kop ook!! Wat is het een ontzettende klootzak!! Als hij tegenover mij zou zitten dan zou ik me zo in moeten houden.
YO ... de motorrijles is voorbij gekomen !!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
Wanneer komt de motorrijles weer naar boven
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe durft die Brian nog aanspraak te maken op bepaalde dingen als hij al een keer 50 mille heeft gekregen?![]()
Mag ik ook meedoen?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena: ik zou je het liefst voor je kop slaan
Sarah Lousie: ik ook lieffie, ik ook
zucht
het is maar wat je beschouwd als intiem, ik denk dat nena neuken als intiem ziet, en dat hebben ze niet gedaan, dus hoezo gelogenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nena wordt nu iets harder, met dat "van je kop walgen", en ontkennen dat ze intiem geweest zijn.
Vooral dat 2e klopt niet.
Maar Nena is erg sterk verder.
"En wederom zit IK weer met jou te praten, terwijl dat eigenlijk ook niet reëel is".
Omdat ze inziet dat je niet met elkaar in huis kan wonen en elkaar kan negeren. Alleen is het jammer dat ze niet het karakter heeft om iemand verder te negeren en alleen het noodzakelijke met elkaar te bespreken. Ze is gewoon te goed en dat verdient hij niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:21 schreef Talitha het volgende:
Ik begrijp niet waarom Nena de moeite nog neemt om met Brian in gesprek te gaan?!
Nena gaf aan dat zij heel gelukkig is en vroeg hem of hij dat ook was, maar hij ontweek ieder antwoordquote:Op maandag 15 januari 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian is echt arrogant als hij vraagt of Nena wel in de villa wil blijven als het zo gaat tussen hun...
Alsof hij zo belangrijk is![]()
mee eens ... en volgens Brian is de rest sloerie-dingen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:21 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
het is maar wat je beschouwd als intiem, ik denk dat nena neuken als intiem ziet, en dat hebben ze niet gedaan, dus hoezo gelogen
Grote onzin dat ze hem vroeg :" Hoezo intiem??" alsof iemand afrukken hetzelfde is als iemand de hand schuddenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nena wordt nu iets harder, met dat "van je kop walgen", en ontkennen dat ze intiem geweest zijn.
Vooral dat 2e klopt niet.
Maar Nena is erg sterk verder.
"En wederom zit IK weer met jou te praten, terwijl dat eigenlijk ook niet reëel is".
Het zijn 2 verschillende dingen, ontkennen dat er sprake is geweest van intimiteit, en iemand een sloerie noemen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mee eens ... en volgens Brian is de rest sloerie-dingen.
Ik mag me weleens achter m'n oren krabben ... ik geloof dat ik ook een sloerie ben in Brian's ogen.
Is het hier een Teleac cursus Nederlands voor Spaanstaligen of andersom?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
MAMA LOVERBOY, SÉ QUE LEES ESTO. TU MADRE DE LAS PUTAS HAS INSRUIDO TU HIJO PERFECTAMENTE.
Mamma loverboy, ik weet dat je dit leest, jij moeder der hoeren, hrbt jr zoon perfect geïnstrueerd.
Dat vraag ik me dus af! Ik krijg ergens de indruk dat ze nog steeds op een bepaalde manier aan Brian hangt en hem daarom weer opzoekt...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat ze inziet dat je niet met elkaar in huis kan wonen en elkaar kan negeren. Alleen is het jammer dat ze niet het karakter heeft om iemand verder te negeren en alleen het noodzakelijke met elkaar te bespreken. Ze is gewoon te goed en dat verdient hij niet.
Ja, als het nu doorgaat, breekt ze alsnog.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Het is jammer dat Nena gewoon niet tegen 'ruzie' kan, want ze moet Brian lekker laten gaar koken in zijn gejammer.
Dat denk je maarquote:
Ze verstaat ook Nederlands hoor....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
MAMA LOVERBOY, SÉ QUE LEES ESTO. TU MADRE DE LAS PUTAS HAS INSRUIDO TU HIJO PERFECTAMENTE.
Mamma loverboy, ik weet dat je dit leest, jij moeder der hoeren, hrbt jr zoon perfect geïnstrueerd.
Dank je schat .. ik werd al ongerustquote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende dingen, ontkennen dat er sprake is geweest van intimiteit, en iemand een sloerie noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |