een ontplofte molquote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Dit is aan mij voorbij gegaan, ik denk dat ik toen ff niet aanwezig was. Maar ik moest hard lachen
![]()
De coentunnelWat ben je toch een apart tiepje
![]()
Ik kende alleen de uitdrukking dat sommige vrouwen een 'hamster' tussen hun benen hebben zitten (een stevig behaarde dame dus)
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?
Volgens sommigen was er een flamoes zichtbaar, anderen waren meer onthutst over " de coentunnel"
enn kipfilet.... sommige dames hebben kipfiletjes tussen de benen... anderen kalkoenflapjes schijnt het
da's na een bevalling toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
een ontplofte mol
ik zeg altijd maar: furred, not shaven.
De flamoes van miragequote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik gooide 'm dicht...op ga ik later opleuken
je bent er wel trots op hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
De flamoes van mirage
en
De flamoes van Mirage deel II
het was een geslaagde stangactie iddquote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je bent er wel trots op he
zou ik ook zijn
Niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
het was een geslaagde stangactie idd
maar marietje voelde zich geloof ik gepasseerd
lolquote:Op maandag 15 januari 2007 16:28 schreef Mirage het volgende:
ik heb genoten !!
En heb een drol gepost in een ander topic (die ik gefabriceerd had van gebruikt koffiedik, stroop en nog wat zaken)
Dat had zeker het gewenste effect
je hebt gelijk, ik zei het verkeerd!! Een vriendin van mij had het over een cavia, maar ik maak er nu net hamster vanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef nokwanda het volgende:
Maar Marietje... een hamster is maar een klein beestje
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik zei het verkeerd!! Een vriendin van mij had het over een cavia, maar ik maak er nu net hamster van![]()
Ik zit net dus echt met een grote grijns op m'n gezicht, komt baas binnen: wat zit jij te lachen? Ikke: ik kreeg een leuk mailtje binnen![]()
![]()
Dan zou je een wel erg nieuwsgierige baas zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:
O laat eens zien dan![]()
![]()
dan had ik gezegd 'nee mag niet, is prive' en dan was ie afgedropenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:
O laat eens zien dan![]()
![]()
ffe zoeken of ie nog online staat...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Maar ik moet erg lachen, 2 feebacktopics vol maar liefst![]()
En het originele topic? Nou wil ik die foto zien ook![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Mirage het volgende:
toch wel een juist email adres gebruikt he
er zit een p en een 4 in het emailadres, de provider is cquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
naar huis of werk? Ik heb hier niets ontvangen iig
![]()
Zou ik er vrij snel mee heen want dat hoort inderdaad niet!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
hmmmm ik geloof dat ik zo terug naar het ziekenhuis moet ??
mijn vingers worden iets blauwig en ze zijn nog steeds ijskoud.
OS vond het ook al.
ohjee, wel snel mee naar de dokter dan, dalijk sterft er wat afquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
OS vond het ook al.
Je zou ook gewoon hebben kunnen doen wat je werd aangeraden!!!!!!!!! Arm in mitella houden en zoquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
OS vond het ook al.
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou ik er vrij snel mee heen want dat hoort inderdaad niet!
(was ergens tegen gekomen dat je in gips zat oid)
ow ok, da's thuis, ben benieuwdquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
er zit een p en een 4 in het emailadres, de provider is c
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Mirage het volgende:
ik bel idd over een half uurtje.
het is nog niet paars ofzo
en nu val ik precies tussen huisarts en avond arts en wordt het een langer drama dan als ik gewoon over 30 minuten bel.
laat ik hem gewoon hier naartoe komen.
precies. Het gemak dient de mensquote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Mirage het volgende:
ik bel idd over een half uurtje.
het is nog niet paars ofzo
en nu val ik precies tussen huisarts en avond arts en wordt het een langer drama dan als ik gewoon over 30 minuten bel.
laat ik hem gewoon hier naartoe komen.
geen nood !quote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef draculettetje het volgende:
kom even binnen vallen om te kijken of er nieuws is van mir....
ben een klein beetje geschrokken zeg maar, ik hou niet van blauw en dik enzo![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Haar hoofd zal er echt niet vanaf vallen
Misschien een ontsteking ? Tuurlijk niet fijn maar dat krijg je wel eens bij een ontsteking dat blauwe.
Net zoals je dat krijgt wanneer je je teen stoot.
Mirage komt het helemaal goed mee
Mirage overleeft zelfs een nuclaire aanslag naast haar deur Draculettje
Mirage is een krijgster.
Mirage is niet zomaar kapot te krijgen.
Je zal het vast wel vertellen maar hoe kwam 't ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt
mijn rechter hand, twee vingers en 2/3 onderarm
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal het vast wel vertellen maar hoe kwam 't ?
quote:
Dat wist ik al meteen dat jij het ver gaat schoppen zonder te slaan in je bestaan, en al sla je wel eens de plank mis of het beton juist raak, je wordt er alleen maar sterker van.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !!
Ik ben al uit bomen gestuiterd, van daken gerold.. heb al eens op de motorkap van een auto gelegen.......
ik kom er wel !
Mooie wallpaperquote:
sterker nog, ze springen soms zomaar voor je als je met de lucht aan het boksen bentquote:Op maandag 15 januari 2007 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kutmuren ook![]()
Beetje rondhangen en niks uitvoeren.
Altijd positief denkenquote:
daar zit ook het truth, FOK! en het fok!rdio kanaal hoor.quote:
Even aan Yvonnen vragenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar zit ook het truth, FOK! en het fok!rdio kanaal hoor.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Shaka zulu staat op
Shaka Zulu - We are growing
![]()
Ayete - gnossie
Ga je je lip laten amputeren?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
vrijdag om 11u moet ik bij de huisarts zijnbrrr
Ga inderdaad voor mijn lip ja, het blaartje is inmiddels uitgegroeid tot formaat krentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je je lip laten amputeren?
wel foto's maken hoor. Bloed moet
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ga inderdaad voor mijn lip ja, het blaartje is inmiddels uitgegroeid tot formaat krent
Hoop maar dat er gewoon een medicijn ofzo voor is en dat het niet bv mondkanker ofzo is want die symptonen lijken er wel erg veel op
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef nokwanda het volgende:
Zullen we dan maar gewoon voor een leuke soa gaan?
uitgebarstenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Als ik zo op internet eens wat rondspeur lijkt het me nog het meest op een ontstoken speekselklier.
Kan alleen chirurgisch worden behandeld![]()
ach ik zie het vrijdag wel.
Voorlopig is ie nu net weer uit elkaar gebarsten en is het nu weer een klein hoopje verschrompelde huid
* Bastard kaken op elkaar klemt na het lezen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
uitgebarsten![]()
herinnerd zich smaak van pus en bloed![]()
alleen bloed...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
uitgebarsten![]()
herinnerd zich smaak van pus en bloed![]()
dat valt dan meequote:
Kaakklem....had ik toen ook. Door een amandelontsteking die een abces geworden was. Toen belandde ik uiteindelijk bij een botte zak van een kno arts die met een spatel mijn kaak loswrikte en er met een enorme injectienaald inging om het lek te prikken (spanning moest eraf voor ze het konden opereren). Helaas groeide het gaatje dicht waardoor het na 2 dagen weer moest.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard kaken op elkaar klemt na het lezen...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
o lekker ze hebben ingebroken in de winkel van mijn ouders hoor ik net, laptop weg en nog wat dingen![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kaakklem....had ik toen ook. Door een amandelontsteking die een abces geworden was. Toen belandde ik uiteindelijk bij een botte zak van een kno arts die met een spatel mijn kaak loswrikte en er met een enorme injectienaald inging om het lek te prikken (spanning moest eraf voor ze het konden opereren). Helaas groeide het gaatje dicht waardoor het na 2 dagen weer moest.
Toen heb ik gevraagd om 2 verpleegsters om me vast te houden omdat ik bang was dat ik hem van pure pijn zou killen.
Week lang die smaak in mijn mond gehad toen.
eeenig![]()
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hoi iedereen
Toevallig mensen ervaring met evenwichtsstoornissen![]()
Mijn vrouw ligt al 4 dagen plat ... ze kan zo niets meer ... alles draait en draait en elke beweging is teveel
Geen last van haar oren ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
Voorlopig niet veel ... van de dokter van wacht had ze al wat pilletjes gekregen die 'n beetje helpen.
Huisdokter begint met minstens een week platte rust ... alsof ze iets anders kan.
quote:
Zal ik je goed nieuws geven dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef UncleScorp het volgende:
Thx Mirage ... maar eerlijk gezegd lees ik er liever niet teveel over ... doet me direct weer het ergste vrezen ...
Ik lees het wel ... maar het is steeds slecht nieuws ... mensen die er blijkbaar gewoon niet van afgeraken.
Moet proberen mn gedachten positief te houden.
Jaaaaaaa ... zoiets lees ik graagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef nokwanda het volgende:
Zal ik je goed nieuws geven dan?
Mijn oom had het ook en was er snel vanaf. En hij leeft nog steeds.
ik drink jou sapjes, draag jij mijn mitella en da gips dat ik er het liefste vandaag nog zelf afknip.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
bah, ben verplicht gezond aan het doen de hele dag. Niet roken, sinaasappels eten, sapjes drinken.gezond doen
![]()
daar ben ik mee gestopt, tis niet alleen goor, het helpt ook nog eens nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Met zout water spoelen ook Metro?
quote:
gezondquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Metro2005 het volgende:
bah, ben verplicht gezond aan het doen de hele dag. Niet roken, sinaasappels eten, sapjes drinken.gezond doen
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
daar ben ik mee gestopt, tis niet alleen goor, het helpt ook nog eens niet
En Mirage.. ja inderdaad, er zijn veel ergere dingen dat is zo.
vanwege een niet weggaand blaartje op mijn lipquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:37 schreef Mirage het volgende:
[..]nou zo bedoelde ik het helemaal niet.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]jij drinkt gewoon graag mijn sapjes
hoe bedoel je het danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
nu ga ik mijn mond houden
alles wordt verkeerd of dubbelzinnig uitgelegd.
Hoop dat het helpt dan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
vanwege een niet weggaand blaartje op mijn lip
Nou intussen heb ik alle 'grootmoeders' middeltjes wel geprobeerd maar het wil niet wegquote:
Kan zijn dat dat helpt.. Kan ook gewoon tijd nodi ghebben (Ik wet niet hoe lang je er al mee loopt).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou intussen heb ik alle 'grootmoeders' middeltjes wel geprobeerd maar het wil niet wegdus vrijdag bezoekje huisarts
![]()
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:42 schreef Alicey het volgende:
De OS die laatste op FOK!irc was was toch wel de echte?
Weet niet meer wanneer..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
tenzij je die avond bedoeld dat hij in de studio was.
quote:Maar de nep-os doet het knap hoor.
Hij wist niet dat ik mirage, de vrouw van de echte os ben en heeft mij laatst zelfs een auto proberen te verkopen.
Hij noemde zichzelf oversight en wilde dat ik geld vooruit stortte.
Stephan wie?quote:Daarom heb ik, om zijn echte naam te kunnen achterhalen, ook die onherkenbare msn naam aangemaakt.
handel.auto enz, die ik nu ook in mijn profiel heb staan.
Maar je bent niet de enige hoor, nikky dacht dat ze met OS aan het msnen was laatt, bleek het ook die Stephan te zijn.flauw allemaal
nee, het gaat hem denk ik niet om ons.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Een soort van stalker of is het een oplichter?
En waarom moet hij zonodig jou en Oversight hebben als doelwit?
Genoeg films zijn erover gemaakt over zulke scenario's.
Hij was niet de enige die jouw replie zo las hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
nu ga ik mijn mond houden
alles wordt verkeerd of dubbelzinnig uitgelegd.
Van jou verwachten we niet andersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef nokwanda het volgende:
Hij was niet de enige die jouw replie zo las hoor
Ja, en nog erger.... een dergelijke opmerking van Mir is gewoon niet anders te interpreteren als je haar een beetje beter kentquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Van jou verwachten we niet anders![]()
en ik heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
.
Daarom heb ik, om zijn echte naam te kunnen achterhalen, ook die onherkenbare msn naam aangemaakt.
handel.auto enz, die ik nu ook in mijn profiel heb staan.
Maar je bent niet de enige hoor, nikky dacht dat ze met OS aan het msnen was laatt, bleek het ook die Stephan te zijn.flauw allemaal
ik heb alleen poezen. Geen katers. Dit is een insluiper. Hoort niet tot mijn huishouden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat krijg je met katers
Je kiest er zelf om
Ik heb dan wel een hond maar die stinkt niet in de wind.
Dan komt dat door de poezen die katers uitnodigen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb alleen poezen. Geen katers. Dit is een insluiper. Hoort niet tot mijn huishouden.
alle losse spullen in de was gooien (of vuilniszak tot je een wasmachine tegenkomt in jouw geval)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:48 schreef nokwanda het volgende:
Darn, mijn hele huis stinkt naar viriele kater.
Carusso, de licht-rode buurtkat heeft zich veschanst op de logeerkamer
Daar zit ie dus zachtjes te stinken. Hij laat zich niet verleiden om weg te gaan en oppakken is in zijn geval niet echt een optie. Ik heb hem bezig gezien met mijn houten luxaflex in mijn keuken toen ie dacht dat die hem wilde oppakken.
Hoe ik deze geur ooit wegkrijg...... geen idee. Een dierenasiel ruikt beter.
Via het kattenluik dat mijn poezen gebruiken om binnen te komen als ze buiten zijn (wat ze haast nooit zijn)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan komt dat door de poezen die katers uitnodigen.
Hoe komt die kater in Godsnaam in je huis terecht![]()
Hier is nog nooit een kater weten binnen te dringen als tress-passer. Laat je de deuren of ramen open staan ofzo? Of sluipt die kater binnen als je even buiten bent en daarna naar binnen komt?
Een kattenluik is als een open deur dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Via het kattenluik dat mijn poezen gebruiken om binnen te komen als ze buiten zijn (wat ze haast nooit zijn)
Ben ik vergeten te blokkeren. Dus toen ik net thuiskwam rook ik het gelijk.
Mijn poezen stinken niet zolang de kattenbakken goed schoon gehouden worden. Behalve Purrr zijn ze ook allemaal gesteriliseerd. Purrr is nu 8 maanden en ik wil dat eigenlijk pas doen als ze eens krols zijn geweest. Maar als dat zo doorgaat krijgt ze de kans niet eens om krols te worden
Ik ga hem dus maar lokken en voortaan het luikje op slot doen voorlopig.
het stinkt alleen als ze niet geholpen zijn en ze hun hormonen rondsproeien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom stinken katten zo erg?
Ik bedoel, waarom stinken katten zo erg dus? Ik ruik vaker kattenpis in de hal waar ik vaker ben als ik op bezoek ga ergens. Dat stinkt
Ahzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
het stinkt alleen als ze niet geholpen zijn en ze hun hormonen rondsproeien.
Het is niet de urine.
Dank voor de azijntip. Helaas is de azijn opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
alle losse spullen in de was gooien (of vuilniszak tot je een wasmachine tegenkomt in jouw geval)
de vloerbedekking bestrooien met goed wat soda
inwrijven/ laten liggen
stofzuigen
andere oppervlakken met azijn schoonmaken
en bakje azijjbn op de kachel daar zetten.
azijn haalt de geur weg.
ik hoop dat het dan weer leefbaar is.
en kan je buurvrouw het beest niet castreren ??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een kattenluik is als een open deur dus
Schrik je nooit als je een vreemde kater over de vloer hebt? Lijkt mij dus schrikken om vreemde beesten in huis te hebben.
Schrik jij van Mir als vreemde kater over jou vloer?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
IK niet. Mir echter........
![]()
En mijn katten stinken niet. Daarom ruik ik het ook onmiddelijk als er een ander in mijn huis is geweest.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
IK niet. Mir echter........
![]()
En mijn katten stinken niet. Daarom ruik ik het ook onmiddelijk als er een ander in mijn huis is geweest.
van vreemde katers over nokwanda's vloer die hevig blazen als ik een glas water wil pakken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Schrik jij van Mir als vreemde kater over jou vloer?
Of schrikt mir van vreemde katers over haar vloer
Ik dacht dat jij een ware Succubus was, een verschrikkelijke dame die nergens bang voor isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
van vreemde katers over nokwanda's vloer die hevig blazen als ik een glas water wil pakken.
Klopt ook. Ze stelt zich ook een beetje aan. Die kat zat heel bang op de trap toen ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een ware Succubus was, een verschrikkelijke dame die nergens bang voor is
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ook. Ze stelt zich ook een beetje aan. Die kat zat heel bang op de trap toen ik thuis kwam.
Dus ze stelt zich wel eens aan die Miragequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klopt ook. Ze stelt zich ook een beetje aan. Die kat zat heel bang op de trap toen ik thuis kwam.
dat is alleen maar haar fok alter ego volgens mij. In het echt is Mirage een lief gewilig meisje gok ik zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus ze stelt zich wel eens aan die Mirage![]()
Ik dacht dat ze een bikkelharde was. Of gebruikt ze alleen maar bikkelharde? Of slaat ze alleen maar tegen bikkelhard?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat is alleen maar haar fok alter ego volgens mij. In het echt is Mirage een lief gewilig meisje gok ik zo
Sorryquote:
Inderdaad, als je te lief en aardig bent dan verwacht je teveel aardigheid en mensen zijn egoistisch van aard. Mensen denken vaak aan zichzelf dus je kunt maar beter anders zijn, dat scheelt een hoop ellende.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:44 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
*omdraait en wegloopt*
ik wens niet lief gevonden te worden.
lieve mensen raken gekwetst
* meldtquote:
Wat moet je dan doen Metroquote:
What else is newquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:02 schreef sararaats het volgende:
ben ik weer
ben nog steeds in de wolken
zich hard voordoenden ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:44 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
*omdraait en wegloopt*
Nou...DV... sommige mensen moeten echt niet op hun stoeptegel gaan staan maar er heel snel en diep onder kruipenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:48 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen Metro
Egoistisch worden en ego-centrisch worden?
Mine mine mine, the world is mine
Je moet denken dat de wereld van jou is. Dus meer op je stoeptegel staanNiet over je heen laten lopen, bevalt het je niet dan scheldt je ze de huid vol.
Dus ook je baas, ik zou die baas van jou ontvoeren en levend begraven. Dat zal hem leren![]()
En het dan zo aanpakken dat niemand erachter komt.
Of je ontvoert je baas en gaat hem levend villen en opeten zoals in Hannibal![]()
Zo moet je te werk gaan![]()
Ieder mens dat jou niet bevalt moet je ontvoeren en opeten.
Uitschelden van mensen die je niet liggenDe huid volschelden. En niet aardig blijven van....blah blah blah. Je scheldt ze compleet de huid vol.
Dat zal ze leren. Je moet ze zo de huid volschelden dat ze niet eens meer durven te spreken![]()
Wie bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou...DV... sommige mensen moeten echt niet op hun stoeptegel gaan staan maar er heel snel en diep onder kruipen
Nee hoor. Niet perse die. Gewoon, dat er veel mensen zijn die verrot zijn en dat die beter onder een stoeptegel kunnen kruipen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie bedoel je daarmee?
De mensen die alles op eisen ?
De mensen die de alles als eigendom zien?
Maar ze kruipen echt niet uit zichzelf onder die stoeptegel hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet perse die. Gewoon, dat er veel mensen zijn die verrot zijn en dat die beter onder een stoeptegel kunnen kruipen.
Maar door lief gevonden te worden ben je het toch nog niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:44 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
*omdraait en wegloopt*
Nee, noopit met fysieke wapens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb nog nooit iemand pijn gedaan overigens, niet eens echte behoefte. Maar op een bepaald moment zou ik wel eens met messen willen steken en snijden. Zomaar op het moment als iemand dom kijkt, iemand van de fiets trappen of uit de auto trekken en dan midden op straat met messen steken in de ogen.
Even afreageren. Even frustratie laten zien.
Kost een product in de winkel 10 euro en vind ik dat te duur dan zou ik ook wel eens de hele winkel in elkaar willen trappen. De hele winkel kort en klein trappen zonder dat ik in de cel kom te zitten.
Zomaar bij alles dat stoort kort en klein trappen en maken, en daarna is het weer heel.
Lijkt mij prettig
Loopt iemand voor mijn voeten op straat dan trap ik die persoon tegen de grond en begin ik te trappen en neem ik een mes naar voren. Zit ik in de auto en rijdt iemand te langzaam dan ga ik gas geven en bumperkleven en ram ik de achterkant van die auto.
Alsof het niet echt is maar een spel.
Frustratie kunnen uitten dus. Op ieder willekeurig moment. En dan ben ik niet agressief, het is even denkbeeldig. Wat ik zou doen als er geen consequenties kleven aan gedrag. Omdat ik niet kan trappen en rammen en slaan doe ik dat ook niet.
Ik heb nog nooit iemand pijn gedaan om die reden, maar ik zou wel even slaan als het geen consequenties had. Als de persoon geen pijn zou voelen en geen handicap zou oplopen dan zou ik echt wild worden.
Pijn doen met woorden kan zwaarder zijn dan pijn doen met klappen met handen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, noopit met fysieke wapens.
Maar mijn tong en verstand en intuitie zijn mijn scherpste wapens.
En daar doe ik wel eens (bewust) mensen pijn mee.
En nee, daar heb ik niet altijd spijt van.
Welneet, Mirage is haske lief.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
En als je dan stout bent? Ben je dan wel lief?
Ik weet zeker dat Mirage niet lief is. Ik denk eerder dat ze in staat is tot opeten van mensen. Ze wreet je met huid en haar op. Ondanks dat ze bang is voor wilde katers. Je moet oppassen met Mirage, ze begint te eten bij je pink of teen en in een keer wreet ze je hele lichaam op.
Of ze kneedt je lichaam fijn tot een dildo en stopt jou in haar.
Daarom ben ik ook voorzichtig met haar, ik weet dat er een duivelse persoonlijkheid achter zit. Succubus of niet. Als ze zin heeft tot eten dan gaat ze eten. En dan houdt ze het zeker niet alleen bij een pizza taco of shoarma.
Hannibal is er niets bij![]()
Mirage is een speciale levensvorm op aarde. Maar dat laat ze niet eens zozeer blijken, toch is ze een soort van Z-Woman. X-Woman is ze overstegen ondertussen.
Je hebt een niet-intentionele logeerpoes?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:40 schreef nokwanda het volgende:
Heb hier de "vreemde" kater al naar beneden gekregen. Alleen nam ie eenmaal beneden de verkeerde afslag en zit ie nu achter het tv kastje verstopt en ik krijg hem er met geen mogelijkheid achteruit. Als ik hem de keuken in weet te werken kan ik hem door de achterdeur weer naar buiten laten. Hij zal ook wel gezocht worden door zijn mensen.
quote:
Good Jobquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Normalneo het volgende:
nog steeds rook stop hier-o hihi..
Mirage eet helemaal niemand op.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk![]()
Alleen eet ze je op met huid en haar
Kijk eens naar haar icoon. Evil woman dat ze is![]()
Ik mis toch echt ondertussen 1 been en 1 armquote:
Superquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga naar bed in de kelder van Mirage. Ze is zeker lief in zekere zin. Ze heeft een armoedig bedje gemaakt voor mij in haar kelder. Zo lief is ze wel. Een matras van stro en een kussen van veren. De rest is niet om naar huis over te schrijven.
Tot morgen.
Mirage staat met het mes naast me en kijkt me dreigend aan dat ik de verbinding moet afsluiten.
Tot morgen
Hopelijk gaat ze niet nog meer eten, ik wil vanavond dat beetje dat ik heb houden.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt een niet-intentionele logeerpoes?
Misschien vindt ze jou dan wel om op te vreten..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik mis toch echt ondertussen 1 been en 1 arm![]()
Ze heeft beloofd om de rest ook op te eten maar ze houdt me nog in gevangenschap in haar kelder![]()
Ik wil uit mijn pijn verlost worden ondertussen.
She's a man-eater en volgens mij lust ze vrouwen ook wel.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:58 schreef Normalneo het volgende:
hej ik herken robby wiliams erin.. niet kwaad bedoelt
mama mirage gaat de rest van haar kroost ook spammenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Normalneo het volgende:
doen we nog een borreltjeen vertelt mamma mirage een verhaaltje voor het slapengaan?
Jah !quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:11 schreef YourGuardian het volgende:
hee mirage, wat een geweldig nest kerels!
heee,ik heb net zo,n glas in mijn handen....Hhoe wwwwist jij dddat??? hikquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:09 schreef Normalneo het volgende:
proost op je gezondheid en op die van allen in deze wereld die het goede voorhebben met elkaar
[afbeelding]
nadat ik twee jongetjes had gekregen niet...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:13 schreef YourGuardian het volgende:
en ook allemaal mannen ook he? had je niet een meisje erbij willen hebben?
lijkt mij geweldig om te doen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef YourGuardian het volgende:
Ik ben sinds kort voor mezelf begonnen, mijn passie leven enzo...
Ik ben vormgever, meubelmaker, ik ontwerp en maak meubelen en werk veel met recyclematerialen en oude (historische)bouwmaterialen...
en idd, ik probeer hobby en werk wel wat gescheiden te houden,
Wij willen er heel erg graag een kindje bij, lijkt me geweldig, nog een jongen erbij lijkt me heerlijk....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:16 schreef Mirage het volgende:
grappig trouwens, want ik voelde me vroeger al prettiger in jongensgezelschap dan bij meisjes.
Ik was zelf ook net een jongetje.
Jijj hebt inderdaad ook al een prachtig ventje.. echt heerlijk om te zien.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Wij willen er heel erg graag een kindje bij, lijkt me geweldig, nog een jongen erbij lijkt me heerlijk....
Ga je nu al? treffen we elkaar weer een keer, moet ie gaan slapen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:20 schreef Normalneo het volgende:
hehe..mamma mia sja tja tja..ik ga ik ga ik ga..
ik ga in bedje liggen en zet de radio aan..
als er "iets" is kan ik als eerste gaan..
want dan hoor ik het zo..
"hallo er komt een bom aan"
he he hequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jijj hebt inderdaad ook al een prachtig ventje.. echt heerlijk om te zien.
Een tweede kindje, zijn jullie al aan het "proberen" ?
oei, dat is jammer....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
he he he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarrrrrrr....we moeten het helaas even uitstellen.....mijn vriendin ligt op het moment in het ziekenhuis....nierproblemen....duz die zit nu niet zo te wachten het verwezenlijken van een kinderwens....
Monsters vinden steeds vroeger dat het tijd is om op te staan....quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:07 schreef Normalneo het volgende:
goedemorgen nope..vampje..hoezo dat ?
Yup... Mijn monstertjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:13 schreef Normalneo het volgende:
ja dat lijkt me ook niet echt heel superfijn..
een rubberen hamer kan ook best pijn doen hoor !
jij noemt dat altijd je monsters he..ze spoken iig wel weer vroeg..ach ja ga je toch ff lekker een eitje bakken ff met zijn allen gezellig ontbijten..!
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:26 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
he he he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarrrrrrr....we moeten het helaas even uitstellen.....mijn vriendin ligt op het moment in het ziekenhuis....nierproblemen....duz die zit nu niet zo te wachten het verwezenlijken van een kinderwens....
Hangt er van af of ze wakker zijn denk ik. Of er wakker van wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 06:32 schreef vamperotica het volgende:
Tralala... Beetje stofzuigen maar....
Zouden de buren daar eik last van hebben?
Ghehehehe.... Keb t voor de zekerheid maar bij afwassen gehouden!quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hangt er van af of ze wakker zijn denk ik. Of er wakker van worden
Wel zo sociaalquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehehe.... Keb t voor de zekerheid maar bij afwassen gehouden!
Heb ik zo'n slechte invloed op je?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:07 schreef Mirage het volgende:
en borreltje...
whiskey staat hier.. ik drink nu ook mijn laatste glaasje
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef YourGuardian het volgende:
en idd, ik probeer hobby en werk wel wat gescheiden te houden,
Heb jij die niet ooit standaard bij een kraampakket gekregen dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:00 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.... Heeft er iemand nog een rubbere hamer in de aanbieding?
quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:09 schreef vamperotica het volgende:
Monsters vinden steeds vroeger dat het tijd is om op te staan....
Er zitten er nu 3 beneden
Ooit... de erste keer... Maar toen dacht ik na een week of 3 dat ik m nooooooooooooit nodig zou gaan hebben.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb jij die niet ooit standaard bij een kraampakket gekregen dan?![]()
O ja... ooit bij de eerste. Toen deden ze dat nog. Tegenwoordig is alles anders. Niks mag meer. Geen dekbedjes, geen tuigjes, geen rubberen hamertjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ooit... de erste keer... Maar toen dacht ik na een week of 3 dat ik m nooooooooooooit nodig zou gaan hebben.....![]()
Ja... waar is die goeie ouwe tijd gebleven.... Nu stoppen ze fluwelen handschoentjes in je kraampakket....quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja... ooit bij de eerste. Toen deden ze dat nog. Tegenwoordig is alles anders. Niks mag meer. Geen dekbedjes, geen tuigjes, geen rubberen hamertjes![]()
Je mag verdorie niet eens meer slaan. Bij de kindertelefoon hebben ze tegenwoordig zelfs een babyfluisteraar zodat je echt nergens meer mee wegkomt. Life sucks![]()
Ja. Zo heb ik ooit leren zingen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... waar is die goeie ouwe tijd gebleven.... Nu stoppen ze fluwelen handschoentjes in je kraampakket....
En wat is er gebeurd met lekker laten krijzen, is goed voor de longetjes?
nee.. is meestal zoquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight lijkt inderdaad op Robbie Williams !!!
Of ligt dat aan het gezicht dat hij trekt op die foto???? Een bepaalde gezichtsuitdrukking?
Eerste keer dat ik een duidelijke foto van Oversight zie
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
mama mirage gaat de rest van haar kroost ook spammen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn mannen![]()
Waarom zou dat in godsnaam jouw rust aantasten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:48 schreef sararaats het volgende:
hé verdorie, net nu ik eindelijk wat rust heb
maar ja, wat doe je ertegen?
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waarom zou dat in godsnaam jouw rust aantasten?![]()
Dan kijk je er toch gewoon niet
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:19 schreef Metro2005 het volgende:
zo, even flink gegeten net, rode kool, aardappels, sate schnitzel en yoghurt
Liefquote:
quote:
over in het duister tasten gesproken...quote:
Volgens mij nam ze de muur omdat die geen auw zegt of terug slaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ach probeer de lol er van in te zien![]()
maar heb je nou zulke machosistische trekjes dat je express een muur een hoek geeft?
of ging het per ongeluk, ik tast nog in het duister over de oorzaak.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:27 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo kijkt nokwanda lief aan..iets Afrikaans msschien?
iets met een echt truth "toetje"? erbij?
Ow ja.... dringt nu pas door.quote:
Haaaquote:
Gelukkig kan je met een hand borstelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Mirage het volgende:
hoe maak je jezelf (je haaarrrrr) toonbaat met § hand
ik moet over 15 minuten de deur uit......
durf Brian nu niet alleen van school naar huis te laten gaan.
Ik denk niet dat het zin heeft om je haar te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:00 schreef Mirage het volgende:
hoe maak je jezelf (je haaarrrrr) toonbaat met § hand
ik moet over 15 minuten de deur uit......
durf Brian nu niet alleen van school naar huis te laten gaan.
Kun je hem niet bellen ofzo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
en ik maak me ook wel wat zorgen om kind dat wel op de fiets naar school is. Hoop dat ie zelf bedenkt dat ie niet fietsend naar huis moet gaan maar dat ie de bike hier op mijn werk parkeert en met de bus gaat
nopequote:Op donderdag 18 januari 2007 11:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Kun je hem niet bellen ofzo?
Fietsen is niet echt aan te raden met die wind.
Soms is het inderdaad handig om even de hulp van anderen in te roepen en je trots opzij te zetten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Mirage het volgende:
opgelost !!!
Ik heb mijn " ik wil niemand tot last zijn" houding even losgelaten en ben naar een moeder gelopen die een straat verder woont.
Haar zoontje zit op dezelfde school en ze heeft B al wel eens spontaan mee naar huis genomen als het hard regende.
Hij mag met hun mee in de auto![]()
Behulpzame mensen bestaan![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:41 schreef Mirage het volgende:
opgelost !!!
Ik heb mijn " ik wil niemand tot last zijn" houding even losgelaten en ben naar een moeder gelopen die een straat verder woont.
Haar zoontje zit op dezelfde school en ze heeft B al wel eens spontaan mee naar huis genomen als het hard regende.
Hij mag met hun mee in de auto![]()
Behulpzame mensen bestaan![]()
hihi, jij ook met een hand, ik ook. bij mij is links gebleseers (gebroken sleutelbeen). kunnen we samen met twee handen typenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:01 schreef Mirage het volgende:
mijn haar borstelen met 1 hand en dan ook nog met links gaat niet
maar het kind is veilig.. we waaiden over straat
maar hoe nu zo weer naar school ?
Os MOET nu de deur uit rn ik met maar 1 hand beschikbaar en drie kids over straat waaronder een baby
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hihi, jij ook met een hand, ik ook. bij mij is links gebleseers (gebroken sleutelbeen). kunnen we samen met twee handen typen![]()
Ja, dat steekje hebben we gezien, jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef Mirage het volgende:
owwwwwww ik kan niet wachten... nog een paar dagen en dan kunnen we os zijn idkaart inscannen
Dan nog een paar dagen later nog iets veel mallers...
hij heeft serieus een (prettig) steekje los
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:04 schreef Mirage het volgende:
[..]ik geloof dat ik aan je avatar de oorzaak kan zien ?
het matcht inderdaad erg mooi
ik heb rechts in het gips, boxersfractuur
daar kwam saintofkillers mee aanzetten, ik vond 'm wel grappig en toepasselijkquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo traag?
Dan ligt het niet aan mij dusquote:
ik zit vooral in conspirancyhoek als scepticus en daar post jij wat minder.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan ligt het niet aan mij dus
Ik probeer vaak even een andere site op te vragen en die gaat wel snel, dus dan is het niet nodig om te vragen of het bij iedereen langzaam is. Hoewel fok! nu weer sneller is te noemen
Wombcat heb ik trouwens zelden gezien hier in the truthBen je actief op andere onderdelen op fok! of heb ik je over het hoofd gezien altijd?
Jeetje.... dat is dan een heftige vakantie gewordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]idd gevallen in een afdaling, op vakantie. afgelopen donderdag geopereerd, was op 4 plaatsen gebroken, is nu plaat opgezet
ja, we zijn een perfect paar nu, geloof ik, het is dat je al getrouwd bent
boks je dan? wat is dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |